• duk

    Nazdar bajkfóristi, zajímalo by mě jestli je velkej rozdíl mezi kolama Crossmax SL a SLR. Chci si kupovat nový kolo a jako ideální kola pro moje potřeby se mi zatím jeví tyhle dvoje, na novejch SLRkách mě ale odrazuje ten kolotočářskej design + taky je má dneska každej lojza. Přípdaně nabídněte dobrou alternativu, nemusí to být za každou cenu Mavicy ;-)

    0 0
    • roud  

      A co Fulcrumy nebo Spinergy ?

      0 0
      • duk  

        pošli prosím odkaz na Spinergy, nikde jsem je prodávat neviděl, ale kola dělaj hezký, to zas jo :-)

        0 0
          • karliner  

            Hezké, ale za ty prachy bych chtěl lehčí kola.

            0 0
            • kubad  

              No vidis a je je i s tou vahou dal na kolo :-)

              0 0
              • roud  

                a i s těmahle kolama si postavil HT pod 9kilo…

                0 0
                • destr  

                  A kolik vlastně váží? Někde píšou 1520, což je slušný, jinde píšou 1695, což už teda tak slavny neni.

                  0 0
                  • kubad  

                    Bohuzel to vyssi cislo, nejsou to nejlehci kola

                    0 0
                    • roud  

                      myslim že i to je celkem slušná váha aspoň je nerizstřelíš o první kamínek a těch pár g navíc dokonale vynahradí jejich vzhled :O)

                      0 0
                • Bulda  

                  no ty jo, to je pocta :), tys je dal na Merlina …ale vypadá to super s těma bílejma hadicema atd.

                  0 0
                  • kubad  

                    jj proto sem je z tebe tahal, protože sem si nebyl jistý jak tam sednou, a nové se mě kupovat nechtělo kdyby to nesedlo :-)

                    0 0
        • kubad  

          Ultrasport.cz

          na kole je mam treba ja v profilu :-)

          0 0
          • duk  

            Jo, u tebe vypadaj bezvadně, připisuju je na listinu kandidátů.

            0 0
            • kubad  

              Jedny funglnove za rozumnou cenu jsou na cyklobazaru

              0 0
              • duk  

                Týjo tak to vypadá dobře, nevíš jak je to u nich se servisem, když je máš? Náhradní dráty,…

                0 0
                • kubad  

                  Uz sem ti psal ze je k nam vozi ultrasport dostupnost dilu bez problemu

                  0 0
                  • duk  

                    Jenom aby prodali, aby to nebylo jak s OEM Fulcrumama… Rozhodně to ještě rychle zvážím za tu cenu by byly super jestli jsou to funglovky.

                    0 0
      • duk  

        Jinak Fulcrumy se mi taky líběj, hlavně cenově vycházej velice dobře. Ještě to všechno zvážím, nakupovat budu až někdy za měsíc, zatím provádím jen průzkum nabídky :-)

        0 0
        • Kedarr  

          myslím že sl jsou u chlup těžší než SLR..moje SLR váží 1420g..což jde..:)ale na véčka.

          0 0
          • duk  

            Jo, ty véčkový SLRa vypadaj luxusně, akorátže v dnešní době stvět kolo na véčkách… Rámy jsou vesměs jen na kotouče, vidlici na véčka taky abys hledal lupou…

            0 0
            • Kedarr  

              to je otázka preferencí..jsem spokojenej.je pravda , že na rok 2010 to hodně zkrouhli…:)navíc je tam keramika a je tu prakticky nulovej servis..špalky vydrží 3000km..myslim pohoda, ale kotouče už jsou standartní záležitost.

              0 0
              • scret  

                bohuzel jak pise duk, sehnat dneska lehkou vidli,aby mela 100zdvihu a na vecka zacina byt docela problem… a bude hur:)

                0 0
                • Evilcleaner  

                  nový sid:-) myslím že je to docela obstojná alternativa

                  0 0
                  • duk  

                    jo, ale hlavně s rámama je to horší, asi těžko budu mít na kole v předu V a vzadu kotouč… :-/

                    0 0
                    • Kedarr  

                      je pravda , že rámy na rok 2010 teda ty top už ne véčka nemají..

