• TheJD

    Ahoj, rad bych zde koncentroval info a zkusenosyi kolem Clik ventilku, ktere jsou zatim rozstrkane po ruznych tematech. Sam s nimi jeste zkusenost nemam a zjistuji informace, co vsechno bych vlastne musel zmenit pri prechodu.

    Jmenovite me zajimaji tyhle veci:

    Potrebuji specialni hlavu na pumpu?

    Je problem mit nekde Clik a jinde galuskovy ventilek?

    Da se merit tlak stavajicimi meraky na galuskovy/auto ventil?

    Jake s nimi mate zkusenosti?

    Diky

    0 0
    • milan.v  

      Jen ty nejlepší, už je mám na dvou zápletech, půjdou na další…

      Stávající měřáky nepouziješ, budeš potřebovat speciální hlavu na pumpu samozřejmě…

      0 0
    • Pikaču  

      Vypadá to zajímavě ale jako předělám všechny svoje kapesné pumpičky, nebo co když ji nebudu mít u sebe a nikdo jiný nebude mít pumpičku na tuhle srandu.

      Uvidíme co za pár let, kam se to posune…

      1 0
      • milan.v  

        Do kapesní pumpičky je redukce, jedna by ti měla stačit…

        0 0
    • Davoch  

      Mám taky na čtyřech kolech a zatím velká spokojenost. Funguje tam i zpětná kompatibilita, takže clik valve nafoukneš i se starou hlavou, ale nasazení nebo sundání nemusí jít vždy lehce (osobní zkušenost Topeak dílenská pumpa a Lezyne kapesní). Takže když budeš potřebovat dofouknout v terénu a zapomeneš si pumpičku, měl by Ti být schopen pomoci kdokoliv. Redukce stojí pár peněz a s tou samozřejmě clik spolupracuje ideálně. Upouštění vzduchu vyžaduje cvičené prsty, nebo nějaký nástroj, kterým na trn na špičce ventilku zatlačíš. Bohužel, se starými měřáky tlak nezměříš.

      3 0
      • capo  

        Tzn. pro nafouknutí lze použít i stará pumpa (byť ne 100% ideálně, ale v nouzi s tím lze počítat), ale pro změření tlaku (při které se logicky musí dostat část vzduchu ven) je potřeba redukce nebo nová hlava, jo?

        0 0
        • wilda81  

          Přesně tak.

          1 0
          • mastihuba  

            jsem to koupil i s tou hlavou a ta teda moc netesni dost to uchazi, za mne to sou ventilky pro ty co maji levy ruce ????

            0 1
            • wilda81  

              Jak těsní hlava netuším. Mám (zatím) redukce.

              0 0
            • marshalll  

              Hlavy jsem přehodil na Joe Blow Mountain a neuchází nic. Podle mě úplně levej nejsu, ale to mrdání se s prestou mi fakt nechybí ;)

              2 0
              • gerrard  

                Úplně vážně čemu přesně říkáš mrdání se s prestou? Povolení pojistky nebo něco jiného?

                3 0
                • marshalll  

                  Povolení, často zmáčknutí, aby se to odlepilo (kdy už jde často tmel skrz), nasazení hlavy Joe Blow Mountail hlavy (možná není z nejpraktičtěj­ších), kdy než to tam člověk usadí a zajistí pákou (občas se i blbě oběma rukama blbě manipuluje mezi drátama), tak to chce dost cviku a zas to mezitím fučí… Fakt se mi po tom nestýská a v kombinaci s bezdušma je to topka ;)

                  2 0
                  • mr.antik  

                    takže máš nahovno pumpu ale chyba je ve ventilku, achjo

                    1 2
                    • marshalll  

                      Pumpa je super (čitelnost a přesnost manometru manometru), origo hlava trochu nakokot. Sorry, ale mě prostě ten galuskáč nevyhovuje, AV mi přjde jako zbytečný hovado. Tohle nacvknou i děcka, nebo si kolo může fouknout manželka, což si předtím nedovedu představit… Nejsem dealer Schwalbe, ať si používá kdo chce co che, já jsem spokojenej a spousta lidí zjevně taky!

