• iron.hide

    Jazdite niekto na elektrickej kolobezke?

    co vravite na tuto?

    https://www.alza.cz/…d4844423.htm

    0 0
    • Mig_all  

      že je vyprodaná :-D

      0 0
      • iron.hide  

        Kupil som ju uz vcera. Teraz sa rozhodujem ci ju mam zaplatit, alebo dam storno a kupim radsej xiaomi scooter.

        Tie parametre totiz nie su buhvico, rychlost je len 17kmh, ale vravim si, ze vsak na chodniky mi to staci. Aj tak nie je vhodne ficat medzi chodcami 25.

        0 0
        • black.horse  

          Tak hlavně s tím nemáš na chodníku absolutně co dělat!!!

          0 0
          • Mig_all  

            Asi tak. Koupit vyšší rychlost a na cestu s tím!

            0 0
          • iron.hide  

            To by bol aj moj nazor, ale u nas v SR je kolobezkar chodec, takze moze ist po chodniku. Vztahuje sa to aj na elektro.

            0 0
            • black.horse  

              Ajaj, moje neznalost, už se ve mě vařila krev, ale koukám zbytečně… hele, koukám, že jsi z Blavy, jak s těma elektrikářema tam vycházíte? U nás s tím na chodník nesmí, ale v Praze jsou každou chvíli konflikty, překáží, ohrožují a je jen málo těch co dodržují a jezdí po silnici s blikačkou/světlem a helmou…

              0 0
              • iron.hide  

                Ano o tej situacii v Prahe viem, aj to ze zakazali segway.

                U nas to zatial take nie je, akurat rano vidim vzdy aspon 5 elektrokolo­bezkarov, co na tom letia po chodniku celkom rychlo. Okrem toho v lete spustili konecne u nas aj bikesharing, takze dost ludi teraz jazdi aj na tom.

                No teraz ide zima, vsade bude brecka, a tak neviem ci ma zmysel kupovat tu elektrobezku. Len ma zlakala ta cena

                0 0
                • milan.v  

                  Není, ale bude, neboj… ;o) Bratislava není v Rusku nebo na Ukrajině…

                  0 0
            • bodlak2  

              Může, ale rychlostí chůze.

              0 0
            • xtonda  

              Koukám, že u vás mají zákonodárci víc rozumu než tady

              Narazil sem na toto téma na zajímavý článek

              https://prahounakole.cz/…konna-norma/

              Jednak tam rozebírají právní situaci u nás a jednak srovnávají s některými evropskými zeměmi (většina považuje jezdce na koloběžce za chodce).

              Osobně mi přijde nesmyslné malé koloběžky považovat za kolo a vyhánět je na silnici kam vlastně stejně nesmí protože nemají dvě brzdy. Daleko přiměřenější by bylo považovat to za vybavení na úrovni bruslí a kolečkových lyží, což se řadí mezi chodce.

              0 0
              • iron.hide  

                Ten nas zakon je ok, pokial sa bavime o klasickych kolobezkach. No neviem ci aj tie nove elektricke patria na chodnik, niektore idu 25–30 kmh.

                0 0
                • xtonda  

                  U těch elektrických bych váhal, ale vyhánět ty obyčejné malé koloběžky, když tam pouštím brusle a lyže, mi prostě nepřijde přiměřené.

                  0 0
                • Smazaný účet  

                  je to motorové vozidlo = na silnici

                  0 0
    • smates  

      Je to hrozne slabe.Mel jsem kolobezku 1000W a bylo to malo.

      0 0
      • iron.hide  

        Jj vidim ze je to slabe, ale na rovinu bez kopcov mi to staci.

        Preco bolo 1000w malo?

        0 0
      • JendaH  

        Nebyly to nějaké „čínské watty“? 1000 W je pořád několikanásobně víc než dá i trénovaný cyklista.

        0 0
      • iron.hide  

        inak bezny legalny ebike ma 250W, takze 300 na kolobezke by malo byt ok, nie?

        0 0
      • BlickM  

        Podobná zkušenost. 1000 W krátkodobě až 1800 W a bylo málo, tedy pro styl „svezení“ se. Nejednalo se o „čiWaty“ ale o skutečné měřené Watty. Když mi hrozilo nedojetí a zkoušel jsem jet na 250 – 300 W celkem dřina, to už je lepší jet na klasické koloběžce. Pokud koloběžku s nějakým dojezdem, tj větší aku … tak silnější.

        0 0
        • iron.hide  

          Najkupovanejsia Xiaomi Scooter 2 ma tiez len 250w motor.

          0 0
          • BlickM  

            Tak já netvrdim, že je to neprodejné a nemá smysl. Ale pro mé případné využití/přibli­žovadlo dojezd bez přišlapávání pod 20 km je málo a přišlapávat, nebo nedejbože dojíždět jen „za své“ to už je lepší klasika.

            Proto jsem si koloběžku půjčil a vyzkoušel … a nepořídil.

            0 0
      •  

        Potvrzuju, že 1000W je málo (alespoň v mém případě) – koupil jsem na jaře ani nevím proč tohle https://elektrokolobezky.heureka.cz/…ander-1000w/ (to jsem ještě nevěděl, že budu ve velkém jezdit na kole) – nějak jsem si asi myslel, že to bude na výlety po Krasu a na dojíždění do práce tamtéž, ale není to ono. Koloběžkovat se fakt nedá, má to hrozně velký valivý odpor a odpor motoru (ale výhoda je, že z kopce motor trochu brzdí a tím i dobíjí), výkon stačí na asitak 40km/h když je to nabité, ale v průběhu jízdy to rapidně klesá a když se blíží konec dojezdu (což je asitak po 30km) tak už se to plouží asi 20km/h. Je to dost těžké (asi 60kg), takže se s tím blbě manipuluje (přenášení přes koleje apod.) – jako jde to, ale člověk musí dost zabrat.

        Ale posaz pohodlný, dobré s tím je pomalé popojíždění po městě – to nízké těžiště je super. Uveze to i nějaký náklad – dá se hodit pod nohy – vezl jsem tak třeba pytel s pískem.

        Kdyby někdo chtěl, tak prodám (nebo vyměním za nějaké kolo), případně oboustranný doplatek.

