• michal079

    Ahoj bikeři,chtěl bych si koupit kolo,jelikož tomu moc nerozumím,skoro vůbec,potřeboval bych od vás rady.Nevím jestli koupit hliníka a nebo carbona.Bude vás zajímat asi moje váha a výška,tak vám je tu napíšu,upozornuji nejsem žádný drobeček :-).Měřím 185 cm,vážím 110KG,jezdíval jsem ročně asi tak 4000 km.Chtěl bych si pořídit horské kolo značky CANNONDALE.Pokud mi doporučíte jinou značku bránit se nebudu.Prosím posílejte mi i odkazy,kde by se tato značka dale pořídit.Investice od-do 50 000–60 000 Kč.Děku­ji Michal

    0 0
    • destr  

      A aby ti ho někdo i koupil a dovezl k tobě domů by si nechtěl?

      0 0
    • ravag3r  

      A neni náhodou lepší si koupit bika značně levnějšího (s takovym ročnim objemem)? Pokud tomu nerozumíš a nemáš porovnání, tak ti to stejně může bejt jedno ne?:)) Ne, vážně. Jakym stylem jezdíš? V jakym terénu? Baví tě se o bika starat? Doporučuju dobře promyslet, než pošleš 60k k čertu. Btw imho kola Cannondale nepatří mezi levný modely a budeš hodně doplácet za značku.

      0 0
      • vikicek  

        Mno asi tak .. u Cannonu ti za 60tisíc jsou schopný dát Recona, Juicy 3, kliky Shimano na čtyřhran … prostě kolo od Cannonu bych si koupil tak od 100.000kč vejš. Podle mě by bylo lepší se poohlídnout po jinejch značkách. Ještě k tomu, když jezdíš takhle rekreačně, tak za 30 000kč bys měl kolo jak víno.

        0 0
    • Marccoo  

      Já osobně bych nešel do cannona,zkusil bych LPéčko nebo Cube nebo Supa

      0 0
      • hampik  

        …máme doma tři LP a jsme naprosto spokojení. Sice HT, ale pohoda, jazz…

        0 0
      • hampik  

        …máme tři LP, sice HT, ale je to naprostá pohoda a jazz…

        0 0
        • hampik  

          …sorry, dal jsem to 2× omylem..

          0 0
        • Biker jak Pes  

          Omlouvám se za svou drzost, ale k čemu máš doma dvě skoro úplně stejné kola? Nějak to nechápu…

          Pokud je jedno z nich nečí jiné, tak to jo… :)

          0 0
      • yetti  

        Kde jednou zkusil Cannona uz nikdy nechce jinak :-) A za 60 uz se da sehnat velmi slusnej kousek. Srovnani se Supem mi prijde, jako bys nekomu, kdo si chce koupit Porsche, i kdyz nejlevnejsi model, nabizel Skodovku s tim, ze je to to same.

        0 0
        • Smazaný účet  

          bod

          0 0
        • fousek  

          No pokud se najde Skodovka s motorem uprostred a hnanou zadni napravou tak proc ne?

          Napis nam prosim ty zasadni rozdily oproti jinejm kolum,  ale blaboly typu to kolo ma charakter si nech od cesty.

          0 0
          • kubad  

            zasádní rozdíl je v tom že značka má jméno, vývoj a produkuje kvalitu.

            ve srovnání se Specialized, Scott, GT a pod určitě není předražená.

            0 0
            • Volf  

              CANNONDALE mně s leftynou připadá jako invalida, ale je fakt, že ta značka má styl. Sice bych si ji nikdy nekoupil, protože se mně zdá opravdu hnusná, ale dokážu pochopit, že si ji někdo koupí, protože je to vážně nezaměnitelná značka, stejně jako v autařině třeba Rolls Royce. Prostě nezaměnitelná. a rady typu proč si za stejné peníze nekoupíš to či ono jsou jen kydy, protože esprite značky se nedá prachama vyčíslit a okoliv jiného je jen jako nebo podobné. To je prostě koouzlo luxusné značky. nemusí být nejlepší, nejtechničtější nebo co já vám prostě stačí, že je to ta značka. Canona si koupíš protože je to canon stejně jako si koupíš Rollse protože je to Rolls. Jenže někteří Češi prostě všechno nakupují jako salám. Za co nejmíň peněz co největší kus.

              0 0
              • jonys  

                Výtečně řečeno!