                      4 0
                  • gerrard  

                    Tak tomu rozumím, že když ta hlava nejde dobře nasadit a pořádně netěsní, tak ten zážitek je pak s click valve daleko lepší. Nemáš strach, že se tmelem zanese i click valve? Tam mně právě přijde ta blbuvzdornost presty dokonalá. Utáhneš a máš jistotu. Když je zalepená, tak mám u sebe pořád náhradní vnitřek a klíč a jen vyměním – operace na 5 min.

                    0 0
                    • marshalll  

                      Tak právě tam vůbec k nějakýmu velkýmu průtoku, kdy se prohulí tmel ven nedojde. Leda když to člověk odpouští (což většinou nedělám), nebo když to fakt křivě nasazuješ a povede se ti drbnout do toho trnu. Když jsem třeba doplňoval tmel, tak jsem povyšrouboval tu SCV vložku aby to pomalu uteklo kolem a tmel nestříkal skrz (což jde samo i s prestou).

                      0 0
                    • krabica  

                      S clik valve je to to sámé, můžeš vozit náhradní prestu vnitřek, nebo clic valve vnitřek. Je to úplně stejný případ…

                      2 0
                      • kubad  

                        přesně tak je to jen nástavec/vložka na to stejné tělo

                        0 0
                        • J1RKA  

                          a jak jeto s tou cepickou u clik? jeto nutny, nebo se nic nestane pokud ji tam nedas

                          0 0
                          • skaj  

                            Letos to testuji na enduru v bordelu (rozumej, jsem linej se s cepickou zabyvat) a zatim konstatuji, ze se nic nestane…

                            0 0
                      • gerrard  

                        :) Já sem tam hned viděl ty hromady drahých click valve versus presta vnitřky za pár korun. Ten vyhodíš a nic neřešíš, vyhazovat click valve bych se asi kroutil. Každopádně to zanášení mně zajímá nejvíc, pořád mně přijde, že se tam může něco dostat a ten mechanismus může být náchylnější než presta řešení. Tak doufám, že poreferujete i případnou negativní zkušenost.

                        0 0
                        • bop  

                          tohle je fakt asi už na každým. Teď jsem kupoval dva ventiky ~135kč… i kdybych počítal do provozu biku jen pláště a destičky… ale jasně, halíře dělaj talíře.

                          Já normálně na ventilcích vozím čepičky, takže pokud se udrží, nevidím problém.

                          0 0
                        • wilda81  

                          Kdo má strach, tak jezdí s čepičkou ;)

                          3 0
                • Jenda  

                  To by mě taky zajímalo, chápu že ten click valve bude lepší, časem na něj určitě přejdu ale že by presta byl nějak zásadní problém?

                  Zas na druhou stranu musím uznat, že moji rodiče mají presta ventilky všude zohýbané až běda, moc nechápu jak se jim to vždy povede. A to foukají prakticky výhradně dílenskou pumpou :-)

                  0 0
                  • mtbiker798  

                    Aneb jak se sám popřít v jednom příspěvku :)

                    Pokud má s nějakám produktem velká část uživatel v praxi problém, pak jde o blbě navržený produkt. A je úplně jedno, co si o takových uživatelích všichni myslíte.

                    1 0
                  • gerrard  

                    Dílenskou pumpou to neuděláš. Mně se to dělo na ručních pumpičkách bez hadičky. Od té doby co mám na všech hadičku, tak nemám problém ani tam.

                    2 1
                    • marshalll  

                      Tak třeba kapesní Lezyne s hadičkou byla pro změnu loterie jestli tu SV vložku vyšroubuje při oddělávání nebo ne! To mě mohlo dycky jebnout ;)

                      1 0
                      • gerrard  

                        :) Tak musíš to mít pořádně utáhnuté.

