Formula RO - zkušenosti, kompatibilita

86 nepřečtených
  • vojtechposmourny

    Ahoj,

    zeptám se na zkušenosti s Formula RO – spolehlivost, seřízení atp. Plus na případnou kompatibilitu s kotouči Hope Floating.

    Díky za postřehy.

    0 0
    • vojtechposmourny  

      Up.

      Nikdo nejezdí?

      Potřebuji akutně nové brzdy…

      0 0
    • gazman  

      Nemam je dlouho a poradnou zatez teprve dostanou ale sila je strasidelna dobre davkovatelna. S hope kotoucema staci lehce upravit trmeny pilnikem .

      0 0
      • vojtechposmourny  

        Škrtají nýty? Nebo něco važnějšího? Mám V2 kotouče, tam by to snad nemuselo, ne.

        0 0
        • gazman  

          Ja mel floating saw a klasika, jak pises nyty. Ted jsem ale nahodil nove formulacke dvoudilne kotouce. Jezdil jsem pred RO T1 asi e roky. Ro jsou zas o krok dale. Membrana expanzky a jeji uchyceni coz bylo bolave misto T1 je vyladeno. Ja bych je doporucil. Bojuji s malou mezerou proto bych uz ted koupil jedine model 2013 tam je to zda se vyreseno. Z casti jsem tomu pomohl zdrsnenim povrchu pistu ale stejne si pockam do konce kvetna kdy by mely byt u Bartonicka nove pisty a tesneni ktere to zda se resi uplne.

          0 0
          • vojtechposmourny  

            Aha, a dá se poznat rozdíl mezi 2012 a 2013? Případně vyřeší ten problém 2012 nové písty a těsnění?

            0 0
            • gazman  

              Co jsem zatím objevil tak kromě OEM sad třeba pro moondraker (modro černá) se 2013 vyrábí leštěná z černou, ale jestli je to spolehlivý ukazatel nevím, těch barevných kombinací se dělalo hafo. Já má celé lesklé a jsou to ty staré, kde je mezera malá, ******** malá. Upravil jsem pístky a je to o něco lepší, ale není to ono.

              0 0
          • kubad  

            u Ro neni rozdil mezi 2012 a 2013 podle toho co sem cetl.

            ale mrknu na rozkres dilu pro jistotu

            0 0
            • gazman  

              Na netu jsem se z vícero poměrně důvěryhodných zdrojů dozvěděl, že model 2013 má pístky s upraveným povrchem, jiné Q-kroužky a dokonce některé prameny uvádí i rozdíly ve drážce pro tyto Q-kroužky ve třmeni. I bartoníček už nabízí konverzní kit(pístky a kroužky) pro rok 2013 ale budou až koncem května. Formula tímto reaguje na problémy s malou mezerou mezi deskami.

              0 0
    • vojtechposmourny  

      Ještě mě napadá, nevíte někdo, kde v Čechách Mixmaster na RO? U Bartoníčka mají jen na R1 a RX.

      0 0
    • kali222  

      a daji se nekde za fajn sehnat? spis zvedavost nez nutna potreba. videl jsem je jen OEM sundane a nebo ebay.

      0 0
      • vojtechposmourny  

        Otázka je, co je za rozummě. Oem jdou i pod šest za pár.

        0 0
        • gazman  

          Kupoval jsem v rajchu na bazaru za bůra obě. Jina jsem je nekde dneska videl nove 2013 za 180 € kus bez kotoucu.

          0 0
          • vojtechposmourny  

            Měl bych mít oem (asi Cube) z 5700 pár. Nové, bez kotoučů.

            0 0
            • kubad  

              slušná cena

              0 0
              • vojtechposmourny  

                Jj, přijde mi. Akorát jsou černomodré, takže je v zimě budu muset poradit eloxem.

                0 0
                • kubad  

                  no ty černomodre mam taky :D

                  vičko brzdiče jde objednat není až tak drahé, a to kolečko na páce taky

                  barvy mě od bartonička potvrdily tyhle:

                  černá

                  zlatá

                  stříbrná

                  modrá

                  0 0
                  • vojtechposmourny  

                    No chtěl bych červenou. Uvidíme, třeba umí i tu..

                    Co jsem koukal na stránky Formule, tak minimálně na páku obě točítka v červené umí.