        0 0
        • milan.v  

          To jsou ty močky, co s tím někteří Ynteligenti jezdí po pravém a levém břehu Vltavy po cyklostezce mezi cyklisty, inline bruslaři, lidmi s kočárky a já nevím čím vším… A většina z nich na tom ani nemá helmu… Když píšeš, že to je těžké asi tak 60kg, přesně to potvrzuje mé domněnky, že to je v rukou některých lidí nebezpečí pro ostatní tam, kde nemají co dělat… Pokud s tím bude jezdit po silnici mezi auty, OK, jeho boj…

          0 0
          •  

            ano, je to vhodné vyloženě na silnici pro dopravu z bodu A do bodu B a v městském provozu je to mezi auty celkem výhodné (akorát by to mohlo mít užší řídítka)

            helma na to není potřeba, pokud to má omezovač na 25km/h

            na cyklostezku se dá taky s tím omezovačem, když člověk jede opatrně a pomalu – což platí i o všech typech kol

            je tam poměrně dost předimenzovaná brzda (+to nízké těžiště), takže bych řekl, že je to i docela bezpečné – tzn. dá se včas ubrzdit víc než na kole nebo v autě

            0 0
            • orm  

              Ja s tebou nesouhlasim v tom, ze tohle je brano jako kolo a muze to na cyklostezku. Limit 25km/h je jen jedna z podminek. Neni to podminka jedina. Jako rikat motorkam/mopedum kolobezky, to uz chce radnou davku fantazie :-).

              0 0
              •  

                není to bráno jako kolo, je to bráno jako koloběžka…

                zákonné limity to samozřejmě splní, jsou totiž dost benevolentní – neřeším jestli je to správně, prostě toho využívám (a jezdím samozřejmě opatrně)

                0 0
                • psbiker  

                  měl jsem dojem, že z pohledu vyhlášky je koloběžka jízdní kolo, tedy i ten 50kg skůtr

                  0 0
                  •  

                    z pohledu silničního zákona ano, z pohledu prováděcí vyhlášky ne – koloběžka třeba nemusí mít odrazky na šlapátkách (když je nemá) – jinak hlavní omezení je ten výkon 1000W a rychlost 25km/h, což splňuje (včetně dalších vyjmenovaných omezení, je jich asi 6)

                    0 0
                    • orm  

                      Mozna se pletu, nebudu to ted dohledavat, ale co jsem drive cetl, tak aby vec byla klasifikovana jako kolo, tak dodatecny pohon, jak elektricky, tak klasicky motorovy, musi byt pouze asistencni, dopomocny. U kola je to docileno tim, ze slapes. To neplati u kolobezky, proto motorova kolobezka nemuze byt klasifikovana jako kolo. Vec, ktera jede sama bez lidske pomoci jen tim, ze tocic plynem, do definice nespada, bezohledu na to jestli to ma motor nejakeho vykonu a omezeni rychlosti. Je to klasicke ohybani pravidel a policiste to nekontroluji.

                      0 0
                      • atty  

                        Nestudoval jsem to, ale není „dopomoc“ u kolěžky dána tím, že aby plynová páčka fungovala, musíš nejdříve koloběžku uvést do pohybu – až pak je plyn aktivní (jak je tomu u většiny těhle klasických lehkých elektrokoloběžek)?

                        Jinak ale souhlas, že ať je to zákonem nastaveno jakkoliv, tak s podobnou 60kg obludou bych fakt na cyklostezku nebo chodník nevjel – tohle je podle mne prostě někam na silnici a na dojíždění pár kilometrů (k tomu to opět může být naopak mimo velké aglomerace vcelku ideání)

                        0 0
                        • orm  

                          Myslim, ze to je bezpecnostni prvek, ne legislativni.

                          Kazdopadne legislativa se hodne menila a vypada to, ze i takovehle obludy jsou povazovany za jizdni kola dle zakona.

                          Zajimalo by me, kam az tyhle absurdnosti mohou dojit.

                          0 0
                          • orm  

                            Tak podle tohoto clanku, pokud to jede vice nez 6km/h, to neni kolobezka, ale moped.

                            https://prahounakole.cz/…o-nebo-neni/

                            „Elektrokoloběžky by měly být podle výše zmíněných kritérií považovány za jízdní kola pouze tehdy, pokud se jejich motor vypne při rychlosti 6 km/h. Pokud by byl jejich motor navázán na šlapání, tak by při výkonu do 250 W mohl běžet až do rychlosti 25 km/h. Podmínka navázání funkce motoru na šlapání je ale podle mě u koloběžky jen obtížně splnitelná.“

                            0 0
                    • psbiker  

                      není to tak, že těch 1000W platí pro dodatečně namontované motory?

                      0 0
                      • orm  

                        Podle tabulky v dokumentu, ktery jsem sdilel vyse, to tak je.

                        0 0
                        • psbiker  

                          Takže bez RZ a řidičáku na malou motorku by se s tím skútrem mělo jezdit jen mimo veřejné komunikace, prodejci na to nějak opomínají upozornit :)

                          0 0
                          •  

                            Vzhedem k tomu, že není definované, co to je to „dodatečně“, tak to můžeš ignorovat – např. nabízí se i výklad „dodatečně“ jakože když to projektovali bez motoru a pak ho tam ve výrobním projektu dodatečně přidali. Tohle se nedá bez pevné definice rozporovat.

                            0 0
                            • orm  

                              Myslim, ze pokud by o tom mel rozhodovat soud, tak by mel jasno a rozhodl by presne v duchu toho co ten text znamena, tj. koupis si kolo/kolobezku a pak tam pridelas motor. Ne ze si koupis kolo/kolobezku s motorem, ktery je jeho integralni soucasti a neda se bez vyrazneho omezeni demontovat, tak by kolo/kolobezka pak slouzial puvodnimu ucelu. Ohybas zakon, ale ja to chapu, ze ten moped pouzivas a pouzivas ho jak ho pouzivas. Kde neni soudce, tam neni zalobce.

                              0 0
                              •  

                                Pokud by byl někdo natolik sebevrah, že by to dal k soudu, tak reálně asi jedině soudit se proti výrobci/dovozci – a výrobce by si asi se soudem celkem vytřel zadek, protože ta vyhláška je napsaná fakt slabě. Žádný takový duch co zmiňuješ se z toho odvodit nedá, resp. jediný „duch“, který tam reálně vidím – že to nesmí nějak narušit konstrukci, aby to bylo nebezpečné ve smyslu, že by se to za jízdy rozpadlo.

                                Ten motor se dá (z pohledu výrobce) celkem snadno oddělat – vyměníš střed nebo dáš dvě přední kola (jedno dozadu místo zadního).

