• Vlasta

    Ahoj Bikeri, rad bych se zde podelil o svoji velmi spatnou zkusenost s firmou BIKE Live (Pankrac, Praha). Tekla mi vidlice a tak jsem ji dal do tohoto servisu. Po tydnu jsem si vidlici vyzvedl. Olej z ni tekl jiz v obchode ale prodavac to komentoval slovi, ze je jen od oleje – kdyz ho doplnovali. Navic si na vidlici nalepili samolepku s reklamou. Cena za servis a olej 540KC.

    Budiz.

    Vzal jsem vidilici domu, namontoval na kolo a za chvilku jiz byla pod vidlici opet loužička. Dalsi cesta do obchodu. Bez nejakeho velkeho podiveni ji vzali zpet. Az po dalsim tydnu byla vidlice v poradku a pracuje tak jak ma. Zadne omluvy ani slevy za zdrzeni opravy a ztraty meho casu jsem se nedockal. Cestoval jsem prez celou Prahu…

    Jsem presvedcen, ze ji napoprve ani nerozebrali!!!. Jen nalepili reklamu a shrabli 540Kc. Pritom cena tesniciho krouzku je cca 20Kc.

    BIKE Live – pro mne NEVER more. Vlasta

    0 0
    • petebike  

      hm, ale porad ma Boubin z bikelivu zlaty ruce !…ja mam jen dobre zkusenosi – uz no 7–8 let :-)

      0 0
    • kudlanka32  

      me zapletli kola na autora a taky bezproblemu…nu coz stane se.

      0 0
    • sfinga  

      No popravdě, podobnou zkušenost sem měl taky, sice vidle byla relativně ok, ale horší zkušenost byla s Magurama. To sem tam byl pečenej vařenej, protože to fakt neuměl opravit a pořád to teklo. Nakonec sem je stejně vyhodil :-) Vidli posílám do Tanvaldu, tam má svojí dilničku mechanik od žitnýho a ten má zlatý ručičky a bere si i za poslání vidle zpět poštou cca 350 kč, prostě lidovka .-)

      0 0
    • kesu  

      ja sem je vyslovne pozadal aby dotahli jeden sroub momentakem,ujistili me,ze neni problem.Prijel jsem domu kde sem se jal to zkontrolovat a nepovolil jsem ten sroub ani dvojnasobkem predepsanyho momentu.Nakonec jsem to povolil dost dlouhym imbusem a pak znova dotahl na predepsany moment od te doby nic.O odrenym ramu ani nemluvim.Pritom do ty doby bez jedinyho problemu.Pro me to znamena,ze si vsecko budu delat sam.Je mi lito,ze nevim jak je to ted s programem,ty byli sice drahy ale vse resili do dvou dnu a s tech se kteryma sem se setkal byli jediny profesionalove

      0 0
      • jonti  

        Podla mna utahovaci a uvolnovaci moment sa mozu dost casto lisit. Aj pedale casto mierne dotiahnem a je problem ich uvolnit s rovnakym klucom.

        0 0
      • Smazaný účet  

        bejvalej programcycle

        nevim, kde skončil Martin, ale Doctor je zde:

        www.bicyclecafe.cz

        0 0
        • SELMIRA  

          ja teda vyuzivala sluzeb Programaku i Bikelive a jako spokojenost s obouma V Programu to stalo sest stovek a v Bikelive trochu min. Navic Dan z Bikelivu vidlema a tlumicema zije. Ma opravdu zalty ruce. Jenze…bohuzel maj toho hodne a tak asi ne vsechno dela primo on… A v tom je mozna kamen urazu. Mne naposled vyrobil adapter na 10 let starou (ale bezvadnou) Marzocchu. Kterej nikde nebyl k sehnani a nikdo nebyl schopen. Rikali ze jedina sance je Franta Mrazek nebo Dan Boubin. Zvolila jsem Dana a super!!! Za 250 CZK to je dobra cena.

          to Serzant: Martin bude mit (nebo uz ma?) taky kram. Ale jsem bohuzel zapomnela, jak se to ma jmenovat. Zjistim kdyztak. Jinac kdyzs byl u Stiky, tak ja byla uplne jinde, ale dej zas priste vedet. Treba. HOY!

