• logoman

    Nevíte někdo o nějaké zapomenuté vidli do 13k?

    Mám zájem pouze o pružinové vidlice, nejlépe v černé barvě (ale je to víceméně jedno) s krkem tapered případně 1 1/8.

    Vidlice, o které mám zájem:

    RS Lyrik DH coil

    RS Totem DH coil

    u RS vidlic mám zájem pouze o DH tlumení.

    Fox Van 160/180 to mi je jedno …

    Marzocchi 66 RC3 ti nejlépe s EVO tlumením.

    marzocchi 55 RC3 ti nejlépe s EVO tlumením.

    Nejvíc toužím po Maruně 55 nebo lyriku až v druhé řadě bych chtěl 180 mm vidlice.

    Na Amazonu je lyrik za 500E bohuzel není uvedeno jaký má krk, na dotaz odpověděli že neví … Podle obrazku má 1/5

    0 0
    • rexa  

      Laicky se zeptám – proč vylučuješ vzduchový vidle? Kvůli lepší citlivosti pružiny, odolnosti nebo údržbě?

      0 0
    • Smazaný účet  

      Durolux?

      0 0
      • logoman  

        Tu ne … uz je novej model, starej nechci kupovat.

        Pruzinu kvuli citlivosti

        0 0
        • rexa  

          Na kole co máš o maximalní citlivost zase tak moc nejde, ne? Možná se pletu. Poladěnej Durolux z TT by se ale mohl citlivostí pružině blížit. Plusem by byla možnost nastavení buď na 160 mm nebo na 180 mm, pokud to jde jako u Epiconu. Otázka je možnost HS expanze u novýho modelu.

          0 0
          • Smazaný účet  

            pro model 2011 HS expanze neni problem, modely 2012 nejspise jeste nejsou k dispozici…

            0 0
          • MlokCZ  

            Pružina vůbec není samospásná co se týká citlivosti. Oproti obecně citlivějším zvduchovým řešením je rozdíl pružina x vzduch v odtrhu hodně malá, třeba jen 1–2kg.

            Oproti tomu jiné vlivy jako třeba někdy komprese a pak jiné pasivní odpory než samotného vzduchového řešení (třeba stíráky) mohou citlivost zhoršit mnohem více.

            Třeba co jsem měl některou z posledně vyráběných Vanill v originálním stavu v ruce, tak citlivost byla o třídu horší než některé upravené vzduchovky.

            Pružina samotná může citlivost lehce zlepšit, ale jen když v daném případě je perfektní i všechno ostatní. A to není vůbec pravidlem, spíše vyjímkou.

            Mimochodem jsem kupříkladu měl také v ruce pružinový Recon, který měl odtrh 15kg (to není pravidlo, že by takový byl každý, ale jen ukazuje jak i záleží na kusu v originál stavu).

            0 0
    • logoman  

      Pripadne pokud nekdo umi nemecky tak bych rad kontaktoval jednoho prodejce na Amazon.de, je tu nekdo kdo by mi s tim pomohl? :)

      0 0
    • Baba-Ji  

      já teda koupil nového Totema Solo Air RC2DH za 13.8K a od té doby jsem změnil svůj lehce odmítavý názor na vzduch …a teď už vím, že pružinový tlumák taky časem vyměním za vzduchový, asi Vivid R2C

      0 0
      • Specík  

        Pokud by ti nakonec nevadil vzduch, tak na dolekopu byla nová černá Foxka 36FLOAT RC2 tuším za 13 – což je pěkný..

        Jinak proč nepotuníš Lyrika a nedáš do něj RC2-DH tlumení ? :) A s Totemem by to už zrovna moc Endurko nebylo..

        0 0
        • logoman  

          Ktera? Tenhle Lyrik uz neni na drsnejsi zachazeni (na mensi skoky a jezdeni po trailech jako rychleby a podobne staci) Ale na horsich vecech by asi rychle odesel …

          0 0
          • Specík  

            http://dolekop.com/…t-36-rc2-fit – tak 13,5, ale možná by to šlo ukecat. Ale za ty peníze si myslím že je to slušný :)

            Nebo

            Ale obojí vzduch :)

            0 0
            • logoman  

              Ok dik, ta prvni vypada jako starsi podle nalepek, jezdil nekdo float, jak funguje?

              Talasku asi ne, nejezdil jsem, ale koluji tu o ni nepekny veci, navic je to jen R …

              0 0
              • kOmE  

                Floata jsem jezdil a jezdim ted tu 180mm vezri 2012 s skf guferama a o proti VANu tam neni skoro rozdil.

                0 0
                • logoman  

                  A nezkousel jsi 2010 van rc2 fit vs rs lyrik dh? Pripadne nekdo jinej?

                  0 0
                  • logoman  

                    Nikdo nezkousel?

                    0 0
                  • kOmE  

                    Jezdil jsem jen totema, domaina a boxxera.

                    0 0
                    • Baba-Ji  

                      nemoh bys zmínit nějaké postřehy, dojmy, rychlé srovnání těch vidlí, jak si stojí jedna k druhé nebo tak? Nejvíc mně asi zajímá ten Boxxer vs. Totem

                      0 0
                      • kOmE  

                        Totem mi prisel ze vsech nejtupejsi. Domain 160 U turn a 180 R byly bez jakychkoli uprav citlivy. Ten 180mm chodi uz jen pri tlaceni kola pod jeho vlastni vahou. Boxxera jsem jel jen teama a to jeste se slabejma noha a pak prvni rocnik ten silnejsich. A ten silnejsi chodil hur nez 160mm uturn Domain. Starej boxxer byl vylozene zehlicka. Novy boxxery jsem nejel a nebo jen kratce ,treba vzduchovyho wc. Driv jsem jezdil jen MZ ,mel jsem nekolik 66 a Z1 vidlic a az s foxem a rs jsem zjistil jak jsou 66 spatny na sjezdovejch tratich. I 160mm VAN a Domain byly pocitove lepsi nez 180mm 66 RV.

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          Zejména RS (platí i pro jiné značky, ale u RS bývají ty rozdíly větší) je potřeba zahrnout do srovnání vliv konkrétního kous.

                          To udělá často hrozně moc.

                          Pro příklad. Jeden 2012 RVL RVT3 dual air, který se mi připravuje, tak odtrh v originál stavu nezajetý 12kg.

                          A druhý kousek, který je navíc dual position air (takže by měl být ještě o něco horší), tak má odtrh o hodně lepší a to 8–9kg. Tedy jen vliv konkrétního kousku udělá o 50% větší odtrh, což je sakra rozdíl.

                          0 0
                          • kOmE  

                            Tomu verim. Ale treba ty Domainy se jim docela darej. Boxxer a Totemy ,tak mam pocit ,ze tam z vyroby nebylo dost maziva a kokretne u tech Boxxeru to kluci uz po vybaleni z krabice kontrolovali.

