Ahoj nechal jsem se nachytat a objednal si GP 4000s a dosli jen 4000. Cena s poštou 1200Kč za oba. Ma cenu je vracet, nebo za tu cenu se oplatí i obyčejné 4000. Vím že nemají Blackchili tzn. vyšší valivý odpor.
Ahoj nechal jsem se nachytat a objednal si GP 4000s a dosli jen 4000. Cena s poštou 1200Kč za oba. Ma cenu je vracet, nebo za tu cenu se oplatí i obyčejné 4000. Vím že nemají Blackchili tzn. vyšší valivý odpor.
nerekl bych, ze jsi se nechal nachytat, ta cena odpovida obyc gp4000. Rozdil odporu, si troufnu tvrdit, ze nepoznas, spis bude o neco horsi prilnavost, hlavne za mokra a asi trochu nizsi vydrz. Pokud nejsi echt naslapanej zavodnik, tak je nazuj a klidne ojezdi.
Využiju vlákna.
Objednal jsem si 2 ks plášťů Continental GP4000 S II 25 mm reflex, vybalil je a nasadil na kola. Jenže pak jsem podle škatulek zjistil, že jeden z nich není GP4000 S II, ale GP 4000, tedy starší a chudší verze a také levnejší.
problém je v tom, že teď nevím který je který, díky provedení reflex na pláštích nejsou klasické popisy. Ale jeden je na omak takový hrubý, matný a na běhounu nemá téměř žádný nálitek. Ten druhý je lesklý, na omak kluzčí, hladký a s nálitkem.
Je tady nějaký znalec, co si troufne identifikaci ? :-) Já tipuju že ten co na omak neklouže a je bez nálitku je S II.
opravdu nikdo ? :(
zkusil bych je zvazit :)
Něco vylisovaného kolem patky není?
Práve som pozrel na svoje nové GP4000sII (nové, ešte nenasadené) a sú matné, nekåzavé. Ak si dobre spomínam, GP4000s pred rokom boli lesklé, klzké, akoby naimpregnované olejom.
Díky, to asi potvrzuje moji doměnku. Jinak ten lesklý, kluzký má na sobě lehký bílý povlak, který když ho ale setřu nechtem, tak je stejně kluzký.
Jinak mě fascinuje způsob jakým mi to poslali. Na krabičkách, které jsou rozdílné a jsou na nich nálepky s názvem a kódem – je u krabičky GP4000 kód začerněný fixem a propiskou dopsaný kód od 4000s II a i do názvu je doplněný chybějící údaj II. :-) Nenápadné jak sáňky v létě. Ale jsem taky kus blba, kdybych si toho všimnul hned, nemusel bych řešit, který je který.
kdes je koupil?
koloshop.cz
Tak to jsem zvědavý co mi dojde. Mám je tam taky objednaný.
Uvidím co mi dojde, ale jestli mi dojde zase ten samý hladký, kluzký v krabičce od 4000 s II, tak si to dojedu vyměnit osobně.
Koloshop je ojebávkama s Conti proslulej. Taky mi kdysi poslali jinou verzi a nebyl jsem tady na BF jedinej.
nejsi ty nejaky magnet na prusery :-) ?
Asi jo :D. Co teď koukám do mailu, tak jsem od nich chtěl ještě nějakej rám a ten mi zase napsali, že nemaj… A pak mi někdo ještě poslal blbou verzi Maviců, ale to už si nepamatuju, jestli byli oni nebo kolokrám.
potom ti este tusimze hnoj poslal nejake cudne pedale a nie dobre kolesa.. :-) mas to tazke, pomaly horsie ako ja a to je uz co povedat.
Tak pedály praskaly tyhle XTRka celkem běžně. Říkal jsem si, že třeba mojí váhu vydrží… Nevydržely :D.
mne zatial drzia aj ked nevyzera ze to bude drzak jak stara klasika.
//smazat prosim
to vypadá jako chyba nějakýho skladníka
Potvrzuji, GP4000s montované před rokem byly lesklé, ne matné. Kupoval jsem je na kupkolo.
Minulý týden jsem kupoval 2× Conti GP 4000 SII šířka 25 na níže uvedeném německém webu. Při souhlasu se zasíláním newsletterů poslali kod na slevu 5 Euro. Souhlas lze pak kdykoliv zrušit. Zaslání po Německu bylo v mém případě zdarma, do Česko to nabízeli za necelých 9 Euro, obojí při platbě předem. Jinak beru často kupkolo viz výše, ale nemajíá tam šířku 25.
