Celopéro po triliontý - Force 1.0 2012

130 nepřečtených
  • Josef Šimon

    Ahoj lidi, bylo tu toho docela hodně, ale 2× jsem to nikdy nečetl, jelikož jsem jezdil vždy na HT. Nechci tady do nekonečna psát jak se nemůžu rozhodnout, vybírat rok a nic nekoupit. Fakt silně uvažuji právě o tomto kole http://www.mojekolo.cz/…rce-1.0–2012 Příští týden bych ho měl mít na omrknutí v obchodě. Jen se ptám, je to za ty prachy dobrý, osazení myslím dobrý, zdvih asi taky. Jen než vypláznu ty prachy, napadá někoho, proč to nekupovat a koupit raději něco úplně jiného, značku, systém pružení apod…?

    Předem děkuji za rozumné příspěvky k tématu.

    0 0
    • Smazaný účet  

      za mne dobry…nejlepe si ho projet a podumat zda ti sedi idrive…ale to bys musel sehnat na tyden testovacku:)…pokud sis nevybral nic od canyonu, tak s klidem to GT…

      0 0
    • hanness  

      Jezdim 5 sezonu 08",sedlo mi super,je to velky univerzal,po prehozeni plastu z Kend na Contiky i docela svizny (na svoji vahu).Nemenil bych a pristi bajk kupuji stejnou znacku,ted inovovanou…Po 5 letech vymena jen zadniho kotouce,kazety a sedla.2× do roka rozborka i-drivu a máznout kvalitni vazelinou.Dopo­rucuji rozebrat zadni patky ramu a dat tam silnou vrstvu vazeliny a jsi bez zvuku.. :)Uzij si ho!!Ps: vidlice a tlumak repasuji každý rok-standard.

      0 0
      • Josef Šimon  

        Díky moc, čím je i-Drive tak specifický od jiných kol? Takže to, že budu vrzat jak se tady píše je silně pravděpodobné i u modelu 2012? Kolik prosím tě stojí servis na vidlici a tlumák?

        0 0
        • maajkee  

          Nebude vrzat nic. Od modelu 2012 používaj konečně i z výroby měděnou pastu, ta opravdu drží i ve vlhku a nic vrzat nebude. Pak stačí každej rok udělat údržbu, očistit a zase promazata měděnkou a všechno bude ok.

          Další věc proč to vrže, že lidi moc přetáhnou šrouby právě co držej ložiska.

          Rozhodně se i-drivu ale neboj, pro mě nejlepší systém co jsem jezdil, s klidem bych ho označil za lepší než fsr od spešlu. Oprotit tomu je to tužší, dobře to hospodaří s celým zdvihem a přišlo mi to i citlivější.

          0 0
          • Josef Šimon  

            Díky moc za veškeré objasnění, jsem tedy dost načatý zavolat do kšeftu jestli tam už není :-D Každopádně jezdil jsem Avalanche 0.5, teď RB CRR viz profil, ale docela bych nějaké „poholí“ a GT mám prostě v oblibě, akorát absolutně bez zkušeností s celopérama. Má záda to jistě ocení.

            0 0
            • Smazaný účet  

              moje zkusenost se starym idrive s excentrem je takove, ze je to pohodlny, docela zravy system…kdyz jedes v sedle…kdyz se postavis tak trochu(nepatrne) tuhne…pri dupani se houpe jenom malo…mene nez jednocep, tkaze neco na tom je:)

              0 0
              • marapara  

                jj, houpe o poznání méně, než klasický jednočep. Tohle se jim podařilo vyřešit dobře a mají také malý pedalkik.

                0 0
            • marapara  

              To každopádně :). Jinak jsem zkoušel i RB IQ a GT Sensor i Force. IQčko mi přišlo jako chrtí stroj ve srovnání s těmi dvěmi stroji :). To už jsou „tanky“ i Sensor.

