• Junson

    Zdravím, mám několik otázeček na zde přítomné „canyoňáky“ (případně všechny ostatní, kteří mi mohou nějak pomoci). Protože o XC4 uvažuju jako o svém prvním fullu a částka za něj mi nepřipadá malá, nerad bych se při výběru spletl. Takže:

    1. Vím, že je toho tady mraky, ale přece jen si neodpustím dotaz. Jezdím lehčí terény, les, šotolinová cesta, sem tam nějaký mírný sjezdík, skáču minimálně (mám se totiž docela rád)......bude mi 100/115 mm zdvihu stačit? Přiznám se že sem v hledáčku měl i GT 5.3, lákalo mě zdvihama, ale výbava XC4 přece jen zvítezila.
    2. má někdo zkušenosti s přestavbou Reby na 115mm? Někde jsem četl,že by to mělo jít…
    3. řešili jste reklamaci/servis u Bikeexpertu i u kol odebraných přímo z německa? Nejsem žádnej velkej mechanik,servis mě nejspíš nemine :-)
    4. poslední nejdůležitější. Nebyl by někdo od té dobroty a nepředved by mi XC4 (velikost M,L) v reálu v Praze? Dojedu kamkoli,přece jen sem ho „naživo“ neviděl.....

    Dík Junson

    0 0
    • myki  

      Bude ti bohatě stačit HT s 80mm.

      0 0
    • MlokCZ  
      1. Myslim, že 115/115 stačit spíš bude, podle toho co píšeš, že budeš jezdit. Zase aspoň XC4 ještě pořád jede hodně svižně.
      2. Jen se vyndá spacer. Pokud si na rozebrání netroufneš doma, tak v rozumném servisu ti to za 300Kč přehodí na 115mm.
      3. Tohle by mě taky zajímalo jestli už někdo absolvoval. Já osobně bych raději reklamaci řešil rovnou s Canyonem.
      4. Tady nemůžu sloužit, nejsem z Plzně a na XC4 jsem jel jen na kamarádově, osobně nevlastním.
      0 0
      • Junson  

        Dík, na tebe sem ohledně vidle tak trošku „spoléhal“ :-) Doufám, že najdu rozumný servis.....

        0 0
        • MlokCZ  

          V Plzni třeba na náměstí ve Velu, 250–300 Kč dle nálady :-) Ale to ti asi moc nepomůže.

          0 0
      • MlokCZ  

        Jinak mě taky na dost vyjížděk stačí kolo v profilu, ale občas bych chtěl větší zdvihy (budou snad už každou chvíli, soudruzi u Cubu mají letos nějaký enormní spoždění). A jezdím podobné terény jako píšeš, občas tedy těžší sjezdík dám, ale není to moc často. A těch 115mm na XC4 je trošku znát oproti těm mojim 100mm, takže myslim, že to bude v pohodě. Spíš bych problém viděl v příliš progresivní Rebě (když je tam neuturnová verze). Tu ale případně můžeš nechat poladit u Milana (pokud by ti to vadilo, což asi spíš bude, i kamarád, co skáče o dost více než já a má právě taky XC4, tak i při poměrně velkým sagu má stále nevyužitý 1cm zdvihu; předělat se taky chystá na 115mm).

        0 0
      • MlokCZ  

        A geometrie těch 115mm na vidlici snese v pohodě, to už kamarád testoval přefoukanou vidlicí (takže neměl v tu chvíli téměř žádný sag a tím to odpovídalo přibližně vidlici po zvýšení na 115mm), aby věděl, jestli si ji na těch 115mm přehodit má nebo nemá.

        0 0
    • TheIF  
      1. nejspíš ne :-) až se parkrát svezeš na fulu tak šotolinové cesty budeš využívat jen při cestě nahoru :-)
      2. nemám, ale neměl by to být problém
      3. Toho by se nebal co chceš u Canyonu reklamovat/ser­visovat ? Možná tak kdyby byl problém z rámem zbytek ti udělaj v každým servisu i např výměnu ložisek v zadní stavbě.
      0 0
    • vhonzl  

      Myslim, ze pro tebe bude XC4 jako delany. Ja jezdil na crossovem Authorovi a ted jsem mel prvni vikend XC4. Je to uplne o necem jinem a super si uzivam prave ty sotolinove cesty a kdyz vidim nejaky kamen, tak na nej schvalne najedu:-). Ja jezdil driv hodne i silnice a kdyz jsem jel s kamosem, ktery ma crossove kolo, tak jsem se vedle nej trosku trapil na silnici.Mozna by to spravili jine plaste nebo az nasadim naslapy nebo holt budu muset nekdy brat crosse a XC4 kdyz pojedu do lesa…Mam velikost ramu XL,takze ti nepomuzu.Ten ram je proklate vysoko, ale rekl bych, ze na me OK.

