Brzdy SRAM Code R - dráha páky vs. contact point

17 nepřečtených
  • marv.m

    Zdravím vás, ahoj

    měl bych na vás prosbu o radu.

    A to jak u brzd SRAM Code R nastavit contact point vs. dráha páky.

    Nastavil jsem si contact point (vzdálenost páky od gripu u řídítek) tak aby mi vyhovoval pomocí štelovacího kolečka u páčky.

    Ale když páku uvolním, vrátí se do základní pozice, která je pro mě pocitově daleko _ asi mám krátké prsty :-)

    Co jsem koukal, tak u vyšší řady brzd Code RSC je štelovací kolečko pro nastavení contact point na páce.

    Je nějaký fígl jak změnit contact poit u Code R podobně jak u vyšší řady Code RSC?

    Nebo bude jednoduší se s tím naučit žít :-)

    Předem díky za rady či odkazy.

    Martin

    0 0
    • novas752  

      Code R nemají nastavení jako RSC. Je to akorát úvodní vzdálenost páky. Contact point se nastavit nedá, leda bys vyměnil páky za RSC.

      1 0
    • va-bo  

      Je to fakt potreba ? :-)

      0 0
    • kycis  

      Ted mas na bazaru RSC za bura. Tak prodat a koupit bude nejlevnejsi varianta, pokud to skutecne potřebuješ. Ja si na Cody zacinam postupne zvykat a asi zustanou doma. Jen me se_e ta brzdovka…

      1 0
    • marv.m  

      Díky vám za reakce a za podněty!

      Brzdy SRAM Code R mám prvně (nové kolo). Doposavad jsem měl Shimana, proto má otázka ohledně chodu páky vs. contact poin. Prostě jsem byl konzerva :-)

      @va-bo – potřeba to asi až taková nebude, musíme si k sobě najít cestu :-)

      @kycis – mohu se zeptat co myslíš tou brzdovkou? Abych věděl co mě čeká :-)

      0 0
      • Kouba_2005  

        Ze jsou plnene DOTkou, jako vetsina aut a ne olejem, jako Shimana.

        0 0
      • novas752  

        Je to trochu agresivní kapalina, je potřeba s ní zacházet v rukavičkách. Jinak svědí a štípe. Minerálnim olejem si můžeš v průběhu odvzdušňování namasírovat třeba zatuhlej krk, ten ti nic neudělá.

        0 0
        • McBlacky  

          Spis vadi to ze rozleptavaji tesneni v pakach ;)

          Musi se pak po 3–4 letech nejpozdeji repasovat. Paradoxne kdo jezdi malo tak mu to odejde i za 2 roky, staci to nechat par mesicu bez provozu a je hotovo.

          0 1
          • 106Paja  

            Vlastní zkušenost? Mám Avid Juicy 3 z roku 2008 a doposud brzdí bez jediné repase,dále jsem měl Guidy RS, 4 roky bez potřeby repase…

            0 0
            • McBlacky  

              Nejen moje. Levely a Guidy. Stary avidy jsem mel patery ruzny a byly na tom lip.

              0 0
            • novas752  

              Juicy nejakym zazrakem docela drzi. Elixiry uz jsou asi skoro vsechny mrtvy a z tech novych odchazeji nejvic Guidy T a R.

              0 0
      • kycis  

        Jak pise Novas, ve Sramech je Dotka jako v autech, zatimco v Shimanu, Tektru atd je mineralni olej. Ten je na takovy to domaci patlani privetivejsi. Mno a hlavne vsechny ostatni brzdy doma jsou na olej, takze to pro me bude znamenat bud servis, nebo dalsi odvzdusnovaci sadu.

        0 0
    • marv.m  

      Díky všem za rady!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.