                        1 0
                        • marshalll  

                          To jsem snažil dělávat (klidně dotáhnout ještě před nasazením), ale přišlo mi, že ani to není úplně jistota. Podle mě jsem to nedotahoval zrovna málo. Ze začátku jsem dotahoval klíčem i ty SCV, než jsem zjistil že se to má udělat jen rukou ;)

                          0 0
        • TomasTTT  

          jen nesmíš mít pumpu, která se na ventilek šroubuje (většinou malé cestovní pumpy)

          1 0
          • marshalll  

            Která se šroubuje na jádro ventilku. Na tělo ventilku je to asi cajk.

            1 1
            • mrozu  

              Teoreticky sice cajk, ten clik nastavec je uzsi, nez telo ventilku, zato je ale tlustsi a delsi, nez klasicke jadro ventilku, takze se nevejde do hlavy pumpy. Tedy pokud vubec nejaka takova pumpa existuje :P

              0 0
          • MavasH  

            Mám dílenskou pumpu Zefal s digi měřákem, existuje varianta se šroubovací nebo s nasazovací hlavou. Říkal jsem ji, že šroubovací bude jistota (nasazovací má takovej ten automatickej systém, kdy se přepne na ventilek, kterej se právě používá). Mno ale po dvou letech už závit v hlavě nebyl ideál (hlava je z hliníku), tak to při foukání bylo trochu složitější. Ale toto odpadlo přechodem na Clik – mám našroubovanu redukci, cvak, cvak a paráda :)

            Edit: co jsem ještě nezkoušel, tak CO2 pumpu (Lezyne). Venku ještě nebyla příležitost (ťuk, ťuk) a jen tak vyplácat bombičku se mně nechce.

            0 0
    • skaj  

      Provozuji uz asi rok na 7 kolech. Jedine, s cim jsem mel “problem” a menil je stary merak. Vsech asi sest pump co doma mam funguje a nafouka i bez redukce (tady na foru jsem zatim zachytil jeden pripad, kdy pumpa nesla). Ale krasa je v te hlave na pumpu, takze i kdyz to jde starou, urcite chces tu jejich na bezne pouziti.

      Upousteni nehtem je trivialni, to musi dat kazdy i bez nastroje.

      Pokud jezdis duse, tak si pohlidej, ze maji vymene jadro ventilku (ne vsechny silnicni maji).

      Co je za me genialni je kombinace maleho aku z ali a clickvalve. Nacvaknu, navolim psi, oblecu helmu. Cvaknu na zadni, pridam dva psi a nasadim rukavice. Samo se to vypne, nemusim hlidat…

      Za me splnili na 100% s cim jsem je kupoval – snadnost foukani pro zbytek rodiny, kdyz nejsem pobliz. A osobne me prekvapilo, jak jsem si rychle zvyknul i ja a uz bych zpatky nechtel. A pritom takova blbost, zejo:)

      4 0
    • vik  

      Díky za vlákno… Přidám se s dotazem, jak je na tom clik a mlíko, resp. bezduše.

      0 0
      • wilda81  

        Co presně tě zajímá? Jestli se zalepuje? Mám Clik na všech svých kolech (5 párů) a všude bez problémů. Bezduse jsou teda jen na 4 párech a mám všude NoTubes.

        1 0
        • vik  

          Díky. Jen doplňování mlíka půjde asi jen při demontáži jádra, viď? Zda se, že v cliku už není kudy:-) Mám na silnici fillmore a ten je fakt skvělej. Ale clikem osadím zbytek rodiny, jak to tady tak čtu.

          0 1
          • LM  

            Jestli to chápu dobře, tak ten Clik valve je vlastně náhrada jádra presta ventilku, takže ano, musíš jádro vyndat :-).

            BTW: Čepička Click valve je jen nějaká plastová prachovka? Tj. vzhledem k absenci závitu asi vychytanější „multi-tool“ čepičky nehrozí (žádnou jsem zatím nenašel).

            0 0
      • marshalll  

        Já bojoval s galuskáčem s cákancema mlíka při každým nasazování pumy (Joe Blow Mountain). Většinou chtělo při povolení toho vršku do toho trochu ťuknout aby se to jádro odlepilo a pak z toho šel ten sajrajt skrz, a tam se to může usazovat a zalepovat.