                      0 0
                  • scret  

                    jj, bohuzel barva je problem, cernou treba nechci a bilyho Sida 100mm na vecka skoro v CR nesezenes…

                    0 0
                    • Kedarr  

                      já mám bílího na véčka a dá se sehnat, mám zvláštní zdroj a tam by mohla být..:)

                      0 0
                      • Kedarr  

                        aby bílá teda byla s tvrdým y..:)ta klávesnice..:)

                        0 0
                      • scret  

                        hod mi plyz do mejla zdroj a prip. cenu za kolik jsi ho sehnal… diky

                        0 0
                  • Kedarr  

                    jo přesně mám novýho sida dá se sehnat race nebo team ..a docela dobrá volba, předtím jsem měl Rebu..a za ty peníze si myslím slušný..i váho­vě..:)

                    0 0
    • kubad  

      Rozdil je v barve :-) pak jine upinaky , obaly a to by melo byt vse

      0 0
      • duk  

        Dík, myslel jsem si to, takže jestli pudu do Maviců, budou to 100% SL

        0 0
        • Hnoj  

          Nechci ti do toho moc kecat, ale MAXY SL se na rok 2010 už nevyrábí…

          0 0
          • duk  

            Že je to model 2009 mě fakt netrápí, nechci nikoho šokovat novinkama. Stačí mi když ty kola budou dobře fungovat a nějákou dobu vydrží :-)

            0 0
            • Buf  

              No záleží jestli jsi závoďák a kolik vážíš a co jezdíš. Crossmax SLR i SL mají úzký ráfek a doporučená šířka pláště max.2,1. Pokud vážíš víc než 60 kg, nejsi eliťák a jezdíš více po lese ( Enduro ±) tak jdi do Mavic Crossmax ST. To vychází z původních starých SL ek a mají širší ráfek. Náby a výplet je inovovaný a vyjde to taky levněji.Jsou to spolehlivá kola co vydrží. Porovnej si to na stránkách Mavicu s SLR a uvidíš v čem se liší.

              0 0
              • duk  

                Chci postavit pořádně rychlý HT na karbonovym rámu, na závody MTBO + nějáký XCčka a maratony, takže hlavní kritéruium je tuhost a přijatelná hmotnost. Vážím v sezoně kolem 75kilo a moc to nešetřím. Hlavně chci aby to pořádně jelo a nekroutilo se to pode mnou jak guma…

                0 0
                • scret  

                  STcka budou vahove shruba nastejno jako Spynergy a hlavne maji 19mm rafek…

                  Pokud SLR nebo SL, urcite bych bral SL! Teda pokud je sezenes…

                  0 0
              • scret  

                STcka spis vychazeji ze starsich XLek – kulaty draty, 19 rafek atd.

                0 0
          • Hnoj  

            To je spíš o tom, aby se daly sehnat…

            0 0
            • duk  

              Když nebudou, nebudou. Jinejch alternativ je hodně… Ale dík za info, to že se už nedělaj jsem nevěděl :-)

              0 0
              • Evilcleaner  

                tyjo ve vedlejší vlákně píše takový b-f kecálek ve službách remerxu že vikingy pro příští rok váží jen 1570 bez upínáků. takže by se pomalu vlezly do tvých kritérií. jen jako info, jinak pokud na to máš ty peníze tak by je investoval do FRM zero, ale pokud se na to podíváš opačnou optikou, tak za cenu jedněch zer dostaneš dvoje remerxy… a to se vyplatí:-D