          0 0
        • SELMIRA  

          jo…tak uz to vim.

          www.9395bikes.com

          Martin s Dlouhanem.

          :o)

          0 0
    • Pijer  

      X let jsem tam neměl žádný problém (ťuky ťuk) – už je to můj jediný servis

      0 0
    • default  

      Zkusenosti mam veskrze dobre, neco tedy trvalo trochu dele nez bylo obvykle – praskla mi osa u Mavic naby a Dan Boubin mi ji nechal za tretinovou cenu vyrobit – diky zdrzeni byla ale cena velmi nizka. Nicmene mas pravdu, ze se Ti za problemy meli omluvit neco slevit, nebo mohli dat dalsi servis zdarma. Mozna, kdyby sis o to rekl… ;-) …to dela obcas hodne. Vono todle je asi ten rozdil mezi CR a napriklad USA. U nas si musis o slevu, v pripade problemu rict, jinde Ti to daj rovnou. Na todle si asi halt musime asi jeste pockat… ;-)

      0 0
      • Vlasta  

        To to jsi asi vystihl spravne. Byl jsem parkrat v US. Jiz v roce 1996 mi ve Walmartu jednou nestihli udelat fotky 3 z 12 filmku. Tak mi sami nabidli, ze je poslou do Cech jeste mi dali 36 filmky. Fotky prisly a ke svemu prekvapeni jsem nejen neplatil postovne (to jsem cekal) ale neplatil jsem ani jedinou fotku. Myslel jsem, ze se sekli. Ale vysvetlili mi to: Pokud zakazka neni vcas, tak je zcela zdarma!

        Tam maji zajem o stale klienty. Snad se tady taky jednou dockame. Vlasta

        0 0
      • Vlasta  

        To to jsi asi vystihl spravne. Byl jsem parkrat v US. Jiz v roce 1996 mi ve Walmartu jednou nestihli udelat fotky 3 z 12 filmku. Tak mi sami nabidli, ze je poslou do Cech jeste mi dali 36 filmky. Fotky prisly a ke svemu prekvapeni jsem nejen neplatil postovne (to jsem cekal) ale neplatil jsem ani jedinou fotku. Myslel jsem, ze se sekli. Ale vysvetlili mi to: Pokud zakazka neni vcas, tak je zcela zdarma!

        Tam maji zajem o stale klienty. Snad se tady taky jednou dockame. Vlasta

        0 0
    • treatt  

      No, Dan Boubín mi jednou dal do kupy rozladěnou vidli Fox, které nešel lock out. Cena těsně pod litr. Od té doby jsem je začal využívat, ale nezbavil jsem se dojmu, že platím za každou nesmyslnou položičku (viz jako seřízení smyku a šlatru zvlášť), aniž by byla patrná jakákoli změna. A je pravda, že nálepku dají na vidli automaticky. Tedy po sérií zklamání jsem propadl depresi, že nemám kam dát kolo, aniž bych se toho obával a pak jsem nedaleko objevil Bike Bros (www.bikebros.cz) a od prvního setkání s Márou už nemám důvod chodit kamkoli jinam. Nechci dělat zbytečně reklamu, ale super přístup a naprosto férové ceny. Můžu jedině doporučit Treatt

      0 0
    • L_i  

      No já u nich ještě nebyl. Ale kámoš si stěžoval, že si tam nechal udělat tlumič benest a po týdnu mu přestal tlumit. Asi by s tím měli něco udělat, pokud si chtěj udržet dobrou pověst.