                    0 0
                    • kubad  

                      umí, ale podle toho comě psali neumí objednat? nechapu

                      ty točítka mám vyřešené měním s kamošem z R1 co chce modré

                      a víčka brzdiče jdu objednat černé nebo stříbrné

                      0 0
                      • vojtechposmourny  

                        No v nejhorším galvanika Fiala…

                        U točítek asi nebude problém , ale u víčka třmenu si nejsem jistý, co to udělá se závitem. Plus ještě nevím, čím ho sundat…

                        0 0
                      • vojtechposmourny  

                        No v nejhorším galvanika Fiala…

                        U točítek asi nebude problém , ale u víčka třmenu si nejsem jistý, co to udělá se závitem. Plus ještě nevím, čím ho sundat…

                        0 0
                      • vojtechposmourny  

                        No v nejhorším galvanika Fiala…

                        U točítek asi nebude problém , ale u víčka třmenu si nejsem jistý, co to udělá se závitem. Plus ještě nevím, čím ho sundat…

                        0 0
                        • kubad  

                          gazman radil upraveným plocháčem :D

                          s ohledem na cenu nové se to nevyplatí, snad jedině že není červená.

                          i když na e-bay sem ty brzdy viděl i s červeným krytem brzdiče

                          0 0
            • gazman  

              Nemáš ještě? Vzal bych hned!

              0 0
              • kubad  

                mrkni na cyklobazar, pisou taky nove sundane z kola

                i kdyz tem prekupniium z cyklovrakoviste neverim ani slovo po nekolika zkusenostech

                0 0
                • gazman  

                  Já mám po skušenosti s těmi co mám teď trochu obavy z těch starších modelů, potřebuji zaručeně rok 2013. Tu jistotu na bazaru mít nebudu.

                  0 0
                • vojtechposmourny  

                  Hele přesně od nich. Beru je osobním odběrem, tak uvidíme.

                  0 0
                  • gazman  

                    Dnes jsem vzal písty přední brzdy smirkem 400 místo 800. Mezera je teď úplně v pořádku, dokonce jsem musel přitáhnout štelung aby brzda zabírala dříve. Jestli to nepoteče, nebo se intenzivnějším provozem mezera zas nezmenší tak mám vyhráno. Jdu to zažhavit tady za barák na trail.

                    0 0
                    • vojtechposmourny  

                      Tzn drsnější píst = lepší mezera? Nestálo by za to je udělat na soustruhu a neleštit?

                      0 0
                      • vojtechposmourny  

                        Jako bych nic neřekl – oválné písty :-)

                        0 0
                      • gazman  

                        Tak tak drsnější povrch=větší mezera, kromě tvaru ringu a drážky, všechno má vliv. I kdyby to šlo, tak myslím že soustruh není dobrý, vznikne v podstatě šroubovice a tou může teoreticky lépe ven brzdovka. Dělal jsem to tak, že jsem položil na rovnou plochu čelem píst a na stejnou plohu k němu položil smirek upevněný na dřevo. Pak jsem otáčel pístem, aby na něm smirek udělal po obvodu rovnoběžné, vodorovné drážky, teď jsem se vráti z kopce, zdá se že to funguje o dost lépe než z povrchem 400. Pokud by to takhle zůstalo, je to v suchu. Spára je taková, že jsem musel nechat tak do třetiny přitažený štelung, jinak by šla páka skoro až na grip.

                        0 0
                    • kubad  

                      stelung chodu sem zahodil, zbytecna vaha navic stejne sem to i loni vozil uplne zavrene a paky skoro pritazene nadoraz k riditkum

                      0 0
                • vojtechposmourny  

                  Spíš než sundané z kola budou oem nenamontované. Vedle mu leží ještě v pytlících Formula.

                  0 0
                  • vojtechposmourny  

                    A podle barev a těch bílých RC tipuju Cube.

                    0 0
                  • gazman  

                    To že mu tam vedle leží v pytlích formula mě ni nenapovídá, první co mě napadlo, když jsem se na tu fotku podíval bylo, že je to divné jak k tomu cpe ty origo pytle, já mám například v dílně taky několik pytlů formula:-) Myslím že ty brzdy ale budou v klidu.

                    0 0
    • cat  

      Jake byste doporucili kotouce k The One 12?

      Na klasicke jednodilne vetsina nadava, ty dvojdilne s hlinikovym unasecem by mohly byt vpoho, ale stoji za dvojnasobek ceny?

      Dale premyslim jake rozmery, 203 nebo 180 dopredu bude stacit? Musi to vydrzet bez prehrivani sjezdovou trat.

