Dámské kolo - typ přehazovačky (vepředu 1, 2 nebo 3 kolečka?)

13 nepřečtených
  • IvankaI

    Vybírám kolo a váhám, jaký typ přehazování koupit. Zatím u mě vede jen 1 kolečko vepředu, ale tím z výběru vyřazuji poměrně dost kol, která se mi jinak líbí. S cenou chci být kolem 20, max. 25 tisíc.

    Jezdit budu hlavně po cestách a silnicích, nejsem žádný závodník ani velký sportovec.

    Poradíte, prosím?

    0 0
    • Markony  

      Otázka čili rovné řídítka nebo berany ?

      0 0
    • Val  

      1, v aute uz taky davno nejsou dve radici paky, to je technologie minuleho tisicileti

      0 2
    • Alojs01  

      Ja byt tebou, vyberu kolo, aby se ti hlavne libilo.

      Pokud jezdis na pohodu hlavne po cestach a silnicich, vubec se dvouprevodniku nevyhybej.

      2 0
    • Johny_r  

      Jednopřevodník je současný trend. Je na všech lepších kolech. Odpadá půlka řazení. převody se nepřekrývají, nemusíš řešit křížení řetězu, nemusíš řešit kdy přehodit převodník. Při 12 kolečkách vzadu ten rozsah pokryje potřeby prakticky všech (čest výjimkám). Na horském kole výhody převládají nad nevýhodami. To ale neznamená, že dvojpřevodník nefunguje. Fungovalo to roky a dobře. Zejména pro uvedené použití bych se toho nebál. Pokud se tedy bavíme o horském kole, protože na silnice a zpevněné cesty existují i jiné a často vhodnější varianty kol.

      Trojpřevodník je historie, tomu bych se vyhnul. Žádné výhody to nepřináší.

      0 0
      • Markony  

        Bude jezdit po cestách čili mi horák přijde zbytečný a 1neco též bude volil bych 2×10 nebo lip 2×11, Ješe zda provedení dámské nebo panské .

        0 0
        • Johny_r  

          Jasně, jenomže pokud jde o běžnou turistiku na kole (na kterou to z dotazu vypadá), tak horák je takové univerzální a pohodlné řešení. Gravel s beranama a celý den v předklonu běžný turista nepřekousne. Zbývají nějaký crossy a trekingy, což jsou těžký plečky, který se v nějaký lepší výbavě a nižší hmotnosti snad ani nevyráběj.

          0 0
        • xtonda  

          Záleží čemu říká cesty. Ono turistické cyklotrasy dost často vedou po různých starých cestách ze skládaných kamenů nebo lesních cestách rozjěžděných lesáky nebo „vyspravených“ vyspáním a rozhrnutím kameny velikosti pěsti a tam se horák prostě hodí, je to nejvíc univerzální kolo.

          0 0
    • PavelFiala  

      Moje osobní zkušenost, manželka před cca 10ti lety horské 29" řazení 2×10, postupným vývojem jsme se dopracovali k gravelu Giant Revolt Advanced, řazení 1×11, menší rám, sedlovka víc vysunutá, kratší představec. Tímto řešením je poloha na kole i pro ženu vyhovující. Hmotnost = rychlost za 1. Jednoduchost řazení bez, složitostí, teď přehazovačka nahoru a přesmykač dolů, to odpadlo. Rozsah rozhodně nechybí. Pláště široké 40mm to je víc než na krosových kolech 33 – 38mm a bezduše s nižším tlakem = vyšší komfort. Paradoxně, co jsem si myslel, že bude největší problém berany, tak vůbec. Kolo jsem 2× půjčil kolegyním v práci a obě už také jezdí gravel s berany.

      1 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.