                0 0
                • duk  

                  jo, na remerxy jsem se díval, za tu cenu to určitě budou dobrý kola, uvažoval jsem že si buď je, nebo Fulcrum RM 1 koupím jako tréninkový kola teď na jaro, abych to kolo už moh postavit ikdyž ještě nebudu mít všechny finance a v létě až budou závody si dokoupím ty jednice a začnu lítat ;-)

                  0 0
                • kubad  

                  Remerx bych osobne nechal dal v klidu delat vyvoj a pockal az ty kola vychytaji :-(

                  sem zvedavi jak se budou chovat ty jedny 29" co tu nove sou

                  0 0
                  • duk  

                    Ty znáš na ně nějáké špatné ohlasy, že se na ně tváříš tak nedůvěřivě? Za tu cenu možná budou mít nějáký mouchy, ale nemusely by být úplně marný. Odrazuje mě u nich jenom že nemaj pravý UST ráfky :-/

                    0 0
                    • kubad  

                      Ohlasu je letos dost, i tady na foru skus hledat nejake vlakna tu sou.

                      0 0
                    • Evilcleaner  

                      no první problém v počátcích výroby byly ložiska, ty se v zápětí ačaly dávat jiné (skf myslíma bylo vyřešeno) pak si vzpomínám na praskání drátů ale to se zas řešilo u rmrxu přepletením zdarma a taky se to týkalo první serie co vím, no vypadá to že tu zbyla jen ta nutnost dotáhnout výplet po ca. prvních 1000km. jinak není od věci že když zrušíš ráfek tak si za pár stovek koupíš nový a díly jsou hned.

                      0 0
                      • Buf  

                        Mavic má také velmi kvalitní servis a stále se jej snaží vylepšit. Musíš mít , ale originál zakoupená kola a pak není v Kastaru problém. Mají i nový systém skladu pro obchodníky kde si každý může on-line zjistit co je skladem ( včetně náhradních dílů).

                        0 0
    • onik  

      mám 95kg,cross max sl a bez jedineho problému

      0 0
      • Buf  

        Jaký rok výroby, staré SL jsou nyní vlastně ST a to jsou držáky. Doporučují se i pro enduro. SL i SLR jsou kvalitní a tuhá kola a patří ke špičce. Jsou vyzkoušená , žádný výzkum mezi lidmi jako Remerx. Než Mavic něco vypustí tak to dlouho jezdí borci ( např Martinez testuje karbonový výplet SLR). A když něco udělali špatně stáhli to komplet z trhu a vyměnili.

        Jinak jsem chtěl naznačit to , že SLR a SL jsou závodní kola a nízká hmotnost je vždy kompromis, tady je užší ráfek a tím omezená šířka pláště. Pro dané určení bude stačit i ta 2,1. Takže pak SL nebo SLR je rozdíl v titanových drobnostech a batvě.

        0 0
        • kubad  

          přesně – souhlas

          0 0
          • Lsdenski  

            podstatný je rozdíl ráfků: SL 19mm

            SLR 17mm

            0 0
            • Buf  

              Tak pro rok 2010 už SL není v katalogu, je SLR disc nebo V -brzdy ráfek 17 mm, adoporučeno jako závodní XC kola

              Pak je již kategorie Enduro a tam jsou ST a ty mají již širší ráfek 19 mm

              více o komponentech a materiálech na www.mavic.com, kde si může každý porovnat kola mezi sebou v čem se liší…

              0 0
            • scret  

              myslim ze SLka mely taky 17mm rafek… stejne jak SLR

              0 0
              • kubad  

                Starsi model SL mel 19mm mel sem je a jeden rozstreleny rafek tu jeste mam.

                0 0
        • onik  

          rok 2009..jezdím vyjíždky vždy kolem 70km,ujel sem i par maratonu a bez jediné vady na krase takže vahu jezdce bych neřešil

          0 0
    • kopečák1  

      Nemaj náhodou SL frézování ráfku mezi dráty a SLR mezi dráty i z boku? ST pak mají jen boky ráfku mezi dráty…

      0 0
    • Evilcleaner  

      tyjo vede se tu diskuze hlavně o mavicích, ale já bych se na ně vykašlal i s jejich 17mm ráfkem a koupil Fulcrum Red Metal Zero. sice váží o něco více, ale podle recenzí jsou tužší, lépe jedou a mají 19mm ráfek.