      0 0
    • RADO77  

      Taky nemůžu ještě moc rozdávat rozumy. XC4 mám první víkend a mám na něm najeto 60 km, takže jen první dojmy. If si doposud jezdil jen HT tak by ti mělo stačit. Včera jsem si střihnul dva sjezdy, které se blíží mému maximu (náročnější bych asi nedal protože bych se bál) a kolo bohatě stíhalo. Možná kdybych jel ESko nebo jiné kolo s vyššími zdvihy tak bych mluvil jinak. Na druhou stranu já jsem hledal kolo na dlouhé maratony a vyjížďky a hlavní impuls pro full nebyly sjezdy ale právě ty rozbité polní a lesní cesty, které mě po 70 km na maratonech totálně dostávaly. Svezl jsem se jednou na Anthemovi (zdvih 80/80) a stačil by mi asi i ten a přemluvili mě na alespoň 100/100. Na to těch 115/115 bohatě stačí. Navíc netaháš tak těžkou krávu..

      K rebě tu už napsali dost povolanější.

      Kolo budu servisovat tam, kde jsem spokojený (Trinnity nebo Bike Live – dle termínů). Pokud by nedej bože byla reklamace tak bych to řešil přímo s německem – byli strašně ochotní při koupi a než se hádat s někým v česku, tak čekám, že by to tam bylo jednodušší. Stejně se to týká jen vidlice/rámu/tlu­miče „drobnosti“ neřeším ani u nás.

      Mám M ko, takže klidně, kdybys chtěl, tak to můžem vyzkoušet. Ale když se podíváš do jiných threadů, tak zjistíš, že jedno XC4 M máš přímo v UL.

      0 0
      • Junson  

        Kolik měříš? Pro mých 183cm mi výpočet na Canyonich stránkách nabízí na pohodu Lko a na závody Mko… pokud by to nebyl problém, rád bych se na tvýhoho bajka podíval. Nepotřebuju UL, jsem z Prahy. Dík za ochotu.

        0 0
        • RADO77  

          Měřím 178 mám to tak akorát. Dokonce jsem měl ze začátku pocit, že je příliš velký ale to byla jen planá panika. Na normální pohodové ježdění je akorát, ale na sportovnější jízdu by mohl být delší. HT mám spíš delší a vyhovuje mi to. Zvažuji výměnu představce za delší a taky výměnu vlaštovek za rovná. Ale uvidím. Chvíli budu jezdit a uvidím if si nezvyknu.

          Podle mě bys se 183 měl jít spíš do M-ka a napsat jim, ať ti tam dají delší představec.

          If bys to kolo chtěl vyzkoušet tak dej vědět po mailu, adresu mám v profilu.

          0 0
          • MlokCZ  

            Hodně záleží jaké má proporce. Kamarád má 182cm, L-ko a 12cm představec a je mu to akorát (trošku sportovnější posez, ale vozil dříve ještě více sportovnější). Já měřím stejně a skoro na ty řídítká na jeho kole nedosáhnu :-)

            0 0
            • vhonzl  

              ja merim 188cm, mam XL a rekl bych, ze je to docela OK. Asi bych snesl i L-ko, ale nejspis by mi nestacila sedlovka…

              0 0
              • MlokCZ  

                Mě by taky stačilo M-ko a to s představcem kolem 9cm (a se sedlovkou jsem na tom tak akorát, rezerva 1cm s Nisenem, což je vyšší sedlo, s nižším už je moc krátká). Takže je to hodně individuální.