        Pokud člověk jenom dofukuje, tak při nasazení skrz ClikValve nic neunikne a je to úplně v cajku. Při upouštění se stane víceméně totéž co u galuskáče, takže to zalepování může hrozit i tak, ale zatím to nepozoruju. Upouštím minimálně (zrovna včera teda jo a v předním trochu mlíka vycáklo), ale pokud třebas jdu dolívat mlíko, tak lehce ventilky povolím a nechám pomalu unikat vzduch aby to nešlo zbytečně jádrem.

        Jinak ideálně to dotahovat rukou, ze začátku jsem to dělal klíčem a je to zbytečný (může údajně i prasknout ventilek)…

        Suma sumárum – konečně zvládne nafoukat kolo manželka i děcka. Máme to aktuálně na všech pěti kolech, mám to nachystaný pro švagra i tchánovce…

        ClikValve redukci z autoventilku (teda dost drahá) jsem použil dokonce i na dokurvenej ventilek na plynovým kotli, kde jádro nešlo zaboha vyšroubovat, tak jsem na tom strhnul několik klíčů a následně jsem kvalitním klíčem strhnul jádro tak, že to prakticky nešlo bez dalšího úniku nafoukat. Clik valve na vrchu krásně těsní (a zároveň permanentně odjistí to původní jádro) a dofukuje se to jedna báseň :P

        Po představení jsem na to čekal jak na smilování, rozhodně zklamanej nejsu! Velebím kudy chodím ;)

        2 0
    • wilda81  

      Všechno uz tu asi zaznělo. Nafoukáš klidně i starou pumpou, ale není to ono, bez redukce/hlavy nevidíš tlak.

      Za me spokojenost, ke klasice uz se nevrátím.

      0 0
    • TheJD  

      Takze par dotazu.

      Jaky pouzivate merak tlaku na ClikValve? Presnost na desetinu psi aspon.

      Kdyz pouzivam CO2 misto male pumpicky, potrebuju celou novou hlavu pocitam?

      Jaky adapter na pumpu Silca? Mam s hlavou na galuskovy ventilek, ktera se na nej jen natlaci a tesni, bez zajisteni.

      Jak je to s adaptery na jine pumpy? Prece jen v rodine jich mame vicero a ruzne typy…

      Ptam se tak blbe ohledne adapteru, protoze se v tom vubec nevyznam a prijde mi to dost slozite… Nekde je zavit takovy, jinde makovy, tam zas neni vubec… Tak diky za odpovedi.

      0 1
      • gry  

        sks airchecker 2.0 (verze 2.0 je klicova pro click).

        Ke konvezrnimu kitu jsem dostal cepicky. K cemu jsou, kdyz na ventilku nedrzi?

        1 0
      • Pikaču  

        Je to Jednoduchý co jsem rychle vygooglil.

        Ten rovný je adapter do jakékoliv pumpy ( do klasicke nebo nasroubovat do kapesních).

        Pak máš tu L-kovou a to je misto původní koncovky na pumpách.

        0 0
    • zet  

      Pridavam se ke spokojenym uzivatelum. Kombinace click valve a male aku pumpy je pecka a konecne nafouka kolo i zena:)

      0 0
    • antuch  

      Jednu novou sadu doma mam. Kdyby nekdo chtel…

      0 0
    • jIrI___  

      Dá se foukat z CO2 bombičky? Za předpokladu, že použiju tu jejich redukci na pumpičku.

      0 0
      • skaj  

        Funguje mi to i bez redukce, mam jen takovou tu natlacovaci.