      0 0
    • Janouch  

      dik za info ted vim ,ze tam svyho Cannona nedam ,jeste ze exsistuje Krab cycles :))))))

      0 0
    • AleZ80  

      Ahoj,

      využiju tohohle vlákna. Co jsem vyčetl na stránkách bikelive.cz, tak by měli také dělat tuning vidlic jako tuning-test.cz. Nevíte někdo, jak to u nich vychází cenově ? Díky.

      0 0
      • Milan  

        Myslím, že mevinné využití tohoto vlákna je dost nevhodné jak vidíš,a snad vidí i jiní, byť reagují na něco zcela jiného. Chceš znát cenu? Zavolej si tam, rádi Ti odpovědí.

        Já nevím, je tohle např. agresivní marketing? Název tématu a jeho starý obsah je super na to někoho potopit za starý hřích, který dnes možná už neplatí. Ale máš 1 za šikovnost, porazil jsi postřeh v plný kráse.

        Tohle vlákno bych smazal, ale admin není bůh a nemá oči všude.

        0 0
        • AleZ80  

          Jó, nechtěl jsem zakládat nový vlákno, tak jsem využil tohle. Bohužel jsi jediný, kdo si toho všiml.

          0 0
          • Vegan  

            spis si nejsme jist jestli s tim nekdo u nich ma zkusenosti.

            0 0
    • Barak  

      Kolo v tomto servisu jsem měl jednou a práci odvedli dobře. Jediné s čím jsem nebyl spokojen bylo dojednávání termínu. To, že mi to neudělají bez objednání do pár dnů jsem chápal, navíc v sezoně. Ale, že tam chtěli rovnou nechat kolo s tím, že to bude cca do týdne až deseti dnů, místo aby řekli, přivezte ho tehdy a tehdy, do dvou dnů to pak budete mít hotový, to jsem nepochopil.

      Ale k tomu tvýmu brečení. To, že je nějaká reklamace, se může stát v jakémkoliv servisu. Byla ti pak uznaná a kladně vyřešená. Pokud se ti zdá ta částka vysoká, za to, že ti někdo vyměnil těsnění a olej a k tomu si připočítal i k tomu hodinu práce, tak nelez do servisu a udělej si to doma na koleni.

      0 0
    • racker  

      No, přiznám se, že mě tohle vláknmo udivuje – já mám s klukama z Bike Live letitou zkušenost – dlužno přiznat, že výbornou.

      Jasně, každej nemusí být vždy spokojenej, jasně, Dan opravdu nemůže dělat vždy vše – ale každopádně je to z mého hlediska nejlepší a nejvstřícnější servis v Praze.

      Pochopitelně – ti, co u nich nakupují, mají lepší zacházení, než někdo, kdo si koupí komponenty na netu a chce je jen namontovat, či seřídit.

      Tomu se, přátelé nedivte – musí se také uživit, což v dnešní době stojí dost ohánění. Byznys typu „tady jsem si koupil ráfek, dráty a nábu, tak mi to zapleťte, nejlépe za pade..“ – to by se asi museli zbláznit.

      Ostatně na svých stránkách ketegorizaci zákazníků připouštějí.

      Mě se tento přístup líbí.

      0 0
      • Janouch  

        jsou to jen lidi ja mam zkušenost taky dobrou jen naposledy s Reverbem jsem tam byl třikrát poprvý si rekli o 600,– za servis po týdnu jsem tam byl znovu pouze 20,– za tesnení a po dalších 4 dnech znovu to bylo na počkaní a neučtovali si nic přístup oka jen ten čas co jsem musel obětovat… jinak ted Reverb chodi na výbornou nevim co se tam dělo asi spatný tesnění jednou po druhým :)

        0 0
      • roud  

        Já mám jen jednu zkušenost a to velice špatnou měl jsem tam vidli a tlumič vidle se mi po jejich servisu pojebala ani ne do tejdne(nedržela tlak) a tlumič se pojebal asi za 14dní :O( na vidli jsem si pak nechal udělat servis jinde a funguje pořád super a tlumič jsem tam poslal na reklamaci ale po čase se pojebal zase za mě bych jim už nikdy nic nesvěřil :O(

        0 0
      • Lenka.05  

        Mně se kategorizace zákazníků nelíbí. Přijdu, chci udělat nějaký servis/službu, řádně za to zaplatím jejich cenu…co na tom chceš kategorizovat? Jakože ti co kolo nekoupili u nich dostanou za své peníze hůře odvedenou práci? To snad ne. A jestliže jo, tak to u mně seriozní servis není.