                                Jinak já už ho právěže nepoužívám – budu asi na jaře prodávat :-)

                                0 0
                                • orm  

                                  Mam na to jiny nazor a hlavne by to fungovalo opacne. Ty bys dostal pokutu, protoze by organ usoudil, ze vozidlo na kterem jedes nesplnuje parametry a ty nemas v miste urcenem jen pro kola co delat. Ty bys to rozporoval, pak by to pres dalsi kroky doslo az k soudu, respektive nejvysimu spravnimu soudu, ktery by rozhodl a tim defakto vytvoril precedenc pro soudy nizsich instanci. Myslim, ze vsichni, vcetne soudcu, chapou, co bylo mysleno tim dodatecnym motorem, zaroven chapu, ze si to vyrobci, prodejci a uzivatele vykladaji jinak.

                                  0 0
                                  •  

                                    No reálně by to asi bylo ještě jinak – pokud by konkrétně mně fakt někdo chtěl napařit pokutu (což už samo o sobě je sci-fi, ještě jsem o takovém případu u nás neslyšel), tak ten „někdo“, resp. „orgán“ jak píšeš, by mne vybíral na silnici. A tam by mu mohlo vadit jedině to, že jedu 25+ bez helmy. Tohle riziko jsem si říkal, že raději asi pokryju a jestli na tom ještě někdy pojedu, vezmu si asi kvůli orgánům helmu – prostě to budu provozovat jako e-skůtr (s vypnutým omezovačem).

                                    Kdyby to bylo ještě víc sci-fi a vybrali by mne třeba na cyklostezce (kde se u nás ale vůbec nevyskytují) – tak by to šlo do správního řízení, dodal bych papír od výrobce/dovozce a hotovo, vyřízené.

                                    Pokud by někdo chtěl rozporovat ten papír, tak to už by šlo předpokládám mimo mne. Tzn. stát vers. výrobce/dovozce.

                                    Rozhodně nemám jako spotřebitel povinnost prověřovat (a ručit za to), jestli mi výrobce prodává něco se špatným papírem – především tohle by každý soud uznal…

                                    0 0
                                    • gerrard  

                                      Tak helmu si snad beres proto, ze mas rozum a ne proto, ze to po tobe nekdo chce, ale jestli nevis na co je dobra, tak ji nepotrebujes. ;)

                                      0 0
                                      •  

                                        helmu si beru čistě jenom proto, že to po mně někdo chce

                                        riziko spojené s jejím nenošením není statisticky významnější (je-li vůbec nějaké, protože za jistých okolností může helma být i nebezpečná nebo omezující) než jiná běžná životní rizika, která denodenně (mnohdy zbytečně) všichni podstupujeme

                                        dávám přednost neomezenému perifernímu vidění, menší hmotnosti hlavy při rychlém otáčení po autech (ano, za jízdy v nebezpečném provozu se často ohlížím), menšímu pocení, menšímu omezení od šňůry pod bradou a menšímu pocitu ochrany (a tedy větší přirozené opatrnosti) – tady jinými slovy preferuji aktivní bezpečnost před pasivní, což je jediná (a navíc diskutabilní kvůli tomu pásku pod bradou) výhoda helmy

                                        nebo ještě jinými slovy – já jezdím s rozumem, takže nepotřebuji jako beran bez rozumu s helmou na hlavě jen tupě čekat na ránu ;-)

                                        0 0
                                        • orm  

                                          Po tomto prispevku dalsi diskuse netreba :-).

                                          0 0
                                          •  

                                            jasně, na mé straně argumenty, na tvé straně subjektivní dojmy, tak to vzdáváš – to chápu ;-)

                                            0 0
                                            • blue.sun  

                                              Proti tvé zaslepenosti argumentovat nejde. To je jako hádat se s BabišOvcema.

                                              0 0
                                              •  

                                                popravdě zaslepenost a ovce bych viděl spíše tam, kde absentují argumenty a debata začíná narážkou na chybějící rozum…

                                                já jsem napsal objektivní argumenty – co je na tom zaslepeného?

                                                0 0
                                        • milan.v  

                                          Teď tu plácáš hovadiny…

                                          0 0
                                        • gerrard  

                                          :))) JJ ty ji nepotrebujes.

                                          0 0
                                          •  

                                            možná ani ty ne :-)

                                            přemýšlel jsem, jaká rizika ssebou (kromě bez debaty lehce zhoršené aktivní bezpečnosti) může helma přinést i ve své domněle silné stránce – tedy v pasivní bezpečnosti – a není jich málo:

                                            při bouračce v lese s klasickou cyklistickou helmou s dírama hrozí, že se ti do hlavy zaryje nějaká větev (kdybys měl tu smůlu ve smůle) – v těch dírách se to zasekne a neuhne a na holé hlavě by to snáze sklouzlo – jezdí tu někdo kvůli tomu v lese s helmou bez velkých větracích otvorů?

                                            podobně menší větve v nějakém mlází kdyby se ti chytly za pásek pod krkem, tak si za něj můžeš třeba zlomit vaz

                                            stala se mi kdysi bouračka na motorce, byl jsem bez helmy a možná díky tomu ještě žiju – šel jsem na hlavu, ale ustál jsem to rukama jen s lehkým ťukancem – kdybych měl helmu, její váha by mi při pádu sklonila hlavu víc dolů a jak na mne ještě dopadl zezadu spolujezdec, hlava by nesklouzla po asfaltu po čele, ale asi by se vzpříčila o asfalt a zlomil bych si vaz

                                            jde o to, co kdo preferuje, čemu dává větší váhu – já tedy rozhodně aktivní bezpečnosti, někdo jiný pasivní (byť diskutabilní) a ani neřešení této otázky není od věci, když statisticky může hrozit podobné nebezpečí jako chodci na přechodu (a na přechody pokud vím si nikdo helmu nebere)

                                            0 0
                                            • gerrard  

                                              :)

                                              Znas nekoho komu helma ublizila? Ja ne.

                                              Znas nekoho koho helma zachranila od rozbite hlavy nebo neceho horsiho? Ja spoustu.

                                              Znas nekoho kdo se bez helmy zabil nebo si rozbil hlavu? Jo par jich znam.

                                              Toliko trochu praxe a mene teorie. :)

                                              0 0
                                              • Goob  

                                                Znám, ale píšu to sem jenom pro odlehčení diskuse, protože jsem zastáncem helmy na kole, na lyžích, na hokeji, kdekoliv: kamarádovi se helma posunula při ráně přes hlavu dopředu a zlomila mu nos.

