• chose-cb

    Zdravim ponevac na toto tema sou vlakna zanesena prachem chtel bych se zeptat. Na techto strankach se me zalibilo par vecicek aj dobrej ram, chtel bych se zeptat jestli ste ted v nake priblizne dobe odtud nekdo neco nakupoval jak to probihalo a jak to chodi (clo, posta atd..) predem dekuji za postrehy:)

    0 0
    • maajkee  

      clo? to nemyslíš vážně

      pošta – levná, za rám jsem platil asi 5e

      dodání – rychlé, v pátek objednáno, ve středu doma

      0 0
      • chose-cb  

        to je fajn:) ptal jsem se jen, nikdy sem ze zahranici nic neobjednaval tak jen jestli se neco plati navic bo jak to je:)

        0 1
        • pepek  

          Z NDR ne, ale ze západního Německa musíš platit clo. Navíc dostaneš černý puntík a nedostaneš výjezdní doložku – ani do Jugoslávie.

          0 0
          • lubor123  

            a tvoje decka se nedostanou malem ani na stredni skolu a tebe preradi do kotelny jako topice.

            0 0
          • BikerM  

            Fakt vtipné… Člověk se tu na něco zeptá a ostatní se snaží svými příspěvky spíše autora shodit než mu pomoci..!

            0 0
        • camlost  

          koukam, ze si tu s tebe vsichni delaji srandu.

          clo se v ramci EU neplati.

          0 0
    • Bender382  

      přesně jak píše maajkee, objednával jsem rám, poštovný 1 euro, v pátek zapaceno, ve středu doma

      0 0
    • mr.antik  

      kdysi vidlici, skladem, uplně v pohodě. Řek bych že líp než u nás.

      0 0
    • PHiLiPZ  

      Brzdy, rychlo, lacno, dobra komunikacia mailom

      0 0
    • Dzordano_Bruno1  

      V pondělí objednáno kolo, úterý zaplaceno, středa u nich peníze ⇒ cca za týden jsem měl kolo doma. Aboslutně bez problémů. Dokonce mi přišel shop z německa rychlejší než některé české shopy.

      0 0
      • Kurt  

        Muzes napsat, kdo ti dorucil to kolo? DHL, nebo Ceska posta? Nejak se mi na webu nepodarilo najit, jestli dorucuji v CR i baliky. dik!

        0 0
        • nitraq  

          Když ti přijde balík od DHL a nebudeš doma, tak ti ho nechají na nejbližší poště. A pak už se o to stará právě pošta, takže doveze, případně hodí lístek do schránky.

          0 0
        • Dzordano_Bruno1  

          Jakmile je objednavka v rezii Nemecka, je zo DHL, pak balik preda Poste a ta Ti doda balik. Neni se ceho bat.

          0 0
          • Kurt  

            Diky, ja uz mam objednano, jen jsem pri objednavce nezadal telefon a pres den nejsu doma, cili mi vrtalo hlavou, jak se dozvim, ze mi vezou balik. ;)

            0 0
            • pavlix  

              Na to kasli, ja cekal DHL jak bylo v objednavce vybrano a privezla to ceska posta.

              0 0
              • oddie  

                Oni to posílají DHL coby poštou – Deutsche Post DHL. Ta to předává České poště. DHL kurýr, jak ho známe my tady, je jiná služba.

                0 0
          • Marek K1  

            A nie je aj možnosť vybrať doručenie kuriérom?

            0 0
            • Kurt  

              Rekl bych, ze pro SK plati prakticky totez, co pro CR – viz. odpovedi o kousek vyse.

              0 0
    • unking  

      Taky mám zrovna objednávku a pokud se s nimi opravdu chceš domluvit, tak ti z B-D.de určitě poslali tracking number pro danou zásilku a v den rozvozu tam bude číslo na příslušného kurýra.

      0 0
      • unking  

        ups, měla to být reakce na dotaz od Kurta

        0 0
        • Kurt  

          Jasny, tracking # mam, balik dnes v noci zpracovali ve vystupnim depu v DE, cili predpokladam, ze zitra by mohli dorucovat – za tu informaci o cisle na kuryra diky, ta je pro me nova.

          0 0
          • oddie  

            Jestli je to teprv ve výstupním depu v DE, tak ti to Česká pošta doručí klidně až za týden ;)

            0 0
            • MlokCZ  

              Neviděl bych to tak černě, viz příloha. Ve čt fyzicky podané, v úterý doručeno. Tři pracovní dny na velký balík (bylo to celé kolo) není tak špatné.

              Občas z některých shopů z Německa mi něco chodí za 2 pracovní dny, 3 dny jsou ale pořád slušné.