                0 0
              • axle  

                Jenže u Rollse ten esprite není tvořen jenom tím, že má jméno, historii atd.. ale zkrátka tím, že když se vedle něho postavíš nebo si do něj sedneš, tak je ti hned jasné, že tohle auto je někde jinde než vetšina ostatní velkosériové produkce. Což u cannonu vs ostatní firmy, už tak očividné není..

                0 0
                • roud  

                  Nemáš ty náhodou supa ? ;O]

                  0 0
                • mr.antik  

                  Pro tyhle případy si pamatuju, jak jsem viděl takoveho týpka s vizáží vyhazovače viděl svižně šlapat v jizerkách na designovce Porsche. To je teprv exkluzivita.

                  Pro mě znamená cannon staré červené nebo modré Fka s fattynou nebo krásný silničky. Fully nee, dnenší design je katastrofa, dnes na nich není nic výjmečnýho ani nic výjmečně funkčního. Mít ty prachy, tak si spíš objednám rám na míru třeba RB.

                  0 0
                  • kubad  

                    a na něj Lefty  – to by byla paráda :-)

                    jinak souhlas

                    0 0
                    • mates555  

                      jen tak pro zajímavost…jak j eto s montáží lefty na běžnej rm??tam je limit jen délka hlavoví trubky a nutnost vyrobit spešl sloupek?? a jak je to s délkou 100 vs. 100?? nenaruší to geometrii??

                      0 0
                      • kubad  

                        buď musíš mít spešl hlavovou trubku průměr a délku, nebo spešl redukce.

                        Pak taky záleží jakou verzi Lefty :-)

                        0 0
                        • mates555  

                          hm..to dělá třeba duratec , že..?? já spíš myslel na normální 1 1/8…ale netřeba řešit…:-)

                          0 0
            • fousek  

              No tak zrovna Specialized a Scott ma taky svuj vlastni vyvoj. Me spis zajima co je CD lepsi, ze kdyz na nej sednu tak na nicem jinym nebudu chtit jezdit? Urcite ma svy vychytavky/nes­tandarty kvuli kterejm je vyjimecnej, ale taky blbe servisovatelnej a prinos tech vychytavek je bud malej nebo zadnej

              0 0
              • kubad  

                já sem to nepsal to sednu …  podle mě je Cannondale mezi top značkama některé se vypsal, samozřejmě je jich víc, ale žádné extra kouzlo v něm nevidím, ty různé vychytávky mají smysl, otázka je jak velký a kolik za to platíš :-(

                0 0
                • fousek  

                  No s tim muzu souhlasit s jendou vyjimkou a tou je lefty (ale o ty nema cenu diskutovat, ja svuj nazor nezmenim a ty taky ne:-)

                  0 0
                  • kubad  

                    tak tak Lefty nemá smysl řešit :-) buď se líbí nebo ne, nic víc, funkčně za mě  OK – cena příšerná

                    0 0
          • yetti  

            Kdyz opominu to, ze je to ZNACKA, tak kvalita dilenskeho zpracovani ramu a vidlic je tezko srovnatelna s cimkoli produkcnim. Geometrie a hmotnost ramu a vidlic je kapitola sama o sobe, ale to se musi fakt vyzkouset. Mimochodem jeste jsem neslysel o tom, ze by nekomu Cannon prasknul bez priciny jako se tomu stava pomerne casto prave u tech seriovych znacek.

            0 0
            • Vilém  

              Budi to ve me dojem, ze je to cosi az neskutecneho:) Jinak Cannon neni seriova znacka? Ze by maloseriova garazovka? :)

              0 0
              • yetti  

                Kvalita ramů Cannondale je opravdu vyjmecna a to i presto, ze uz to davno neni garazovka. Narozdil od jinych top znacek si kvalitu dokazali udrzet. Podle me neni na trhu jina znacka, ktera by Ti za stejny peniz dala srovnatelnou kvalitu a k tomu jeste notnou davku exkluzivity. Pred Cannonem jsem jezdil GF Paragon, coz je kolo v podobne cenove kategorii jako mam ted Cannona a muzu rict, ze Cannon je kolo co lidi kolem zaujme – ale samozrejme ne kazdy chce vycnivat z davu

                0 0
                • Vilém  

                  Dobra, nema cenu to resit. Mam na to jiny nazor vcetne toho vycnivani z davu, ktere mi u nich prijde spise opacne.