              0 0
              • Josef Šimon  

                RB IQ jsem chtěl taky vyzkoušet, ale ty jejich celopéra se mi prostě fakt nelíbí, na jednu stranu se mi kolo musí i líbit, je to přežitek, ale je to tak, taky bych si nekoupil hnusný auto, přesto, že by bylo super. GT zatím splňuje všechny mé požadavky a mám strach, že až ho uvidím naživo, tak že ho jistě koupím. *****, proč to stojí takovou raketu? :-D :-D Nejlepší na tom je to, že jsem v únoru dostavěl RB komplet na XT a Rebě a teď vyteču zase sem :-D

                0 0
          • marapara  

            Jezdil jsem 3 roky I-Driva 5 s tlumičem RP3, což je parádní tlumič bez nějakých serepetiček typu BoostValve atd., prostě na takového bajka ideální.

            Rozhodně mi nepřišlo, že by byl citlivější, než SJ FSR, na kterém jezdím teď už 2,5 roku s tlumičem Fox Triad. Spešl je určitě citlivější, ale také je méně progresivní, což někomu může vyhovovat a někomu zase může vyhovovat malinko znatelnější progresivita, kterou jsem měl na GT. Každopádně I-Drive byl těžký, vážil čistý bajk 14 kg, Spešl má 12.5 kg. Má také jinou geomterii, lépe akceleruje a jede svižněji. GT tolik svižné nebylo, ale určitě to byl při vhodném obutí, ne Kendy Nevegaly, docela jezdivý bajk. Obojí jsou to už docela tanky, Spešl má víc položenou hlavu, takže je v rozbitých sjezdech klidnější, i když Force má také položenější úhel hlavy, takže to vyjde asi nastejno. Každopádně I-Drive 5 ho moc položený neměl, takže v rozbitých sjzdech, chtěl jisté vedení a pevnější ruku, ale zase byl hravější a točivější.

            Chvíli mi trvalo, než jsem si zvykl na jinou geometrii, při přechodu na Spešla, ale už jsem si zvykl :). Když to vezmu s ohledem zpět, řekl bych, že jsem si polepšil, i když funkčně ne až tak strašně moc.

            0 0
          • _Honza_8  

            Blbej dotaz – co se maže měděnou pastou? Ložiska určitě ne :-)

            0 0
            • pavlik6022  

              loziska jsou stejna jako v hl. slozeni, cili zapouzdrena, med. vaz. /ja pouzivam grafitovou /se maze vsechno ostatni, dosedaci plochy konusu, distancni podlozky, stycne plochy lozisek a misek, …

              0 0
            • maajkee  

              viz pavlik

              0 0
        • marapara  

          Specifický je chod a funkce odpružení. Ono se totiž při pružení mění poloha středu šlapání (klik) a to někomu může vadit, někomu ne. Jinak ten systém funguje dobře, oproti třeba čtyřčepu na Spešlu SJ FSR se mi líbilo, že při plně otevřeném tlumiči skoro vůbec nepohupovalo pružení. A taky nebyl moc znát rozdíl mezi plně otevřeným tlumičem a zaplým Propedalem, což na čtyřčepu je znát hodně. Prostě ten systém je tam udělaný, že tah řetězu zamyká tlumič při jízdě v sedle. Samozřejmě ne natvrdo, jde rozhoupat při silovém šlapání. Nejlepší bude vyzkoušet si to.

          0 0
    • Josef Šimon  

      Já jsem původně ještě pokukoval po Sensoru 1.0, ale pak jsem si řekl, že když už, tak už a ten Force mě zaujal na první pohled, ale jak píšu, nechci se unáhlit no, každopádně zatím jsou reakce pozitivní a o to tady jde.

      0 0
      • Milvus888  

        Je to dobré kolo, myslím že neuděláš chybu..

        0 0
      • marapara  

        Sensorem chybu neuděláš. Otázka je spíš, kam chceš směrovat ježdění. Jestli ti stačí pohodový a lehčí trail bike nebo to chceš směrovat spíš do endura a na tvrdší zacházení?