              0 0
              • MlokCZ  

                Tak ještě ta příloha.

                0 0
              • oddie  

                Záleží na tom, jak se zadaří. Jakmile v tom procesu figuruje Česká pošta, vždycky je to riziko větší.

                0 0
                • Kurt  

                  Tak zatim nejnovejsi informace je z dnesnich 14:12 – zasilka opustila vstupni depo v CR.

                  Komu uz kolo prislo – v tom mailu od B-D.de mam jako hmotnost uvedeno „3,00 kg“ – mam se tim nejak zneklidnovat? :)

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Nemáš, to je nějaká jejich univerzální konstanta do mailu :-)

                    Měl jsem to tam taky u všech kol co jsem u nich objednával.

                    0 0
                  • oddie  

                    3 kg, to odpovídá tomu dobře zabalenému zadnímu kolu :)

                    0 0
            • Kurt  

              Copak, cesky postaci prevazej kola po ose? :))

              Nejde mi o to, jestli to bude za tri nebo pet dnu, spis mi jde o to, aby nejakej hejl na depu nenapsal, ze se nepovedlo kontaktovat adresata a neposlal to zpatky.

              0 0
              • oddie  

                Ne, v tom případě to pohodí na místně příslušnou poštu. Někteří to ta pohoděj rovnou.

                0 0
                • Kurt  

                  Dopadlo to tak, ze mi ve ctvrtek (udajne) kolo dorucovali, o cemz jsem se dozvedel az vecer podle sledovani na webu. Byl jsem se odpoledne ptat na poste a o baliku nic nevedeli, potkal jsem i kuryra Ceske posty vedle ve vchode a pry k nam nevezl nic. Cili jsem v patek vyrazil na postu a kolo prevzal. Krome obvyklych der v kartonove krabici mu snad posta nic neprovedla, takze predvedla obvykly standard.

                  0 0
                  • oddie  

                    Cos vůbec pořídil pěkného?

                    0 0
                    • Kurt  

                      Radona – ZR Race 5.0 „nebrat“. ;)

                      0 0
                      • oddie  

                        To jsem celkem čekal, taky bych ho dneska vzal, nemít to předešlé.

                        0 0
                        • Kurt  

                          Tak já zatím poslední svý kolo kupoval před 10 lety, čili už byl čas na upgrade.

                          0 0
                          • oddie  

                            Jakou máš velikost? Asi ti tam pošlu na čumendu jednoho společného známého, co chce taky po sto letech kupovat kolo…

                            0 0
                  • unking  

                    mám to stejně. 29.2 objednáno, 5.3 podali objednávku DHL, 7.3 DHL vyzvedla, 9.3. jsem to měl na poště s tím, že prý jsem nebyl zastižen :D.

                    Radonek 29 5.0 už se montuje a nemůžu se dočkat.

                    ps. všiml jsem si, že tracking number z německého DHLka funguje i u české pošty, takže přes něj můžete přesněji sledovat vo co gou. Já se takhle rychle dozvěděl, že už ho můžu vyzvednout.

                    0 0
                    • Kurt  

                      „Už se montuje“? Co se na něm kromě předního kola a řidítek montuje? :)

                      0 0
                      • unking  

                        nemám čas a hodil jsem to sousedovi co montuje kola, ať se na to mrkne. Navíc prozatím netuším, jak to je s tlakováním vidle.

                        Čas na ježdění budu mít stejně nejdříve 30. března, takže mi to je úplně jedno

                        0 0
                        • Kurt  

                          Jen mě to zaujalo, spíš mi šlo o to, jestli jsi neměl nějakej problém. Mně po nasazení předního kola drhnula jedna destička o kotouč, takže jsem měl i příležitost (jedinou) zkusit kleště.

                          0 0
                          • MlokCZ  

                            To je nějaká novinka štelovat brzdy pomocí kleští?

                            0 0
                            • Kurt  

                              Čekal jsem, kdo se chytí.

                              Pomocí kleští se u těch brzd rovná závlačka, aby šly vendat desky, víme?

                              0 0
                              • MlokCZ  

                                Nevíme, kleště jsem nikdy na brzdy nepotřeboval. U nových jsem si moc nedokázal představit co dělat kleštěmi.

                                Mně tedy není ani jasné, proč vyndavat vůbec desky u nových brzd. Pokud chodí dobře pístky, tak to není potřeba (pro roztažení pístků, pokud tam bylo málo místa).

                                0 0
                                • Kurt  

                                  Tak nějak mi přišlo jako lepší nápad ty desky vyndat, než tlačit na pístky přes ně – ale třeba to opravdu není nutné.