                  0 0
                • Vilém  

                  Ted jsem si jeste vzpomnel na jedno foto, ktere jsem kdysi vlozil:)

                  0 0
            • jIrI___  

              Hmotnost rámů se nijak nevymyká z průměru.

              0 0
              • kubad  

                myslíš?

                0 0
                • JSt  

                  jakym smerem? :-))

                  0 0
                • jIrI___  

                  Celkem aj jo. Špičkové rámy se váhově moc neliší od špičkových rámů jiných výrobců, „horší“ rámy se zas nevymykají horším rámů u jiných výrobců. Samozřejmě beru v potaz stejnou cenovou kategorii celých kol (kdybych bral jen ceny rámů, tak si troufám říct, že ve střední třídě bude 50% rámů ostatních výrobců lehčích než Cannon). Ale zas nevím jak jsou na tom s tuhostí.

                  0 0
            • borda  

              nevim jaky cannondale vlastnis, ze se tak rozplivas… Ja mel caffeine. Ram – velmi tuhy, kvalita. o kvalite vidlic, konkretne fatty ultra dlr 80 se da z uspechem pochybovat. Nic poruchovejsiho jsem nemel (fatty, scareb, reba, tora, recon, fox f). Podelala se me i kolegovi, u obou naprosto stejne – unik oleje. Me vydrzela prvni vyjizdu po silnici – cca 30 km. Pak 6!!!!! tydnu reklamace. Po mesici znova. Kolo slo pryc. Kolega ma dodnes „nahradni“ straou fatty ultra dl.

              Tak mi vysvetli, jak je mozne ze tebou tolik opevovany vyrobce:

              • prisel s regulaci „rebound“ nekolik let po ostatnich
              • neni schopen ji technicky vyresit
              • u velmi draheho kola (beru ve srovnani se shodne osazenymi hardtaily) jeho importer narosto bez problemu porusuje zakonne lhuty pro reklamace a stejne nic nevyresi

              Celkove – mizerne (v ramci ceny) osazeny hardtail s nefunkcni vidlici a katastrofalnim servisem. Tohle vyborny ram nezachrani… KAZDEMU kdo si bude chtit koupit tenhle kram se to budu snazit vymluvit. Existuji kola se stejnym i lepsim zvukem znacky a mnohem funkcejsi.

              Dalsi aspekt je vidlice, protoze se vyssi zdvih nez 80 mm do fatty nevejde, musi byt lefty a ta je UKRUTNE cenove prepalena (ne ze by fatty nebyla :-))

              Btw. ZNACEK je spousta…

              0 0
              • fousek  

                Tady je Lefty je za hubicku, kdo si ji koupi?

                0 0
              • kubad  

                kromě toho problému, který s měl – bohužel stane se smutné u takové značky ale řešení je to tvůj problém řešit se to dá, stačí použít zákonné prostředky.

                Bohužel zástupce Cannondale pro CZ je katastrofa pro tuhle značku.

                K Fatty -  ten vnitřek nevyrábí Cannondale, ale dodává jím ho jeden velký výrobce vidlic – takže problém je jinde.

                a s tím reboundem :-) projdi si historii vidlic Cannondale a zjistíš kdy už ho používaly.

                Já jezdím vidlice Lefty už od roku 2000 v mém okolí je jich taky několik, i Fatty a nikdo s ní nemá sebemenší funkční problém

                  
                0 0
                • borda  

                  to s tim reboundem jsem netusil, ze uz ho delali. prislo mi to divny :-), ze by byli tak pozadu :-)

                  co se tyce zakonnych prostredku – odstoupeni od kupni smlouvy – samozrejme, ale kdyz si kupuju ne zrovna levny kolo, rikam si – jsou drahy, ale spicka. ty naklady budou i na perfektni a rychlej servis :-). jinak kolo je davno pryc, uz ho ani nemam v profilu.

                  problem se tykal vidlic fatty ultra dlr 2006 a 2007, myslim, ze se posrala i tomu, co ma 2008, ale tim si nejsem jistej. pisu to konkretne na tuhle vidli, protoze ostatni neznam a nerad bych je „schazoval“ a treba starsi fatty ultra dl je jak pisu bez problemu.

