CANYON - dotaz na "veskerou" operativu.

14 nepřečtených
  • fcelak.majak

    Rad bych se dotazal nekoho, kdo ma osobni zkusenosti s vystavenim objednavky na kolo CANYON, co vsechno obnasi veskera operativa s objednavkou, upresnenim (vyber modelu, popr. specifikace komponent jako je delka predstavce, barva kola, atp.), jak dlouho trva vyroba (sestaveni) kola, jak dlouho trva doprava (udajne cca 10 dnu, jak nekdo psal v historii), v jakem stavu sestavenosti kolo prijde, jsou-li obsazeny naplne (provozni kapaliny), jakym zpusobem se resi pripadne reklamace, do jake miry mohu pripadnym neodbornym sestavenim kolo odrovnat (dotaz smeruje k blbuvzdornosti dodane podoby setu), atd. Podstata – hodlam rozsirit kolovy park o model Nerve AM 5.0, nevidim ale duvody k tomu, aby mi kolo doma pres zimu stalo (v zime opravdu nejezdim) a vazalo mi takto financni prostredky. Kdy by zhruba byla nejvhodnejsi doba k umisteni objednavky, abych kolo dostal nekdy na jare (cca duben) pri zohledneni vyrobnich moznosti a flexibility vyrobce? Zaverem dekuji vsem, kteri maji opravdu co rici k tematu, nemyslim, ze ma vyznam marnit cas vykriky „cti historii“ (z valne casti jsem ji cetl, nicmene nikde jsem nenasel uceleny souhrn odpovedi na me dotazy). Diky a preji vsem nejen na BF zdravi, stesti, pohodu a neco malo osobnich uspechu v roce 2008. Yarda.

    0 0
    • Xipas  

      Taky uvažuji o koupi Canyona (Nerve XC 4.0) a pročetl jsem spousty threadů na toto téma. Bohužel informace v historii jsou dost zmatené. Mám stejné otázky jako fcelak.majak a jednu navíc, jak je to s ExpressBikes. Jestli jsem to pochopil správně tak tato kola mají někde na skladě hotová a rovnou je posílají? Díky

      0 0
    • esorimmer  
      • vyber modelu vetsinou trva nejdyl – staci si projit historii ;)
      • osazeni je vicemene dane pro dany model, vybrat si muzes jen u veci, kde pisou nejake varianty + pokud chces od nich koupit zaroven nejake doplnky (rohy, computer, …)
      • operativa vetsinou znamena tam zavolat a vysvetlit jim, co chces ;) – idealne nemecky, protoze jejich anglictina je kupodivu vetsinou dost bidna (ale taky to jde); alternativne muzes to vyplnit do objednavkoveho web formu (a dodatecne pozadavky dopsat do poznamky); cca do 3 prac. dnu dorazi e-mailem objednavkovy list – ten si prekontrolujes a pak to uhradis (pokud chces kreditkou a ne prevodem, tak opet tel/fax) – je tam myslim napsany rovnou i tyden, dokdy to ma byt postaveno; komunikace e-mailem je radove pomalejsi
      • stavet zacnou po prijeti platby a tam holt asi zalezi na poctu kol a jestli vsecko maji (obvykle pisou na web, jen kdyz nemaji) – na termin pred sezonou bych ocekaval klidne 3–6 tydnu na tuhle fazi
      • doprava od okamziku expedice (coz posilaji e-mailem) trva cca 5–10 prac. dnu
      • kolo prijde skoro tak, jak kdybys ho vyndal po prevozu napr. z kufru auta po vyjizdce na horach – vpodst. sundana kola a riditka; pro transport to maji vyreseno dost solidne tak, aby se na tom nic neurvalo a neohnulo
      • znicit se to samozrejme da, jako vsecko (kdyz neco nejde, pouzij vice sily, Luku ;) – ale duvod k tomu neni. Asi bych to neotacel na bricho pri sestavovani, aby se nezavzdusnily brzdy no a pak asi neni dobry mackat paky, kdyz vyndas z brzd distancni vlozku ;). Jinak krom moznosti servani imbusu u riditek nevim, co tam jde moc zkazit. Jo, muze byt potreba doseridit brzdy, aby nebraly kotouce. Aspon u me to potreba bylo. No ale nasadit kola stejne musi umet i antitalent, leda by pak pri defektu rovnou hazel flintu do oblili a volal doprovodne vozidlo…
      • pokud te potka reklamace, tak holt opet telefon a kdyztak poslat zpatky domluveny kus na vymenu – postovny ovsem neni zrovna levny. pokud jen neco opomenuli poslat, samozrejme nic neplatis…
      • u kola bys mel mit papir, co vsecko bylo namontovano a odzkouseno (stejne jako navod k sestaveni v pouze peknem nemeckem jazyce ;)
      • no, pak uz jenom to nechat nekde zkouknout po zajeti…