                                  BTW: netušíš, co je tam za duše? Chci koupit náhradní, ale nějak jsem v e-shopech nenarazil na odpovídající rozměr s autoventilkem.

                                  0 0
                                  • MlokCZ  

                                    To nevim, plášť dolu nešel. Pokud nenajdeš nic s autoventilkem, tak můžeš dát galuskový a použít redukci na menší díru.

                                    Případně není žádný problém vozit 26tkové duše. Pouze bych se u 26tkových vyhnul úplným ultralight duším typu pod 100g.

                                    I tyhle latexové jsou na 29tce ok.

                                    http://dev.kolokram.cz/…x-latex.html

                                    Ty jsem měl chvíli na svojem kole s Marathony Supreme (které bez duší nefungují dobře, jinak duše nevozím vůbec).

                                    Pokud potřebuju jen trošku roztáhnout pístky, tak jako první to vždy zkouším jen o kotouč. Tedy ani nesundavám třmen, jen povolím šrouby, něčím zapřu kotouč abych ho moc neohýbal a prostě zatlačím třmenem o kotouč.

                                    Takhle to jde téměř vždy, jednoduché, nejrychlejší.

                                    Roztahovat přes nové desky jde taky, ale tam to chce s citem a vhodným nástrojem.

                                    A pokud je nějaký problém s brzdou a chce to větší násilí, tak používám staré jeté desky přes které můžu libovolně páčit větší silou. Případně přímo přes pístky, tam to ale chce také opatrně (nejen aby to neodnesly pístky, ale také abys je nezatlačil nerovnoměrně u jedné strany, pak se můžou zcela šprajcnout).

                                    0 0
                                    • MlokCZ  

                                      Jinak určitě Schwalbe duše typ 19 se dělá na všechny typy ventilků a je v rozměrech od úzké pro cross až po

                                      50–622 a 60–622.

                                      Ale je to těžítko (přes 200g).

                                      A 19A (odlečená verze 19tky), ta je k mání už jen s galuskovým.

                                      0 0
                                      • Kurt  

                                        Díky za vyčerpávající info. Zahlédl jsem i nějakou Kendu, tak snad něco z toho seženu.

                                        0 0
                      • MlokCZ  

                        Tak najít se toho může více. Dnes jsem právě toho stejného 29tkové Radona řešil. Nějaké doplňky (tacháč, držák na gps, pumpička, košík) a pak věci ohledně posedu, nastavení pák, apod. To se ale jen rychle nastavilo a zjistilo, co je třeba vyměnit a co k tomu sehnat.

                        Jako první půjde sedlovka, potřebuje offset a je otázka, jestli vůbec bude 25mm stačit (ale asi nejspíš jo, když si vymění i sedlo za Fizika, kterého vozil a vyhovuje mu a ten má delší ližiny, takže s tím 25mm offsetem to stand vyjde a nebude třeba řešit 35mm, kde je velmi omezený výběr sedlovek).

                        A pak se uvidí o kolik zkrátit představec (s origoš to bylo ± akorát, to už ale nebude, až půjde sedlo o dost dozadu).

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          Mloku, potreboval bych s tebou neco probrat po mailu..muzes mne prosim kontaktovat?(nemas mail v profilu)

                          Diky.

                          0 0
                          • MlokCZ  

                            Zapnul jsem v profilu zobrazení mailu. Měl jsem to vypnuté, protože mi mailů chodilu už moc. Teď budu v nejbližších dnech stejně rozprodávat větší zásoby X9 + XT devítky, tak bych ho stejně musel zapnout.

                            0 0
    • Turbo  

      Tři dny a je to u nás. Přivezou pošťáci.

      0 0
    • Ricci  

      Len pre info,na SK to dorucuje priamo DHL

      0 0
    • m4rkus  

      Jakým způsobem platit? Asi rovnou kartou, co? Mám visa electron.

      0 0
    • pucek  

      O této stránce tady slyším poprvé,protože jsem na bikeforu nováček,ale po shlédnutí nabídek na DE se to cenově oproti našim moc neliší?! Nebo koukám ,,blbě"? Poraďte prosím,taky kokám po kole.Ď

      0 0
      • Ricci  

        Vo vypredajoch sa to sakramentsky lisi…

        0 0
        • MlokCZ  

          On to ani nemusí být výprodej. Třeba v tomhle vláknu probíraný Radon

          http://www.bike-discount.de/…9er-5–0.html

          těžko u nás se bude hledat cokoliv srovnatelného za stejné prachy.

