• jirkas

    Zdravim všechny příznivce nakupování přes internet.Chci se s vámi podělit o jednou zkušenost s tady tolik opěvovaným (kladně nebo záporně, to je jedno) koloshopem. Mnozí z vás už sem psali, jaká to byla hrůza s nimi obchodovat, jiní, těch bylo podstatně méně, s ním neměli žádný problém… No nic, zkusim to s nima, třeba budu mít štěstí.Celý natěšený posílám 20.6. objednávku na řazení, přehazovačku a přesmykač…Přijde mi mail, vše OK do dvou dnů to máte doma. Hurá už na víkend to budu mít…to jsem ale ještě nevěděl na který víkend:( Čekám týden, čtrnáct dní, pořád nic. Tak jsem tedy zatelefonoval: a hle, požadováný přesmykač není na skladě, ale že už ho objednali a jakmile přijde, hned ho posílá…Čekám týden, deset dní, opět volám: prý by už snad měl být do konce týdne…Čekám týden a nejednou balíček doma. Plný euforie ho otvírám.. ty jo, to je krása, ale co to…to snad ne, přesmykač má horní a ne spodní tak…už vytáčím číslo, z druhé strany se ozývá: "To si ze mě děláte prd…srandu, ne??Strašně moc se pán omlouvá, že je tu sám, všichni mají dovolenou a že nestíhá, to mě ale nezájímá, já chci přesmykač, co jsem si objednal…A ten špatný mám poslat zpátky, nepošlu, co kdyby mi přišel ještě jeden špatný, tak je potom pošlu oba najednou, ne? 20.8. otvírám další balíček, to snad NE! Přesmykač má sice spodní tak, ale blbou objímku, takhle vytočenej jsem ještě nikdy nebyl…Opět telefonát do koloshopu, buhužel mi ujely nervy…Teď mám doma dva přesmykače, ale jsou mi uplně k ničemu…Čekám na třetí…

    0 0
    • easyrider  

      Jestli neni lepší zajít do kamene, koupit smyk o stovku dražší a mít to za půl hodiny ke vší spokojenosti z krku…

      0 0
      • jirkas  

        to máš pravdu, ale u nás jsou všechny cykla ještě v době kamenný..takže jedině přes internet:(

        0 0
        • Opice  

          :-D No s koloshopem jsem nikdy takový problém neměla. Ale tedy jsem zvědavá co objevím v objednávce (cca. 10položek, co má brzy dorazit, ale doufám že bude vše v pořádku. Ale e-mailová komunikace s nimi funguje dobře. email: vesely@koloshop.cz web: www.koloshop.cz mob.: 775 063 044 tel.: 417 532 677 ICQ: 276–236–639

          Chce to více komunikace, linky na přesné zboží, upozornění na případný omyl…:-)

          0 0
    • chupas  

      ja mam dobre zkusenosti.

      0 0
    • Mofo  

      jj, mám podobnou zkušenost, i když jenom částěčně, čekací doba byla zhruba stejná jako u tebe (taky jsem byl ujištěn, že do tří dnů to mám doma), ale naštěstí dorazilo přesně to, co jsem objednal. Taky jsem byl docela vytočený, a tak jsem utrousil, že si dělají dobrou reklamu a asi si to nenechám pro sebe, načež mi za chvilku volal pan majitel s tím, že mi doporučuje, abych si to rozmyslel, jinak by mě to mohlo docela mrzet. Takže asi tak…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.