      P.S.

      To by me celkem zajimalo, kam v Praze chodej Canyonisti servisovat, jestli nekam…

      0 0
      • MlokCZ  

        Akorát to stavění tak není. Začnou připravovat kolo hned jak všechno mají, tedy pokud je v expresbikách tak je to za 2–3 dny, pokud ne, tak záleží jak dlouho se musí na co čekat (nejčastěji nemají vyrobené konkrétní rámy). V každém případě vždy nejprve komplet sestaví a připraví kolo a až teprve ve chvíli kdy je zcela připraveno k expedici vyzvou k platbě (je možno zaplatit dobrovolně i dříve, ale ničemu to nepommůže).

        A termínově bych nic moc neočekával a rovnou tam zavolal. Většinou mají nějaký plán kdy budou vyrábět které konkrétní rámy a velikosti, takže předem už vědě, že model xxx bude např. během dubna (samozřejmě pokud je v expresbikách, tak je k mání okamžitě).

        0 0
      • bisak  

        Pokud se nepletu, tak posilani komponent a i kola v ramci reklamace jde navrub vyrobci, aspon tak hovori jejich web:

        Question What guarantees do you offer? Reply

        On all Canyon frames there is a warranty of 5 years on other components 2 years. In accordance with the law we take care of the shipping costs to and from Canyon.

        Please contact us first if a case of warranty arises. Usual wear is excluded from the warranty such as chains and gears and rims, whose wear is inevitable with usage.

        Kouknete na www.canyon.com/…ice/faq.html?q=31

        Mimochodem, nemecke zakony, resp. unijni zakony ohledne zarucni lhuty pripisuji zakaznikum pouze rocni zarucni lhutu, fakticky je to docela zamotany a komplikovany, operuje se tim, ze plus minus nad urcitou dobu (1 rok???) je treba prokazat, ze vec mela vadu uz v dobe nakupu. A to asi u kola neklapne… Jen cesti poslanci „vivat“:-) zakotvili do zakona pevne 2 roky bez prokazovani… Je fajn, ze Canyon ma vyse uvedene zaruky… Pokud je skutecne drzi, pak jim to budiz ke cti…

        0 0
      • aip3  

        Rád bych se zeptal někoho, kdo má zkušenosti se současným řešením objednávek.

        1/ Objednávku jsem vyplnil do web formu. 2/ Objednávkový list mi nedorazil e-mailem ale poštou – nevim proč. 3/ Pod výčtem položek a dobou smontování je odstavec, který jsem tak nějak moc nepochopil. Nejsem němčinář – ale co jsem přeložil tak tam je něco o tom, že mám zaplatit 10 dní před smontováním a informace o vyzvednutí u nich v určité dny. Žádné jiné informace..

        Chci se tedy zeptat, mám tomuto odstavci dávat nějakou důležitost, nebo ještě pak pošlou další informace o platbě atd.