        Ještě chápu to, že zákazníci s kolem u nich mají přednost, tedy kratší dodací lhůty a případně nějakou slevu na servis. Kvalita ale přece musí zůstat stejná..

        0 0
        • Netbike.cz  
          • kvalita servisu by měla každopádně zůstat stejná
          • na druhou stranu musíš chápat že daný servis, opravu, předělánímohou z nějakého důvodu odmítnout pokud zboží není zakoupené u nich (adůvod může být třeba časová zaneprázdněnost, servisem vznikléporušení záruky od jiného prodejce nebo jednoduše SORRY:-) )
          0 0
          • Lenka.05  

            To, že nemusí mít čas a upřednostní svoje kmenové zákazníky tu nikdo nezpochybňuje. Jde o kvalitu provedené práce, když už zakázku přijmou.

            Mně v jednom obchodě ochotně přijali na servis kolo, které nebylo koupeno u nich. Ochotně mi udělali servis, namontovali kotoučové brzdy, které jsem si donesla.

            Příští kolo jsem si koupila u nich (za 50tis), takže se jim vstřícné jednání myslím vyplatilo. Kdyby mně arogantně poslali do hajz… tak přišli o zákazníka. A že už jsem toho u nich koupila dost a doporučila jim dva další kolegy, kteří u nich koupili kola a jezdí tam na servis.

            Takže bych byla s nějakou kategorizací zákazníků opatrná, ale je to každého věc. Tím se nechci konkrétně dotknout Bike Live, protože mi nic špatného neudělali :)

            0 0
        • Pijer  

          Zrovna s touhle jejich kategorizací souhlasím:

          Věrný zákazník – VZ

          Nakupuje u nás kola, díly, doplňky. Servisujeme mu jeho stroj/stroje. Konzultuje s námi v případě potřeby problémy technické, posléze i životní . Takový zákazník se stává většinou naším kamarádem a my s ním jako s kamarádem také jednáme.

          Výhody:

          Slevy na kola a díly.

          Přednostní záruční a pozáruční servis, montáž dílů a doplňků.

          Servis zdarma nebo se slevou.

          V případě nemožnosti opravit závadu v krátkém čase zapůjčíme díl popřípadě celé kolo.

          Konzultace, rady a drobná školení.

          Stálý zákazník – SZ

          Zákazník, který nás kolo pravidelně servisuje, případně nakupuje náhradní díly. Snažíme se svou práci dělat tak dobře, aby pochopil, že příští kolo si musí koupit už u nás.

          Výhody:

          Přednostní servis.

          Servis se slevou 10%

          Konzultace, rady a drobná školení.

          Zákazník – Z

          Zákazník, který se o nás doslechl, našel nás a využil našeho servisu. Pevně doufáme, že se časem přesune do kategorie SZ nebo ještě lépe VZ.

          Servis do týdne.

          Bez slev.

          Internetový zákazník – IZ

          Zákazník, který si veškeré díly potřebné k sestavení či opravě kola přinese. U nás potom dokoupí koncovky bovdenů a čepičky na ventilky. Zásadně požaduje servis do druhého dne, 3-hodinovou konzultaci svého problému a slevu.

          Výhody:

          Zkuste si tipnout … ;-)

          0 0
          • Vegan  

            No ja doufam, ze tak nekategorizuje pro mimo prazske tam asi musi pochopit, ze kolo a standartni opravy provadi jinde. Nic mene krom vidle a tlumice ( nove sedlovky ) si vse servisuju sam takze pohoda.

