Dobrý den, zvažuji nákup vidlice a přemýšlím jestli jít spíš do RS Rekon RL silver/gold Nebo http://bike4u.cz/…c-bila-14769?…
Přečetl jsem si pár recenzi, ale přece jen chci větší jistotu. Jestli to, že Epixon se uz dotáhl na úroveň od vidli od RS?
Dobrý den, zvažuji nákup vidlice a přemýšlím jestli jít spíš do RS Rekon RL silver/gold Nebo http://bike4u.cz/…c-bila-14769?…
Přečetl jsem si pár recenzi, ale přece jen chci větší jistotu. Jestli to, že Epixon se uz dotáhl na úroveň od vidli od RS?
z epixona je třeba udělat vytuněním houpacího koně a potom dle některých uživatelů převyšuje svou citlivostí zbytek vidlic co jsou na trhu
Pojem houpací kůň jsem už někde zaslechl. Avšak vůbec netuším, co bych musel udělat, abych si to takhle „vytunil“
Koupit tu vidlici upravennou na tebe v Tuning Testu (google).
takže jestli to chápu správně pokud koupím axonku nebo epixon třeba o švece upravená nebude? Nebo je to tak, že starší upravené nejspou a novější verze ano?
Upravené vidlice dělá Tuning test. Jinde ji nekoupíš.
Aha tak to pak jo. A asi nikdo nezná tajemství jak jí upravujou?
Tak zas takové tajemství to není, místo mazání vazelínou je mazaná olejem. Ale jestli to má nějaký extra vliv na něco nevím. Jezdím tu tuning verzi a Rebu a nějak velký rozdíl nepocituji.
Toto mí právě psal jeden zdejší uživatel.***** RS vidlice jsou citlivější z výroby. Zde chválí hlavně vidlice suntour upravené Milanem. Nejvíce rozdílu poznáš u mazání kluzáků olejem. Samozřejmě si hraje i s pasivními odpory u vidlice a nejspíš s negativní pružinou. Důležité je že upravená vidlice nemusí vyhovovat všem. Budu jeden s těch co preferují progresivní vidlice.
Proto upřednostňuji starší vidlice s dualerem. Vidlici lze nafoukat velmi progresivně, ale pořád je s kraje citlivá. Taky lze nafoukat hodně pohodlně, houpavě :-)
Všeobecně mi příjde že neupravené Suntoury mají velké pasivní odpory proti neupravenému RS.******
Z toho tedy vyplívá, že neupravená a nová z výroby je lepší RS a upravená je lepší sonturka v tom případě je to asi jedno protože ve finále s úpravou to vyjde na stejné peníze a rozdíl asi nebude tak velký.
Já mám zkušenost trochu jinou.Mám teď dvě nová kola (viz profil) a na jednom je SID a na druhém Axon elite.Obě vidle jsou bez úprav a obě jsou velmi citlivé.U Suntouru je ale progrese větší než u SIDa,což mi vyhovuje.Chci jen říct, že SIDa musím nafoukat na menší tlak aby se dostal na úroveň AXONa v odtrhu. Tím pádem je průběh lineárnější, což není zase taková výhra.Není to nic zásadního, ale rozdíl tam je.Navíc je AXON zatím bez uprav a mazaný z výroby vazelínou.Po předělání na olej, by se to mělo ještě zlepšit.
To pockej, az do toho SIDa nalijes olej na mazani nohou:)
Jj :) No, ale když o tom tak přemýšlím, tak možná nechám toho Axona tak, jak je.Průběh mi sedí a asi nemá cenu se vrtat do něčeho co mi vyhovuje.
a vložku na progresivitu a snížíš tlak :)
Těch úprav je mnohem víc než jen předělání na olej, to jen tak na okraj
Tak samozřejmě, ale tohle je asi ten nejpodstatnější.
Epicony používají nestandartní manžety a gufera, takže můře být problém s náhradnímy díly.
V krajním případě jde použít O kroužek,myslím 15×5 ale manžeta ja manžety,výdrž daleko větší jak O kroužek.Ten je vhodnej akorát na ty zátky.
U Švece rozhodně Suntourky nekoupíš.
Jo máš pravdu spletl jsem si to s bplumen
Tak musíš se rozhodnout zda se ti vyplatí Reba či TT Epicon/Epixon. TT Epixon by měl být citlivější než Reba, cenově jsou na to podobně.
Já mám vyhlídnutou axon elite. Ale fakt nevím jestli recon gold nebo tu axonku :-D
Jdi určitě do té Axon Elite.Za ty prachy je to luxusní vidle, plně srovnatelná s mnohem dražšími konkurenty.
Ještě jedńa věc mezi axon elite a epixon jaký je rozdíl?
Axon Elite je pouze ve zdvihu 80 a 100 mm a je lehčí a má pevnou osu.
http://www.srsuntour-cycling.com/cs/bike/forks/?…„Axon“,„Epixon“&Travel=„100“
Ono je toho víc.Hlavní jsou ale střeva, ty jsou jiné.Pak taky dutá korunka a další rozdíly.
No na Koloshopu mají Reby za 8999 Kč (bez lockout páčky).
Axon Elite se dá pořídit za 8.500,– nový s dokladem.Titanová pevná osa a lock s řídítek.Ten nový lock se jim hodně povedl a je radost s ním jezdit.Váha vidle včetně osy a locku s lankem 1745gr
Ten systém osy je perfektní a hodně rychlý.
vidle 1625gr
lock 50gr
osa 70gr