                            0 0
                            • logoman  

                              Ty jsi mel na sx i 180 mm vidli, ze? Jak moc to ovlivnilo vlastnosti kola? Na netu jsem nasel totema za 500 EUR, ale dost se obavam, ze pak to kolo uz moc nebude na nejaky enduro a „XC“ bude se moc zvedat a navic je totem dost tezkej :(

                              A ted otazka pro vsechny co si myslite o jetym vanu rc2 fit 2010 za 430EUR. Nevim jestli bych dal tolik penez za jetou vidli.

                              0 0
                              • kOmE  

                                Ta 180mm ma zase vetsi sag, takze to az tak znat nebylo. Sx ma dost polozenou hlavu ,takze tam se to tolik neprojevilo.

                                0 0
                  • kesu  

                    Ahoj,

                    mohu porovnat Lyrik Two step-vs lyrik soloair vslyrik uturn vs- totem DHcoil-vs Boxxer RC-vs boxxer soloair.

                    Takže-lyrik je měkčí v krutu,starší OEM verze choděj blbě, těm se vyhni, s DH tlumením chodí povětšinou dobře. Two step je na FR moc lineární, navíc tupej, soloair lepší, coil vede.

                    Totem DH-měl jsem štěstí na dobrej kus, byl fakt citlivej a chodil moc hezky

                    Boxxery tu máme dva, jeden RC ktrej chodí fakt blbě-je tupej. A druhej identickej, kterej chodí dobře. Je ale znát, že nemá dh tlumič. Ten druhej chodí dobře i po přestavbě na vzduch, nicméně pružina byla malinko, ale fakt malinko, citlivější.

                    0 0
                • logoman  

                  A zkousel jsi ji i bez tech skf gufer? Zda ten rozdil delaji ony. Ted taky otazka, kdyz jsou porovnatelny float a van, tak zda je float tak citlivy nebo van tak tupy. Ta vaha dolu u floatu by me lakala. Ale zase si vzpominam, ze tu nekdo sondoval predelani floatu na van, takze to asi takova hitparada nebude.

                  0 0
                  • kOmE  

                    Me Float vyhovuje uz kvuli tomu ,ze ho z zadnyho dropu neprorazim a na ten model ,kterej ted jezdim zehli opravdu dobre. Uz minulej rok jsem zkousel floata na 180 ,kdyz jsem zajizdel Agang Ninju na test a v komenitejch a korenovejch pasazich za VANem moc nezaostaval.

                    0 0
              • Dav...1  

                Taky jezdim floata 160, a taky spokojenost. Ale rozhodne bych nesel do talase.

                0 0
            • bathed  

              z těchhle Talaška :-) – ta cena je parádní!

              0 0
              • MlokCZ  

                On ale chtěl citlivou vidlici…

                0 0
                • bathed  

                  za tuhle cenu mu zbude ještě hromada prostředků na přeskládání :-). To že v originálu v horní části zdvihu není nadvakrát sensitivní přece nic neznamená, nebo jo? :-)

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    hromada proéstredku na preskladani..ale kde nic neni ani smrt nbere a z hovna bic neupletes…

                    0 0
                  • MlokCZ  

                    Talas nikdy nebude citlivý, ani upravený a natož 36tková verze, která je na tom ještě o něco hůře než 32jková (ani ta 32jková verze ani po úpravě není moc citlivá).

                    Horší volba než Talas co se týká citlivosti na trhu snad ani není.

                    0 0
                    • TeryPV  

                      Vím, že už jsem s Tím otravný, ale strašně mě to zajímá… Proč když TALAS je del Tvého na …dvě věci… se dává a většinu AM kol?? a to i na kola za 150k a víc…třeba tady http://www.cannondalebikes.cz/…kyll-carbon1?…

                      Přece kdyby to bylo, tak jak Ty říkáš, asi by ot výrobci nedělali ne…to je logické..

                      0 0
                      • Smazaný účet  
                        1. na drahe vychytane kolo nemuzes dat levnou vidlu…obycejny zakaznik by si

                        rekl „proc ta vidle nema zamek, snizovani zdvihu,…“ kdyz tady to kolo za pulku ma vidli ktera to umi…

                        1. vetsina lidi nepoznala co to znamena mit citlivou vidlici a tak jim talasy

                        staci…a nebo citlivou vidli z nejakeho duvodu nechteji:)

                        0 0
                        • TeryPV  

                          No dobře, ale proč tam tedy nedávají nejvyšší model od super moc skvělého RS ??? Tohle mi nejde do hlavy?? Navíc si nemyslí, že člověk, který si kupuje kolo za 70k a víc, si ho koupí jen na základě reklamní masáže…Takže by se kola s Talasy v tom případě nemohla prodávat…

                          0 0
                          • kOmE  

                            90% zakazniku to opravdu nevi ,ze Talas ma horsi citlivost. Stejne tak vyrobci kol.

                            0 0
                          • Georrge  

                            bo je to FOX pyčo! Aneb – já chci kolo. Ano tady to je moc pěkné a fajnové. A má to fox? Ne. Tak to nechcu.

                            0 0
                            • TeryPV  

                              Hoši opět opakuji, že kolo, které stojí 70k a více si nekupuje někdo, kdo si řekne „Já chci kolo“, ale někdo kdo tomu přece jen už rozumí..nebo snad nee… Tohle není iVěc, která je módní doplněk…jedná se o věc, která musí fungovat, zde neplatí to, že je FOX tak je to cool jako u iVěcí… A opět logicky…koupí si někdo kolo za 100k aby si na něj koupil novou vidli?? Proč by to výrobci dělali, kdyby to tak museli lidé dělat…to je prostě nesmysl…

                              0 0
                              • Georrge  

                                a to si myslíš že někdo vyvalí 20k za mobil protože tomu rozumí a tak ví že je iphone pro něj nejlepší?:) určitě se takoví najdou, ale moc jich nebude a zbytek je jen masírka. To vidím kolem sebe, vytáhnu drahej dotykáč a slyším – to je iPhone? Já bych chtěl iphone… přijedu někam s kolem a slyším – co to je za vidli? Suntour? Neznám, já bych tam dal fox… běžné.

                                0 0
                                • TeryPV  

                                  Ale iPhone je prostě jen okrasa…vidlice vypadají všechny stejně…

                                  0 0
                                  • Georrge  

                                    ale prosimtě, mobily vypadaj taky všechny stejně, plno lidí si myslí že mám iphone, bo to je placka s velkým displejem (i8910), a když zjistí že to není iphone tak jsou děsně zklamaní. Chcou prostě iphone. Neví pořádně jak vypadá, neví co to umí, ale chcou to. S vidlema to je podobný, dívaj se jen na nálepky. Kdybys na RST dal nálepky fox, tak budeš king bo si budou myslet že máš fox, ale už nepoznaj že to fox není. Protože prostě fox.