        0 0
        • Josef Šimon  

          Popravdě spíš pohodlné ježdění a nějakým tím vyblbnutím v lese, ale ono zase kdo ví, kam se člověk posune s takovým kolem, zase bych nechtěl za rok řešit, sakra, proč já nevzal Force, navíc je osazen tak, jak bych to chtěl, u Sensora už vidím co bych měnil :-D

          0 0
          • marapara  

            Jasné. Já jsem také vzal první rovnou I-Drive 5 (130/130 mmm) místo I-Drive 4 (100/100 mm). A teď mám Spešla 140/140 mm, který je lehčí a jezdivější o něco.

            0 0
            • Josef Šimon  

              Tak jsem se byl na kolo podívat a skoro jsem se na něj ani nedostal, prostě brutální koza, tohle už bylo na mě prostě moc. Koukal jsem po dalších variantách a bylo mi nabídnuto toto: http://www.mojekolo.cz/…mr-5900–2013

              Co s tím? RB jsem ráno střelil a nemám nakonec na čem jezdit :-D

              0 0
              • Azmir  

                Ten ghost je dobré kolo, ale ty prachy bych za to teda nedal, tomu ta výbava fakt neodpovídá. Jakou potřebuješ velikost?

                0 0
                • Josef Šimon  

                  Taky bych tam raději viděl alespoň všude XT, když už. Chci kolo tak do 55tis, spíš kolem 50.

                  Co třeba tento model? http://www.mojekolo.cz/…ey-grey-2013

                  0 0
                  • Azmir  

                    Abych pravdu řekl, vybírám do stejné cenové hladiny a taky chcu víceméně trail bike, jel jsem toho hodně, výběr ze zúžil na ghost amr, trek fuel ex, lapierre zesty, takže ted spíš čekám na bazaru co se objeví, ale takový stumpjumper, trance a nebo canyon by se mi možná taky líbil, ale nemohl jsem je otestovat. 50 už je dost peněz a ten ghost za to fakt nestojí. Jakou teda potřebuješ tu velikost?

                    0 0
                    • Josef Šimon  

                      Sorry, velikost M, 17.5" – 18".

                      0 0
                      • Azmir  

                        Tak koukni třeba na toto , kdyby to nebylo mko, tak už bych pro něj asi jel. Jinak ted těžko radit, canyony už nejsou, možná ještě koukni na radon, ty ghosty jsou nové fakt předražené a ty rámy celkem ingoty a ty kola co tam dávají ještě víc.

                        0 0
                        • marapara  

                          Ten Spešl je super, ale možná pro někoho může mít vadu, protože má tlumič s Brainem.

                          0 0
                        • Josef Šimon  

                          Diky za odkaz, ale ja jsem proste rozhodnuty pro nove kolo a asi uz i pro 120/120mm Treba to GT uz fakt bylo na me moc, jeste ze jsem se jel driv mrknout. Ten druhy Ghost je jen drahy nebo i aspon v necem dobry?

                          0 0
                          • tonik666  

                            Zajed do Rychleb, tam maji force na testovani, rezervuj dopredu, protoze to byva rozebrane.

                            Na forcovi jsem sedel a prijemne kolo, slusne polozena hlava.

                            0 0
                            • Josef Šimon  

                              Ja jsem na nem dneska sedel a jak jsem psal, bylo to M-ko a ja na nej skoro nevylezl, takze to jsem z hledacku vyradil.

                              0 0
                              • tonik666  

                                No na bazaru se neco najde…treba je tam jeden krasny Intense Tracer, ale to uz by asi bylo moc. Taky je tam seden GT sensor.. a ono se zase něco objeví.

                                0 0
                              • Azmir  

                                No ono obecně na hodně celopér se leze o dost hůř než na HT, myslím, že to je ale spíš otázka zvyku. Jinak ten ghost, vyloženě špatně na něm nic není, ale za ty prachy je vyloženě podvyživený na výbavě.

                                0 0
                                • Josef Šimon  

                                  A ten z druheho odkazu?