      0 0
      • duk  

        asi to tak nakonec dopadne, hlavně cenově jsou na tom hodně dobře a designově se mi taky hodně líbí :-)

        a ten širší ráfek je taky velký + :-)

        0 0
        • Evilcleaner  

          jo a ještě mě napadla taková trochu méně známá věc od remerxu, začali dělat i galuskovou verzi Vikingů – Tubular a ta vyjde na ca. 15 tisíc i s dvěma nalepenýma galuskama (a jednou náhradní) od tufa. jinak váha samotného ráfku je 365g myslím takže celý set váží lehce nad 1500g pokud si dobře pamatuju. (nicméně fulcrum bych bral;) )

          0 0
          • duk  

            na ně jsem někde koukal, ale galusek se trochu bojím, ikdyž by to bylo čistě závodní kolo, tak galusky furt nevyjdou nejlenějc a nevim co bych dělal kdybych nedejbože při závodě defektil.

            0 0
      • MlokCZ  

        Fulrumy jsou určitě také dobrá volba, ale 19mm ráfek a větší tuhost nemůžeš takhle srovnávat, protože je třeba je srovnávat s STčky a tam to už neplatí.

        Pokud Mavic, tak bych bral jedině STčka s 19mm ráfkem.

        0 0
        • Evilcleaner  

          no jenže ST je spíše už na AM, kdežto fulcrum nabízí skoro to samé co ST, akorát že v kategorii SLR s jen o trochu větší váhou. a to se vyplatí:-D

          0 0
          • MlokCZ  

            To si ani tak nemyslím.

            http://www.fulcrumwheels.com/…tsdetail.jsp?…

            Mají 1600g.

            STčka mají 1615g, to už je zanedbatelný rozdíl. Tedy ty Fulcrumy jsou váhově kategorie jako STčka a tedy je třeba je spolu srovnávat.

            A cenově jsou na tom STčka také poměrně dobře.

            Každý ale ať si vybere co se mu líbí víc, chybu neudělá ani tak, ani tak.

            0 0
            • Evilcleaner  

              aha tak to se omlouvám, měl jsem az to že ST jsou těžší. jinak s tebou souhlasím, oboje výborná kola.

              0 0
    • Lsdenski  

      Fulcrum Red Metal Zero mají 1622g.

      0 0
    • Marccoo  

      Vzal bych Zera nebo ST můžu doporučit oboje.Vůbec bych nekoukal na SLR nebo SL.

      0 0
      • duk  

        Díky všem za odpovědi, udělal jsem si celkem jasnou představu, taknže nakonec vemu asi buď Zera, nebo když budou penízky ty Spinergy, myslím že ani s jedněma neudělám chybu :-)

        0 0
      • roud  

        nevidim jedinej důvod proč nejít do slr na 17 rfek narveš klidně 2,2 plášť a víc už je stejnak zbytečný…

        0 0
        • duk  

          Já vidím – design, nový SLR se mi prostě nelíbí a nezkousnul bych to :-)

          0 0
          • roud  

            mno já bych šel do těch starčích který se ostatně na netu daj sehnat ze velmi slušnej peníz…

            0 0
        • Rychlej turista  

          I 2,5 palců :-)

          0 0
          • duk  

            :-) 2.5 palce už by mi asi ani neprošlo rámem, s tím už mám problémy i na dirťáku…

            0 0
            • Rychlej turista  

              Když mám nové špalky, tak ho musím nasazovat ve vyfouklém stavu, ale jinak mi tam vejde. I 2,4" dozadu mi vejde. Možná právě, že kdybych měl širší ráfky, tak už bych je tam nenarval.