                                    0 0
                                    • TeryPV  

                                      Nevěřím tomu, že víc jak 5% těch co si koupí takhle drahá kola, hledí jen na značku…

                                      0 0
                                      • goofy  

                                        Mnohym (kor amikum) je to uplne jedno. Kde myslis, ze jsou nejvetsi prodeje? A vyrobce dostane nabidku: hele voe, vemes od nas jak vidle, tak tlumaky a dame ti peknou slevicko, co ty na to homre? Hej negre, ukaz tu sumicku? Tak to jo, placnem si!

                                        0 0
                                        • bathed  

                                          Ty děláš v PR nebo v Marketingu?

                                          0 0
                                        • TeryPV  

                                          Tak to je největší 3,14čovina kterou jsem slyšel…věc, kterou prodám „pár“ lidem, přece musím udělat tak aby vyhovovala zákazníkům!!! Kdo jde proti zákazníkům nemůže na trhu uspět. Nejde určovat lidem co chtějí, já musím vědět co chtějí a to jim dát..To že Apple jde cestou opačnou je sice fakt, ale zde je to pouze a jen o sektě, je to jako náboženství…ale základ obchodu, je dát lidem co chtějí…když to nedostanou, jdou dál…

                                          0 0
                                          • goofy  

                                            ????? Ale tak jo. Kdyz si to myslis…

                                            0 0
                                          • mr.antik  

                                            no jasně a k tomu slouží pěkná reklama a nápis na rámu, maximálně nápis na přehazovačce. Giant, Spešl, kolik lidí asi kouká že tam jsou Deore náboje nebo kliky?

                                            A když to nejde, napíšeš Sleva 33%!

                                            0 0
                                          • Smazaný účet  

                                            zakladem obchodu je vsugerovat lidem ze chteji to, co prodavas ty:)

                                            0 0
                                          • KRAJIC  

                                            Ty jsi tak naivní až to bolí. Nebyl jsi náhodou o víkendu na nějakém tom motivačním brainwashingu v rámci tužení vztahů ve firmě? Jestli ty nebudeš jeden z těch bílých negrů-manažerů pod korejským vedením – ti v tom mají taky tak jasno.

                                            0 0
                              • Mr.Duck  

                                Hulán?

                                0 0
                          • KRAJIC  

                            Tvá teorie o kupcích drahých kol je až dojemná – uvědom si, že žiješ v národě snobských oslů. Buď si jistý, že drahé biky na jedné straně mají kluci co hodně jezdí, rozumí tomu a žijou tím a pak je druhá dle mého min. stejně početná skupina, která si navzájem pohoňuje ocasy, kdo za kolo dal větší ranec. O vychytanosti Talasu byly jen tady na fóru napsány knihy.

                            0 0
                          • Smazaný účet  

                            RS hlavne nema co nabidnout opriti systemu talas…at je talas necitlivy jak che, jedine co od RS spolehlive funguje, je u-turn a dual=position=co­il..na vzduch nic a to je docela malo…2step se bezne vysral a malo kdo ho umet zpet dobre naplnit…dualpo­sition air funguje tak 50/50..

                            a fox je proste provaleny jako prestizni znacka-ne ze by si to v nimulosti nezaslouzili…

                            0 0
                          • MlokCZ  

                            Pokud chtějí dát vidlici s rychlým snižováním zdvihu, tak ono moc na výběr není.

                            Dual position air od RS také není zrovna nejcitlivější (rychlé snižování na vzduchu vždy citlivost zhorší, i když to nemusí být až tolik jako u Talasu, nejlépe je na tom asi TAD) a k tomu jeho „spolehlivost“…

                            Tedy žádný super moc skvělý nejvyšší model u RS s rychlým snižováním není.

                            A prodávat se může naprosto cokoliv. Mizerně funkčních dahých věcí je na trhu mraky. A pak každý preferuje něco jiného.

                            Třeba příklad Foxe. Foxky kdysi bývaly v originálním stavu supercitlivé a tím si udělaly jméno.

                            Pak někdo u Foxu vymyslel, že na ně začnou dávat kurvítko od komprese a citlivost šla zcela do háje (nejen u Talase, i když u jiných modelů to bylo o něco lepší, když tam nebyl ještě navíc ten Talas systém). A začaly na kurvítku 5–15kg u dost vidlic (dle nastavení komprese to přidávalo k odtrhu 5–15kg).

                            Pak zase zjistili, že spoustě lidí to vadí, že citlivost šla do háje a upravili to kurvítko od komprese na 2–10kg (tedy na minimum to už citlivost kurví jen málo a pořád zůstala možnost to navýšit na 10kg pokud to někdo tak chce).

                            Jinak 32jkový Talas na tom kdysi nebýval až tak špatně díky konstrukci se třemi komorami. Ale zase to bylo řešení složitější.

                            36tkový Talas na tom býval v minulosti hodně mizerně a o hodně hůře než 32jkový.

                            32jkový se zhoršil se souasným Talas systémem, 36tkový se zase mírně zlepšil. Takže teď už je rozdíl mezi nimi minimální.

                            0 0
                            • Georrge  

                              napřed tam daj děsně drahý super klouzavý kashima novy, a pak to doprasí kurvítkem :) taky ty výrobce občas nechápu…

                              no a pak je tu epicon tad, který je citlivý, snižování funguje bez problému (jen nevím jak je rychlé) a hmotnostně na tom taky není špatně. Ale to je epicon, víme? Fujtajblhnus :D

                              0 0
                              • MlokCZ  

                                Tak jako Kashima x zbytek konstrukce vidlice (kurvítko od komprese, vysoké pasivní odpory Talas systému, atd.) jsou opravdu vyložně výsměch zákazníkovi.

                                U té komprese je nejhorší, že to byla cílená konstrukce. To bylo nejspíš dle tlaku části zákazníků, kterým vadilo, že se citlivá vidlice může více pohupovat. Sami pak došli k tomu, že to trochu přepálili.

                                Kashima zlepší citlivost naprosto zanedbatelně oproti tomu jak ji ty ostatní věci zhoršují.

                                Na marketing je to ale dobré…

                                Na druhou stranu když je zbytek vidlice stejný (tedy citlivost je kurvená stejně u verze s Kashimou i bez), tak je pořád lepší mít vidlici s Kashima povrchovkou než bez.

                                0 0
                                • Georrge  

                                  no je jasný že pokud chceš citlivost, tak je lepší mít kashimy. Ale proč to úmyslně doprasí, a pak se snaží drahým způsobem to zase nějak napravit? Když už tak udělám dvě verze vidle – klasiku s dokurveným tlumením pro ty, co se neradi houpou. A pak citlivou vidli s kashimou pro ty, co hledaj pohodlí.