          A i některé komponenty mají někdy levněji než u se dají u nás, ale není to tak časté (hlavně věci typu spotřebák u nás bývá za dobré ceny).

          A když dojde na ty slevy a mají třeba rám Sterea za 350euro, tak to pak nakupuju i do zásoby :-)

          0 0
        • mr.antik  

          přesně, když už slevy, tak pořádné, i na hadry, baťohy. Kola radon jsou taky o fous levnější, jde o nějaké přebytky nebo zmetky od cube, jak jsem pochopil

          0 0
          • Papinak  

            Tak to jsi pochopil blbě… Maj sice stejnýho majitele, ale rámy třeba jiný…

            0 0
    • LRRTM1  

      Tak začínám psát naučný seriál o bike-discount:

      Po naprosto bezproblémovém nákupu rámu z kraje tohoto roku (platba přijata den po odeslání z mojí banky, ten samý den odesláno, za další dva dny rám doma), jsem doporučil kámošovi, který objednal crosse pro svou drahou polovičku (KW 10).

      Dva týdny trvalo, než poslali potvrzení o přijetí peněz (nevím, jestli je jeho ČSOB o tolik horší než moje ČS). Platbu potvrdili na začátku 12. týdne. Po urgenci napsali, že kolo pošlou tenhle týden (KW 13). Napsal jsem jim, že se mi jejich termíny nelíbí. Odpověděli, že děkují za trpělivost a že kolo pošlou v týdnu 16 a v týdnu 17 se můžu těšit na kolo.

      Teď po nich chci stornovat objednávku a poslat peníze zpět – uvidíme – budu informovat.

      0 0
      • LRRTM1  

        Poslal jsem jim mail a kromě žádosti o storno v něm byly i bankovní údaje, kam mají peníze poslat. Odpověděli, že objednávku stornují a ať pošlu bankovní údaje, kam mají peníze poslat… tak jsem zvědavej, kdy, při téhle pověstné německé preciznosti, peníze opravdu přijdou…

        0 0
        • Kurt  

          při téhle pověstné německé preciznosti

          Zajimave – presne tohle souslovi mne pri komunikaci s nimi taky napadlo. Nicmene ja mel vlastne kliku – kolo jsem objednal vcas, distribuce mela byt v 9. tydnu, takze jsem jim v patek ten tyden psal, ze si jeste nevzali penize (PayPal) a kdy to poslou, oni mi sice neodpovedeli, ale vzali si penize a vecer dorazil auto-mail o tom, ze jako predano k expedici a ze to u kompletniho kola muze trvat az tyden, nez ho predaji k expedici, protoze prochazi finalni montazi…

          0 0
          • LRRTM1  

            Já si dovedu představit ten nápor, jakej tam teď mají. V celý střední evropě se udělalo hezky a lidi zjistili, že existuje kolo a že si ho pořídí. Je to stejný, jako když se na podzim měsíc lyžuje a pak spadne pár vloček i ve městech a najednou jsou hory plný.

            Ale tuhle situaci přece nezažívají první rok? Všechno se dá řešit brigádníkama, omluvou na webu, že lhůty se prodlouží a pod. Ale naprosto asertivně ve veškerý komunikaci psát, že je vlastně všechno v naprostým pořádku a žonglovat s termínama +/- 3 týdny? To je silný kafe i na český poměry.

            Nu což. Prachy snad vrátěj, kámoš objednal slušně vybavenýho pellse a já si, coby zaměstnanec v DE firmě o tý „preciznosti“ žádný velký iluze nedělám :-D

            0 0
            • Kurt  

              Z casti si za to mohou sami, protoze nebyli predzasobeni – v unoru maji na webu terminy pro dostupnost nekterych polozek az v dubnu, takze je potom docela logicke, ze „toho maji moc“.

              Na druhou stranu, zase takove pecky tam nemaji a nebyt Radonu, meli by tech zakazniku na jare tak polovic.

              Ted jsem objednaval nejake drobnosti z bike24.de a tam to zda se funguje – dostupnost 1–2 dny v praxi znamena, ze nasledujici pracovni den odesilaji a balik uz se mi vali na depu DPD v Kesselsdorfu.

              0 0
              • mr.antik  

                no nevim, co co maj skladem tak do dvou dnů doma. Ostatní věci už je holt nejistota… Jako kupkolo :-)

                0 0
                • LRRTM1  

                  NJN, ale mě jde kliknout a objednat jen věci, který maj údajně skladem. V tomhle případě tam bylo zelenejch čtverečků fůra…

                  0 0
                • Kurt  

                  Beres na B-D i nejake mensi veci? Jak je to s postovnym treba u komponent?