                  kdo dela vnitrek je problem cannondalu, ne zakaznika, budto to chodi, nebo ne. maji mit kvalitni rizeni jakosti…

                  co se tyce reklamaci muzu srovnat pouze aspire (GT) a vokolka a nebe a dudy. v aspire naopak vyjdou vstric naprosto nad ramec jejich zakonne povinnosti

                  pro me je cela vec uzavrena s tim vysledkem, ze cannondale never more. je to presne jak rikas o pristupu obchodnika. podelat se muze cokoli, ale zalezi jak se k tomu pak kdo postavi. pristup vokolka a spol me proste nepresvedcil :-)

                  0 0
                  • kubad  

                    přesně píšu – Vokolek je katastrofa

                    0 0
                    • Janouch  

                      porad nechapu ze to v tom cannonu nevi ze to v CR kurvi jedna firma proc to nedaji nekomu jinemu co by se o servis staral myslim ze je jasny ze by se prodej zvedl

                      0 0
                • borda  

                  jinak ta reakce pro to, ze tu jako obvykle nekdo neco strasne chvali a rekl bych (alespon podle jeho profilu), ze zkusenost = 0. tak jsem chtel nabidnout i trochu jiny pohled. Nevim proc ma cannondale u nas takovou gloriolu, predevsim tedy u lidi, co je nemaji :-). proste kuciiii, to je to bozi kolo z ameriky, co jezdi samo. kdo ho ma vi, ze je tuhy, za urcity penize i velmi lehky, slusne zpracovany. nic vic, nic min. existuji prece i jine velmi kvalitni znacky. vykriky typu kdo jednou zkusil cannondale nechce jinak jsou myslim trochu mimo :-). ty jsi toho zarny priklad – ta 29" je opravdu nadherna :-) zkusit se prece ma vic kol ne? kdyz nas to bavi :-)

                  0 0
                  • kubad  

                    jj chápu a souhlasim, však sem něco podobného napsal kousek víš

                    0 0
                  • Jaromír  

                    K té glorioře. Ta aspoň u mně pramení z počátku 90. let. Tehdy byl cannon co se týká duralu na absolutní špici a to poměrně osamoceně (s kleinem). Ve spustě věcí prošlapal cestu ostatním.

                    0 0
                  • yetti  

                    Nesud ostatni podle sebe – to ze mam v profilu pouze sveho nejstarsiho bika neznamena, ze je to moje jedine kolo. Zkusenosti s Cannonem mam dost mam jak MTB Furio F800 s Fatty Ultra DLR, tak dve silnicky CAAD5 a Six13 Team. Bohuzel u sebe ted v praci jsem nasel fotky jenom toho Furia a CAAD5 – takze viz prilozene foto – nejak me nenapadlo, ze budu muset nekomu dokazovat ze Cannona vlastnim :-) Co se tyka Tvych problemu s vidlici, tak jsem take problemy mel a to s unikem vzduchu – model DLR 2007 je skutecne problematicky – mimochodem dodavatel vnitrnosti do Ultra DLR je bozsky FOX. Ale ukazalo se, ze nejvetsi problem je neexistence schopneho servisu tady v CR. Jak pise Kubad ceske zastoupeni (Vokolek) je skutecne katastrofa. Najdi ale na trhu jinou vidli s vahou 1250g, ktera je dostatecne tuha i pro 100kg chlapa s kotoucema. Ja nevim o jinem vyrobci, od ktereho bych si mohl koupit ultralehky set ram+vidle aniz bych se musel pri svych 90kg bat, ze se to pode mnou rozlame. Ano je na trhu spousta kvalitnich vyrobcu ramu, kteri dokazou takovy ram vyrobit, ale vidlici k tomu musis mit produkcni a o dost tezsi.

                     
                    0 0
                    • borda  

                      ad profil: foto biku uzivatele je tam historicky pro to, aby se dalo posoudit, jestli dotycny vari z vody nebo skutecne ma s danym jezdenim – bikem zkusenost. jsi svetla vyjimka, omlouvam se, ale je tu spousta takovych co pouze krici do tmy :-). btw., to ze ho vlastnis jsi uvedl az pozdeji, jinak bych to ani nepsal…

                      ad kvalita – ramy myslim nikde neschazuju. sam ale rikas, ze fatty ultra dlr je problematicka. proc si tedy firma, ktra se profiluje jako high end nebo chces-li ZNACKA dela vyzkum na zakaznicich? za jejich penize? jak muzou pustit takhle totalne neodladenou vec, min. dva!!! roky ji ladit? proc si firma jako cannondale, kdyz uz si vyvoj na zakaznicich dela, nenajde schopneho importera? po te co problem uz rok pretrvaval (stejny mela i dlr 2006) u vokolka problematicke dily objednavali v holandsku!! kdyz vedi, ze se jim serou cartrige a tesneni tak by je alespon mohli mit v dostatecnem mnozstvi na sklade, ne? a evidentne jsem problem neml jenom ja, na vokolka tu nadavaji vsichni, vcetne tebe. to jsou problemy na ktere poukazuji a ktere me od cannondale odradily.