                                  A nedá se to z těch foxek nějak vykuchat? Vím že to není epicon a že je vnitřek mnohem složitější, ale nedá se ta komprese vyměnit za jinou, nějakou normální, a trochu vylepšit necitlivý snižovací systém? Tam to bude asi kvůli těsnění ne? Tak tam dám dražší klouzavější, případně těsnění jiného profilu a dám do vidle mazlavější olej. Ale kdo by s s tím drbal :)

                                  0 0
                                  • Smazaný účet  

                                    marketing…kdyz neco doprasis a uvedomis si to, tka to nesmis uznat a vratit se k tomu, co fungovalo, ale musis to zcela revolucni cestou opravit!

                                    0 0
                                    • Georrge  

                                      jj právě že marketing, tím se dá vyřešit všechno :) udělali jsme něco co fungovalo, a nahradili to něčím co nefunguje, ale o čem jsme řekli že bude tisíckrát lepší. A teď se potřebujem vrátit k tomu, co fungovalo, ale podle naší reklamy nefungovalo. No tak řeknem že to je modifikovaný na nezávislém pracovišti vyvinutý blablabla super systém, stříknem ho jinou barvou, některým součástem trochu změníme tvar a je to, starý nový systém. Marketingem dokážeš vše. Viz ten iphone, taky se časem mění a přispůsobuje trhu, a dostává prvky, o kterých apple dřív tvrdil že jsou k hovnu a zbytečný. Ale s novým iphonem jsou ty nový prvky to nejlepší, co mohli vymyslet. A lidi jim to žerou.

                                      0 0
                                    • MlokCZ  

                                      Přesně. A k tomu nenápadně to dokurvení trošku poopravit. A najednou z toho lze udělat, jak Kashima hrozně moc zlepšila citlivost.

                                      To, že citlivost pořád znatelně horší než Foxky více let zpět, to už stejně většina ani netuší.

                                      0 0
                                      • kOmE  

                                        U Floata 36 RC2 180mm je citlivost vyrazne lepsi nez u rocniku 2011. Nevim jestli to dela Kashima a jiny gufera (SKF) ,ale rozdil je velky.

                                        0 0
                                        • goofy  

                                          Co jsem tak pochytil, tak prej davaji delsi negativku, a u rocniku 2013 maji byt negativky jeste vic upravene, takze bych se mozna prestal Floata bat :o)

                                          0 0
                                          • logoman  

                                            Ono to je stejne fuk foxky jsou strasne drahy, ty za 13k nasezenu … (myslim tyhle novy verze s kashimou)

                                            0 0
                                            • kOmE  

                                              No je fakt ,ze v bazar jsou hlavne oem verze. Ale me prisel i float RC2 2011 na 160 bez kashimy docela pouzitelnej i do velkyho bordelu. Vyhoda floatu je ,ze nechodi do dorazu i pri pomerne malym tlaku.

                                              0 0
                                          • kOmE  

                                            Je fakt ,ze negativka je dost dlouha. A rozdil ve vzdalenosti osa – korunka je pri 50 a 80 psi 8mm.

                                            0 0
                                          • MlokCZ  

                                            To ale stejně neřeší problém nevhodné tvrdosti negativky.

                                            0 0
                                        • MlokCZ  

                                          Dle toho co jsem kde zjistil, tak SKF gufera se opravdu povedla. A 2010/2011 nebyly nic moc.

                                          Takže tipuju, že to je hlavní vliv.

                                          Vůbec pak netuším jak to je s tlumící části u RC2 2011×2012.

                                          0 0
                                  • MlokCZ  

                                    Komprese lze plně úpravou pořešit (nebo téměř minimalizovat její vliv). Tohle jsem od Milana měl vyřešené na třech Talasech. Čvrtý Talas jsem měl už právě s tím méně kurvícím rozsahem 2–10kg, takže při prvotní úpravě se komprese zatím neřešila, že to případně nechám dodělat při dalším servisu.

                                    A teď došlo místo dalšího servisu na výměnu vidlice, takže k tomu už ani nedojde.

                                    Jenže bohužel ani pořešení komprese + snížení některých pasivních odporů u současného Talasu na slušnou citlivost nestačí a zůstává problém odporů samotného Talas systému se kterými nic udělat nejde. A navíc ještě celá konstrukce vzduchové části, kde moc málo výrazná negativka.

                                    0 0
                              • MlokCZ  

                                A co se týká Epiconu TAD, tak mě rozhodně nevadí, že to je Epicon.

                                A než se objevilo řešení DPC, tak jsem byl dlouho nahlodaný vyměnit oba Talase za Epicon TAD.

                                Pořád jsem váhal a nešel do toho proto, že to pro mě také není ideální řešení.

                                A to ne proto, že by to byl Epicon, ale proto, že mi TAD systém také až tak moc nesedí tím jak fugnuje je snižovaní synchronně.

                                A i když je na tom TAD systém co se týká citlivosti ze všech vzduchových snižovacích systémů (počítám jen ty rychlé, tedy nepočítám třeba u-turn) nejlépe, tak pořád je to mírně horší než může být citlivost na vzduchu bez rychlého snižování.

                                Proto jsem se odhodlal ke změně až s DPC. Tam snižování samotné zhoršovat citlivost nebude a je velká šance, že upravený RVL RCT3 s DPC kitem bude na tom s citlivostí opravdu špičkově.

                                Se způsobem snižování si také oproti Talasu pohorším, ale bude to už aspoň za opravdu špičkovou citlivost a myslím, že mi bude DPC i ohledně snižování sedět mírně více než TAD.

                                Ale aby to nebylo tak ideální jak to vypadá, tak hned u RVL nastal problém co se týká citlivosti aniž bych ho ještě vůbec vyzkoušel (mám ho teď u Milana na úpravě a předělávce na DPC).

                                A problém se ukázaly stíráky. Ty bývaly u RS v pohodě a nemívaly přehnaně velké pasivní odpory.

                                To ale neplatí pro 2012 u RVL. Ty jsou na tom velmi bídně.

                                RS dává k vidlici rovnou i náhradní. Tak jestli náhodou se jim nějaké série moc nepovedla a chtějí se jich zbavit (to je zatím ale jen spekulace).

                                Takže momentálně je to u Milana v řešení, aby tu potenciálně výbornou citlivost nezabily ty nově stíráky.

                                Pro představu v dual air verzi ten RVL RCT3 měl v originále nový 12kg odtrh. To už na dual air není žádný zázrak, tady to bývá většinou do 10kg. To budou právě ty horší stíráky…

                                0 0
                            • TeryPV  

                              Děkuji všem, konečně už je mi to jasné…RS = super citlivost, ale to je vše… TALAS horší citlivost, ale více možností nastavení, rychlá změna zdvihu atd..Potom je mi to jasné… Nicméně mě teď už napadá jediná otázka…když pominu ty co (cituji) „pohoňují ocasy“ nad tím, že cití rozdíl v citlivosti na každém kamínku..kdo to pozná??? Já jel několik vidlí a ten rozdíl jsem poznal jen citlivý necitlivý…ale rozdíl citlivý, více citlivý, extra citlivý mi nějak unikal…

                              0 0
                              • Smazaný účet  

                                kdo psal, ze RS = super citlivost?:)

                                0 0
                              • MlokCZ  

                                Výraznější rozdíl v citlivosti pozná snad úplně každý. Zřejmě jsi nikdy extra citlivou vidlici nikdy nejel, abys to srovnání měl.

