• FDV

    Prosím , máte zkušenosti s cyklobazarem, co si myslíte o těchto kol ,cena adekvátní?

    Za předpokladu, že se dobře starají o baterku, vydrží to ještě další tisíce km?

    První LG baterie ,9500km

    https://www.cyklobazar.cz/…x-altar-27-5

    Najeto 6800

    https://www.cyklobazar.cz/…thom-e-2-pro

    Najeto 2000

    https://www.cyklobazar.cz/…r-first-l-19

    Najeto 2700 ,

    https://www.cyklobazar.cz/…l-19-5-720wh

    0 1
    • e.n.turista  

      počítej jednoduše – články v baterkách na kolech vydrží cca 500 cyklů ekvivalentních v dobré kondici jeden ekvivalentní cyklus je cca 50 km u průměrné baterky = očekávatelná výdrž je tedy 25 000km – pokud to někdo nechával delší dobu často plně nabité, nebo vybité, tak to poděl dvěma

      0 2
    • Markony  

      O baterky bych se až tak moc nebal dá otestovat ale motor to je jiná asi bych vyřadil ty Bafang .

      0 0
      • FDV  

        Na ježdění do práce a sem tam výlet, sorry , že reaguji až teď ,ale měl sem bloknuty účet. Snažím se to zredukovat na bafang 500 a výše , ty předchozí jsou poruchový co čtu různě v diskuzích. Děkuji l

        0 0
        • Tomcat  

          To opravdu nejsou kola na pravidelné ježdění do práce. A pak papír snese vše., údaj o nájezdu není přímo uměrný stavu kola.

          Na tohle využití je třeba Cube Kathmandu hybrid.

          0 1
    • Jáchym 1  

      Něco s Bosch motorizací.Dá se udělat diagnostika s protokolem + kapacity test baterie.

      Pak víš jak na tom kolo je stran elektročásti

      0 0
    • Kouba_2005  

      Velkým nájezdům bych se vyhnul, různí výrobci mají různě kvalitní a různě zatěsněné motory, každej motor potřebuje servis a nemůžeš si být jist, jak se k servisu majitel stavěl. Baterku kdyžtak koupíš novou, ale ta je v podstatě v ceně kola.

      0 1
    • pgnext  

      Nenapsals použití, věk a kolik chceš najezdit. Není to žádný zázrak, spíš tak na rekreační občasné použití. Do terénu bych to netahal. Nemají pevné osy, jsou slabé brzdy a převody. Kdyby nebylo zbytí, tak s tím menším nájezdem a silnější baterkou by to mohlo něco vydržet. Ale jak píší jiní, radši bych přišetřil.

      1 0
      • FDV  

        V drtivé většině do práce a sem tam nějaký výlet .Potřebuji se dopravit do posilky a zpátky už chci ject s nějakou výpomoci . Mam 77kg , ale ten motor Vinka je prej dobrý , samozřejmě to říkal prodejce. Děkuji

        0 0
    • THCZ  

      Zdravím vespolek! Také mě zajímá názor širšího okruhu elektrocyklistů na pořízení kola z druhé ruky. Konkrétně mě zajímají zkušenosti a nebo doporučení ohledně odkoupení el.kola z půjčovny v horském středisku, např. Harrachov, Rokytnice, Špindl. Narazil jsem na inzerát s nabídkou na kolo SCOTT eride 910 model 2022 s motorem Bosch CX 4.G. s nájezdem lehce přes 6 tis. km v ceně pod 40 tis. Kč. Ke kolu by měl být i protokol o diagnostice el. pohonu. Máte někdo zkušenosti s el. koly z horských půčoven? Předem díky za případné info.

      0 0
      • MatS  

        A kdo ti zaručí ten nájezd? Výš jak se turisté k těm kolům z půjčoven chovají? Co jsem viděl v Krkonoších, tak bych to nechtěl.

        6 0
      • Jáchym 1  

        Nájezd je v diagnostice vidět,ale ty kola distávají ,,čoud,,

        Nebrat!