        1 0
    • Kuba78  

      zeptám se jako blbec – má cenu přecházet na click valve když jezdím normálně duše? měnit ten galuskový ventilek za tento? co mi to přinese? kola mám vše MTB, galuskový ventilek.

      jako pumpu používám různé – velkou nožní s měřákem v dílně, xiaomi takovou tu větší elektrickou jako cestovní, pak mám pár těch mikro pumpiček v nářadí na kolech a plánuju, že si možná koupím nějakou mikro aliexpress kapesní.. některé mají moto koncovku a tam mám normálně redukci, ty nožní jsou klasicky nacvakávací a mají koncovku na oba průměry – ale na to je asi redukce sem koukal.

      0 0
      • kubad  

        je to vylepšení, zjednodušení, zrychlení, smysl to má, ale jestli to má cenu si musíš vyhodnotit sám :D

        1 0
      • skaj  

        Rozhodnuti nema s duse/bezduse preci nic spolecneho.

        0 1
        • wilda81  

          Ano i ne. Bezduše dofukuji častěji než duše. Mít jedno kolo na duších, tak bych se na výměnu asi vyprdl.

          1 0
          • skaj  

            No ja zase bezduse dofukuju mene nez latexove duse. Takze rozhodujici je jak casto dofukujes a ne co mas v rafku…

            0 0
          • skaj  

            No ja zase bezduse dofukuju mene nez latexove duse. Takze rozhodujici je jak casto dofukujes a ne co mas v rafku…

            0 0
    • mtbiker798  

      Nebylo by jednodušší, kdyby MTB průmysl přestal blbnout a vrátil se k AV (Schrader)?

      Úzký PV (Galuskový) nemá u širokých ráfků žádnou výhodu a pro bezdušové provedení je široký ventilek také lepší.

      2 7
      • milan.v  

        Jo, v diskuzi k funkčnímu řešení v podobě Clik Valve má takové lamentování opravdu smysl…

        0 0
        • Slavik  

          Přišel prudit, ne? :-)

          mtbiker798 registrován 2.11.2025

          0 0
      • stativ  

        Já ClickValve beru jako rozumný kompromis, který má šanci uspět. Spousta ráfků nemá dost velkou díru pro autoventilek. Autoventilků s vyměnitelnou vložkou je poskrovnu. Vyměnit vložku v galuskovém ventilku za ClikValve je triviální a laciná záležitost. Maximálně vyměníš ventilek za takový, který má vyměnitelnou vložku.

        2 1
        • Zdyn  

          Tedy nevím, ale který autoventilek nemá vyměnitelnou vložku (jádro)? Na takový jsem ještě nenarazil.

          7 0
          • stativ  

            Díky za ponaučení – hledal jsem tubeless schrader valve a našel jsem jen E13, Stans a nějakou čínu a nějak jsem si z toho vyvodil, že vložka nejde vyměnit.

            Akorát tím zmizí jeden problém a nahradí se jiným, a to že s bezdušema není moc na výběr. Jakože u autoventilku kromě použití s bezdušem nevidím moc důvod měnit vložku, protože se na rozdíl od galuskáče tak snadno nezkurví.

            0 1
            • mtbiker798  

              AV je mnohem rozšířenější než galuskáče, protože se používá nejen v cyklistice. Sehnat náhradní vložku tak nemůže být žádný problém. Malá je pouze nabídka bezdušových ventilků jako takových, což je ale dáno pouze tím, že MTB průmysl nesmyslně tlačí PV a bezdušové AV tak používají jen nekteří malosérioví výrobci zapletených kol a pak nadšenci s provrtaným ráfkem :)

              0 4
        • mtbiker798  

          Já to nekritizuju, Mezi vrtáním ráfku a tímto bych určitě nejdříve vyzkoušel tento ClickValve. Nicméně toto je spíše obcházení problému než jeho řešení.

          Kdyby zítra pár velkých výrobců osadilo kola pro další sezónu AV, do 5 let by na nových kolech používaly PV jenom silnice a ještě by nám to prodali, jaký je to skělý upgrade :) Technologicky v tom není žádný problém.

