• Ali.g.i1

    Ahoj nechal jsem se nachytat a objednal si GP 4000s a dosli jen 4000. Cena s poštou 1200Kč za oba. Ma cenu je vracet, nebo za tu cenu se oplatí i obyčejné 4000. Vím že nemají Blackchili tzn. vyšší valivý odpor.

    0 0
    • mr.ricardo  

      nerekl bych, ze jsi se nechal nachytat, ta cena odpovida obyc gp4000. Rozdil odporu, si troufnu tvrdit, ze nepoznas, spis bude o neco horsi prilnavost, hlavne za mokra a asi trochu nizsi vydrz. Pokud nejsi echt naslapanej zavodnik, tak je nazuj a klidne ojezdi.

      0 0
    • Spartacus  

      Využiju vlákna.

      Objednal jsem si 2 ks plášťů Continental GP4000 S II 25 mm reflex, vybalil je a nasadil na kola. Jenže pak jsem podle škatulek zjistil, že jeden z nich není GP4000 S II, ale GP 4000, tedy starší a chudší verze a také levnejší.

      problém je v tom, že teď nevím který je který, díky provedení reflex na pláštích nejsou klasické popisy. Ale jeden je na omak takový hrubý, matný a na běhounu nemá téměř žádný nálitek. Ten druhý je lesklý, na omak kluzčí, hladký a s nálitkem.

      Je tady nějaký znalec, co si troufne identifikaci ? :-) Já tipuju že ten co na omak neklouže a je bez nálitku je S II.

      0 0
      • Spartacus  

        opravdu nikdo ? :(

        0 0
        • bagr84  

          zkusil bych je zvazit :)

          0 0
        • Člověk a jeho svět  

          Něco vylisovaného kolem patky není?

          0 0
        • RadoXC  

          Práve som pozrel na svoje nové GP4000sII (nové, ešte nenasadené) a sú matné, nekåzavé. Ak si dobre spomínam, GP4000s pred rokom boli lesklé, klzké, akoby naimpregnované olejom.

          0 0
          • Spartacus  

            Díky, to asi potvrzuje moji doměnku. Jinak ten lesklý, kluzký má na sobě lehký bílý povlak, který když ho ale setřu nechtem, tak je stejně kluzký.

            Jinak mě fascinuje způsob jakým mi to poslali. Na krabičkách, které jsou rozdílné a jsou na nich nálepky s názvem a kódem – je u krabičky GP4000 kód začerněný fixem a propiskou dopsaný kód od 4000s II a i do názvu je doplněný chybějící údaj II. :-) Nenápadné jak sáňky v létě. Ale jsem taky kus blba, kdybych si toho všimnul hned, nemusel bych řešit, který je který.

            0 0
            • obywan  

              kdes je koupil?

              0 0
              • Spartacus  

                koloshop.cz

                0 0
                • obywan  

                  Tak to jsem zvědavý co mi dojde. Mám je tam taky objednaný.

                  0 0
                  • Spartacus  

                    Uvidím co mi dojde, ale jestli mi dojde zase ten samý hladký, kluzký v krabičce od 4000 s II, tak si to dojedu vyměnit osobně.

                    0 0
                • JakeF  

                  Koloshop je ojebávkama s Conti proslulej. Taky mi kdysi poslali jinou verzi a nebyl jsem tady na BF jedinej.

                  0 0
                  • ememem1  

                    nejsi ty nejaky magnet na prusery :-) ?

                    0 0
                    • JakeF  

                      Asi jo :D. Co teď koukám do mailu, tak jsem od nich chtěl ještě nějakej rám a ten mi zase napsali, že nemaj… A pak mi někdo ještě poslal blbou verzi Maviců, ale to už si nepamatuju, jestli byli oni nebo kolokrám.

                      0 0
                      • ememem1  

                        potom ti este tusimze hnoj poslal nejake cudne pedale a nie dobre kolesa.. :-) mas to tazke, pomaly horsie ako ja a to je uz co povedat.

                        0 0
                        • JakeF  

                          Tak pedály praskaly tyhle XTRka celkem běžně. Říkal jsem si, že třeba mojí váhu vydrží… Nevydržely :D.

                          0 0
                          • ememem1  

                            mne zatial drzia aj ked nevyzera ze to bude drzak jak stara klasika.

                            0 0
                  • Amoondre  

                    //smazat prosim

                    0 0
            • n04r3d  

              to vypadá jako chyba nějakýho skladníka

              0 0
          • cubista  

            Potvrzuji, GP4000s montované před rokem byly lesklé, ne matné. Kupoval jsem je na kupkolo.

            0 0
            • cubista  

              Minulý týden jsem kupoval 2× Conti GP 4000 SII šířka 25 na níže uvedeném německém webu. Při souhlasu se zasíláním newsletterů poslali kod na slevu 5 Euro. Souhlas lze pak kdykoliv zrušit. Zaslání po Německu bylo v mém případě zdarma, do Česko to nabízeli za necelých 9 Euro, obojí při platbě předem. Jinak beru často kupkolo viz výše, ale nemajíá tam šířku 25.

              http://www.bicycles.de/…ix-4000-s-ii?…

              0 0
              • Rorejs74  

                Cca pred 14-ti dnama se to dalo v 25mm poridit na Kolokramu za 980/kus.