                                                0 0
                                                • gerrard  

                                                  A nemel spatnou velikost nebo blbe upevnenou? Letos se jeden klucina vysekal a odrel si pulku obliceje, protoze se mu helma kus svezla anobrz ji nemel poradne utahnutou. Od teto havarky jeho kamaradi maji helmy utazene tak, ze pod pasek nestrcis prst. Stacilo to jednou videt a bylo to vic poucne nez slozite vysvetlovani proc se to musi tak utahovat.

                                                  0 0
                                              •  

                                                já neznám ani nikoho, komu helma ublížila ani nikoho, koho zachránila, ani nikoho, kdo se zabil na kole

                                                ale hlavně – nikdy nevíš, jak by to bylo ve stejném případě bez helmy nebo s helmou – třeba by si dotyčný bez helmy dával větší pozor, atd. – tedy i ta tvoje „praxe“ je zase jenom teorie…

                                                0 0
                                                • orm  

                                                  Tak preji abys to nepoznal, ne jen kvuli zdravi, ale i financne, protoze pojistovny ti mohou kratit plneni.

                                                  0 0
                                                  •  

                                                    V klidu – nemám žádné „životní pojištění“, takže mi pojišťovny nemají co krátit :-)

                                                    PS: jen doufám, že se zase nesesype fůra lidí, co mi budou říkat, že nemůžu žít bez životního pojištění – takže předem píšu, že jsem dělal v takové pojišťovně a vím jak to chodí a není určeno k diskuzi.

                                                    0 0
                                                  •  

                                                    jo, vlastně jeden můj bývalý učitel ze střední se zabil na kole, ale nevím jestli měl helmu nebo ne …a pokud měl, tak nevím jestli mu pomohla nebo „pomohla“ (asi ho přejela šalina či co), takže statistika je stále nulová

                                                    0 0
                                              • karliner  

                                                Mno, určitě tomu dobře rozumíš, ale znáš nějaký jinou, dlouhodobě prováděnou statistiku a z jejích dat vytvářené závěry než tu australskou? A pokud ano, myslíš si, že to je taky teorie, na rozdíl od tvých praktických zkušeností od kámošů z okolí a dojmů z hospodských, bajforáckých nebo jakých diskusí??

                                                0 0
                                            • blue.sun  

                                              Jasně, takže ty máš teoretické „argumenty“ o věcech, které se snad ani vůbec nemohou stát. Mimochodem, nějaký skutečný důkaz zhoršení „aktivní bezpečnosti“ vlivem helmy? Prosím, opravdu exaktně, žádnou tvou tupou dojmologii.

                                              Proti tomu stojí fyzické argumenty v podobě několika tisícovek zachráněných životů.

                                              Přesto stále dokola meleš svou teorii. A ty o ostatních říkej, že jsou zaslepení?

                                              0 0
                                              •  

                                                asi takto – helma aktivní bezpečnost rozhodně nezlepší, může něco jedině zhoršit – na tom se asi všichni shodneme – ta je stavěná jenom na pasivní bezpečnost – zvýšená hmotnost hlavy s helmou je v kritické situaci, kdy hodím rychlý pohled přes rameno rozhodně omezující – jsou to zlomky vteřiny a je to jednak logické a jednak to mám potvrzené osobní zkušeností – stejnětak zorné pole periferního pohledu při skloněné hlavě – dost spoléhám na periferní pohled a na těch krajích vadí i chybějící milimetry – zase logický závěr potvrzený praxí. Ani pocení a šňůra pod bradou rozhodně aktivní bezpečnost nepodpoří – jsou to omezení a omezení jsou vždy proti aktivní bezpečnosti – co na tom nechápeš? Nebo chceš říct, že tím, že se ti víc zahřívá mozek a rozptyluje tě šňůra pod bradou se zlepší aktivní bezpečnost? ;-)

                                                „Proti tomu stojí fyzické argumenty v podobě několika tisícovek zachráněných životů“ –

                                                Na tohle ti odpovím tvými vlastními slovy – „prosím, opravdu exaktně, žádnou tvou tupou dojmologii“ – jinými slovy máš nějakou POŘÁDNOU statistiku, která bere v úvahu i to, že by dotyčný subjekt statistiky třeba přežil i bez helmy? Tohle totiž všechny statistiky odrbávají. A berou se ve statistice v úvahu i ty faktory, kdy se něco stalo právě kvůli helmě? O tom se nepíše, není to společensky žádoucí, ale takové případy taky jsou – viz tady zrovna jeden příspěvek – a zase to v těch statistikách většinou není. Takže máš nějakou takovou pořádnou anebo máš jen „tupé dojmy“ z těch tendenčních?

                                                Ale hlavně – na přechodech ročně zemře docela dost chodců. Když vezmu v úvahu jak krátce se vyskytujeme na přechodu (a přesto se tam často umírá), tak je to docela nebezpečná činnost to přecházení. A přesto kolem přecházení neexistuje žádná taková hysterie s helmami, byť by se dala použít úplně stejná argumentace.

                                                0 0
                                                • blue.sun  

                                                  Ne, ty prostě jen tupě trolíš.

                                                  I v posledním odstavci se mýlíš, ale nebudu se hádat s blbcem, mohli by si mě s tebou splést.

                                                  0 0
                                                  •  

                                                    přijde mi to obráceně – že trollíš ty mne – navíc mne furt zbytečně urážíš, přitom nenapsals vůbec nic smysluplného…

                                                    Kolik zemře chodců se dá dohledat ve statistikách PČR, že jsou všichni bez helmy je celkem zřejmé. Ale pro tebe je jednodušší mne označit za blbce a bez argumentu říct, že to prostě není pravda :-(

                                                    0 0
                                                  • karliner  

                                                    No, když tak projdu to vlákno, není pozemšťan, kdo trollí…

                                                    0 0
                                  • psbiker  

                                    Potíže by nejspíš nastaly teprve v případě nějakého karambolu, kde by to majiteli vehiklu mohlo přitížit.

                                    0 0
                                    •  

                                      ano, ale pokud by bylo všechno papírově od výrobce/dovozce v cajku, tak jedině za to, že bych to měl odblokované, nepovoleně přepnuté, atd. – a i to by se muselo nějak složitě dokazovat

                                      0 0
                                      • orm  

                                        Neznalost zakona neomlouva. Ta homologace od vyrobce 60kg mopedu jako kolobezky s dodatecne montovanym motorem by me zajimala :-). Pokud mas a nevadilo ti tomu venovat trosku casu, tak ji sem postni. Urcite si k tomu dostal nejake papiry.