              0 0
          • duk  

            A je jasný že tam ten plášť můžeš vozit. Ozázka je jak se to bude chovat v podhuštěným stavu, jestli nepojedeš furt rovně…

            0 0
            • přišlapávač  

              na podhustenych plastich nejezdim a vozim 2,2 na SLR pomerne dlouho bez jedineho problemu ;-)

              0 0
              • duk  

                já měl taky na biku doteď remerx eagle ráfky (17mm) + 2.25 RR pláště a bez problému i podhuštěný, takže bych se toho tolik nebál, ale tak čím širší tím lepší… Na dirťáku mám 40mm ráfek a tam už je ten efekt poznat :-D

                0 0
            • Rychlej turista  

              Tak to je přesné, když ho podhustím, tak zatočit je dost dřina :-)

              0 0
              • duk  

                Ono je to logický, jak se ti to roluje tak si to kolo dělá co chce. Na předním je to blbý v zatáčkách a na zadním ti to zase moc nepřidá při záběru hlavně ze sedla. Tohle ty širší ráfky řešej celkem dobře, akorát nevim jestli 17X19 bude u 2.25 a širších plášťů až tak zásadní rozdíl.

                0 0
                • MlokCZ  

                  Bude a poměrně velkej. Jezdil jsem 2,25 Schwalbe jak na 17, tak na 19mm ráfku. Na 17mm naštěstní ne moc dlouho.

                  Ne že by se na tom 17mm nedalo s tím jezdit, to samozřejmě dát, ale v některých situacích se pak plášť chová prostě znatelně hůře.

                  0 0
                  • Rychlej turista  

                    Ty pláště jezdím jen v zimě v tom bordelu. Stačí mi, abych vůbec jel. Ostatní neřeším.

                    0 0
                    • duk  

                      jo, tak v zimě je to něco trochu jinýho, tam neřešíš hmotnost, tuhost… Jedinej vítanej parametr je trvanlivost :-) Důležitý nejsou najetý km, ale jestli jezdíš :-)

                      0 0
                    • MlokCZ  

                      Jasně, pro takový případ to samozřejmě tolik nevadí. Ono to nejvíce vadí v náročnějších technických pasážích a ty jsou v zimě stejně pod sněhem.

                      0 0
                  • duk  

                    Já už jsem stejně skoro rozhodnutej pro ty Fulcrumy, u těhle úzkejch XC ráfků asi fakt každej mm dobrej :-)

                    0 0
                • Paja  

                  Rozdil v sirce plaste bude 1–2 mm, takhle to nevypada moc, ale je to na prvni pohled videt.

                  0 0
                  • duk  

                    já měl na mysli spíš jízdní vlastnosti.

                    0 0
                    • Paja  

                      S tema je to tak, jak popisujes, ale blbe se to meri;) a kazdej ten rozdil vnima jinak intenzivne.

                      0 0
                      • duk  

                        Každopádně výhodou jsou vždycy širší ráfky – máš větší balón – líp to jede ve sračkách a ještě můžeš vozit nižší tlak aniž by se ti něják extra rolovaly. A kdybych chtěl úzkej plášť koupím si 2.0 :-)

                        0 0
                        • Lsdenski  

                          U Fulcrumů je pěkná ta anodizace jako povrchová úprava. Ráfky jsou taky dost tuhý. Je to zkrátka robustní celek s celkem slušnou váhou.

                          0 0
            • roud  

              seš trubka jestli jezdíš s podhuštěnejma pláštěma víc se na to říct nedá a když dáš RK 2,2 tak určo bude mít šířku min 54–55mm což je podle mě naprosto dostačující na ježdění…

              0 0
              • duk  

                Podhuštěný myslím třeba 30psi, to už je u 17mm ráfků to rolování znát, hlavně na asfaltě, když jedeš hranu. Nevím proč jsem trubka, je to o poznání komfortnější a třeba na kořenech se nebojím říct i o dost rychlejší.