                                  0 0
                                  • Milvus888  

                                    Vyloženě špatně na něm není nic, ale má těžká kola, je to hliník a to dává dohromady docela vysokou váhu, s lehčíma a lepšíma kolama pojede líp..

                                    0 0
                                  • Azmir  

                                    Jo ten jde, ale je celkem dost těžký rám a hodně těžká kola, ty kola celkem zamrzí, jedna z mála věcí, co člověk pozná.

                                    0 0
                                    • Josef Šimon  

                                      Dobře, díky za názory, takže asi takhle, Když bych tam do budoucna vyměnil kola, tak to bude dobrý? Jinak 12.4kg si myslím dobrý, teda alespoň na mě, ten Force měl 14kg.

                                      0 0
                                      • maajkee  

                                        12,4 to bude ve velikosti S a bez pedálů, takže s pedálama a v emku to bude mít přes 13kg určitě.

                                        Zrovna ghost alu rámy jsou celkem těžký.

                                        0 0
                              • marapara  

                                Obecně, full musí mít prostě vyšší těžiště, když pruží směrem dolů. Ale rozdíly samozřejmě jsou. Předtím I-Drive 5 měl docela vysoko těžiště. Spešl Stumpjumper FSR má proti němu znatelně nižší těžiště.

                                0 0
    • jeczny  

      Měl jsem pučenou „dvojku“ v Rychlebách a moc jsem si chrochtal. A ještě víc, když jsem zjistil, že ten výjezd k Walesu se vyjet dá, jen si musíš zamknout zadní tlumič :)

      Neskutečně živý, pohodlný kolo, přes šutry jede jak po másle, nádhera. Mnohem lepší než Stumpjumper, co jsem jel.

      0 0
      • jeczny  

        Jo sorry, už jsem si to přečet, takže GT ne, chápu. Bejt to já, šel bych do Zesty

        0 0
    • Josef Šimon  

      Byly by nějaké další návrhy?

      0 0
      • pavlik6022  

        zkus si vybrat u Radonu, Slide 125 má dost modelů, já jezdím 160 a spokojenost

        http://www.radon-bikes.de/…d_21662_.htm

        0 0
        • Josef Šimon  

          Taky jsem na to koukal, ale raději bych něco, co si prostě můžu prohlídnout a koupit tady u nás v CR, přece jenom kolo musí prostě sednout.

          0 0
          • pavlik6022  

            srovnej rozměry s předchozím kolem, jinak to nejde. Přecházel jsem právě s Force na Slide ED 160 a u obou velikost M, pocitově mi vyhovuje Slide víc

            0 0
            • Josef Šimon  

              Já celopéro nikdy neměl, takže to prostě musím zkusit.

              0 0
              • Josef Šimon  

                Má cenu třeba přemýšlet opět o RB, ale o celopéru? Jak to tam je s tou zadní stavbou, tuhost apod? Někde jsem tady četl, že si týpek koupil Ghost 7500 nad kterým uvažuji a nějak mu tam začla vaklit právě zadní stavba, to bych se musel jít zabít.

                0 0
                • tonik666  

                  Určitě bude RB ve slušném stavu dostupné snadno na bazaru.

                  U toho Radona, proč se nedomluvíš na testovací vyjížďce s někým z místních uživatelů?

                  0 0
                  • Josef Šimon  

                    Chci nové kolo, ne bazar. To je ten Radon tak dobrý? Má tedy někdo toto kolo v okolí Phy ve velikosti pro člověka vysokého 172cm?

                    0 0
                • jIrI___  

                  O dřívějším RB jednočepu nemělo smysl ani uvažovat. Teď jak přepracovali tu zadní stavbu by toi mohlo být zajímavější, ale ještě se nikdy z majitelů nevyjádřil k její funkci.

                  0 0
                  • Josef Šimon  

                    RB mi vychází zatím hodně zajímavě, stejně tak ale stále i ten Ghost 7500. Byl jsem kouknout na Trek, Specialized, Giant a vím, že tady u mě ta kola neuspějí, prostě takové peníze to stojí a polovina je postavena na Deore, v lepším případě tam je někde SLX.