          1 2
          • skaj  

            Sorry, ale vubec jsi nepochopil duvod a funkcnost clickvalve. Ten princip nacvaknuti – click dava smysl i u autoventilku. Nema to resit nejaky problem bezdusi…

            0 0
            • mtbiker798  

              Nacvakávání není jediný benefit. Clikvalve má oproti PV o 50% větší průtok vzduchu a to znamená:

              • snadnější nahození pláště do ráfku
              • menší pravděpodobnost ucpání tmelem

              Ze stejnych duvodu se někteří uživatelé vrací k AV – má větší průtok vzduchu (ještě větší než Clik).

              1 5
      • marshalll  

        Jako mě třeba s Topeak Joe Blow Moutain pumpou AV moc jako lepší řešení nepřijde. Tahle hlava se nasazuje dost debilně, vikle se to dycky něco uteče… Nějaký šroubovací pak zas kroky navíc… Tohle je fakt vychytávka. Cvakneš, pilumpneš, odcvakneš, jedeš.

        0 0
        • mtbiker798  

          Clik se údajně vyrábí i pro AV a Dunlop ventily.

          0 1
          • marshalll  

            Dunlop se dělá vnitřek a AV redukce je normálně čepice (moc krásy to nepobralo), ale ta se prodává po jednom kusu a je to dost drahý. Popravdě mě teda zachránila, když se mi vykurvil vnitřek ventilku na plynovým kotli ;)

            1 0
    • mrozu  

      Systém je super, doufám, že se k tomu brzy rozšíří nějaké solidní kapesní pumpy. Ta obludná plastová redukce AV → SCV je na cesty hodně nešikovná a pro pumpy bez šlauchu prakticky nepoužitelná – při pumpování hrozí zlomení. Naštěstí se dá nafoukat i pumpou s klasickou nasazovací koncovkou na galuskový ventilek.

      0 0
    • Radek Broz  

      Dělá někdo na clickvalve kapesní nabíjecí pumpu? Chtěl bych něco, z čeho nebude trčet redukce.

      0 0
    • milan.v  

      Lezyne & Clik Valve

      https://ride.lezyne.com/…-accessories

      0 0
    • Pikaču  

      Jděte do pr*ele

      Tak jsem objednal 2 sady a redukci. Za 550 korun

      Hahahahahhahahaha

      Pak zbytek a pumpy rovnou nějaké

      Že já sem lezu vůbec.

      4 0
      • jIrI___  

        Já čekám na black friday, jestli náhodou někde lehce nehnou cenou. 14 ks ventilků, dvě redukce a jedna koncovka na pumpu už vychází ne úplně cenově přívětivě :)

        3 1
        • skaj  

          Mam je z tsbohemia, uz dvakrat v prubehu letosniho roku meli akci na schwalbe. 16ks ventilku, jedna hlavice na pumpu a jedna redukce tam vysla na cca 1400.

          0 0
      • Sinpa  

        To samé.

        Než jsem sem vlezl, tak jsem netušil, že to existuje abych následně zjistil, že to nutně potřebuju :-D

        10 0
        • mtbiker798  

          To ja jsem věděl, že to existuje. Ale že to potřebuju, jsem si uvědomil až ve zdejší diskuzi :D

          3 0
          • Slash  

            To mě naštěstí ještě furt nedošlo, že to potřebuju :-D

            3 0
            • mtbiker798  

              Dej tomu pár dní, ono se to rozleží :D

              3 0
              • J1RKA  

                jeste tomu dam rok :)

                1 0
              • Mamut  

                Davam ventilku rok!. Maximalne dva.

                1 2
              • vik  

                Hlásím, že jsem po pár dnech vyměkl:-) Osazeno na bezduše na gravelu. Hezky zpracovaná kovová věcička! Foukání Bosch pumpou, opravdu jen klik a klik. Už mi mohou kola foukat děti, žádný závit, žádný ohýbání koncovky… Tohle se prostě povedlo.

                0 0
            • gerrard  

              Vyhodnotil jsem to jako další zajímavou hračku, kterou bych rád zkusil, ale reálně by mně to nic nepřineslo. Úspora času při používání SKS E.V.O. hlavy zanedbatelná.