                                Mám v praxi ověřeno, že opravdu citlivou vidlici okamžitě rozeznají i lidi, co téměř nejezdí, technice nerozumí, vůbec neví co je pojem citlivost.

                                Ověřeno na mnoha případech kdy se dala nějaká hodně citlivá vidlice (upravený Epicon bez snižování, upravená Reba a některé další) vyzkoušet zcela neznalému bez jakéhokoliv komentáře, aby věděl o co jde.

                                Manželka taky hned chválila upravenou Rebu jak chodí, aniž bych ji předem vysvětlil, co se s ní vůbec dělalo a že by měla být citlivější.

                                0 0
                                • TeryPV  

                                  Hmm..já z vlastních pocitů…Lepší můj Talas než RS na Stereu:-)

                                  0 0
                                  • MlokCZ  

                                    Tak on DPA u RS také není moc citlivý, to je souboj dvou necitlivých systémů. A pro 2012 navíc ještě ty stíráky u RS…

                                    A pak je tu jeden faktor a to aktuální stav vidlice. Pokud není vidlice servisována a není v optimálním stavu, tak citlivost jde u každé vidlice do háje.

                                    A kdo ví v jakém stavu byly třeba nějaké testovačky…

                                    0 0
                                    • TeryPV  

                                      Takže se dostáváme k tomu, že pokud bych chtěl „citlivou“ vidlici tak jedině Epicon???

                                      0 0
                                      • mr.antik  

                                        Proč? RS i FOX dělaj i citlivější modely.

                                        0 0
                                        • MlokCZ  

                                          Oproti upravenému Epiconu (verzi bez snižování zdvihu) je v originálním stavu horší úplně všechno.

                                          Některé vidlice jako třeba Reba se po úpravě v citlivosti vyrovnají upravenému Epiconu. Ale tady bude problém s úpravou, protože Milan už novým zákazníkům vidlici koupenou jinde neupraví.

                                          0 0
                                      • MlokCZ  

                                        Tak pár příkladů pro přesnější srovnání, vždy odtrh v kg:

                                        • upravený Epicon 5kg
                                        • upravená Reba 5kg
                                        • i některé další vidlice se po úpravě dostanou na těch cca 5kg,u vzduchovek jedině modely bez snižování zdvihu a to ještě nevšechny

                                        V originálním stavu se to hodně liší kus od kusu, ročník od ročníku:

                                        • např. neupravená Reba cca 7–13kg
                                        • RVL dual air to samé (a právě jak jsem uváděl konkrétně můj kousek2012 RCT3 12kg, starší se pod 10kg občas dostávaly)
                                        • Epicon v originále kolem 10kg
                                        • Foxky více let zpět, tam pružinovky bývaly i v originál stavu někdykolem těch 5kg, vzduchovky jen o málo více
                                        • Talas 2011 FIT RLC v originál stavu (komprese nastavená na minimum) cca13–18kg (tady hodně záleží na nafoukaném tlaku, který to výrazněovlivní)
                                        • 36tkové Talasy do 2011 včetně v originál stavu, většinou 20kg+(platí to samé, opět to ovlivní nafoukaný tlak
                                        • 2012 36tkový Talas může mít v originále i k 15kg
                                        • Soloair RS vidlice podobně jako dual air kolem 7–14kg

                                        Vyjímečně se objeví i ještě horší kousek než uvedené intervaly jako třeba zmíněny pružinový Recon s 15kg.

                                        A při kašlání na servis vidlice se ty hodnoty ve všech případech mohou libovolně zhoršovat.

                                        Jezdil jsem více let upravenou Rebu a to více různých kousků, takže jsem hodně jezdil právě těch 5kg na které se vzduchovky mohou dostat.

                                        A pak je to oproti tomu krize s téměř čímkoliv jiným.

                                        Na špičku v citlivosti se dostateš v podstatě pouze u upravené vidlici. V originále pak když budeš mít trošku štěstí na dobrý kousek, tak může pomýšlet na 7–8kg odtrh. U průměrného kousku při výběru vidlice, která je na tom slušně, tak lze mít kolem těch 10kg (ale ani to se nemusí povést, znovu ten příklad 2012 dual air RVL RCT3).

                                        0 0
                                        • MlokCZ  

                                          A pak je třeba brát v úvahu ještě některé další faktory, především pro vidlice v originálním sta­vu.

                                          A to např. negativku. U soloairu a dual airu v pohodě, tam není co řešit. U Talasů taky ok (tedy ne že by tady byla úplně ok, ale nic s tím udělat stejně nejde).

                                          Problém nastane u vzduchových vidlic s pružinovou negativkou. Tedy u Foxu s Floaty a to samé Epicon v originále (upravený má vyměněnou negativku dle váhy jezdce). Pokud je někdo hodně těžký a bude na něj negativka výrazně měkká, tak to zcela zabije počátek zdvihu včetně citlivosti.

                                          Opačně pokud bude hodně lehký, tak mu to zase bude ubírat zdvih.

                                          A nevím o tom, že by byly běžně dostupné.

                                          To už je pak pro výrazně těžší nebo lehčí jezdce skoro lepší situace pro pružinové RS vidlice, protože tam je na váhu celý kit pozitivky (může jich být více jako má DPC) a negativka. Takže pružinu je třeba vybrat dle hmotnosti a stylu jízdy jezdce, ale je dostupná a to včetně negativky. Zase ale cca 1000Kč za nový kit při výměně.

                                          0 0
                              • MlokCZ  

                                RS = supercitlivost. To je samozřejmě blbost.

                                Zrovna jsem psal jak to je s 2012 RVL RCT3 v dual air verzi. Citlivost v originále žádný zázrak na to, že to je vidlice bez snižování zdvihu.

                                0 0
                          • MlokCZ  

                            A proč by se nemohla prodávat? Jak tu bylo uvedeno, tak spousta zákazníků vůbec netuší co to je dobrá citlivost.

                            A pak tu je u Talasu dobře fungují rychlé snižování (teď mluvím o samotném snižování a neřeším citlivost).

                            Já jsem Talas dlouho jezdil a ještě v tuhle chvíli ho na obou fulech mám.

                            U upraveného 2008 to nebylo s citlivostí ideální (srovnávám s tím co může být na vzduchu nejlepšího po úpravě), ale pořád to bylo celkem ok a dosto podobné jako jiné vidlice v originál stavu.

                            Do teď jsem jezdil i ty novější Talasy, kde byla citlivost horší a to právě kvůli tomu snižování zdvihu, které je tam super + tlumící část funguje také výborně. Jen ta citlivost.

                            A hodně dlouho jsem se nemohl rozhoupat s tím něco udělat protože jsem nechtěl přijít o snižování zdvihu jak funguje u Talasu.