                      jinak s tou tuhosti a vahou mas pravdu. jina takova neexistuje, vzdycka to bude cca 400 g +. bohuzel v cenove hladine cca 40 – 50k ta kola stejne nejsou extremne lehka, protoze maji podprumerne – prumerne komponenty a vetsinou dost tezka kola.

                      jinak jsem sel presne opacnou cestou nez ty – od CNdale po GF :-) letos jsem se rozhodoval mezi 29" GF a 29" CNdale a po zkusenostech jsem sel do Garyho. Halt prace kvalitniho importera. Nerikam, ze ten cannon by nechodil, mel lefty (je to ten na kupkole, odkaz davam v tomto vlakne), ale ja tuhle znacku uz proste nechci.

                      jo a jeste jeden problem fatty – ano je lehounka a tuha, ale limitovana 80 mm zdvihu. coz dnes uz pro spoustu lidi muze byt problem. (nerikam, ze pro me)

                      ad fox – problem cannondalu, maji si hlidat kvalitu. vidlice fox se narozdil od fattyn neserou.

                      a kdyz se poserou (me treba vyletelo gufero na tlumici, protoze jsem se po zime svezl, aniz bych ho namazal :-), tak at je cyklosvec jaky je, system je taky prisernej, tak vidlici – tlumic mas za par dni doma. tuhle zkusenost jsem s cannondale rozhodne neudelal

                      0 0
                • RomanH  

                  Zastupce pro CR bude (je) od letoska Aspire, a to funguje docela dobre.

                  0 0
                  • borda  

                    tak to je dobre pro cannondale, protoze aspire funguje uplne skvele. vstricnost, rychlost s jakou jsem se jeste nikdy nestkal. bez ironie. asi nejlepsi importer v CR

                    0 0
              • Janouch  

                ty jsi mel smulu na spatny kus to se muze setat kazdemu vyrobci … to ze je vCR spatny servis je pravda vokolek na to sere jak na placatej sutr a o sterbovi nemluvim vubec :(

                ale cannony jsou super kola s inovativni konstrukci neboji se jit do neosvecenych  mechanizmu … to se to pak nadava :)

                0 0
                • kubad  

                  akorát v kategorii fullů jim ty nápady pořád trochu chybý :-(

                  0 0
                  • Jaromír  

                    o nápady myslím nouze není, realizace trochu vázne…

                    0 0
                    • Janouch  

                      musi se jim to vratit a jak vidime i z teto diskuze lide jsou konzervativni a treba v USA se nektere modely delaji s lefty v evrope chteji klasiku…

                      0 0
    • borda  

      Asi by bylo dobry napsat jak na tom kole chces jezdit. jinak s tvoji vahou bych sel asi radsi do hliniku. Co se tyce cannodalu, mam na nej svuj nazor, podporeny vyhozenymi nekolika destikami tisic… V kostce – podprumerny servis, spatna technicka reseni, katastrofalni cekaci doby na dily… Pokud by jsi na cannondalu presto trval asi by bylo docela pouzitelne tohle. Ram bude tuhej, dobrej, vidlici neverim ani za mak. Otazka je jestli se posere, jak si s tim u vokolka poradi. Podle me nic moc.

      Obecne bych rekl, ze 29er koncept je pro tvoji vysku a vahu jako stvoreny, nicmene zalezi jak to kolo chces vyuzivat. pokud by jsi netrval na tom cannondalu jako vhodna by se jevila 29er Gary Fisher (treba muj profil), levnejsi Superior, drazsi Niner, nebo treba Singular. Tak hledej a ptej se :-)

      0 0
      • Marccoo  

        vždyť ani nevíš jestli nechce třeba fulla,nevím,mě třeba 29 nebere i když měřím 184,mít o pár víc třeba bych uvažoval,chci tím říct že né každý kolem 185 chce 29.