                0 0
                • vhonzl  

                  No kdyz jsem to kolo videl poprve nazivo, tak jsem se uplne lekl jak je to vysoke a rikal jsem si, ze jsem to asi pekne podelal s tim XL-kem. Ale kdyz jsem na nem jezdil, tak v pohode – jen jsem obcas z kopce mel pocit, ze pujdu pres riditka:-). Vyse je videt fotka jak mam vysoko sedlo a myslim, ze je to v pomeru k ramu dobry. Nebo ne? Ted uz s tim stejne nic nenadelam, ale cervicek pochybnosti porad hloda:-))

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Ta fotka klame a v tom poměru není vidět, kolik ta sedlovka je skutečně vytažená. Se zdá že málo, ale ono to málo asi nebude. Jinak je ale rozhodující stejně délka a pokud by L-ko bylo krátké, tak se stejně nedá nic dělat (a podle ještě docela dlouhého představce na XL-ku by asi krátké bylo).

                    0 0
                    • vhonzl  

                      Ja jsem nikdy predtim na mountainbiku nejezdil, tak jsem ani nevedel jaky je spravny posez, ale mel jsem velikost 20 crossove kolo, a to se mi zdalo male, tak jsem radsi sel do XL. Mozna jsem mel poslechnout vetsinu nazoru a radsi vzit L-ko, ale jak rikam, ted uz s tim nic nenadelam a nema to cenu moc resit a radsi si to uzivat…

                      0 0
                      • RADO77  

                        Pro názornost večer sebe a svoje kolo přeměřím a ty údaje sem hodím.

                        0 0
                      • Phoebe  

                        Můžeš si ho užívat i s kratším představcem. Ten Iridium, který tam máš, má 13cm a to už je fakt moc. Také jsem ho měl, hned šel pryč. Teď mám 10cm a možná, že bych snesl i kratší, ale ta desítka mi vyhovuje.

                        0 0
                        • RADO77  

                          Jenže oni tam dávají představce podle těch měr co jim tam dáš na net. Já mám představec 80 mm......

                          0 0
                          • Phoebe  

                            Tak to jsem nevěděl, jak jsem psal výše, bral jsem ho minulý rok z Bikeexpertu.

                            0 0
                  • Phoebe  

                    193cm, XL-ko

                    0 0
                    • vhonzl  

                      A to jsem si myslel, ze mam dlouhy nohy:-) No ja sedlovku mozna jeste vytahnu, ale zatim jsem jezdil bez naslapu, tak jsem to mel radsi niz…

                      0 0
                    • Junson  

                      Vy mi dáváte! HTčko mám Lko,krátkej představec a pořád se mi zdá,že sem na něm nataženej jako na skřipci. Dal sem dotaz do Canyonu, uvidíme co poraděj kluci německý :-)

                      0 0
    • Junson  

      Díky všem za postřehy, pomohly při rozhodování, jsem rozhodnutej do XC4 jít.

      0 0
      • Phoebe  

        Děláš dobře, také mám XC4, ale z minulého roku. Řešil jsem ten samý problém a teď vím, že jsem nešlápl vedle. Nubudu se rozepisovat, stačí jen, že je to výborný bajk. Na krátké i dlouhé výlety, na maraton, na celodenní ježdění, takový univerzál (včera 175km). Mám to jinak osazené a plánuji nějaké zlepšení na postu kol a brzd, zatím jsem spokojen. Jinak vidlici můžeš nechat jak na 100mm, tak i předělat na 115mm, v tom nevidím žádný problém. Jezdím Blacka RTWD se zdvihem 90–120mm. V terénu jezdím na 120, silniční přesuny a extrémní výjezdy na 100 a níž ji nesnižuji. Převážně vozím 120, je to pohodlnější.

        0 0
    • Hombre  

      Mam lonsky model jako dalsi zde a take si nemuzu stezovat, vlastnim 18,5 coz je doufam M:-) a kdyztak jsem z Prahy Zbraslavi, tak nabizim k vyzkouseni. Byl u mne uz Cobra a taky si pred koupi vyzkousel.

      0 0
    • kacacka  
      1. stačí
      2. přestavba lehká, ale je to zbytečný
      3. ne…ale jak už někdo psal, dobrej servis není na škodu :)
      4. přijeď do ÚL :) nebo někam poblíž a nechám tě svést na Mku
      0 0
      • MlokCZ  
        1. Ty jsi zkoušela oba zdvihy? Pokud ano, tak proč ti to přijde zbytečný?

