• teslik

    Přední páka hydrauliky má nezvykle dlouhý chod,vzdálenost obou páček je stejná ale přední jde zmáčknout asi o 1,5 cm víc.Je zavzdušněná nebo je problém jinde?

    0 0
    • Kosta  

      může to být nastavením, může být zavzdušněná, pro začátek bys mohl napsat, o jakou brzdu jde, a jestli ti páka šla přimáčknout tak i dřív, nebo se časem chod zvětšoval

      0 0
    • Labusch  

      Mam podobný problém, páky zabírají až od poloviny zmáčknutí.

      Co udělat proto aby zabíraly dříve? Formula RX

      0 0
    • Johnza  

      Mě se něco podobnýho stalo u brz Shimano, myslel sem že je to zavzdušněný, ale stačilo jenom chvíli mačkat páku a zase se to bylo v pohodě. Nevim čim to je.

      0 0
    • Labusch  

      Všem děkuji to jsem potřeboval vědět, ale této chybě jsem to původně moc nepřikládal, protože kolo je nové jen rv.2010 =) tak asi i když brzdy ležej ladem tak ztrácí učinek.

      0 0
    • Bish0p  

      Hi. Tak mam obdobný problém.Jde o Sh 485 takže žádná hitparada.. Odvzdušnil jsem brzdy ale zadní má znatelně delší chod páky. Účinek, chod a houbovitost je stejná jen ta zadní má chod páky delší.. Dá se toto nějak nastavit? Je to tak, že délka chodu páky záleží na vzdálenosti desek od kotouče?

      0 0
      • Azmir  

        Jestli to spíš není blbě odvzdušněné :)

        0 0
        • Bish0p  

          no to je klidně možný. Dělal jsem to poprvý ale žádný bybliny z toho už nelezly tak nevim jak dál. Nicméně mi je divný, že projev obou brzd je stejnej jen má jedna delší chod.

          0 0
          • Azmir  

            Pokud máš nastavenou stejnou vzdálenost pák od řídítek tak by to určitě dělat nemělo, vzdálenost desek od kotouče by na to taky neměl mít vliv, jediné co mi připadá v úvahu je fakt špatně odvzdušněné nebo nedostatek kapaliny v oběhu.

            0 0
          • Azmir  

            Pokud máš nastavenou stejnou vzdálenost pák od řídítek tak by to určitě dělat nemělo, vzdálenost desek od kotouče by na to taky neměl mít vliv, jediné co mi připadá v úvahu je fakt špatně odvzdušněné nebo nedostatek kapaliny v oběhu.

            0 0
          • jaski  

            taky sem si myslel, ze uz zadny bubliny nejdou. Chce to poklepavat trmen, hadici a paku treba kusem dreva a vsemozne natacet a ruzne promackavat paku rychle, pomalu pri povolenym i utazenym odvzdusnovaku proste s tim delat vsechno mozny. Jo delal sem XT jeste ten starej typ 765.

            0 0
            • Bish0p  

              Aha.. no zas tolik času jsem tomu nedal. Je pravda, že ta zadní hadice jde pod horní rámovou defakto vodorovně. tak se na to asi vic podivam. Možná zkusim zavěsit bajk za přední kolo aby ty bubliny pořádně vylezly. Jinak si myslim, že tento typ brzd nemá štelovadlo vzdálenosti pák od gripu.

              0 0
              • jaski  

                jeste neni spatny zadni trmen sundat a dat ho svisle (nechat viset na hadici), aby nezustaly v horni casti bublinky. Ja to tak delam, kdyz je brzda uplne bez kapaliny.

                0 0
                • Bish0p  

                  zkusim. dik..konecne nejaky konkretni rady k odvzdusneni.

                  0 0
    • Flegmatik  

      Nesmysl, hydrauliky jsou spolehlivý a skoro bezúdržbový. 20 let jsem na ně nešáhnul a brzdí pořád stejně.

      0 0
    • blaf  

      tak mi prave dosly nove XT brzdy, jeste je nemam na kole, ale prekvapilo me, ze jedna paka jde zmacknout par mm a druha o velkej kus vic, muze to byt tim, ze je v ni malo oleje, nebo je proste zavzdusnena?

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.