                                        0 0
                                        •  

                                          samotného mne to zajímá – nebude to hned, ale o víkendu se na to podívám a dám to sem, když něco najdu

                                          0 0
                                        •  

                                          Tak jsem se díval do záručního listu – není tam žádná homologace. Je tam prostě jenom otrocky opakováno, že je to koloběžka, že to má i pohon na elektřinu, výkon 1kW, max. konstrukční rychlost 25km/h. O vypínači omezovače ani slovo. Taková jednostranná deklarace asi podle práva stačí – řekl bych, že to mají právně ošetřené, přecejenom toho prodávají docela dost.

                                          0 0
                                          • psbiker  

                                            Zajímavé, vypadá to že koloběžky se vesele s 1kW prodávají a zřejmě jsou schválené, zatímco e-kola mají většinou jenom těch 250W. Diskriminace :)

                                            0 0
                                            •  

                                              už jsem si vzpomněl, co byl jeden z důvodů, proč jsem to tehdy koupil – jsem si říkal, že tohle asi brzo někdo zatrhne, tak ať to mám anonymně pod střechou než na to bude muset být technická a značka… :-)

                                              0 0
        • atty  

          1000W je možná málo na takovejhle…bazmek, kterej nemá co dělat jinde, než na silnici (a je svou koncepcí možná dobrej právě tak někam na vesnici s tím jezdit pár kilometrů na nákupy).

          Pro koloběžku s dopomocí (tedy ty ± 10–15kg) je to až nesmysl, bohatě stačí těch 250–500W.

          Ono na té malé koloběžce „uřídít“ i těch 25–35km/h, co některé umí, už je celkem náročné a na některém povrchu i o hubu.

          0 0
          •  

            nevím jak s menšími koloběžkami, ale pokud bych uvažoval Perut City, tak tam se ten výkon také asi celkem hodí vyšší – problém je ten, že nad takových 20km/h už musí každá taková koloběžka jet čistě elektro – to už se nedá odrážet – ani na rovině … no a když jedeš v provozu po městě, tak je 20–30km/h málo – potřebuješ víc, abys splynul s provozem a mohl jet trochu bezpečněji (=stejně rychle jako okolní auta)

            0 0
            • iron.hide  

              nj, preto u nas mozu jazdit po chodniku

              0 0
            • Kubajsu  

              Pokud potřebuješ jet stejně rychle jako auta, tak netuším, proč se bavíš o koloběžce. Od toho jsou přece skútry, klidně elektro.

              0 0
              •  

                ta věc (o které jsem psal a která je od dovozce deklarovaná jako e-koloběžka) se tvářila, že ve městě (pod 50km/h) bude s auty skoro držet krok (když se vypne omezovač) – moc tomu nechybí, ale přesto je to prostě málo – takže píšu svoji reálnou zkušenost, že by to chtělo pár wattů navíc (takže by to úplně vypadlo z kategorie elektrokoloběžky, ale to neřeším, prostě jenom dávám vědět, že je to pomalé)

                …a proto se o tom bavím – oproti normálnímu kolu si s tímhle člověk rychlostně nepomůže – sdílím tuhle zkušenost

                0 0
              • orm  

                Tak on chce jet stejne rychle jako auto, ale zaroven chce, aby to bylo deklarovane jako kolo a mohlo to na cyklostezky, respektive tam kam muze kolo a ne motorka/moped. To skutr nesplnuje.

                0 0
                • blue.sun  

                  Prostě klasickej vychcánek.

                  0 0
                  • psbiker  

                    Na cyklostezce by tyhle malé skútry mohly regulovat výskyt kočárků a pejsků, takže bych to hned nezatracoval.

                    0 0
                •  

                  Na tom mém je nějaký přepínač, který vypíná ten omezovač. Je tam už od výrobce, jinak se to neprodává.

                  0 0
                • gerrard  

                  V Holadnsku takoveto male skutry na cyklostezku muzou a nic se nedeje, protoze tam nesmi pesaci. Dokonce i male auticka homologovane jako moped tam muzou. Rozhodne bych je tam videl radsi nez pesi, kocarky a bruslare.

                  0 0
                  • DragON  

                    Já bych tam rád viděl více tolerance. Od všech uživatelů.

                    0 0
                    • MaPa  

                      +0,5. Protože asi mluvili o cyklostezkách a ne těch smíšených. Jinak ale souhlas,.jenže to by pár lidem spadly tepy nebo museli vyrazit o pět minut dřív…

                      0 0
                      • blue.sun  

                        Tak ti nevím… ale nejvíce netolerance projevují ti, na koho ani jeden z argumentů nemůžeš vztáhnout.

                        0 0
                    • blue.sun  

                      Toho se v ČR asi nedožiješ.

                      Lidi už neuhýbají ani běžcům, natož cyklistům či čemukoli jinému. Otočí se, podívají se na tebe, otočí se zpět a suverénně jdou dál. Asi je brzy začnu prostě a sprostě rozrážet…

                      0 0
                      • DragON  

                        Ja taky nejak moc neuhybam, v Praze by clovek nedelal nic jinyho. Zase je pravda ze nechodime roztazeni, ale po smisene stezce odmitam jit s pritelkou za sebou jak husy. Proste kdo je rychlejsi tak se musi umet vyhybat. Nedejboze zpomalit. ;-)

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          to chce radlici a ochranný štít proti stříkající krvi…

                          0 0
                        • orm  

                          Plati to i kdyz jdete po silnici? Myslim jako ze se roztahnete pres celou/vetsinu vozovku a je na autu, aby se s tim vyrovnalo?

                          0 0
                          • DragON  

                            Dva lide nejsou roztazeni pres celou vozovku ani cyklostezku, dokonce ani pres pul. Navic silnice je urcena pro motorova vozidla, tam plati pro pohyb chodcu jina pravidla nez na stezce pro pesi a pro cyklisty.

                            0 0
                            • orm  

                              Muzes prosim citovat ta jina pravidla? Uz se to tu resilo a nikdy se zadna nenasla.

                              0 0
                              • DragON  

                                Nenasla se pravidla pro pohyb chodcu na stezce pro chodce? Takze muzeme jit vedle sebe?

                                0 0
                                • orm  

                                  Nevim jak jsi k te implikaci dosel, ale odpovidat na otazku otazkou neni slusne :-).

                                  Psal jsi, ze existuji rozdilna pravidla pro pohyb chodcu na silnici a na stezce pro chodce a cyklisty. Pokud jsi je nekde nasel, tak je prosim nasdilej. Bude to tu zajimat vice lidi. Pokud nic takoveho nemas, tak tve vyjadreni nebylo pravdive.