Cca pred 14-ti dnama se to dalo v 25mm poridit na Kolokramu za 980/kus.
Ja platil 32,40 Euro za kus, doprava v rámci Německa gratis. Když se vezme doprava cca 9 Euro do Česka, i tak to vychází přibližně stejně jako v kolokrámu.
rosebikes 29,95EUR za kus, posta 8,95E
pri 2 kusech to vyjde pod tisicovku za kus
Rosebikes je ale nemají, mrkni se na poznámku, že pro velkou poptávku nestíhá výrobce dodávat a nemůžou sdělit termín dodání, orientačně tam mají 2 týdny. Bylo to tak už když jsem objednával, proto jsem objednával u Bicycles, ty je měli tehdy skladem. Teď už i oni mají odeslání 1–3 pracovní dny.
Nápisy na obou obsahují pouze údaj o huštění a rozměr. Ale celkově jsou popisy rozdílné. Právě kvůli tomu bílému reflex pruhu nemají klasický popis.
Také uvažují nad novými plašti na silničku to jsou ty continentaly tak dobře.Oproti třeba michelinum nebo tufam v současností mam panaracery.
Ale ne všechny Continentaly..GP4000 a nově II vozím už třetí sezónu a jiný si kupovat nebudu. Jsou odolný a dobře drží na silnici.Před tím jsem měl nějaké levnější,myslím Radsport,co byly na kole už z obchodu a byly to hadry,co neměly dlouhou životnost.
Takže ty levnější verze continentailu nemá cenu brat.
Levné pláště od žádného výrobce nemá smysl na jednici brát. Jen na zimaka. Za málo peněz hodně muziky nedostaneš.
Ahoj,
nevíte někdo jak vychází porovnání pláště Continental GP4000 s plášťem Specialized S-Works Turbo??
Rád bych si na jaře přezul svojí jedničku a nemám zatím jasno zda Continental nebo Specialized.
Jj přidávám se k prosbě. Taky přemýšlím o těchto dvou pláštích. Jen Turbo Pro, ty S-Worsk jsou podle mě až moc závodní, teda výdrž ude asi menší.
jo, určitě S-Works bude uvejvat víc, na druhou stranu bude taky líp držet a tím bude bezpečnější. Beru to tak, že pokud budu muset vyměnit za seónu o jeden plášť navíc za cenu vyšší bezpečnosti, tak to je pro mě přijatelná cena.
Tak co, víte někdo jak jsou na tom tyto dva pláště? Dík
Tak hned ten první odkaz vyznívá ve prospěch S-Works (nižší valivý odpor). Co jsem zatím pročet, tak nikde není nic o životnosti obou plášťů.
Co jezdíš ty za pneu?
No jestli jsem to pochopil. Tak tam píšou, že v testu dopadli hůře. Ale pak zjistili, že je to nějakej starší typ bo co. A pak že vyšli o trošku lépe. Když jim poslali nové. Každopádně hlavní vyhodou je cena. Což u nás není, protože jsou stejně drahé. Takže asi lepší pneu pro nás bude Conti GP 4000S.
Máš pravdu. Prolít jsem to moc rychle. To zlepšení bylo, jak píšeš, porovnání starý S-W oproti novým S-W. Hodnoty Continentálů a nových S-W vycházejí pak skoro nachlup stejně. Ještě si to pořádně pročtu co se tam dozvim.
A nebo jezdit min na hrane a usetrit dva plaste za sezonu, zejo. Opravdu me bavi kdyz nekdo pise o bezpecnosti v souvislosti s plastema.
Není potřeba klopit horské sjezdy, stačí jet ze švihu za deště a ve městě při zatáčení jet přes bílé pruhy na přechodě. Jen tak tak jsem to ustál a rozhodně jsem nejel na hraně…
+1, dokud nevyzkousis spickove gumy tak neveris… a nemusi ani prset, staci rozhoupanej asfalt v zatacce ve sjezdu, i kdyz to moc nehrotis, mas najednou plne ruce prace..
mno a takove mokre tramvajove koleje jsou taky hezka lahudka. netyka se pouze ziletky, i na mtb jsou hezke kolejnicove zazitky.
pri jizde pres mokre bile silnicni pruhy v zatacce ti lepsi guma nepomuze, tudiz investice naprosto zbytecna.
jseš mimo.
Dekuji za konstruktivni kritiku meho nazoru prekypujici argumenty
Taky je možno sedět každé odpoledne na gauči úspory potom rostou až ke 100% ;-)