                    0 0
                    • KRAJIC  

                      Vzhledem k tomu, že v profilu máš Prahu bych si zašel do RB TEST CENTRA, mají tam tuším i ty nové 575 nebo si otestuj IQ6 – http://www.bike-forum.cz/…l-13420.html – třeba toto se povedlo. Na AM použití to dimenzované 100% je.

                      0 0
                      • Milvus888  

                        A co ta osa vzadu ?!

                        0 0
                        • KRAJIC  

                          Jaká osa?

                          0 0
                          • tonik666  

                            Asi myslel to, že 26ky jsou na webu RB ještě jako jednočepy s upínákem, 650b a 29 jsou čtyřčepy s pevnou osou vzadu.

                            Já mám taky na AM vzadu upínák, teda přesněji bolt-on osu, a je to v pohodě.

                            0 0
                            • KRAJIC  

                              Na upínáku jsem toho po Beskydech najezdil dost, naskákal taky a to v silně prasečím stylu – tudíž na nějaké teplé AM a výlety je to zcela dostačující systém. No ale není to IN to je zas ***** pravda – přes to vlak nejede.

                              0 0
                            • Josef Šimon  

                              Tak jak to má teď tedy RB pořešené na 26"? Teď jsem z toho ***** celý hotovson. Ty obrázky jsou tedy starší systém?

                              0 0
                              • KRAJIC  

                                Na tvém místě bych navštívil krámek, tam těch informací dostaneš asi nejvíc – přidávám se k názoru, že kupovat narychlo nové kolo kolem 50 litrů je těžká *********. Nejlépe se stejně jezdí na podzim – teplota OK, vegetace KO, hmyz KO.

                                0 0
                                • Josef Šimon  

                                  Tohle já naprosto chápu. Do RB zajedu, to je další štace v plánu, ale když člověk přijde do obchodu, kde prodávají jednu značku, tak je to víc než jasné kam se to všechno směřuje. Já mám jasnou představu, nechci koupit něco jen proto, abych to měl. Už dlouho koukám na kola a teď se rozhodl a jezdím a sedám a zkouším a hlavně porovnávám cenu a osazení, za své peníze chci co nejlepší výbavu, to je jasné a zároveň chci, abych se na to kolo mohl taky koukat. Občas čumim co jsou schopni prodávat.

                                  0 0
                                  • KRAJIC  

                                    Mi ty skladby od RB přijdou právě vyvážené – dělané spíš na spolehlivost komplexně – jinde občas hodí 2–3 wow-efekt komponenty a zbytek ojebou. Máš možnost si to tam popůjčovat a projet což mi přijde gut.

                                    0 0
                    • Azmir  

                      IQ 275 ve verzi race se do 50 tis vleze, výbava je to slušná, ale moc ohlasů na ten nový rám není, navíc pořád je to jenom RB :)

                      0 0
                      • Azmir  

                        Aha tak nevejde, v ceně není vidle. Tímto se potom RB stává cenově nezajímavé.

                        0 0
                        • Josef Šimon  

                          Původně mě tam hrozně překvapila váha a cena, ale taky jsem pak zjistil, že tam není vidle. Navíc stačí kouknout na rozdíl vidle pro 26" a 27.5", to je prostě síla, takže jistě chci 26". Ale stále to je za ty peníze alespoň nějak osazené, nejvíc mě dneska dostal fakt Trek za 70tis postavený na Deorku a SLX.

                          0 0
      • Milvus888  

        Jednoznačně felt

        mno ikdyž nevím nevím

        0 0
        • Josef Šimon  

          Poměrně hodně mám zálusk na toho SUP-a, už vzhledem k tomu, že ta další jsou desítku nad můj limit. Ale už jsem to hodně stáhl ten výběr.