                0 0
                • cubista  

                  Ja platil 32,40 Euro za kus, doprava v rámci Německa gratis. Když se vezme doprava cca 9 Euro do Česka, i tak to vychází přibližně stejně jako v kolokrámu.

                  0 0
              • Amoondre  

                rosebikes 29,95EUR za kus, posta 8,95E

                pri 2 kusech to vyjde pod tisicovku za kus

                0 0
    • Spartacus  

      Nápisy na obou obsahují pouze údaj o huštění a rozměr. Ale celkově jsou popisy rozdílné. Právě kvůli tomu bílému reflex pruhu nemají klasický popis.

      0 0
      • bochov  

        Také uvažují nad novými plašti na silničku to jsou ty continentaly tak dobře.Oproti třeba michelinum nebo tufam v současností mam panaracery.

        0 0
        • šimlos  

          Ale ne všechny Continentaly.­.GP4000 a nově II vozím už třetí sezónu a jiný si kupovat nebudu. Jsou odolný a dobře drží na silnici.Před tím jsem měl nějaké levnější,myslím Radsport,co byly na kole už z obchodu a byly to hadry,co neměly dlouhou životnost.

          0 0
          • bochov  

            Takže ty levnější verze continentailu nemá cenu brat.

            0 0
            • blaf  

              Levné pláště od žádného výrobce nemá smysl na jednici brát. Jen na zimaka. Za málo peněz hodně muziky nedostaneš.

              0 0
          • Vendys76  

            Ahoj,

            nevíte někdo jak vychází porovnání pláště Continental GP4000 s plášťem Specialized S-Works Turbo??

            Rád bych si na jaře přezul svojí jedničku a nemám zatím jasno zda Continental nebo Specialized.

            0 0
            • Freeky  

              Jj přidávám se k prosbě. Taky přemýšlím o těchto dvou pláštích. Jen Turbo Pro, ty S-Worsk jsou podle mě až moc závodní, teda výdrž ude asi menší.

              0 0
              • Vendys76  

                jo, určitě S-Works bude uvejvat víc, na druhou stranu bude taky líp držet a tím bude bezpečnější. Beru to tak, že pokud budu muset vyměnit za seónu o jeden plášť navíc za cenu vyšší bezpečnosti, tak to je pro mě přijatelná cena.

                Tak co, víte někdo jak jsou na tom tyto dva pláště? Dík

                0 0
                  • Vendys76  

                    Tak hned ten první odkaz vyznívá ve prospěch S-Works (nižší valivý odpor). Co jsem zatím pročet, tak nikde není nic o životnosti obou plášťů.

                    Co jezdíš ty za pneu?

                    0 0
                  • Freeky  

                    No jestli jsem to pochopil. Tak tam píšou, že v testu dopadli hůře. Ale pak zjistili, že je to nějakej starší typ bo co. A pak že vyšli o trošku lépe. Když jim poslali nové. Každopádně hlavní vyhodou je cena. Což u nás není, protože jsou stejně drahé. Takže asi lepší pneu pro nás bude Conti GP 4000S.

                    0 0
                    • Vendys76  

                      Máš pravdu. Prolít jsem to moc rychle. To zlepšení bylo, jak píšeš, porovnání starý S-W oproti novým S-W. Hodnoty Continentálů a nových S-W vycházejí pak skoro nachlup stejně. Ještě si to pořádně pročtu co se tam dozvim.

                      0 0
                • Amoondre  

                  A nebo jezdit min na hrane a usetrit dva plaste za sezonu, zejo. Opravdu me bavi kdyz nekdo pise o bezpecnosti v souvislosti s plastema.

                  0 0
                  • Spartacus  

                    Není potřeba klopit horské sjezdy, stačí jet ze švihu za deště a ve městě při zatáčení jet přes bílé pruhy na přechodě. Jen tak tak jsem to ustál a rozhodně jsem nejel na hraně…

                    0 0
                    • tromboonen  

                      +1, dokud nevyzkousis spickove gumy tak neveris… a nemusi ani prset, staci rozhoupanej asfalt v zatacce ve sjezdu, i kdyz to moc nehrotis, mas najednou plne ruce prace..

                      0 0
                      • rasto  

                        mno a takove mokre tramvajove koleje jsou taky hezka lahudka. netyka se pouze ziletky, i na mtb jsou hezke kolejnicove zazitky.

                        0 0
                    • Amoondre  

                      pri jizde pres mokre bile silnicni pruhy v zatacce ti lepsi guma nepomuze, tudiz investice naprosto zbytecna.

                      0 0
                  • Vendys76  

                    jseš mimo.

                    0 0
                  • duk  

                    Taky je možno sedět každé odpoledne na gauči úspory potom rostou až ke 100% ;-)

                    0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.