        3 0
        • Markony  

          Hodně blbě se chovají k poučovaným kolům, sem jsem dceři půjčoval kolo v 2024 na Šumavě a přeskakovaly poslední 4 pastorky, jdu za majitel a on to kom má najád sotva 500 km zakoupeno bylo 2024 . Tak si to přeber sám v jakém stavu bude to kolo z roku 2022, a nedělám si iluze se servisem vidlice a dalších věcí .

          0 1
          • Tomcat  

            jestli to nebude tím že půjčovny mimo to chtějí ušetřit za lidskou práci a mimo že hodně lidí se k tomu chová jako prase tak to nevidělo adekvátní servis do chvíle než to chtějí prodat v lepším případě v horším ho usí udělat ten kdo to v dobré víře koupí jeté.

            Včera sem viděl za jedno málo jeté po důchodci. Představec s řidítkama jak jelen v řiji. Do kopce se na 150/150 full rozjížděl na 11 nebo 10z pastorek,, na polničce stroj pro hlubokou orbu = brzdil zadní . A jistě i přislo že jel na lock nebo nafoukaný na doraz a ten bordel na pístnici z prachu a maziva…

            A nebyl to zrovna neznačkovej levnej stroj, to bude super koupě hlavně že nízké číslo z jednotky.

            0 0
            • DDDD  

              Pořád se bavíme o spotřebáku. Ten odejde dřív nebo později, podle toho jak se k tomu chováš.

              Kazetu a převodník vyměníš, tlumení bude stejně chtít tak jako tak servis.

              Otázka je, jak moc je ta cena výhodná.

              0 0
              • Tomcat  

                To je sice hezký ale nevšiml si, že se tu prakticky dnes a denně setkáváme s něčím co by šlo nazvat syndrom věčného kola?

                Kdy si myslí, že kdysi pořídí v bazaru kolo, které původně stálo co já vím třeba 50 000 a víc nebo spíš víc než 100 000. Tak si kupují věčné kolo, na které přece nebudou muset dlouho a dlouho sáhnout. A vůbec jim nedochází, že i když jsi v bazaru koupím kolo za nějakých 35 000, který původně stálo 140. Tak když ho budu chtít servisovat, tak cena servisu bude stále úměrná kolu za 140, nikoliv kolu za 35.

                Tohle se tady stále a stále opakuje. Myslím že vůbec lidem nedochází Kolik stojí XT kazeta Kolik stojí nějaký solidní převodník a nebo nakolik je vyjde velký servis tlumení. A to počítám jenom vidlice a jenom tlumiče, nebudeme do toho počítat třeba sadu pouzder ložisek a podobné věci.

                Ta cena není skoro nikdy výhodná. Vždy to je kompromis a snad mimo nějakých konkrétních veteránů. Kdy chceš něco co už nikde není, nebo naopak kol který jsou skoro až nový. Bohužel tuhle cenovou stránku si spousta lidí co kouká po kolech na bazarech neuvědomuje. V ceně kola vidí jen tu pořizovací a ané třeba o xxxx až xxxxx,– za servis.

                Nemluvě o životnosti jako takový kterou si neuvědomují nebo nechtějí prostě určitě na 25let má vystaráno.

                4 0
                • e.n.turista  

                  A proto jezdím deore a základ rockshox, levné odolné, snadno servisovatelne a moulou nastavitelne

                  1 0
      • Tomcat  

        Ty kola dostávají od lidí na (_|_) a hezké číslíčko z diagnostiky neodpovídá stavu a kolik to ještě vydrž i kdyby bylo pravdivé to samé u aut ani poctivý nájezd neznamená nic.

        Jinak s xx xxx,– s DPH za velký servis tlumiže a vidlice počítáte ? + přetěsnění brzd

        A to furt přešlapujeme o kolo o co Vám asi jde nejvíc jak je na tom baterka… ani to z diagnostiky nepoznáte.

        0 0
      • THCZ  

        Hmm, tak se asi budu rozhlížet spíše po nových strojích, nebo takových, co mají nižší nájezd. A díky za reakce.

        0 0
    • va-bo  

      Já bych se toho nebál, všechno se dá vyměnit. Je to jen otázka peněz. Někdo tomu říká tuning.

      0 3

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.