          0 0
      • Azmir  

        Sup nebrat, ten flt s tím stevensem jsou na tom hodně podobně, obecně, ten stevens v testech dopadl spíš průměrně od feltu jsem žádné testy myslím ani moc neviděl, taky jsem o něm uvažoval, ale jelikož jsem o něm skoro nic nenašel a skoro nikdo ho nemá, tak jsem ho vyřadil z výběru. Jinak výbavou jsou skoro stejné.

        0 0
        • Josef Šimon  

          Proč SUPA nebrat? Konkrétně?

          0 0
          • Azmir  

            Není to značka od které bych si koupil full, vím že nebývaly nic moc, navíc tenhle sup je čistě závodní stroj, nevím jestli je vhodný pro tvoje využití, DT swiss vidlice taky není zrovna žehlička, prostě tomu supu bych se radši vyhnul to už radši toho ghosta.

            0 0
            • Josef Šimon  

              Aha aha, díky za postřeh.

              0 0
              • Milvus888  

                Kup toho ghosta, pokud na to fakt spěcháš tak nic lepšího neseženeš..

                0 0
                • Josef Šimon  

                  Zítra by měl dorazit, tak uvidíme no, každopádně zatím z toho vychází nejlépe, teda až na kola, jak zde bylo zmíněno, ale to jde vždy změnit. Takže tyto tři bych měl tak nějak zavrhnout? Jako ten Felt taky dobrý, ale jak píšu, už je to další desítka. Osobně mě ten SUP překvapil, ale fakt nevím a neznám vidle DT Swiss, tak jsem rád za postřehy. Ale zítra tak i tak bych ho měl vidět.

                  0 0
          • Milvus888  

            DT vidle a tlumič nejsou moc citlivé.

            0 0
            • Josef Šimon  

              Takže lepší vsadit na FOX nebo RS? Jak je to třeba se servisem vidlice a tlumičů FOX?

              0 0
      • marapara  

        Z těchto je asi nejlepší volba Felt. Stevens asi nebude špatný, ale vzhledově je to moc cirkusoidní a přeplácané.

        0 0
      • KRAJIC  

        Já si hlavně myslím, že s tím kvaltováním děláš strašnou chybu. Máš šanci tak 1/10, že v rychlosti koupíš něco s čím budeš v budoucnu spokojený – navíc jsem pořád nepochopil v čem ti ten Force přišel tak vysoký – pokud teda neměříš 160cm.

        0 0
        • Pijer  

          Myslím si to samé s tím, že ta „výška“ co ho vyděsila je prostě vlastnost vyšších zdvihů.

          Když ze svého Force přesedám na pevňáka, tak mám dojem, že lezu na synkovo 24" kolo :-D

          0 0
        • Josef Šimon  

          Mám 172 cm a jde o to, že jsem měl co dělat na to vyskočit, samozřejmě s nadsázkou, když jsem dal úplně dolu sedlovku a ještě ji upustil, tak ok, jízda ok, skoro bych i řekl, že najednou to bylo krátký, ale nedovedu si na tom představit i „normální“ jízdu. Chci spíš takový universál, já vím, to je taková debilní myšlenka, ale ten Force je zaměřený hlavně do lesa, sjezdy apod. Já chci i nějaký přejezd na silnici a na tom si to nedovedu moc představit. Jinak vybírám fakt už jenom z těchto kol s tím, že každé uvidím a projedu se na tom. Nechci nic vyloženě hrotit, ale mám v tom už víc a víc jasno. Zase se nebojte, že vezmu prostě první kolo, to fakt ne. Včera jsem jich projel celkem dost, všechno zhodnotil a dneska mám na prohlídku další dvě.

          0 0
          • maajkee  

            Pokud chceš právě nějaký univerzál, tak Force je asi takovej největší etalon.

            Nějaký testy

            tady

            0 0
            • Josef Šimon  

              Dneska to ještě zkusím no :-D Ale můj první pocit byl opravdu hodnězvláštní a to by tak asi nemělo být, ne? :-D

              0 0
              • KRAJIC  

                A nebylo tam třeba milion podložek pod představcem a nějaké hovadsky lomemé řídítka?