      0 0
    • vojtechposmourny  

      Ještě jedna otázka. Opravdu je nutné při odvzdušnění sundat páku z řídítek a otočit jí odvzdušňovacím šroubem nahoru? To mi přijde poněkud nepraktické…

      0 0
      • kubad  

        vzduch musí ven, a logicky dírou která je nejvýš :D

        to samé platí pro brzdič, a dej sem foto desek

        0 0
        • vojtechposmourny  

          Jako je mi to jasný, spíš mi se.. , že si rozhodím nastavení pák. Jsem totiž úchylnej puntičkář a nastavení pák mi zabere dost času.

          0 0
          • gazman  

            Si nastavení poznač na řídítkách, pak není po demontáži problém dát to zase stejně:-)))

            0 0
        • vojtechposmourny  

          Foto desek hýr.

          0 0
          • kubad  

            2012 s velkou pravděpodobností

            0 0
            • gazman  

              Myslis ze vsechny 2013 jsou od vyroby vybaveny temi semimetalic cernymi deskami s tvarem plechu prizpusobenym ovalnym pistkum? Jedny jsem koupil budu je testovat a jsem zvedavy jake budou.

              0 0
              • kubad  

                nevím, to je právě otázka

                0 0
                • gazman  

                  Nenarazil si nahodou nekde na tyhle desky s upravenym plechem pro RO pisty v jine nez semisintered smesi?

                  0 0
                  • kubad  

                    nehledal sem to ještě, mám tu vcelku zásobu desek různých směsí takže nákup neplánuju

                    0 0
      • gazman  

        Jo je to tak je to si 15 vterin navic nedelal bych si s tim hlavu. Pri plneni brzdy je dobre mit paku normalne aby nebyla bublina v hadici a pak pri odvzdusneni hore kokotom aby nebyla v expanzce odkud se pak muze dostat

        i do vysokotlake casti..

        0 0
        • tomfree  

          A za 5 vteřin to zahodíš a koupíš si pořádnou brzdu s kterou se nebudeš furt j…t :-))

          0 0
          • gazman  

            Já určitě ne, dneska jsem provedl první ostrý test, jsou perfektní. Musel jsem je vykunit, ale to není pro mě žádný problém, rád upgraduji cokoliv.

            0 0
            • tomfree  

              Já zas nejsem příznivcem tuzingu,když to jde jsem rád,že to funguje hned od začátku i když možnosti mám dost velké.

              0 0
              • gazman  

                Jo tak kdyz to fungu je tak to funguje a kdyz ne tak to zahodis nebo nekomu prodas co:-) No ja chtel silne a lehke brzdy. V hledacku byly jeste jakesi ty HOPE ale design a vaha nadiktovaly ty od cikanu. Nic s takovou vahou a powerem neni. T1 jsem vozil 4 sezony a v podstate pohoda.

                0 0
                • kubad  

                  tak tak kdyz ono to tem talianum fakt funguje RO brzdi jak das a pri tom pohodove davkovatelne.

                  0 0
                  • tomfree  

                    Ono i ferrari funguje prvních 5000km,jedny formuly jsem jezdil a stačilo.

                    0 0
                    • gazman  

                      Se moc snadno vzdavas:-)

                      0 0
                      • kubad  

                        tak tak :-) sere se vsechno

                        0 0
                      • tomfree  

                        Doufám,že až si budeš kupovat náhradu za T4,budeš postupovat podle stejné filozofie a koupíš ducato :-))

                        0 0
                        • Papinak  

                          Tak Ducato je zrovna dobrej stroj… Ve statistice spolehlivosti vychází těsně za VW a Mercedesem daleko od všeho ostatního…

                          0 0
                          • scret  

                            nevim jak statisticky, ale myslim, ze poslednich par let jsem neslysel na VW a Mercedes zadnou chvalu:)

                            0 0
                            • deekay  

                              Ja jsem poslednich par let neslysel na zadny novy auto chvalu :D A naprosto opravnene :D

                              0 0
                              • Smazaný účet  

                                Škoda Superb kombi 2.0 TSI DSG, test na 100 000 km – závady a opravy:

                                3 108 km – vypadlá krytka světla ve dveřích – oprava nacvaknutím zpátky

                                56 278 km – oprava pojistky zadní prostřední opěrky hlavy – záruka

                                64 046 km – výměna předních brzdových destiček…

                                Jinak nic… ⇒ 3 trestné body, známka 1

                                VW Touran 2.0 TDI DSG

                                Závady a opravy:

                                60 421 km – výměna převodového oleje

                                90 019 km – výměna předních brzdových destiček

                                Jinak nic… ⇒ 2 trestné body, známka 1

                                Přijde ti to jako špatné výsledky?