        0 0
        • borda  

          pisu: Obecne bych rekl, ze 29er koncept je pro tvoji vysku a vahu jako stvoreny, nicmene zalezi jak to kolo chces vyuzivat. Tim je myslim jasne receno, ze mu ho za 1. necpu, za 2. je mi jasny, ze kdyz se vrhne treba na freeride :-), bude 29" mimo, za 3. to rozhodne nevydim jako nutnost. Merim cca stejne, ve sve dobe jsem i stejne vazil, cannondale jsem jezdil – vlastnil, takze si myslim, ze k tematu mam co rict.

          Btw. v jeho cenovem limitu se da koupit i velmi slusny 29" full.. Treba spesl

          Kazdopadne nechci rozvadet zadny flame 29×26. vyjadril jsem pouze svuj nazor. Dulezity je treba i to, ze pri jeho nadvaze si koupi silnicni kola a muze zvesela najizdet kilometry po silnici aby zhubl (coz bezpochyby jde i na 26", ale proste hur). etc..etc..etc..

          0 0
          • Marccoo  

            nerozčiluj se,to nebylo nic proti tobě.Jenom můj názor na 29.Já beru do 20 na 26,pokuď by měl být rám větší tak se přikláním taky k 29.Já si ale rozhodně počkám na 27,5,moc se mi těch pár fotek líbilo,velmi vyvážený rám proti kolům.

            0 0
            • borda  

              se nerozciluju :-). chapu, ze 29" neberou kazdyho a s nejakou 19" ramem muzou nekomu prijit divny… me se to libi a naprosto mi to vyhovuje. 27,5" celoperka jsem videl, vypadaji velmi dobre, ale kdyz si vezmu, jaka je situace s 29" vecma (kola, plaste) a skombinuju to s pruznosti ceskych dovozcu :-), no, nevim, nevim :-).

              a jinak jde fakt hodne o vyuziti. me ty velky kola vyhovujou protoze.- moje technika v terenu k hovnu (proste mam vyzkouseny ze na 29" toho projedu vyrazne vic), velky podil jezdeni jenom silnice a zpevnene cesty – ale podminkou je kombinace obojeho (druhy kola – cili v podstate kross). proste jsem takovej turista, kterej rad jezdi i v terenu.

              0 0
              • Marccoo  

                No já viděl i HT 27,5 jsem uplně nadšenej a už čekám až se toho chytne nějaký větší výrobce,do toho půjdu,pokuĎ to zůstane maloserie,tak jak píšeš ty,bál bych se nedostupnosti komponentů a servisu.Je fakt,že devatenáctka na 29 vypadá divně,ale 21,22 rozhodně vypadá dobře.

                0 0
          • Stanislav__1  

            Muj znamy, clovek majici asi 120kg, presel 29er koncept a uplne nadseny z toho nebyl. Stezoval si predevsim na vetsi nachylnost rafku rozcentrovavat se a mensi tuhost vypletu. I kdyz je fakt, ze jezdil docela tvrde a kolo nesetril.

            0 0
      • nnoe  

        Pro výšku cca 185 mi 29" rozhodně nepřipadá ještě jako nutnost…sám měřím 184 a necítím nejmenší potřebu přejít na 29" a přínos už vůbec ne…velký kola bych volil až tak k rámu 22" a víc, tam už je to podle mě OK…ale jasný, každý jsme jiný

        0 0
        • vikicek  

          ehm, kamarád má 195cm, jezdí 26" a naprosto v pohodě. Dokonce na tom ani nevypadá jako slon na koloběžce, neni to moc chrtí rám. (GT avalanche)

          0 0
    • killme  

      No jelikoz tenhle clovek se zaregistroval vcera, a vubec se nezucastnuje diskuze, vkrada se mi do hlavy takovy nutkavy pocit ze si z vas nekdo pekne vysterlil a vali se ted smichy po podlaze kolik se tu selo moudrych rad :)

      0 0
      • vikicek  

        Nemyslím si, proč by to měl dělat? .. taky se mi stane, že se občas třeba na net nedostanu 2 dny … ne každej má tu možnost tu denně viset :)

        0 0
    • přišlapávač  

      Kdo byl zklamán přístupem Vokolka má od 1.4.2009 šanci vyzkoušet přístup firmy Aspire, která se stala distributorem Cannondale. Viz bleskovky na MTBS

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.