        Navíc když je tam neuturnová progresivnější verze Reby, tak to je na těch 100mm dost tragický, když to porovnám s U-Turn verzí na 115mm. Já zkoušel XC4 na 100mm + porovnávam se svojim kolem, které se chová s XC4 docela podobně a na 100mm s U-Turn verzí to je už o něco lepší než na Canyonu ta neuturnová Reba a na 115mm s U-Turn verzí to je pak mnohem lepší.

        0 0
        • kacacka  

          stačí mi těch 100 a 115 mi nepřijde nějak výraznej rozdíl…pokud budu chtít vyšší zdvih, tak si koupim lepší vidli…jezdím v terénu dost…ale 15mm rozdíl podle mě nic moc nezachrání. navíc mi v koloshopu tvrdili, že to pro tu vidli není úplně ok…že pak půjde rychleji do kytek a taky to změní trošku geometrii kola ale nezkoušela sem, tak to klíďo může být i jinak :)

          0 0
        • kacacka  

          stačí mi těch 100 a 115 mi nepřijde nějak výraznej rozdíl…pokud budu chtít vyšší zdvih, tak si koupim lepší vidli…jezdím v terénu dost…ale 15mm rozdíl podle mě nic moc nezachrání. navíc mi v koloshopu tvrdili, že to pro tu vidli není úplně ok…že pak půjde rychleji do kytek a taky to změní trošku geometrii kola ale nezkoušela sem, tak to klíďo může být i jinak :)

          0 0
          • mar_tin1  

            tak pozeram, ze v koloshope su odbornici… :) ked das tu vidlu na 115, tak bude menej progresivna… ten ram to v pohode zvladne, budes mat vpredu aj vzadu 115… ale samozrejme je to tvoja vec…

            0 0
          • Phoebe  

            Musím souhlasit s Petrem, viz výše. Jezdím XC4 (loňský model) vidlice Manitou Black nastavitelná 90–120mm. Zpočátku, když jsem ho měl krátce, tak jsem také jezdil spíše na 100mm, ale později jsem objevil „kouzlo“ vyššího zdvihu, takže jezdím pořád na 120mm. Zdvih snižuji jen při těžkých, dlouhých výjezdech. Pokud je silniční přesun, tak už také nesnižuji, jelikož české selnice nižších tříd jsou „žalostné“. A co se týče změny úhlu vidlice, je to téměr neznatelné.

            0 0
            • kacacka  

              a myslíš, že v tom fakt je takovej rozdíl…bavila sem se o tom s kupou lidí a každej říká něco jinýho…převažuje nezvyšovat :(

              sem myslela, že vím a už zase nevím :)

              0 0
              • kacacka  

                jak by mi řekl hmi „kup si lepší vidli a ufoukni si negativku“ :))))

                0 0
              • TomasN  

                Mel jsem Rebu Race na pevnaku, poznatky jsou takove, ze zvyseni na 115mm na geometrii nezpozorujes, rozdil v progresivnosti a vyuziti zdvihu vidlice k lepsimu vsak ano.

                0 0
                • RADO77  

                  Navíc ty vyšší řady Canyonu XC co mají foxky ji mají na 115. Jak už jsem psal v jinem threadu. Ja si ještě trochu pojezdím na originálu a pak tu moji krasavici trochu poladím (představec, možná řídítka, vidli na 115 a uvidím co mě ještě napadne......­.............­..)

                  0 0
                  • dada  

                    tak to je ale hovadina! FOX 32 RLT je 100mm vidle a basta! jedine ze by delali custom verzi jako pro stubjumpera tam je tusim F120…

                    0 0
    • Luke  

      Fouknu to třeba sem: vlastní tu někdo canyona XC4 velikost XL někde na zlínsku, vsetínsku (možná bych se obětoval i dál :-) kdo by mně ho na chvilku půjčil projet? furt zápasím s nutkaním si ho objednat a nemůžu se rozhodnout :-(

      Byl bych velmi zavázán až zauzlován :-)

      Jestli to někoho zajímá, tak dodací lhůta je teď na tento stroj asi 2 týdny.