              0 0
        • iceduck  

          Presne :)

          0 0
    • mtbiker798  

      wrong chat :)

      1 0
    • Pikaču  

      Tak dovolím si první skromné hodnocení náročného uživatele ( první reakce):

      • sks adapter je plastový. Asi jsem čekam kovový kus. Zase 5 let záruka tak to snad vydrží.
      • dust cap je k ničemu- nedrží to na ventilku
      • sks adapter na minupumpě vypada humpolacky a takhle to v kapse nejde vozit. Takže se bude muset nekde válet v podsedlovce.
      • trošičku při odkliknuti uchází- Takže to není že by vůbec jak bylo prezentováno.

      Každopádně je to strašně pohodlné ten klik system. Uvidíme

      2 0
      • marshalll  

        Tak při odkliknutí uteče spíš to co je někde v hadici nebo v pumpě naakumulovaný.

        0 0
      • krabica  

        Dusta cap mi normálně drží na všech 10 kusech, nasadil jsi ho dobře?

        0 0
      • va-bo  

        Dobrá informace.

        0 0
      • Slavik  

        Nejsi sám, mám ty samé pocity.

        Schwalbe adaptér je taky plastový, to že vypadá humpolácky na pumpičce (mám RaceRocketMT) bych přežil, ale myslím si, že se brzo urve nebo strhne závit. Zatím budu řešit přes 3dprint „návlek“, aby se neucpal bahnem.

        Už aby někdo přišel s kovovým adaptérem.

        1 0
      • milan.v  

        Pořádně tu čepičku zaklapni, určitě jsi ji tam dal napůl cesty…

        Já jsem také náročný uživatel a lebedím si…

        2 0
        • Pikaču  

          Jo na kole to jde, chce to silou kliknout

          Jsou tam 3 drážky uvnitr které jsem neviděl.

          2 0
          • Pikaču  

            Ještě k tomu dust capu- fakt ho všichni vozite? Vypadá to trošku humpolacky, čepičky jsem dlouho nevozil.

            Na bajk asi bude dobra. Na silnicku se mi to nechce davat. Ale muze se tam dostat bordel…

            0 0
      • mtbiker798  

        budu se opakovat. Misto vymysleni k0k0tin by bylo vhodnejsi vratit se k AV (Schrader). :)

        0 7
        • jIrI___  

          Však v tom nikdo nikomu nebrání, dokonce jsem nedávno objednával tubeless schrader ventilky. A Schwalbe chápu, prachy se musí točit a inovace jsou v tomto ohledu hlavním hnacím motorem :)

          4 0
          • va-bo  

            Hlavním pohonem jsou peníze. Kolik stojí jádra ventilků Presta, AV nebo Clik Valve.

            0 0
          • mtbiker798  

            Trochu tomu brání absence běžné nabídky zapletených kol (tj. je potřeba odvrtat ráfek). Přitom důvody, proč se vůbec PV (galuskový ventilek) začal v MTB používat už dávno pominuly. Dnešní ráfky jsou tak široké, že je úplně jedno, jestli je ta díra 6mm nebo 8mm.

            0 3
            • J1RKA  

              je vubec neco na dnesnich kolech spravne?

              0 0
              • mtbiker798  

                Naprosta vetsina veci je spravne :)

                Obvykle plati, ze jednoducha a blbuvzdorna reseni jsou ty nejlepsi.

                0 0
                • J1RKA  

                  presne a proto mam vidlici jenom s jednou nohou :DDD

                  1 1
            • Vilém  

              Tvl, tak si tam navrtej treba dva a uz dej pokoj.

              1 0
              • Jenda  

                není to málo Antone Pavloviči – ideálně jeden AV, jeden cick a jeden presta, ať si každý vybere :-D

                1 0
        • skaj  

          Budu se opakovat, tady si to precti. Treba to napodruhe zacvakne …

          0 0
        • milan.v  

          I já bych se jen opakoval, co jsem ti na to psal předtím… ;o)

          0 0
      • Floydie  

        Ten typek je desnej uchyl, paruka apod… Neda se na to koukat.