                            A tak nějak jsem i doufal, že se citlivost po delším zajetí více zlepší (hlavně díky těsnějším stírákům). To se ale nestalo.

                            Až teď Talasy vyměním, tak je možné, že pro změnu budu nadávat na systém snižování u DPC. Doufám, že ale ne.

                            A abych získal současně slušně použitelné snižování zdvihu, dobrou citlivost a vyšší spolehlivost (vyhnul se DPA), tak jsem musel jít do vidlice, která se sériově vůbec neprodává (RVL RCT3 + výměna pružící části za DPC kit).

                            A k ideálnímu stavu je teď ještě otázka jak to bude v reálu s HS expanzí a jestli s ní nebude potřeba něco provést (je možné, že s tímhle si bez další úpravy od Talasu pohorším). To uvidím, až vidlici pořádně otestuju, snad už to bude brzo.

                            A jak moc budu nadávat nebo nebudu na ten způsob snižování a jen jednu polohu o 3cm.

                            0 0
                      • kOmE  

                        Vyrobci delaji spoustu nelogickych veci. Prvni marzosky co se delaly na thajvanu byly hodne mizery a taky byly na kazdym kole. A Fox ma talase jako nejvyssi model u 36 rady.

                        0 0
          • Jenda  

            hele vykuchej ten lockout a mas z toho skoro DH tlumeni :-)

            0 0
    • vojtechposmourny  

      Hm, a co X-fusion Vengeance? Ta se občas do 13-ti nechá sehnat.

      0 0
    • logoman  

      btw neznate nejaky nemecky e-shopy krome bike-components kde jsou ochotni pripadne dorovnat cenu konkurence? Jde mi o ten amazon kde je lyrik za super cenu, ale neni uvedeno jaky ma krk, proto ho nechci kupovat …

      0 0
    • Jenda  

      kdyz uz se tu rozebira kde co – jak jsou na tom novy maruny? Konkretne me zajima 55 Micro Switch TA http://www.marzocchi.com/…Prodotti.asp?…

      nebo CR Switch TA http://www.marzocchi.com/…Prodotti.asp?…

      vi nekdo jestli maj HS expanzi a jakej je tam system snizovani? Bohuzel jsem lama a nikde jsem nenasel jak ta vidle vevnitr vypada :-( no a samozrejme obligatni otazka jak je to tam s citlivosti?

      0 0
      • goofy  

        CR verze HS expanzi mit nebude. TST Micro asi taky spis ne. HS exp by mohla mit RC3 verze, ale ty nove Maruny jsou tak trochu zahada, jelikoz nikdo zatim nic nepotvrdil, a streva jsem taky nevidel :o)

        0 0
        • logoman  

          Ale v testech je chvali, uzivatele jsou taky spokojeni takze spatne asi nejsou, jen ta cena …

          0 0
      • Georrge  

        marzocchi? To jsou ty prémiové suntourky?:)

        0 0
      • Bysto  

        to si radšej kúp lyrika 2-step, aj tam je menšia šanca, že sa vysere ako nejaká macocha :D. Marzocchi kedy bývala značka, dneska je to odpad, možno až na 888

        0 0
        • Jenda  

          tak vis co vzhledem k tomu jak dlouho uz jezdim na biku tak pamatuju ze vetsina soucasnych snacek mela svoje silnejsi a svoje slabsi roky. To ze za poslednich 10 let taliani nevyrobili snad jedinou pouzitelnou vidli neznamena ze se jim to nemuze zase zacit darit. I slavny RS mel obdobi kdy to byly vidle povetsinou na hovno a Manitou byl v ty dobe na vrcholu a kde je dnes Manitou a jak se dari RS? Takze ano, jsem k Marunam znacne podezrivavej ale kdyz se podivas jak zapracovali na hmotnosti, tak treba zapracovali i na dalsich vecech.

          Jinak pokud ty snizovaci verze nemaj HS expanzi tak je to o nicem, navic pokud clovek netusi jak to snizovani funguje tak je to riziko. Z popisu mam skoro strach aby s velkou slavou nekoupili patent na 2step :-)

          0 0
          • MlokCZ  

            Ono to nebude tak jednoduché s HS expanzí ani u RS vidlic. Uvidím až více otestuju RVL RCT3.

            Je klidně možné, že pro lehčího jezdce to bude bída s nouzí a bude třeba s okruhem HS expanze něco udělat.

            0 0
        • Baba-Ji  

          Problémové byly M. 2008 a 2009. Pozdější ročníky, kor 2012, by prej měly být v pohodě vidle, já bych se jich nebál.

          0 0
          • Bysto  

            ale tam ide o to, či niekto dobrovoľne podstúpi to riziko ísť do neovereného systému, ako pre mňa za mňa, sú to jeho peňiaze, ale načo pchať prachy do MZ ( s riadne pochrámanou povesťou) keď za tie isté, ak nie menšie môže mať RS, kde síce sú problémy, ale riešiteľné ( ak nepočítam 2-step)

            0 0
            • Baba-Ji  

              já bych řek, že docela hodně lidí pořád jezdí na Mz. (i na těch novějších)

              0 0
              • Jenda  

                no on je hlavni problem nulova dostupnost informaci. K RS vidlim mas detailni rozkresleni jak to vevnitr vypada, rozpis nahradnich dilu, takze pokud clovek tusi o co jde tak si udela slusnou predstavu o tom jestli to ma HS expanzi, jakej typ snizovani a pod. Bohuzel Marzocchi se zda ze mlci a to preci jenom moc duvery nevyvolava. Par ohlasu na tu 55 micro switch TA jsem nasel ale vetsinou je to od lidi co ji jezdi chvilku takze tezko rict jak je to treba se spolehlivosti toho snizovani :-/ Dle reakci to vypada ze by tam HS expanze mohla byt ale zase tezko rict, vetsinou jsem to nasel ve srovnani s Talas 36 a jak se zda oproti Talasu je temer jakakoli jinak vidle zazrak :-)

                0 0
    • bathed  

      Když to tady tak čtu, a vidím všechny ty příměry o Foxu a Apple, když tu vidím všechny ty moudra o „masírkách“ a náboženství, napadají mně dvě jména. To první je Václav Klaus, ke kterému prý snad nikdo nemůže mít nevyhraněný postoj: buď jej uznáváte a nebo nenávidíte… A druhé jméno které mně napadá je Mark Twain. Ten kdysi vyřknul geniální aforismus, který na tuhle dišputaci sedí jak prdel na hrnec…

      Ženy, které nejsou pyšné na své šaty, bývají pyšné na to, že nejsou pyšné na své šaty.

      0 0
    • logoman  

      Kdyz by jste nekdo chteli lyrika SA za 610 ecek tak mam kod bike-components.de, ktery snizi cenu z 660 na 610. Pro me to je stale moc takze o to nemam zajem …

      0 0
    • logoman  

      Jak je to s pruzinama u Vanu? Jsou stejne podhodnoceny jako u RS?