            0 0
          • karliner  

            Jde tomu porozumět i takto:

            VZ = kamarád, který dostává internetové ceny

            SZ = naprostá kavka

            Z = pokud opravdu využívají lhůtu na servis týden pro maníka, co se o nich doslechne nebo je našel, tak jediný možný posun je do ŽZ (žádný zákazník)

            IZ = obvyklá latina servismanů

            Ale já jsem trochu ovlivněn tím, že jsem tam kdysi byl ještě se Scottem na nějaké, poměrně triviální štelování, prodavač nepříjemnej jako činže (bylo kousek před zavíračkou), čili kolo do servisu nešlo, koupil jsem si multiklíč (asi za 1,5 násobek internetové ceny) a díky souběhu těchto událostí jsem byl posunut do kategorie ŽZ, což zřejmě nevadí ani jim, ani mě, čili je vše v naprostém pořádku :-)

            0 0
    • Sandrushe  

      Nevim, jak to maji s ostatnimi servisaky v Bikelive, ale my posilali uz nekolikrat na tuning tlumice k Danovi Boubinovi a v tomto maximalni spokojenost a doporucuju kde se da.

      0 0
      • Vegan  

        Jak pise Sandra mame to rozdelene Vidlice nesmi k nikomu nez k Milanovi a tlumice + sedlovky k nikomu jinemu nez Boubinovi. Tlumice uz mel v rukach 6× a sedlovka ted propve nikdy zadny problem, dulezite je se jen zpravne domluvit a kdyby nahodou problem byl tak i na provedenou praci se vztahuje 6 mesicni zaruka s dobou opravy 30dni a ponevads se my vzdy vse do 14 dni vratilo nemam duvod panikarit stejne vse chodi na servis pres zimu pokud jen trosku mozno.

        0 0
    • JMT  

      Spatna zkusenost. Nikdy vic tam nepujdu.

      Klidne zaplatim 3*vic ale chci aby bylo v poradku co ma bejt…Spatna diagnoza problemu me stala 2000km v aute a o nakladech ani nemluvim.

      0 0
    • MirosPikos  

      Co na to říct? S takovou zkušeností už tam prostě příště nechoď a nebo si to jednoduchý těsnění za 20,– vyměň sám.

      0 0
    • ulipik  

      kolo jsem koupil jinde asi za třetinovou cenu. Vstřícný jednání 1 týden čekačka na opravu Reby race. hned jsem tam nechal dalšího litr a kousek za hadry. řekl bych že spokojenost po opravě dalších 1500 km a vše funguje jak má. Na zimu jim ho dám na údržbu a zase si tam určitě něco ke kolu koupím.

      0 0
      • ToBla  

        kolo za 1/3 ceny je většinou čórka

        0 0
        • McBlacky  

          neřekl bych, kdo nechce inzerovat týdny a nejde mu o každou pětku nasadí dobrou cenu at to je hned pryč

          0 0
          • ToBla  

            Myslel jsem nové kolo, u použitého to samozřejmě možné je.

            0 0
            • karliner  

              Výprodej zkrachovalého krámu?

              0 0
              • ToBla  

                I to je možné… rád bych novýho fulla, líbí se mě kola kolem 60tis (dobrá značka, XT, Fox nebo RS), o 2/3 levněji by to bylo 19990kč. To by byla paráda, realita to ale moc není

                0 0
                • karliner  

                  Souhlasím, že na něco podobného těžko narazíš, ale teoreticky to asi možné je..

                  0 0
    • tobik01  

      Bohuzel mam na servisy fakt smulu.Kdysi jsem mel stare kolo v bikeranchy,tam mi vratili kolo po servisu s povolenyma riditkama… Dnes na stedry den mi 2dny po servisu z BL upadla klika :-) Zadni tlumic mam pretlakovanej za nepoznam pomalu rozdil na fox triad mezi propedalem a posledni pozici.Poslal jsem jim maila tak jsen zvedavej co mi odpovedi, nastesti mi klika upadla tesne pred dost krkolomnym sjezdem.