                                  Diskuse o tom jaka pravidla maji chodci na stezce pro chodce a cyklisty se tu resilo mnohokrat. Ani PCR mne nedokazala napsat jednoznacna pravidla. Jelikoz specialni pravidla pro pohyb chodcu na stezce pro chodce a cyklisty asi neexistuji a zaroven stezka pro chodce a cyklisty je komunikace, tak tam asi plati pravidla, bez ohledu zda si myslim, ze jsou hloupa a nebezpecna, pro pohyb po silnici.

                                  Opravdu si myslis, ze po silnici muze jit skupina chodcu (vice nez 1) tak, ze skupina chodcu zablokuje podstatnou cast vozovky, tak, ze vozidlo musi prejet do protismeru? Presne to se deje na stezce pro chodce a cyklisty, kdyz jdou dva a vice lidi vedle sebe. Zeberou minimalne cely svuj pruh, nekdy i cast toho vedlejsiho.

                                  Takze bez ohledu na to co rika zakon, je podle me hloupe chodit vedle sebe a blokovat provoz. Osobne, pokud skupina chodcu jde ve smeru jizdy a zaberou max. svuj pruh, tak s tim nemam zadny problem.

                                  0 0
                                  •  

                                    Minulý týden jsem to vzal kousek po cyklostezce, bývá v noci už celkem prázdná. Tady v okolí Blanska jsou smíšené, s dělící přerušovanou čarou pro směry a v každém pruhu je místa tak akorát pro jednoho. Proti mně chodec s nějakou brutální čelovkou v místě, kde v polích ta cyklostezka zatáčí. Do poslední chvíle jsem nevěděl (kvůli té zatáčce, která to zkreslovala) ve kterém jde pruhu – už jsem jel krokem a stále mi svítil do xichtu… Já jsem ho neměl čím oslnit, měl jsem svoji bludičku na řidítkách a skomírající skorovybitou čelovku.

                                    Nakonec byl v mém pruhu, viděl jsem to asi až tak na 2 metry. Když jsem mu na moje poměry celkem jemně něco naznačil, tak měl ještě blbé kecy… Kéž by tyhle věci s pruhy byly nějak pevně dané a byly na to všude reklamy místo reklam na zbytečnosti.

                                    0 0
                                    • DragON  

                                      Po silnici se chodí vlevo, je pravda, že nevím, jestli na cyklostezkách „s pruhy“ jsou nějaká podobná pravidla, každopádně je matoucí když jde pár chodců vpravo, pak občas vlevo jako po silnici. Pro větší propagaci jsem i já.

                                      0 0
                                  • DragON  

                                    Chceš to hnát ad absurdum? Nemám problém. Na okresce když dojedeš kombajn, tak nejen, že zabírá celý svůj pruh, ale může místy zasahovat i do protisměru a ty máš jet tak, abys na tuto skutečnost byl schopen zareagovat. Jeden pomalejší cyklista, jeden bruslař nebo dva chodci když zaberou svou půlku cyklo/chodcostezky tak co? Buď mám volný protisměr na předjetí a když ne, tak počkám až se uvolní. Během pár sekund ti spadnou tepy nebo praskne cévka?

                                    0 0
                                    •  

                                      Kombajn má oranžový maják a dělá to legálně.

                                      Chodec to legálně nedělá…

                                      A o tom to je.

                                      0 0
                                      • DragON  

                                        Nedělá legálně co? Nikde netvrdím že má co dělat roztaženej na komunikaci pro motorová vozidla. Na druhou stranu na chodcostezce má na svůj pruh právo.

                                        0 0
                                        •  

                                          Jde mi o ten druhý pruh na který „právo“ nemá – když prostě zaberou celou šířku.

                                          0 0
                                          • DragON  

                                            Kde jsem tvrdil že mají zabrat celou šířku? Vždy jsem psal že nevidím důvod proč by dva lidé nemohli jít vedle sebe. Omlouvám se, že jsem předpokládal, že vedle nich zůstane „protisměr“ volný. Ale budu se příště vyjadřovat úplně přesně, protože zde je velké hobby některých uživatelů vše obracet.

                                            0 0
                                            •  

                                              u nás jsou cyklostezky úzké, tak akorát pro jednoho v jednom směru

                                              jiné neznám

                                              0 0
                                              • DragON  

                                                Musíš do Prahy, když místo, tak pro všechny :-D

                                                https://goo.gl/…PC9YfCbZUaK2

                                                0 0
                                                •  

                                                  Praha mne nezajímá, tam naštěstí nežiju. Nicméně úzké cyklostezky (s pruhem tak pro jednoho) jsou ten důvod, proč by lidé neměli jít vedle sebe – o kterém píšeš, že ho nevidíš.

                                                  Když znáš Brno, tak třeba ta z Brna do Bílovic – ta je taky dost úzká. Nemám problém zpomalit, když je někdo předemnou a v protisměru někdo jede nebo tam není vidět, takže se nedá předjet. Problém je, že tam občas ale lidi v jednom směru obsadí oba pruhy (nebo se do toho druhého citelně roztáhnou) – a to už když jdou právě dva vedle sebe…

                                                  0 0
                        •  

                          Tak teď teprve chápu to tvoje „Já bych tam rád viděl více tolerance. Od všech uživatelů.“ – ty to myslíš jenom tak, aby všichni něco tolerovali tobě.

                          hm :-/

                          0 0
                          • DragON  

                            Mam najezdeno dost na kole v provozu po Brne i po Praze, na motorce po cele Evrope, autem i mimo Evropu. Proto si myslim, ze mam urcity nadhled a jsem dost predvidavy a tolerantni, byt nejsem a nikdy jsem nebyl brzdou provozu (tedy krom kola, to jsem mrdal a predjizdi me i babky s nusi). Ale nikdy mi nevyskocila zilka ze dvou lidi vedle sebe na smisene chodcocyklostezce, ze zpomaleni kvuli psovi nebo kvuli objeti dvou mamin s kocarkama po trave. Na druhou stranu kdyz sam s nekym po takoveto stezce jdu, tak nevidim duvod jit skarpou vedle kdyz nezabirame ani polovinu stezky. Ty se mozna se svou starou nesneses tak musite mit mezi sebou metrovej rozestup, to ale neni muj pripad.

                            0 0
                            • iron.hide  

                              Tak ked sa na tom biku podla vlastnych slov vleces jak slimak, je jasne ze ti prekazky na cykloceste moc vadit nebudu.

