• JARDA0011

    zdravim. mam zálusk na tohodle bika a tak sem vás chtěl zeptat jestli byste mi nemohli o tomhle kole poreferovat? dále nevim jak velkej rám mam mít… měřim cca 184cm a vážim momentálně cca 90kg a do teď sem jezdil na superioru xq750 ve velikosti 16,5?" a už mi je malej (přijde mi to tak).

    proto bych se chtěl zeptat na:

    • jak je na tom tento rám s tuhostí?
    • jak sou na tom použitelný komponenty? myslim tim řetěz, přehazovačka, přesmykáč a vidlice?
    • jakou velikost rámu budu potřebovat?
    • pokud byste měli jakýkoli další reference k tomu, výhody a nevýhody tohoto biku tak je zde prosim napište.

    díky všem

    0 0
    • Singlespeed  

      S koly Cube mám bohaté zkušenosti (mám doma tři). Rám Acidu je spíš kratší, tvrdší (žádné tenkostěnné trubky zde nehledej). Vybavení je základní (co by taky člověk za tu cenu chtěl). Obyčejná vidlice Dart, levný řetěz HG-53, superlevné a těžké kliky s plechovými převodníky, základní model kotoučovak od Hayesu. Řazení obstarává nejnižší sada určená manuálem Shimano pro horská kola – Deore. Dražší přehazovačka XT tam působí poněkud nepatřičně. Náboje 525 jsou choulostivé na správné seřízení konusů, pláště Smart Sam jsou nezničitelné držáky. Měřím 183 cm a jezdím na 20 palcových rámech Cube, tak by Ti to mohlo sedět teoreticky taky.

      0 0
      • JARDA0011  

        ahoj. díky za report…vidlice je mi jasná že nic moc tu časem vyměnim a řetěz taky ale slyšel sem že ty hayes brzdy co tam sou tak to sou dost dobrý hydry…prej nejsem nikterak daleko od juicy 5?…tak sem se chtěl zeptat jak sou na tom? jezdim hodně na šebík v krušnejch horách a ze zhora to pak pouštim dolu kolem 70km/h takže bych chtěl nějaký brzdy co mě fakt dokážou zastavit. jinak myslíš že by bylo vhodný co nejdřív vyměnit kliky a kazetu za lepší bo tohle relativně stačí a nebude mě to brzdit? jo chtěl sem se ještě zeptat, je pravda že to kolo má uzamykání vidlice na řidítkách? díky

        0 0
        • Smazaný účet  

          kazetu řetaz, případně kliky s převodníky měnit nemusíš, normálně je vyměníš až je sjedeš (a to bude stajně stačit vyměnit jen kazetu a řetěz) nebo můžeš třeba střídat 3 řetazy po 500 km a životnost se dost zvýší. Nic Tě brzdit nebude, jde spíše o výdrž a o hmotnost :)

          0 0
          • JARDA0011  

            takže celkem pohoda. a jak sou na tom prosim tě ty brzdy?

             

            jinak si asi dost polepšim oproti supu xq 750 model 2007 viď?  hlavně asi váhově neboť tenhle cube váží 12,7kg a sup nějakejch 13,5 – 14 kg což bude asi znát viď?

            0 0
            • Singlespeed  

              Ve velikosti 20 palců bych hmotnost pod 13 kg asi neočekával, přece jen dvoukilová vidlice a kilové kliky jsou znát.

              0 0
              • JARDA0011  

                myslíš že se vejdu aspoň do 14kg?

                0 0
                • Singlespeed  

                  Nehoň gramy a radši jezdi ;-) . Za dvacet tisíc desetikilové kolo neseženeš. Pod 14 to bude v pohodě. Jak sjedeš gumy a dáš tam třeba Racing Ralphy, hned bude půlkilo dole :-)

                  0 0
                  • JARDA0011  

                    no já mam v plánu tam pak dát klasickou kombinaci NN/RR

                    jinak nejsem gramař ale že bych musel jezdit s kolem alá kolo ukrajina tak to se mi moc nechce:)

                    0 0
                • Dzordano_Bruno1  

                  Mám authora traction a má 13.. Je to pohoda, koupím lehký pláště + duše a dostanu se níž.. Ale jako víc než gramy bys měl řešit ježdění a nohy. Bez techniky a radosti, Ti bude i kolo s váhou 1kg k ničemu:) Jezdit a nekecat, zbytečně neřešit :)

                  0 0
        • Singlespeed  

          Hayesy Tě společně s větším kotoučem vepředu, který je standardně montován, zastaví spolehlivě. Při dlouhém brzdění mě osobně vadí trochu úzká brzdová páka a čep páky umístěný hodně vysoko, což způsobuje trochu nepřirozenou trajektorii pohybu brzdové páky. V anatomickém tvaru páky mají Avidy jednoznačně navrch. Ovšem tohle nepovažuju za nějaký závažný důvod výměny Hayesů za Avidy. Slabší komponenty nejsou zas tak slabé, aby se na nich nedalo jezdit. Pro nezávodní ježdění bych nechal výbavu tak jak je a měnil až něco odejde. Vidlice zavírání z řídítek má.

          0 0
      • JARDA0011  

        zdravim. chtěl bych se ještě zeptat, jestli je tam odolná barva? jaká je šance že se odolštípne třeba od bahna s kamením či třeba průjezdem šotolinou atd? už sem pár takovejch kol viděl a nerad bych to měl na kole i já…tak jestli mi můžeš reportnout ještě tvůj pocit z tý barvy? díky

        0 0
        • Singlespeed  

          Acid se dodává ve dvou barevných provedeních. Buď v černém eloxu, nebo v kombinaci modrého eloxu a bílé barvy. Elox je dost odolný a neodlupuje se, bílá barva je nanesena také kvalitně a v dostatečné vrstvě. Mě osobně se zdá praktičtější barevná kombinace modrá-bílá, na černém eloxu je vidět každé zrnko prachu.

          0 0
        • ronin  

          Jako ochrana laku jde použít bezbarvá samolepka EXU, sám ji mám pod řetězem a pod místy vedení bovdenů.

          0 0
        • Vankelt  

          Jarda001: Ozvi se mi prosím na e-mail. Dík.

          van13@centrum.cz

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.