                0 0
                • Josef Šimon  

                  Hele, dneska bych tam měl znova být na testovačku, tak si dám víc času na test toho Force, nechám si nafoukat tlumiče na svoji váhu, poladit sedlo atd… Já když na to lezl, tak jsem ještě musel sedlo upouštět dolu na hydralice, jelikož samo o sobě už níž nešlo. Představec ok a řídítka rovná a neskutečně hnusně lesklá.

                  0 0
                  • KRAJIC  

                    Pokud jsi musel spouštět teleskopickou sedlovku – ta by měla být +/- nějakých 200mm rám – lyžiny je možné, že to máš opravdu velké – je to 100% M?

                    0 0
                    • Josef Šimon  

                      JJ, bylo to opravdu M. Sedlovku jsem měl až na objímce a ještě jsem upouštěl tak o 5cm na hydraulice.

                      0 0
                      • tonik666  

                        A nechceš lehce jetýho Haibika dívkou? (ne po cyklostezce :)) Mám na bazaru rám + nějaké komponenty, dohoda možná.), kolo přítelkyně, má 175cm, je to starší Haibike (ročník 2010), 140mm zdvih, vidle 150mm, koupený nový ve výprodeji letos na jaře.

                        0 0
                      • KRAJIC  

                        Tak je ti to asi opravdu velké a potřebuješ S – 5cm na teleskopu to je psycho. Pokud v tom obchodě je skutečně M.

                        0 0
          • KRAJIC  

            Právě, že ten Force univerzál je a to už trošku přikloněný k AM ježdění – ty spíš hledáš něco mezi AM – XC tzn. trailové kolo – tam třeba spadá Giant Trance, GT Sensor, RB IQ a kupa dalších sraček – hledej prostě trailové kola.

            0 0
            • maajkee  

              Za mě, kdybych se měl znova rozhodovat, tak místo Sensora jdu rovnou do Force. Pro nezávodní jízdu je to celkem fuk, pojede to stejně rychle a má to rezervu ve zdivhu daleko větší.

              Force má v plánu postavit na další rok, na takový ty horský výlety :)

              0 0
              • Pijer  

                „Za mě, kdybych se měl znova rozhodovat, tak místo Sensora jdu rovnou do Force.“ – já to vidím spíš na nového Sensora, protože Force bude jenom v karbonu a to už asi bohužel bude úplně mimo rozpočet (Nejlevnější Force s označením Carbon Expert začíná na 109 999,–, dražší Carbon Pro má potom cenovku 139 999,– a nejvyšší model Carbon team 169 999 Kč. Závodní enduro verze Force X se 160mm zdvihu a mírně pozměněnou geometrií jsou ve dvou verzích, Force X Expert za 109 999,– a Force X Pro 144 999,–.) :-(

                0 0
                • tonik666  

                  Na 2013 furt mají hliníkového Force 1.0 – 3.0

                  0 0
                  • Pijer  

                    To je pravda, ale to je stejný rám s iDrive, jako mám teď.

                    0 0
                • maajkee  

                  Nikdo se tady nebaví o kolech která ještě nejsou na trhu ;)

                  0 0
                  • Pijer  

                    Kupředu, levá, kupředu, levá, zpátky ni krok – žiješ v době, kdy dnes již znamená zítra a v tuhle chvíli jsou už díky ofiko představení modely 2014 vlastně morálně zastaralé ;-)

                    0 0
                    • Josef Šimon  

                      Na tom něco bude… :-D To je jak když v létě nekoupíš letní věci, ale už pomalu zimní a naopak.

                      0 0
    • Josef Šimon  

      Tak nakonec nás navštívil „Duch“, doufám, že budeme oba spokojeni a hlavně dlouho spokojeni. Jo a navíc bude ladit s autem v pozadí:-D

      Jedna perla z testování: Ještě jsem ho ani neměl zaplacený a už hřebec kopal a váleli jsme se oba, asi to bylo znamení:-D

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.