                              0 0
                              • DragON  

                                Pokud máš potřebu závodit na frekventované městské cyklostezce tak nejsi v pořádku.

                                0 0
                                • iron.hide  

                                  ides z extremu do extremu.

                                  odporucam ti brat viac ohlad na ostatnych, nie si tam sam.

                                  0 0
                                  • DragON  

                                    Doufám že stejnou měrou nastavuješ zrcadlo i sám sobě.

                                    0 0
                                • xtonda  

                                  Proč hned závodit, stezka je dopravní komunikace chtít se dostat kam potřebuji svižně a bez zbytečného zdržování mi nepřijde jako nepřiměřený požadavek.

                                  Na silnicích se chodci chovají příčetně, protože si jsou vědomi rizika, dva vedle sebe chodí málokdy i když mohou a jakmile zmerčí nebo slyší auto, snaží se uhnout. Na cyklostezce se ovšem chodci chovají zhusta jako na lázeňské promenádě.

                                  0 0
                                  • DragON  

                                    Takže abys mohl jezdit svižně nesmí jiní chodit na procházku? Jezdi svižně v pět ráno. :-D Ani mezi osmou a devátou nemívám na stezkách problém a pro odpolední přesuny mám trasu po méně frekventovaných silnicích.

                                    0 0
                                    • orm  

                                      Ja myslim, ze tvuj problem je v nahledu na stezky pro chodce a cyklisty. Stezka pro chodce a cyklisty je obycejna komunikace, jako silnice, jen s vyloucenim motorovych vozidel. Lide by se tam tedy meli chovat stejne jako na silnici. Chodis na silnici na prochazku roztazeny pres cely pruh a predpokladas, ze kvuli tobe musi ostatni zpomalovat nebo i zastavit? Pokud ano, tak nemam uz co napat :-).

                                      0 0
                                    • xtonda  

                                      Můžou, hezky v jednostupu co nejvíce po kraji nebo se na zvonek okamžitě seřadit.

                                      0 0
                                    • iron.hide  

                                      ved uz som to pisal – ked na tom bajku jazdis jak hlemyzd, tak ti ziadne prekazky nemozu vadit

                                      0 0
                            •  

                              aha, ty máš čokla… tím se leccos vysvětluje :-/

                              …nafukovací osobní bublina roztahující se po okolí na úkor těch, co ji mají předpisově omezenou

                              0 0
                              • DragON  

                                Vzhledem k tomu, že se snažím v životě rozšiřovat své sociální bubliny, nejsem pak slepě ovlivněn jen jednou.

                                0 0
                    •  

                      Když jsem s tím někde jel mezi lidmi, tak výletním tempem a opatrně – rychlost třeba tak 10–15km/h. Většinou se mile usmívali i chodci a dívali se. Je to docela středem pozornosti, možná až moc – s tím jsem nepočítal. A bez přilby je to lepší – je tam k těm lidem větší kontakt, když mi pěkně vidí do obličeje a nejde tam z jejich pohledu nějaký robocop v hlemě se sklopeným hledím… Lépe se pak vzájemně domlouvá gesty a výrazy.

                      0 0
                      • milan.v  

                        Hele, onuce z tebe nebude, už s tím přestaň, děkuji!

                        0 0
                        •  

                          proč děkuješ předem?

                          a o co ti vlastně jde? pokud se ti nelíbí moje zkušenost (nebo mi to prostě nevěříš, případně mne přirovnáváš k někomu místnímu, koho já ale neznám), nikdo tě nenutí to číst – to je jenom tvůj boj, ne můj

                          0 0
      • Blazer  

        Naopak, méně w znamená menší odběr, hlavně v zátěži a pokud je kvalitní baterie, minimem je 20 Ah a kabeláž, konektory, je koloběžka živá a rychlá. Důkazem jsou naše modely 2019 s motorem 800W, které jsou živější, rychlejší a s větším dojezdem než letošní, 1000W modely. Jako důkaz nabízím možnost svezení a porovnání, jak s aktivním, tak bez chiptuningu. www.kolobezkynabaterky.cz

        0 0
    • plysovykozisek  

      Do města ideální dopravní prostředek, já bydlím na vesnici, takže nic pro mě. Ta xiaomi má lepší parametry, ale ta zvolená není taky špatná.

      0 0
    • snas89  

      Tvl jeste ty s tim zacinej:)

      0 0
    • xtonda  

      Váží to 13 kg a má to jen 4,4Ah baterku, menší nosnost a nižší rychlost a dojezd než třeba tyto

      https://www.alza.cz/…d4565213.htm

      https://www.alza.cz/…d5293969.htm

      s hmotností 6,5 a 7,5 kg?

      To nám vysvětli proč sis vybral zrovna tu.

      0 0
      • iron.hide  

        Kvoli cene – bola zlacnena z 500 na 250 eur.

        Inak tie dve co si dal maju obe iba 250w motor.

        Vahu neriesim, aj najpopularnejsia xiaomi scooter vazi 12,5

        0 0
        • xtonda  

          Tak záleží na tom jak to kdo chce používat, koloběžku beru jako přibližovadlo po trasách, kde nevede hromadná doprava, sklapnu, hodím přes rameno/do tašky a vemu do MHD nebo kamkoliv sem se potřeboval dopravit a pro tohle použití je prostě 13 kg moc. Pokud nechci využívat MHD vezmu radši kolo.

          0 0
    • iron.hide  

      ako je to s tymi kolobezkami v mrazoch?

      nemyslim teraz sneh a lad, ale cisto len teplotu, ze ci to nenici motor a samozrejme hlavne baterku

      0 0
    • H8me  

      Mam kolobrndu od Xiaomi, uz rok a pul, najeto 1200km a jediny, co me potkalo, tak defekt zadniho kola. Ted tam mam NoTubes a je klid :) mam tam custom FW tak mi to vali i 30km/h samozrejme s mensim dojezdem, ale jezdim jen po meste, tak mi to vyhovuje.

      0 0
      • iron.hide  

        ok diky.

        este jednu otazku by som mal – ked tym malickym prednym kolieskom nabehnem na prekazku, ktoru si z nejakeho dovodu nevsimnem, tak okamzite letim na ksicht?