      0 0
      • goofy  

        Ted z hlavy nevim rozsahy, ale mam tam ted tu stredni, preload uplne povoleny a akorat. S R-kovym tlumenim jsem musel mit preload pritahnuty. vaha jezdce cca 85kg. V plne polni nejak pres 90kg.

        0 0
      • kOmE  

        Tak k nové dostanes tri pruziny a ta stredni je tak na 80kg jezdce. Na dh i pro tezsiho.

        0 0
    • logoman  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • logoman  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • Radari  

      s

      0 0
    • Radari  

      Cau ,

      resil jsem to same. Bohuzel v tu dobu nebyla zadna kloudna nabidka na totem coil , tak jsem vzal „nouzovku“ domaina 318 z bazaru za 4 K .

      Po dvou bikeparcich a par tydnech najeto muzu rict, ze nelituju . Naopak „docasna“ vidlice zustane asi naporad .)

      Chodi naprosto supr . Velmi citliva , ze kdyz jen pohladim riditka, tak jde do zdvihu :) Nepropada se jak puvodni FLOAT 36 . Udrzba jednoducha , jednou nastavis a nic neresis.

      Sice design je hruza … ale funkce naprosto dostacujici.

      Tech 10 K rozdil me hreje na srdci a muzu za ne obrazet o vikendech bikeparky.)

      Tak asi tak …

      0 0
      • MlokCZ  

        Pokud musíš na řídítka ještě tlačit i když třeba jen opravdu lehce, tak odtrh už tak moc dobrý není a rozhodně nelze říct, že je supercitlivá. To už při ne extra lehkém kole je někde kolem 10kg.

        Supercitlivé vidlici stačí i jen část hmotnosti kola aby se pohla do zdvihu (tedy ještě kolo lehce nadlehčuješ a už se vidlice pohne). Takže to pak ani přesněji nelze posuzovat když je vidlice na kole.

        0 0
        • Radari  

          Asi dobrej kus . Proste necitlivejsi mrska co jsem mel.

          A to jsem par kousku uz vyzkousel (FOX/MZ/RS) .

          Ale co popisuje ty to uz je jina dimenze testu a tam nikdy nedospeji …

          0 0
        • Baba-Ji  

          Mel jsem Radariho Domaina v ruce a musim rict, ze citlivejsi vidli jsem snad do te doby nezkousel. On to sice nezminoval, ale vzhledem k te citlivosti, jakou disponuje, tak ciste jen vahou kola do zdvihi urcite jde, kdyz tak 0,5–1cm jde do zdvihu i muj vzduchovy Totem, ktery je teda na pocatku odtrhu o dost tupejsi.

          0 0
          • Radari  

            oo diky :) tento popelnicovy kus jeste obstoji …

            0 0
          • MlokCZ  

            Tak potom na tom může být opravdu dobře. A bylo by zajímavé zjistit jak přesně. Docela by mi zajímalo na jakou se až může dostat hodnotu neupravená vidlice.

            Nejlepší neupravené kousky co jsem měl v ruce měly kolem 6–7kg odtrhu.

            Jinak odtrh není nikdy moc nízký :-)

            Co jsem zkusil svůj upravený RVL s DPC, který má 3–4kg (tak nízká hodnota se hodně blbě měří i na sundané vidlici z kola), tak je to naprostá paráda. Rozhodně se to ale pořád neblíží stavu, že by to bylo moc citlivé.

            Akorát mám teď absťák, vidlici jsem vyzkoušel a zatím nejezdím (řeší se jiná pružina a expanzní doraz), takže na dovolené mám na kole ještě Talase a to je proti tomu utrpení a hrůza (mám tam teď odtrh už dost přes 10kg) :-)

            0 0
            • Smazaný účet  

              Muj Domain mel po tuningu odtrh 6–7Kg(mereno Milanem) a bylo to docela fajne pojezdeni.)

              0 0
            • kOmE  

              Ty 180mm domainy jsou na tom hodne dobre. Ja kupoval Scotta FR 30, a na nem ten sel Domain do zdvihu taky uz jen vlastni vahou kola ,coz znama odrth nekde kolem max 8 kil.

              0 0
          • logoman  

            To je nejaky divny ne 0,5 az 1cm? To by muselo byt hodne na meko nebo extra tezkej predek. Mne to kleslo tak o 2mm.

            0 0
            • Smazaný účet  

              Na 17Kg bajku se mi zanorovala vidle dost podobne. Je to zano u kontrukci pruzinoveho uturnu, ktery je zpocatku dost mekky…

              0 0
              • logoman  

                Ja mel na lyriku taky uturn, kdyz jsem zkousel merit odtrh, vychazelo mi nekde kolem 7–8 (ono min ani nejde kdyz jsem polozil kolo na vahu a hned to ukazalo pres 6kg) a presto mi to takhle moc nezajelo. Jak ta vidle fungovala dal, byla cela, ze se dala takhle projet a az nekde nakonci byla progresivni, nebo hned zacla byt progresivni? Zda se mi to divny k cemu mit prvni cm tak meky.

                0 0
                • Smazaný účet  

                  jestli to byl pruzinovy uturn, tka ten je ke konci progresivni jako prase..je to dane tim, ze na konci je pruzina stocena do jineho stoupani o jinem prumeru…

                  0 0
            • Baba-Ji  

              no vzhledem k mým ±72kg musím mít vidlu foukanou dost na měkko. Co mně trochu vadí je, že je ten Totem málo progresivní(na můj vkus), vůbec nemám problém lítat po „celém“ zdvihu vyjma posledních 2–3cm i na „XC/AM“ vyjížďkách(ty poslední dva jsem teda v terénu snad ještě ani nepřekonal).

              0 0
              • prodám  

                Neblázni. SA je o dost progresivnější než coil. Srovnávám SA rc2dh 2012 a Coil rc2dh 2011. Já i když jedu XC tak na konci vyjiždky mám max 0,5cm od vrchu na coilu a tak to má být. Nechápu proč by vidle neměla využívat svůj zdvih, teda pokud se nepropadá pod břžděním atd

                0 0
                • Baba-Ji  

                  no když jsem viděl pár fotek z vašeho XC… …tak se tomu pulcenťáku vůbec nedivím :D

                  0 0
                • Baba-Ji  

                  mně šlo o to zvýšení progresivity proto, že bych mohl vidli foukat na menší tlak, tzn. že by byla ještě citlivější, ale zároveň bych díky té větší progresivitě nechodil po dorazech.

                  0 0
      • logoman  

        Dekuji za info, ale totem byl az jedna z poslednich moznosti, do bikeparku se dostanu jednou za milion let, takze spis ocenim lehkost nejake EN/FR vidle jako lyrik, fox 36 nez velkou odolnost domaina a totema. U tveho floatu byl asi problem, ze se jednalo o R verzi co jsem patral po forech tak si prave na propadani nekdo stezoval, RC2 tim udajne netrpi.