        Díky

        0 0
        • vojta  

          Po objednani ti melo mailem dojit automaticke info o objednavce, ve kterem je uvedeno, ze potvrzeni poslou postou behem nekolika dni (proc to posilaji postou, kdyz dal komunikuji jen pres mail netusim). Na potvrzeni by jsi mel mit predbezny termin montaze. Az tvuj bejk bude hotovy, poslou ti mailem vyzvu k zaplaceni. No a po zaplaceni uz jen cekas na postaka (7–10dnu). Pokud ti nedoslo to automaticke potvrzeni, mohl jsi se seknout ve sve mailove adrese a to by byl problem, neb by ti nedorazila vyzva k platbe.

          0 0
          • aip3  

            E-mailovou adresu jsem napsal dobře – shrnutí web formu jsem si uložil do pdf-ka pro pozdější kontrolu – takže tim jsem si opravdu jist. Potvrzovací e-mail mi opravdu nepřišel. Raději tam zavolám. Diky

            0 0
    • vojta  

      Trosku zneuzuji thread … treba sem zabloudi nejaky nemcinar… Doslo mi z Canyonu potvrzeni objednavky, ale bez predbezneho terminu montaze a s timto textem „vielen dank für ihren auftrag, den wir nachfolgend unter vorbehalt der Verfügbarkeit der Ware ab Außenlager bestätigen.“ Prelozil jsem akorat podekovani za objednavku, smysl ta dalsi casti vety mi vsak zustava utajen …

      0 0
      • skytr  

        Ac nejsem zadny vekly nemcinar :), tak volne prelozeno by to melo byt asi toto: Dekujeme za vasi objednavku, kterou nasledne potvrdime v pripade, ze zbozi bude k dispozici na vnejsim skladu.

        0 0
    • Hasňa  

      Já jsem ještě při monáži musel zbrušovat podkovu por zadní brzdu. Nebyla souběžná s diskem a nešla tedy seřídit. Nechápu, jak jim to mohlo projít kontrolou. Jinak pohoda.

      0 0
    • Icnik  

      Chci se s vami podelit o svoji zkusenost, kdyby nekoho potkalo neco podobneho. Objednal jsem kolo z vyprodeje, cili ihned k dispozici, po potvrzeni od Canyon jsem poslal penize pres ucet do Canyon (poplatek 250Kc) penize za 5 dni dorazili na ucet Canyon, po overeni pres mail zda-li dosla platbe druhy den potvrdili a ze kolo posilaji, jeste jsem se optal na cislo baliku DHL, ktere mi dalsi den take poslali. Az do ted vse standardni. Ale pak uz jsem jen cekal a cekal. Kolo se totiz bohuzel zatoulalo. Shanel jsem se po informacich jak to u nas chodi, takze jsem zjistil ze zasilky ze zahranici jsou pres postu 120 Cheb, ovsem tam moje cislo vubec neznali, tzn. ze pres ne neproslo. Po 10 dnech jsem se jal volat do Canyon, kde mi sdelili ze musi pockat 14 dni, nez daji u DHL podnet k dohledani baliku. Pro jistotu jsem volal do nemecka na DHL kde mi potvrdili pouze to, ze balik dany den odesel, nemeli zadne dalsi info o baliku! (v dnesni el.dobe toto opravdu nechapu) A ze zadat o prosetreni muze jen odesilatel. A po datazu na delku reklamace mi sdelili 2 mesice! To me polil pot. Takze po 14 dnech volam na Canyon, kde mi slibuji ze daji podnet na DHL k dosetreni. Po dalsim tydnu se balik najednou objevil! Behem 1 dne prosel Ceskou republikou pres Cheb a byl u me doma! Krabice znacne posroumana, ale kolo v to prezilo. Na krabici X nalepek z nemeckych post a take posta Varsava! Takze muj nervik je od pocatku velky cestovatel:-) Jmeno dostal Etala, ktera dnes slavi svatek. Nicmene musim rozptylit obavy, ze by byl nejaky problem s komunikaci s Canyon, vzdy se mi dostalo na mail do druheho dne odpovedi a take telefonaty byly profesionalni, jen jejich anglictina nekdy pokulhavala, ale domluvit se dalo. Canyonu zdar! :-)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.