      0 0
      • TheIF  

        Vojta www.bike-forum.cz/…se_biky.html?… ale je to 05ka ale kromě slopingu snad nepřekopali geometrii (radši si to porovnej ten obrázek je z katalogu 06)

        0 0
        • Luke  

          díky, akorát je to 20" takže L jestli se nepletu. Vidím, že Dave.6 tady o kousek níž má stejný problém. Taky mám teď 21" rám Spydera (řekl bych, že mně 100pro vyhovuje) Zkoušel jsem to srovnat podle rozměrů co jsou na netu a výsledek je: Na délku asi o 2cm víc. Canyon má 625mm, já jsem naměřil 605mm. A sedlová trubka je o palec větší. Když porovnám s velikostí L, tak délka vychází nastejno, akortát sedlová trubka zas o palec míň, což už trochu zavání docela hodně vytaženou sedlovkou. Já měřím baj oko 193cm. Ta jejich kalkulačka na velikost mě vyhodí L pro sportovní posez a XL pro komfort. Na závodění to určitě nechcu, spíš dlouhé vyjížďky terénem. Takže co vzít? Radši bych asi XL, ale mám strach ať si pak nemusím dělat řidičák na autobus…

          0 0
          • MlokCZ  

            U tebe je to jednoduché. Určitě L, jen ověřit zda bude stačit dost dlouhá sedlovka. A to zjistíš snadno. Změř si na současném kole výšku rámu + vysunutí sedlovky a od toho odečti výšku L-ka Canyonu a hned uvidíš, kolik budeš potřebovat dlouhou sedlovku a zda na to bude stačit 350mm dlouhá. Pokud ano, tak není co řešit. Kolik máš délku nohou? Já mám do rozkroku 85cm a stačí mi bez problém M-ko Cube (který má o 1cm kratší sedlovou trubku než M-ko Canyon) s 350mm sedlovkou (a mám ještě 1,5cm rezervu vysunutí sedla, nohy při šlapání v dolní poloze blízko napnutí, takže o moc výš sedlo těžko někdo bude vozit). L-ko by tedy mělo stačit do cca 90–91cm s 350mm sedlovkou. Pokud máš více a jejich PPS ti pro ten jeden posez ještě nabízí L-ko, tak ti tam asi musí dát už delší sedlovku a to už nic moc.

            0 0
            • MlokCZ  

              Trošku to ještě ovlivní sedlo, mám s docela vysokými lyžinami. Tam může být rozdíl až 1–2cm, na to taky ještě pozor.

              0 0
            • skytr  

              Uvazuji o Canyonu v M, do rozkroku mam stejne jako ty. Kolik mas tedy zasunutou sedlovku na tom 18" ramu? Mela by byt aspon tak 10cm v ramu, ze?

              0 0
              • MlokCZ  

                Mám zasunutou 1,5cm risku maximálního vysunutí v rámu. A riska je akorát cca na těch 10cm (nechtělo se mi sedlovku vytahovat, ale kouká ven 23,5cm a je to 35cm sedlovka, takže těch 10cm riska by soushlasilo). A u Canyonu máš o ten 1cm k dobru o co je ten rám vyšší než muj Cube.

                0 0
            • Luke  

              tak jsem poměřil jak kolo tak sebe :-) rozkrok mám cca 89–90cm. Sedlovku mám celkově dlouhou 40cm (měřil jsem až po vrch fajky) a do rámu je zasunutá 14cm, ryska pro max. je na 10cm. Ten canyoňácký rám (respektive sedlová trubka) je o cca 2cm nižší, takže bych se vlezl. Suma sumárum, asi fakt to L, co říkáš?

              0 0
              • vojta  

                Mam sice jen 190, ale nohy mam stejne dlouhe. Kdyz jsem Canyona kupoval, taky jsem vahal nad XL, ale odradila mne „nabezpecne“ vysoko posazena horni ramova trubka a neblahe zkusenosti z predchoziho HT. Pokud budes mit zajem, klidne si L-ko muzes testnout.

                0 0
                • Luke  

                  Dík za nabídku, nakonec jsem ještě chvilku měřil starý stroj a srovnával a to L vychází skoro nastejno, akorát má kratší sedl. trubku. Takže už je objednáno :-)

                  0 0
              • MlokCZ  

                Pro těch 89–90 bych vzal určitě L-ko. To bude stačit výškově a nebudeš mít takovou kozu jako je XL-ko. Měl bys tam nakonec mít u sedlovky pořád ještě tak 1–2cm rezervu, to je v pohodě.