        Ale take jsem slysel pozitivni ohlas na domainy. Asi nebudou vubec spatni.

        Ono uz ted sx se 170 vidli ztratilo mrstnost pitche. Je tu jedno misto ktere, jsem na pitchy jezdil bez problemu se zvedlym sedatkem, ale na sx se tam docela tezko protahnu, diky tomu, ze je hooodne dlouhy a i sedlo mi nejak divne zavazi.

        0 0
        • Radari  

          Tak to se divim , ja mel pitche v „m“ a byl to docela tank . Sixe mam ted v „s“ a je to nebe a dudy . SIX se 160 krouzil zatacky oproti pitchovi neskutecne . Ted se 180 v predu je to stale lepsi nez pitch se 160 . Ale to bude asi geoskou a kratkym rozvorem .

          0 0
          • logoman  

            JJ pitch byl hodne dlouhy kolo na M, sx je ale jeste delsi navic mam L na mych 186, pitch v M uplne ok nebyl.

            Ted vseobecnejsi otazka na vsechny. Kdyz mi jde balik z nemecka pres DHL tak mi dojde pres CP? Cekal jsme, ze prijde pres ceske DHL.

            0 0
            • Radari  

              Rafky me prisly pres CP …a to z Nemecka

              0 0
            • ClAyD  

              Já bych řekl, že spíš přes PPL, protože mají na autech napsáno něco jako „Partner of DHL“ či co…

              0 0
            • Tomas94  

              DHL je myslim narodni německa pošta takže si to pak předají k ČP. Aspoň tak to vidím já

              0 0
            • kOmE  

              Vetsinou pres postu.

              0 0
            • pavlik6022  

              teď mi přišel balík posílaný DHL kem z Anglie a dovezl ho DHL, ne pošta. Když jsem objednával v Německu, přivezl mi balík pošťák

              0 0
          • goofy  

            nemuzes srovnavat S a M… Kor kdyz ty ramy jsou podobne dlouhe

            0 0
        • prodám  

          A proč ti vadí 300g navíc na těžkém kole? To pak nevyjedeš kopec? Buď máš prachy a můžeš si dovolit si koupit vidli co rok(to nebude, ale tvůj případ), nebo si koupím vidli co snese daleko víc a budu jí mít na pár sezon. Tohle gramaření pokud to není na kolech je velký nesmysl. No a pokud takovou vidli nevyužiješ, tak asi nevyužiješ ani ten rám a měl jsi zůstan na Pitchovi.

          0 0
          • logoman  

            Aha takze lyrik, 36, 55 se hned rozpadnou? :) Jedina poradna vidle je totem protoze sis ho koupil? 300 g navic za 1cm a vetsi tuhost mi nestoji,(vahovej rozdil bude i vic) Ze tobe to je fuk a mas 18Kg kolo je tvoje vec, lehky kolo je super vec. Ale tobe s dragsterem nic jinyho nezbyva nez tohle tvrdit.

            Se podivej co se na sx davalo – 160mm vidle, ja tam dal 170.

            Vidle co se tam dokonale hodi.

            Btw mi ukaz kolo s podobnou geo jako ma sx, ale nizsi vahou, aspon budu mit o cem snit ;-)

            Ja si to kolo totiz koupil kvuli ni. Gramarit na tom ramu pak se da dostat lehce pod 15 kg, ale to by musela byt hromada penez. Ja si poridit lehky kola do 2kg a xt kazetu tak jsem nekde kole 15.7–15.8

            0 0
            • prodám  

              Nemluvím o totemu, ale o všech vidlích určených na FR/DH všechny váží ±2900g. Jo máš super lehký kolo, teď vyletíš na kopec o cele 3,14s rychleji. Jestli si myslíš, že mám za potřebí schazovat něco jen kvůli tomu, že to tak mám já, tak ok. A už mi prosím nepiš maily kde prosíš o radu, když se chováš jak debílek. Nazdar

              0 0
              • logoman  

                Tvoje reakce je jak potrefene husy :-)

                Btw neni v nadpisu EN/FR a misto FR/DH vidlice? Mne klidne napis az zas budes chtit nejaky info :-)

                0 0
                • prodám  

                  Nebude třeba SX je hotové a na nic jiného jsem se tě opravdu nepotřeboval zeptat.

                  0 0
                  • logoman  

                    No vidis a to ses ani nemusel ptat, vsecko se dalo najit na internetu :-)

                    0 0
                    • Baba-Ji  

                      chlapci trosku (zbytecne) jste se tady rozohnili v tyhlety uz tak parne dny, dejte si nekde u vody nejaky studeny, ledovy drink B)

                      0 0
              • goofy  

                Co se tady rozcilujes? Myslis ze lehke kolo je jenom o stoupani do kopce? A proto vsichni na svetaku hroti kazdy gram? Zkus si hodinku skakat na 18kilovem kole, a v zapeti na 15kilovem… Me to je fuk, ja vahu nejak nehrotim ( a ani na to nemam :-D), ale vaha kola neni jenom o chrceni do kopce

                0 0
                • Tomínos  

                  Každý gram jak kde, známej má tchána a jeho pratety vnuk trošku jezdí a už se mu stalo, že s lehkým kolem na určitým typu tratě byl pomalejší než s těžším. Vím že to lehčí má okolo 16, ale nevím kolik má to těžší.

                  0 0
      • goofy  

        At si codi Domain jak chce, tak na 180mm bych ho urcite nechtel. Vidle s takovym zdvihem a bez HS expanze uz urcite ne. Az moc lehce jsem si na ni zvyknul…

        Jinak muj Van R mel nejakych 6–7 kilo, coz je na 36kovou vidli solidni si myslim. RC2 ma ted vic (ikdyz taky zajede, kdyz polozim kolo na zem), ale je to taky ovlivneno tim, ze mam krapet utazene komprese

        0 0
    • logoman  

      Da se nejak podomacku vyrazit hlavovy slozeni? Vyrazec samozrejme nemam …

      Jinak balik z nemecka predalo DHL opravdu CP.

      0 0
      • kOmE  

        Ja ho doma vyrazim ocelovou trubkou. Lisuju ho vetsinou na lisu a nekdy pred udelatko ze zavitove tyce.

        0 0
      • Tomcat  

        Velký plochý šroubovák + kladivo + ještě víc šikovnosti a štěstí.

        Cokoliv lepšího je si ten vyrážeč (přípravek) vyrobit.

        0 0
    • logoman  

      Tak nakonec to dopadlo nejlepe jak mohlo a mam tu kterou jsem chtel nejvic :)

      Docela se stestim jsem se k ni dostal :)

      Foto http://www.bike-forum.cz/…l-37915.html

      0 0
      • mr.antik  

        jak jses k ní dostal, jestli to není tajné? Mě Lyrik maká dobře, ale dobrá příležitost k tapered krku se neodmítá :-)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.