        0 0
      • bop  

        asi jediný video, které se v nějaký podobě snaží o test lepšího průtoku vzduchu, protože jinak se mi zdá že všichni jen kopírují tvrzení Schwalbe. Minimálně v testu kompresůrkem jsem čekal u SCV lepší čas, svým způsobem zklamání.

        Pro mě osobně byl důvod konverze opruz s permanentním šroubováním, upnutí hlavy pumpy. Při sundavání jsem nejedou drbnul ruku o zuby kazety. Možná sem levej, ale to nic nemění na faktu, že je to jednoduše zbytečný.

        0 0
    • va-bo  

      Je tady někde zmínka, jak se procpe mlíko zkrz Clik Valve při plnění, nebo se musí jádro vyšroubovat?

      0 0
      • marshalll  

        Normálně vyšroubovat, já třeba Orange Seal cpu normálně stříkačkou a tenkou hadičkou prostrčenou až do pláště. To by zbytečně jen zasralo ventilek, ne?

        0 0
      • skaj  

        Hele bez jakehokoliv sarkasmu, dotaz fakt ze zajimavosti – ale to plnis mliko pres galuskovy ventilek bez vysroubovaneho ja­dra?

        0 0
        • va-bo  

          Právě že ne. Vyšroubovat se to musí. Právě mě zajímala ta „výhoda“ Clik Valve.

          0 0
          • skaj  

            Vyhoda je klikani, proto to ma v nazvu:)

            0 0
          • J1RKA  

            tj vpohode, ale, co stim udela ten tmel casem, jadra vyhazuju s novym plastem

            2 0
      • kubad  

        není to jádro, jako u galuskáče, ale nástavec proto může mít trochu větší průměr, a ano vyšroubovat

        0 0
        • marshalll  

          Tak de facto je to jádro. Spodek s tím kuželovým těsněním je dost podobnej jako u SV. Nástavec je to třeba u té redukce AV-SCV.

          0 0
    • va-bo  

      No, uvidíme, jak se to rozšíří, ale jsem trochu skeptický.

      0 0
    • mtbiker798  

      Tak existují i zajímavější nahrady PV, aneb autoventilak bez vrtání ráfku:

      https://www.ethirteen.com/…hrader-valve

      Variací na toto od jiných výrobců bude asi víc.

      2 3
      • va-bo  

        To vypadá dobře.

        0 0
      • bop  

        no zajímavější – to asi záleží co kdo výměnou PV řeší, ne?

        0 0
        • krabica  

          Přesně, pořád je tam závit, výhodu CVS je, že to jen nacvakneš bez nějakého šroubování, mačkání páček… S malými ručními kompresorky je to úplně geniální pro dofukování na přesný tlak.

          0 0
    • Florenc  

      Ohledně AV bych poukázal na EiE a možnost, že si lze nechat vyrobit ráfky rovnou s větší dírou

      2 0
    • TomasTTT  

      Tak jsem si je objednal a trošku s nejistotou čekal, jak se to popere s mýma pumpama. Nejhorší jsem to čekal u minipupičky, která se šroubovala na jádro SV ventilku. Překvapivě jsem zjistil, že jak má v hlavě těsnící gumičku, tak ta se dá nacvaknout na prohlubeň ventilku a dovolí kolo nafouknout, není to teda tak komfortní, jak když se našroubuje, ale v nouzi to stačit bude a není třeba vozit redukci nebo kupovat jinou pumpu. Jediné, co se mi nelíbí je, že se to šroubuje na vnitřní závit ventilku a celý ventilek to o kus prodlouží, takže je to strašné bidlo, asi by to k ideálu chtělo kratší těla ventilků.

      Ostatní nasazovací pumpy úplně v pohodě, jen teda nevidíš tlak, ale to mě u cestovních netrápí(stejně nemaj manometr) a u dílenské nacvaknu redukční hlavu. Čepičky po nacvaknutí drží fest, toho bych se nebál

      1 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.