                0 0
                • MlokCZ  

                  V technických pasážíš byl úzký ráfek znát i při větším tlaku než 30psi (s dušemi jsem ještě musel o trošku více než 30psi, abych zadní neprorážel).

                  S UST jsem naštěstí už 17mm ráfek ani nezkoušel. Při 30psi co u UST foukám zadní (a 25psi přední) by to muselo být ještě mnohem horší.

                  0 0
                • roud  

                  přijde mi demence jezdit po asfaltu s podhuštěnejma gumama a ještě ke všemu to hrotit sorry…

                  0 0
                  • duk  

                    Když jedu čistě asfalt, tak tam dám těch normálních 40psi, ale do terénu je to prostě lepší, to mi nevymluvíš :-)

                    0 0
                    • roud  

                      podhuštěný gumy nejsou na nic lepší akorát pak drbneš duši o ráfek a je to líný…

                      0 0
                      • duk  

                        jo riziko proražení je vyšší, ale když jedeš citlivě tak neprorazíš prakticky nikdy a v žádný rychlosti. Když se chceš naklepávat tak si kup nějáký ultralehký 1.9 a nabuš si je na 70 psi, můj šálek kávy to není. A línější to je až když máš opravdu hodně podhuštěno, jinak to skoro nepoznáš ;-)

                        0 0
                      • MlokCZ  

                        30psi, pokud jezdec neváží nějak moc (ten samozřejmě musí foukat více) nejsou ale žádné podhuštěné gumy. Ale akorát ideálně se chovající pláště v terénu. A naopak výrazně více nafoukané jsou přehuštěné gumy, které se chovají příšerně.

                        Že je to líné není vůbec obecně pravda, záleží na jakém povrchu a při jakém stylu jízdy. V nemálo situacích to je naopak rychlejší s tím menším tlakem.

                        A prorážení musí mít každý vyřešeno dle stylu jízdy, váhy jezdce a toho co jezdí. Dle toho musí foukat, aby neprorážel.

                        A samozřemě pokud někdo vozí přebytečné duše, tak musí o to více foukat.

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          A pokud někdo přehušťuje, tak pak také ty širší ráfky tak neocení. Přehuštěné to stejně skáče jako koza celé, takže to, že plášť tak dobře nedrží se v tom ztratí. A ten větší tlak tomu samozřejmě také trošku pomůže, že se to na tom ráfku žvejká méně.

                          0 0
                      • jecnak  

                        Vozim bezne na celopevnaku 25psu vpredu a 20 vzadu. Naprosto bez problemu.

                        0 0
                        • duk  

                          20 psů na zadním se mi zdá i na UST hodně málo, minimálně při mojí váze bych každou chvíli seděl na ráfku. Já jsem jednu dobu taky vozil kolem 25 psi, ale tam už pak stačí nedávat pozor v nějákym rychlejším sjezdu a hned prorazíš a už to kolo při tak nízkym tlaku začíná plavat jako zaoceánskej parník. Optimální ověřené tlaky mám na 1.9–2.1 35psi na 2.25 30psi. Cvakání skoro žádný, jenom při hrubé jezdecké chybě v rychlejším sjezdu :-)

                          0 0
                          • MlokCZ  

                            jecnak má jednak výbornou technicku a druhak na celopevňáku to nemůžeš prostě pustit větší rychlostí a pak něco přehlédnout ať tam máš tlak jakýkoliv, to ti jinak mimochodem třeba „urazí“ ruce.

                            0 0
                            • duk  

                              jo to jo, spíš někam najedeš moc rychle, např nějáká rychlejší terénní vlna která už se nedá přeskočit a prostě procvakneš, protože už se to nedá zkopírovat. Nebo si nevšimneš kamenu,… jasně že FS ti něco odpustí, ale je to jenom velikost tvýho zdvihu, zbytek musíš taky „odpracovat“ rukama ;-)

                              0 0
                              • MlokCZ  

                                U odpružení nejde o to, že by vždy pobralo celou překážku, ale to, že vždy pobere tu ostrou počáteční hranu. To co popisuješ prostě na celopevňáku opravdu mockrát neuděláš.