                                0 0
                        • gazman  

                          Tak to nebudu protoze pro rencka hovori oproti VW pouze cena zatim co u diskutovanych brzd je to proti jinym krome ceny vsechno ostatni. Snad:-)

                          0 0
                • logoman  

                  Taliani no.1

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    jako vtip dobrý :-D Největší legrace je, jak taliáni furt sliboujou – alfa R4, SUV od maserati a skutek utek.. Naproti tomu němci, angličani furt neslibují, ale valí na trh jednu pecku za druhou ;0)

                    0 0
                    • logoman  

                      Nj taliani :-))) rano prijdou do prace, to nic moc neudelaji protoze se jim nechce pak maji 3 hodiny obed a siestu vrati se do prace a to uz nema cenu nic zacina kdyz se za chvili konci :-) Ale kdyz uz z nich neco vypadne tak to stoji za to ;-). Alfu myslis 4C predpokladam? SUV at si klidne nechaji.

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        Samozřejmě jsem myslel 4C, kruci :0) To je furt bude, nebude, vytasí se s několika koncepty, ale sériově furt nic. To samý nástupce 159tky Giulietta (snad píšu správně). Kecy, kecy kecy a nic.

                        S tou pracovní morálkou na tom asi něco bude :0)

                        Ale koukni se na Range Rover či Jaguar – koncepty téměř žádný, rovnou nová generace či nový model. Porsche – sem tam koncept, ale jinak to funguje následovně – únik fotek a prvních info, hled potom následuje ofic premiéra, snad už druhý den je vše v konfigurátoru včetně cen, parametrů i zvuku motorů a dalších blbůstek. Porsche je v tomhle světovej unikát.

                        0 0
                        • logoman  

                          Ale taky alfa je tezce ve srackach, maji 2 modely a to hatchbacky, musi dlouho konceptovat aby zjistili zda vubec nekdo jejich sportak chce. Je to hodne smutne jak dopadli. Nemci taky nejsou zadni rychlici, mercedes S postupne odhaluji, ukazi interier nyni uz krouzi po NS jen mirne maskovany, pise se o nem uz hodne dlouhy, to samy nove bmw M3/M4. Nastesti me tyhle auta stejne moc neberou, patnact turb trista ridicich jednotek, velka pravdepodobnost ze se neco pokazi. Jeste, ze existuje toyotka gt86 :-)

                          0 0
                          • Smazaný účet  

                            Jo, BMW taky o M3/4 dlouho jenom mlží, ale místo toho valí zrůdy typu 3GT…

                            K těm alfám, to je bída co se z nich stalo, jenže si za to můžou sami – díky (ne)kvalitě 156, 159 (už prý byla lepší) a cenám (159 byla dost vysoko) podle mě přišli o spoustu zákazníků. Dneska je to jenom převlečený Punto (MiTo) a Bravo (Giulietta). Technika 0, jen hezký design posazený na obyčejnou techniku (vím že Audi dělá to samé A1/Polo, A3+TT/Golf, Q3/Tiguan, ale celková prestiž značky jim to dovoluje).

                            Lancia je to samý a snaží se udělat z C300 něco jako italský auto?? WTF?? :0(

                            0 0
                            • Papinak  

                              To jsem sem zas něco napsal… Největší odborník na auta na BF.. Sorry, to už neudělám, abych nemusel číst ty hovadiny :)

                              0 0
                            • easyrider  

                              Giulietta není převlečený Bravo, je na jiný podvozkový platformě. Ale to už je teď asi jedno… :)

                              0 0
    • vojtechposmourny  

      První postřehy po krátké jízdě.

      Ergonomie, pocit na páce, možnosti seřízení páky – vše super. Relativně krátký krok s jasným kontaktem desek a kotouče. Moc pěkná dávkovatelnost. Co se výkonu týče, zatím najeto příliš málo, než abych ho mohl posoudit, nicméně po těch deseti km okolo baráku (žádný delší sjezd) se předchozím Avidům Ultimate minimálně vyrovnají. Oboje ježděno na 203 mm kotoučích Hope V2.

      Mezera je opravdu malá, pomalu neznatelná. Ale zatím mi to extra nevadí.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.