Časté přehazování zapletených kol diskových na kole

17 nepřečtených
  • koky7

    Ahoj, zvažuji si pro silniční kolo dokoupit další zapletený set diskových kol na gravel a přehazovat pouze zapletená kola. Nemáte prosím někdo zkušenost, při stejném typu kotoučů, zda bude nutno po každém přehození zapletených kol na kole brzdy příp. něco dalšího „doseřídit“? Přemýšlím, zda má myšlenka bude v praxi pohodlná a realizovatelná… díky :)

    0 0
    • Maka123  

      Bude sto pro potřeba lehce doseseřít třmen.

      0 0
    • va-bo  

      Prace celkem asi na 5 minut.

      0 0
    • jIrI___  

      Totožné kotouče, totožné náboje a máš takřka vyhráno (nezbývá než doufat, že výrobní tolerance vyjdou podobně a ne protikladně). Pokud budeš mít rozdílné náboje, je celkem velká šance, že budeš muset přeseřizovat třmen při každém prohození a to je opruz.

      0 0
      • jakub_kencl  

        Také přehazuji dvoje záplety. Je zajímavé, že někdy to sedne, někdy ne. Každopádně seřízení třmenu není žádný vopruz. Povolím, zabrzdím, utáhnu a jedu :-)

        2 1
      • Georrge  

        Stačí mít kotouče na 6 děr, koupit desetinové podložky, jeden kotouč vypodložkovat a hotovo. Desetinové podložky se dají koupit buď klasické kulaté (je jich mrtě na aliexpressu), ale mám pocit, že jsem viděl spešl podložky přímo pro 6 děrové kotouče. A kdo ví, třeba existuje něco podobného i na centerlock…

        Jo a podobným způsobem by měla jít vypodložkovat i kazeta, ale tam jsem se nedíval, jestli se dají sehnat spešl podložky, nebo se musí hledat nějaká vhodného rozměru.

        0 0
        • Singlespeed  

          Centerlock kotouče jsem doladil podložkama vystřihnutýma z nápojové plechovky, takže taky žádný problém.

          1 0
      • novas752  

        Vždyť se na to dělají podložky mezi kotouč a náboj. Jednou to vyladíš aby to sedělo a hotovo.

        0 0
      • krabica  

        Za mně osvědčená řešení, přehazuju DT 240 za DT 240 a výhodu je, že mám i jednu kazetu, kterou přecvakávám společně s ořechem…

        2 0
    • jenda95  

      Dělám běžně, u novych destiček musím doseridit, u starších ani to ne. Velmi obcas o čtvrt otáčky opravím prehazku

      0 0
    • skaj  

      Jde to, ale strasne zalezi, jako moc jsi citlivy na obcasne skrtani – nekdo ho nesnese vubec… Pak take zalezi, jake mas trmeny – (starsi) silnicni mivaji mensi vzdalenost kotouc-deska nez bikove. Ale kotouc se v nejhorsim da doladit podlozkami. Takze i silnicni trmeny takhle pouzit jdou.

      Pak budes mozna resit kazetu, na gravel asi budes chtit vetsi rozsah prevodu (aspon ja jo). Takze je treba resit jestli

      1. prehazka vubec rozdil pobere
      2. nebude potreba prehazku kousek preseridit (odklonit) pro super chod (zase, zalezi, jakej ses cita, nekoho lehce zhorseny chod nestve, jiny na tom odmitne jezdit)
      3. v extremnim pripade bude jina delka retezu

      Predpokladam, ze mluvime o pevnych osach. S rychloupinakem bych na to nervy nemel.

      0 0
    • koky7  

      Ahoj, moc všem děkuji! Zkusím asi sehnat vedle kotoučů i stejné náboje, to zní rozumně. Abych eliminoval problémy na minimum. Jinak ano, pevné osy. Kazetu počítám se stejným rozsahem, 12 pastorků, 11 – 34.

      0 0
      • skaj  

        Neznam tvou vykonost, nevim co budes jezdit na gravelu, nevim co mas za prevodniky, tak to ber s rezervou. Ale 34 max mi prijde hodne prisny, zvlast vzhledem k tomu, ze na silnici vozis tuhle kazetu.

        0 0
    • koudak_11  

      Mam dve zadni kola kazde na jinem naboji, centrlock. Doladil jsem podlozkou z plechvky od piva. Trmen neserizuji.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.