                                0 0
                        • kubad  

                          :-)

                          pekna smecka, a nemota se ti tolik psu pod kolem?

                          0 0
                          • duk  

                            jo, pod silničkou se mi jich občas motá i 230!!

                            0 0
                          • MlokCZ  

                            Asi se mu ty terény i na celopevňáku zdají moc lehké, tak si nechává pod kolama ještě motat tolik psů pro zpestření :-)

                            0 0
                        • fousek  

                          proc mensi tlak vzadu?

                          0 0
                          • jecnak  

                            Protoze zadek si prizvednu kdykoli, kdezto predek potrebuju aby mi kopiroval teren, a tak musim treba i ve vetsi rychlosti poslat predek s rozmyslem do korenu. Jinak mam siroke rafky a plaste Fat Albert 2.3 a 2.35. Chystam se na 2.4 na obe kola.

                            0 0
                      • scret  

                        co to znamena pro tebe podhusteny? 30PSI neni podhustena guma… ono hlavne zalezi jakou ma clovek vahu, takze nemuzes srovnavat 30Psiku pri tvych 95? kg a napr. 70kg…

                        ja jezdil 30 i s dusema… ted na UST jeste kolikrat min… vazim 75kg…

                        0 0
                        • duk  

                          jo já vážím taky kolem 75 a těch 30psi mi s širokejma pláštěma přijde optimum.

                          edit: aha to nebylo na mě :-)

                          0 0
                  • destr  

                    To třeba při maratonu nikdy trať nevede po asfaltu? ;-)

                    0 0
    • Zerocool  

      postavil bych něco z dílů DT SWISS

      0 0
    • poriz1  

      Ahoj. Prosím o radu. Mám možnost za dobrou cenu koupit tyto Crossmax sl. Nevíte někdo jaký mají váhový limit jezdce? Bohužel oficiálně na netu jsem to nenašel a shopy, kde je prodávají píšou 110 Kg. Můžu tomu věřit? Děkuji

      0 0
      • scret  

        kolik vazis? co je dobra cena? jak jsou jety?

        Ber to tak, ze je to stary model kol, tzn. cokoliv se ti pose.e, tak horkotezko sezenes dily…

        Zastupce Mavicu – Kastar servisuje kola stara 5let a to tyhle maji uz vic…

        Nektery modely SL mely rafek 19mm a novejsi uz 17mm – pokud vazis 80kg a vic, vykaslal bych se na ne… Dnesni gumy se ti budou zvejkat…

        0 0
        • poriz1  

          Ty kola jsou nová. Vážím 98 Kg.

          0 0
          • scret  

            cena?

            0 0
            • poriz1  

              To. za dobrou cenu jsem psal, že se mi to vyplatí… Jedná se o protislužbu:-) Nejezdím nějak agresivně.

              0 0
              • scret  

                tak je protisluzba a protisluzba… Otazka za kolik to je, ze?:)

                Ja osobne bych byt tebou do nich nesel… Jsou to dobry kola, ale uz je treba asi naprekopes na pevnou osu – coz muze byt pri dalsi vidli uz potiz…

                A hlavne, pri nejakym pruseru budes tezko shanet ND, napr. rafek…

                Mam kamarada, presne to samy jsem mu radil, ale on ne:) a po par vyjizdkach pochopil, ze jsem mel mozna pravdu:) kazdopadne je vicemene spokojeny…

                Pokud budou do 6–8tis., pak asi OK…

                0 0
      • Vilém  

        A kde prodavaji 7 let stara kola?

        V specifikaci tohoto modelu jsem limit nenasel.

        U soucasnych podobnych modelu Crossmax uvadeji 100kg pro cyklistu s vybavou.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.