                0 0
                • Luke  

                  Tak až teď jsem na netu… dík za konzultaci, už jsem objednal to L. Teď už jen zbývá čekat a těšit se jak malý Jarda :-)

                  0 0
                  • Phoebe  

                    Mám 193cm, jezdím XC4 2006 ve velikosti XL, sedlovka vytažená 26cm – 350 sedlovku jsem musel vyhodit, ryska už byla venku. Zajímalo by mě jak se poskládáš na L-ko :o)

                    0 0
                    • Phoebe  

                      Ještě jedna fotka vytažené sedlovky.

                      0 0
                    • MlokCZ  

                      Nevim jaká byla loňská geometrie, ale na letošní pro L-ko a pro XL-ko pro 26cm vytaženou sedlovku:

                      • Lko: 52+26+17,5(kl­iky)+3(sedlo minimálně, ale spíš více)= 98,5cm
                      • XLko: 56+26+17,5+3=­102.5cm

                      Píše, že má do rozkroku do 90cm, takhle by při té sedlovce nedošáhnul ani na Lko a to ani náhodou.

                      Já mám sedlovku vytaženou 23,5cm, rám 46cm, kliky 17,5cm, sedlo 5cm, tedy celkem 92. Rozkrok mám 85cm. A sedlo dost vysoko, dát o 1cm výše, tak už nejen budu mít napnuté nohy, ale už ani tak pořádně na pedál nedošáhnu. Tedy 1cm výše je zcela maximum, co někdo může dát. Je tedy třeba cca maximálně 8cm navíc oproti tomu součtu rozměrů. On má u L-ka 8,5cm a to počítáno pro sedlo jen 3cm. A ještě by sedlovka šla o 1cm výše. Navíc to porovnával s dalším kolem. Podle mě mu to musí bez problémů stačit a ještě nebude mít u Lka sedlovku ani na maximu.

                      Kolik máš délku nohou do rozkroku? Třeba máš mnohem víc než on.

                      0 0
    • Dave.6  

      Taky premyslim na timto canyonem… Je to kolo mych snu… :) Sakra tady uz ale bude canyonu :) ale jsem z pardubic a musim rict ze jsem tady zatim videl jen jednoho na kunce :)

      Takze moje otazka… Merim 196 cm a vazim pres 82 kg..

      Velikost je asi jadna → XL ale jde me spis o ten posez.. Myslite ze to bude ok? Neni to na zadne zavody ty nejezdim mam rad celodenni vyjizdky na kole cili full na dlouhe trasy… Takze teoreticky nepotrebuju zadny sportovni posez.. mam HT 21" a rekl bych ze by se me siklo i o krapet delsi… (dam asi delsi predstavec)

      Moc diky za rady a zkusenosti…

      0 0
      • MlokCZ  

        XL u Canyonů není zas tak krátký. HTE mají 625mm. Klidně to může být i výrazně delší než tvůj současný HT, ale nemusí. Co máš za HT?

        0 0
    • Luke  

      dosel me z nemecka tento dopis. to me jako jen informuji kdy to bude? (nechce se me to prekladat, vladnu akorat anglicky) kdyz jsem se jich predtim ptal, tak pry bude kolo hotove za dva tydny. ted tam vidim tyden 31/32 takze skoro za dva mesice. Chapu to dobre?

      0 0
      • TheIF  

        jj přesně a taky nestíhaj dodržovat ani tyhle termíny viz www.mtb-news.de/…mdisplay.php?… (Wartezimmer 2007)

        PS: já sem měl termín 18 a stale cekam.

        0 0
        • vojta  

          Neboj, treba to letos jeste stihnou :-)

          0 0
          • TheIF  

            No pokud to protáhnou ještě o dva měsíce tak už na něj našetřím :-) ale i tak se to spoždění hodí jinak bych si budu muset vzít půjčku a pak to třeba rok splácet eeee…

            0 0
      • jarek.cz  

        Co se presne pise dal v tom mailu? Tech 1000EUR je zaloha co se musi slozit, nebo co? Nemecky neumim ani slovo ;-)

        0 0
        • TheIF  

          Ne žádná záloha se neplatí, jde jen o upozornění, že při platbě kartou tam jsou většinou denní limity (1000 eur)

          0 0
          • jarek.cz  

            Dik… Ted mi prisel mail, ze je kolo je pripraveno k odeslani. A ze podrobnosti sou v prilozene fakture. Ta je bohuzel v nemcine, ktere nerozumim. ..ale sviti v ni tyden montaze 32/33. A pak asi nejake terminy na zaplaceni. Vubec tomu nerozimim. Pridavam tu faktutru… Neprelozite nekdo prosim? ;-)

            0 0
            • jarek.cz  

              Tak znovu nevsiml sem si ze se nemuze vlozit PNG.