        0 0
        • black.horse  

          Na normální koloběžce občas jezdíš? Pokud ne, tak bacha na výšku nášlapu, jakmile chytíš podvozkem, např. při přejezdu retardéru, sjezdu z obrubníku atd, tak to umí rychle poslat k zemi:-)

          0 0
          • iron.hide  

            no ved to :/ viem si predstavit tu okamzitu stopku a nasledny polet.

            ne, nejazdil som normalnu

            0 0
            • black.horse  

              tam je totiž pro bajkera normální, že kliky jsou vysoko, takže řešíš jen to, že převalíš kola přes překážku, ale na koloběžce musíš myslet na tu průchodnost nášlapné plochy… občas jezdím na Kostka Hill 20"/16" kola a párkrát jsem měl namále než jsem se naučil to odhadnout, proto takhle varuju, ale je to jen věc zvyku:-)

              0 0
        • atty  

          To samozřejmě záleží na tom, co to je za překážku a jak na ní najedeš.

          Pokud máš váhu na řídítkách (jseš víc předkloněn vpřed), stačí vcelku malý kamínek (tvaru klínku) a stojíš na místě/letíš (zkušenost z mé skládací koloběžky s pevnými 16cm koly).

          Ale zas taková tragédie to není – tohle se mi stane cca. jednou za měsíc a většinou při pomalejší jízdě (jezdím na koloběžce s dcerou do školy prakticky každý pracovní den cca. 2km). Když se jezdí rychleji a ještě trošku s vahou na zadní části, přejede to celkem v klidu i nerovnosti, co bys ani nepředpokládal.

          PS: Za ty cca. 4 roky, co koloběžku celkem používám na krátké popojížďky jsem si až na zem ustlal asi jen dvakrát, jinak to zatím většinou stačím nějak seskočit a vykormidlovat.

          0 0
        • H8me  

          sorry za pomalou odpoved – reknu to tak, najel jsem jednou na retarder, coz nebylo v planu, musis drzet porad pevne riditka jinak si v riti a letis :D Ono tech 25–30km/h neni zadna prdel. Ja se zatim (tuk tuk) na te kolobezce nezrakvil, ale mel jsem nekolikrat namale … ale jedno vim jiste! :D Az to prijde, bude to bolet! :D

          0 0
    • filipino_23  

      kolega z prace si kupil toto

      ked ho na tom vidim. predstavujem si dochodcu na tom elektro voziku

      0 0
      • milan.v  

        O kousek výš se přesně o tomto typu s cca 60ti kg bavíme, to nemá mimo silnici mezi auty co dělat, natož na chodnících, cyklostezkách, atp., jak to využívají v centru Prahy někteří…

        0 0
        • filipino_23  

          kolega sa na tvari jak keby to bolo super delo. sa veze na tom jak na zlatom kocari. je to takovy typicky český Pepík (nic v zlom na bratov Čechov)

          0 0
          • Smazaný účet  

            Muzes vypsat charakteristiky typickeho ceskeho Pepika?

            0 0
            • karliner  

              Shooty to trefil dokonale…

              0 0
            • filipino_23  

              tak kazdy ma nejaky iny obraz.

              ja napr: sustaky, ledvinka, vytahana ksiltovka, za korunu si nechat vrtat koleno, vsetko predat co najdrahsie (a vysockovat to idealne zadarmo), kupit co najlacnejsie – chvalit sa tym (ale pritom opravit za dvojnasobok kupnej ceny,… )

              0 0
              • nooski  

                Vidis to a nasi vychodni sousede byli jednim z duvodu, proc jsem dal nemohl delat na krame. Dneska se slovakama prichazim do styku jen neprimo a na jine, nez maloobchodni urovni, ale sveho rozhodnuti nelituji. Naopak se kazdy den ujistuji o spravnostvi sveho rozhodnuti.

                0 0
                • DragON  

                  Ja dvakrat delal pod Slovakama a byli to neskutecni, s prominutim, debilove. Od Cechu jsem nikdy, jako zamestnec, tak sproste jednani nezazil. Poprve se to jeste dalo vydrzet, ale podruhe jsem poslal pana “magera” do prdele po mesici a odesel. Taky jsem toho nikdy nelitoval.

                  0 0
    • novas752  

      Tolik k elektrokolo­běžkám.

      https://praha.idnes.cz/…-zpravy.aspx?…

      0 0
    • iron.hide  

      Tak som tu jdbug sports vzal. Akurat cez noc u nas nasnezilo, tak neviem ci sa da pouzit aj do snehu :)

      0 0
      • black.horse  

        Pak schválně poreferuj o praktických zkušenostech…

        0 0
        • iron.hide  

          nemam ju, poslal som neskoro platbu a je to stornovane.

          ale mozno si vyberiem nejaku inu kolobrndu, este neviem. Teraz v tej brecke a poladovici je to aj tak na hovno.

          0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován adminem.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován adminem.
      0 0
    • garp  

      Nějaké aktuální doporučení na koloběžku pro manželku.Jde o to,aby byla lehká,šla vynést po schodech a jela do kopce i semnou(80 kg) .Dojezd stačí menší.

      0 0
      • iron.hide  

        Novy lepsi model xiaomi

        https://m.alza.cz/…d5875725.htm

        0 0
        • garp  

          Zeptám se ,máš osobní zkušenost?

          0 0
          • iron.hide  

            mam ten zakladny model a je super, najazdene uz 3300 km, a to aj v dazdi. No a tento novsi model ma vyssi vykon a odost vyssiu kapacitu baterie. Ak sa mi moja stara xiaomi pokazi, tak berem okamzite tuto, za tu cenu neni o cem

            0 0
          • TinkTink  

            Já 86kg, najeto ani ne 100km za dva měsíce.

            1. do kopce se tomu se mnou moc nechce, ale asi je to pořád to lepší z normálu. Rovina i z kopce jede v pohodě na maximu 25km/h
            2. teď se prodávala docela dlouho v akcích za 11900 max…
            3. minulý týden jsem ji odeslal na reklamaci – error, asi problém u baterie

            Uvidím jak bude reklamace dořešena.

            0 0
    • milan.v  

      Trochu se vyčasilo a ty dementní koloběžky jsou zase po celém centru, překáží u přechodů, uprostřed chodníků, atd… Neskutečné, že se ještě nenašel způsob, jak ten nesmysl legálně zastavit…

      0 0
    • milan.v  

      Helma je nutnost, po chodníku nejezděte. Liberec chce vychovat koloběžkáře

      https://www.idnes.cz/…c-zpravy_lav

      0 0
    • iron.hide  

      Kamos si vcera kupil novu mega kolobezku.

      Vykon – 2 motory, kazdy ma 1400W

      Max speed 80

      Dojazd 130

      Vaha 36 kg

      0 0
    • iron.hide  

      to je ale vobluda :-O

      8300 W

      https://www.voltride.sk/…/dualtron-x2

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.