      0 0
      • Smazaný účet  

        Já tam dával na přetěsnění tlumič a reklamoval jsem jim jejich práci 4× ;) Nikdy více.

        0 0
    • tobik01  

      Bohuzel mam na servisy fakt smulu.Kdysi jsem mel stare kolo v bikeranchy,tam mi vratili kolo po servisu s povolenyma riditkama… Dnes na stedry den mi 2dny po servisu z BL upadla klika :-) Zadni tlumic mam pretlakovanej za nepoznam pomalu rozdil na fox triad mezi propedalem a posledni pozici.Poslal jsem jim maila tak jsen zvedavej co mi odpovedi, nastesti mi klika upadla tesne pred dost krkolomnym sjezdem.

      0 0
      • hawrda  

        Tlumič nastavíš na svojí váhu a je to.Kliky sundavaly?Pokud ne, tak to jde za tebou pokud si nežádal kontrolu celého kola.Nicméně je dobré si po servisu vše zkontrolovat,a to u čehokoliv.Tedy alespoň to co jsem schopen zkontrolovat.

        0 0
        • Pedro404  

          Tak pokud žádáš o kontrolu kola a pak si to stejně překontroluješ doma, tak to po tom servisu ani nemusíš chtít:)

          0 0
          • hawrda  

            psal o tlumiči,další servis pokud byl tak nespecifikoval

            0 0
            • tobik01  

              Ahoj, tak uz mi to zrucnejsi znamy opravil.V BL mi delali krom tlumicu i zadni stavbu,takze kliky sly dolu.Dali mi vetsi podlozku nez byla puvodni na prave strane kliky.Na leve strane klika tedy nesedela uplne,v dusledku cehoz tedy ani neslo prehodit na nejtezsi prevodnik.Sundali jsme obe kliky dala se tam mensi podlozka a vse uz pak bylo ok,tlumic uz mam odfouklej.I pres tuhle zkusenost u nich hodlam zustat co se oprav tlumicu a zadni stavby tyce.Chybu udela kazdej,jsme lidi ne stroje.

              0 0
              • hawrda  

                OK.Taky jsem tam teď na podzim nechal dělat zadní stavbu(výměna ložisek),ale ještě jsem na tom nevyjel,neb jsem už přešel na zimáka.Pokud by ale byl nějaký problém,po letech co u nich servisuju vím,že případná náprava (už se mi to stalo)proběhne s omluvou a bezplatně.Je to ale o vzájemné komunikaci a ne napadání,což nikam nevede.Je fajn mít servis,kde si vzájemně důvěřujeme a případné kiksy s úsměvem vyřešíme.

                Dopr ty ALE mají sílu:).

                Zítra v 13.30 U Dernerů na Brdech.ble

                0 0
              • ToBla  

                Jo, servis tlumičů a vidlic mají super a může se splíst každej… Při servisu zadní stavby je nutný sundat kliky, to chápu. Nevím ale proč by ti měli sundávat osu (středový ložiska)? Předpokládám, že máš hollowtech kde jsou ty podložky, u čtyřhranu totiž nejsou. Demontáž středových ložisek není třeba a při opravě zadní stavby se vůbec nesudávají!! Je to nějaký divný.

                0 0
                • hawrda  

                  Dobrý postřeh,to jsem zvědav jestli přijde reakce:).

                  0 0
                  • tobik01  

                    Tak tohle mi odpověděli, sice už to mám spravený, ale přístup mi příjde korektní a zodpovědný.

                    „Dobrý den,

                    omlouvám se za případné komplikace,

                    otevřeno máme od 5.1.2015, pokud Vám to vyhovuje, stavte se,

                    abychom vše vyřešili.“

                    0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.