• Johny_r

    Ahoj,

    chci se zeptat, kde má zabírat řadící páčka u SLX při řazení nahoru. Někdy se mi stane, že zmáčku do kliknutí a k hladkému přeřazení nedojde, začne to hrabat a řetěz tam skočí později, případně je potřeba páčku promáčknout malinko dál. U Sramu je takový ten „crisp click“ nebo jak to nazvat, prostě citelný moment, kde je jasné, že to tam padlo, u SLX to není, takže nevím, jestli je to otázka špatného seřízení nebo jestli je normální, že je potřeba páčku promáčknout o kousek dál „za click“. U starého kola jsem byl zvyklý na leccos, ale přijde mi, že by mělo být jasné, kam je potřeba to zmáčknout.

    Díky

    0 0
    • va-bo  

      Zkus trochu přidat na seřizovacím šroubu bowdenu , tak 1/4 otáčky.

      0 0
    • allrose  

      Slx přeskočí až po uvolnění

      Xt a xtr domáčkneš a přeřadí

      0 0
      • Vilém  

        Pri razeni na lehci prevody?

        0 0
      • pavelxy  

        Ale jenom na těžší.

        0 0
        • allrose  

          Také

          0 0
          • jIrI___  

            Ne také, ale to rozdílné chování je pouze při řazení na těžší.

            0 0
            • allrose  

              No ono možná půjde o to asi jak ktreré,9/10 to dělá,11 jsem měl v ruce,ale nepřemýšlel jsem nad tím jak řadí,12 jsem v ruce neměl

              0 0
              • pavelxy  

                Ono asi nepůjde o to,jestli má 10, 11 nebo 12, ale o to jakou má řadící páčku, nicméně rozdíl je jen v řazení na těžší převody.

                0 0
                • Johny_r  

                  Mám 1×12 a páčku slx. To, že na těžší řadí až po uvolnění, vím. Řeším řazení na lehčí. Utáhnu lanko a zkusím.

                  0 0
                • allrose  

                  Větší pastorek cvakne a je to tam

                  Menší p. cvakne,částečně se posune,cvakne a je na pozici

                  Dost ,už z toho blbnu ;))

                  0 0
                  • pavelxy  

                    Tak neblbni, protože XT a XTR i na menší pastorek řadí hned…:D

                    0 0
    • ronda  

      Přiživím se na tomhle tématu se silničním řazením SH 105 (10 kvaltů)

      Jak kdyby bylo řazení gumové. Nahoru se s tím přetahuju. Ozve se cvaknutí a nic. Musím zabrat za páku až skoro k dalšímu kvaltu. Na některé pastorky skočí snadno, u některých dokonce musím o kvalt výš, vyleze na pastorek, pak scvaknout o jeden dolů (neseskočí) aby řetěz nechrastil. Z nejmenšího pastorku na druhý se přehazka ani nepohne. Lanko mám ale našponované, když utáhnu víc, začne se to na vyšších kvaltech hádat a lézt na vyšší pastorky. Jak kdyby k sobě řazení, přehazka a kazeta nepatřily. Přitom je to řazení a přehazka původní, kazeta stejný model co byl na kole z výroby. Bovden taky původní, všude sedí, lanko značkové broušené.

      Na druhém kole mám starší 105 ještě s bovdenama do boku od pák a tam chodí řazení přesně, bez přemlouvání.

      Nějaký nápad, nějaký tip ?

      Dík

      0 0
      • Jezevec70  

        Zkontroval bych lanko, jestli se netřepí v páce. Pak klasika – kontrola patky, jestli není ohnutá.

        0 0
      • Espen  

        Tak to by asi chtělo ty původní lanka a bovdeny vyměnit ne? Nebo je to blbej nápad :-D. Sundat přehazovačku, rozebrat, vyčistit. To stejný dual, krom rozebrání.

        Jestli cítíš, že to jde moc na sílu, tak to prostě někde dře.

        0 0
        • ronda  

          Sílu ani do toho nemusím moc dávat. A ta gumovost je jakoby v páce. Když cvrnknu o lanko pod rámem, přehazka hned reaguje. Za páku vezmu (prostředek kazety), na první cvaknutí téměř bez pohybu lanka, začne ho šponovat až následně. Do duálu se mi moc lézt nechce. Pakárna už i s bovdenama pod omotávkou. Že bych mohl udělat nějakou chybu při přemotávání na jiná řidítka ? Naskládal jsem to tam přesně jako na původní, jen na širší.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.