              0 0
            • jarek.cz  

              Jeste pridavam to co bylo v mailu…

              Hello Mr. Novotný,

              your bike is ready for shipping. Find enclosed the invoice.

              If you want to pay with credit card (Visa/Mastercard), please submit card number and exp. date via fax (+49–261–40400–50) or phone (+49–261–40400–10).

              For a money transfer, it's regardless which of the two accounts You make the transfer to. „Purpose for transfer“ should read Your coustumer i.d. (Kundennummer) and order number (Auftragsnummer).

              See below the detailed information of our bank accounts (a little difficult to decipher on the invoice):

              0 0
              • MlokCZ  

                Kolo je připravené a máš zaplatit. V dopise pak, že by rádi, abys zaplatil do 1.7. a že do 31.7. ho máš rezervovaný. A že pokud chceš platit kartou, tak jim máš zavolat a nadiktovat číslo a expiraci karty nebo jim to odfaxovat.

                0 0
                • jarek.cz  

                  Dik, tem email sem si precetl. To v te priloze sem s google-translator, vyhodnotil tak jak pises… Jen mi teda vrta hlavou co znamena to

                  „Voraussichtlicher Montagetermin KW 32–33“

                  Podle me predbezny termin montaze v tydnu 32–33, coz by bylo v rosporu s tim ze je pripravenej.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    To mi taky není úplně jasné, možná to byl původní odhadovaný termín a jen ho tam hodili, aby bylo vidět, že to udělali rychleji. Ale i věta u mechanika je, že montoval (a ne že bude).

                    Já bych jim zatelefonoval číslo karty a při té příležitosti to pro jistotu prověřil, ale určitě je připravené k odeslání.

                    0 0
                  • RADO77  

                    Tak to asi soudruzi stihli dřív..... Co vím, tak účet vystavují až když je to hotovo a to co jsi naskenoval je účet. Mimo jiné tam je, že „Vaše kolo smlontoval......“ tj. asi to zvládli rychleji.

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Neopisuj :-)

                      0 0
                      • RADO77  

                        Přesně to jsem čekal, že to tak dopadne – budu za vola. Ale nic, není to poprvý ani naposled. :-))

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          Ale zase si napsal i některé informace navíc, co já ne.

                          0 0
                    • jarek.cz  

                      Tak to je fofr, objednaval sem to tento vikend. Abych pripadne nemusel tak dlouho cekat… Zajimave ze na mail, kdy ze by bylo kolo asi tak dostupne, ktery jsem jim posilal pred mesicem, mi jeste nikdo neodpovedel ;-)

                      0 0
              • RADO77  

                No stručně řečeno, ve faktuře píšou, že to máš hotový a že ti ho pošlou až pošleš broky. Pokud je nepošleš do 31.7. Tak to kolo dají do prodeje. V tom anglickym textu píšou, že máš zaplatit buď kreditkou (zavoláš a nadiktuješ jim číslo karty a datum expirace nebo jim to pošleš s faxem, kde kromě těch čísel z kreditky napíšeš i číslo zakázky (Auftragsnummer). Pokud to budeš posílat převodem z účtu musíš do poznámky napsat taky to číslo zakázky. Toť vše. Na mail Ti odpovém večer, ale vidím, že už sis objednal.

                0 0
    • Volf  

      Kašli na něj. To bude za chvíli totální masovka:-) Není nad originalitu.....

      0 0
    • skytr  

      Mel bych take dotaz k tomuto kolu. Konkretne ohledne geometrie velikosti L – na webu u xc maji napsano, ze sedlova trubka je dlouha 520mm, ale kdyz se clovek podiva na samotny ram, tak tam je uvedeno 510mm. Vsechny drivejsi rocniky mely take 510mm. Je tedy ve specifikaci geometrie kola chyba? Mohl by to prosim nejaky majitel xc v L zmerit?

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.