                  0 0
    • lubor123  

      hm. to nejlevnejsi elektrokolo co nabizi temer za 20tisic nasich umi cinani dokonce i v malym objemu (ale ne kusovky) za 1/3 ceny vyrobit, poslat do evropy a ty tady jeste proclit.

      0 0
    • Tekka78  

      Kdo mi zásilku přiveze v ČR když jsem vybral dopravce DPD? Taky DPD nebo Česká pošta?

      0 0
    • ememem1  

      len taka podotazka, prvy krat som teraz nieco od nich bral co maju ten novy web. zakaznicke cislo sice ostalo ale nijako sa neviem dopracovat k historii objednavok(po­treboval by som z historie jedno cislo, konkretne patku na ram ktoru som uz objednaval kedysi). je tam len ta, ktora uz bola z noveho webu, stare su bud v haji alebo som slepy. nechce sa mi tam kvoli tomu 50× volat. poradi niekto ci proste smola a je to po zmene naozaj fuc?

      0 0
      • blaf  

        taky mi stare objednavky zmizely :( je to dost neprofesionalni, ale stava se to pri prechodu na novou verzi, zkus jejich support, treba pomuzou

        0 0
        • ememem1  

          tak keby to niekoho zaujimalo info z telefonickeho rozhovoru zo supportom – objednavky zo stareho webu vidno nie su a nebudu, vsetky data su ale v systeme cize na poziadanie najlepsie mailom sa daju ziskat.

          sice mile ale nie moc prakticke – hi fesaci, volakedy – uz neviem kedy ale davno – som si u vas kupil oko na prehadzovacku, potreboval by som vediet konkretny typ nech nekupim zle, aj vtedy s tym bol volaky problem a menili ste mi ho. a potom este take dlhoprste rukavice (teda aspon myslim ze to bolo u vas), nepoviete mi velkost?

          Som zvedavy do kedy a aka odpoved na takyto mail prijde. Co uz.

          0 0
      • skvedo  

        Neposílají fakturu mailem? Tam by potřebný údaj taky mohl být.

        0 0
    • Rubi  

      zdravim, nema nekdo v planu kupovat neco z bike-discount? potrebuju jednu blbinu za 3,5 E a nechce se mi platit za postu dalsich 6E…

      0 0
    • ladias  

      Čau, může mi někdo objasnit jak na bikediscount došli k tý ceně poštovnýho a jestli je to obvyklá cena? Mě to přijde divný.

      Je to zřejmě 7,95E + 40E extra charge (ten extra příplatek je za co?)

      0 0
      • Josef Panek  

        Poštovný za rám. Nečekals ho 5 ojro jako za balík ponožek, žene?

        0 0
        • pepek  

          já vidím 2 rámy – tak to pak tech 7,50 odpovídá :-D

          0 0
        • ladias  

          skoro 50eček je skoro 1400,–

          I tak ty rámy vyšli za hubičku to je fakt.

          Rozhodně se aspoň co se kola týká za spořínka nepovažuju, ale rád vím za co jsem zaplatil.

          Objednával to bratranec a těch 40Euro navíc si při potvzení objednávky nevšimnul. Objednali by jsme to stejně, ale mě zajímá co je těch 40Euro.

          Dá se to pochopit?

          U všech položek maj poštovný do CZ 7,95 a i kdyby účtovali každou položku zvlášť tak to nevychází. Zkusil jsem tedy nakonfigurovat objednávku znovu a před potvrzením to píše shipping 7,95 + extra charge 40,–

          0 0
          • Josef Panek  

            Je to, kurvadoprdelepráce, za poštovný a balný na 2 rámech. Dá se to pochopit? Pokud máš plán, jak výrazně levněji něco takovýho zabalit a doručit do ciziny, zkus to nabídnout, mohlo by to mít úspěch.

            0 0
          • scota  

            No když dáš do košíku rám, tak dole vidíš kolik bude stát poštovné a je to 20 Euro za kus (extra charge) pravděpodobně za objemné zboží a 7,95 Euro za poštovné. Tak nevím co se divíš, stačí v horní liště zvolit zemi kam se zboží posílá.

            0 0
          • pepek  

            Zkus si zjistit, kolik by to stálo poslat DHL do Německa, to už bys to asi ani nechtěl :-)

            0 0
          • blaf  

            podivej se na tabulku s postovnym u kteryhokoliv zahranicniho shopu, zjistis, ze za dve stovky ti to opravdu neposlou

            0 0
          • Smazaný účet  

            Podívej se sem a uvidíš http://www.bike-discount.de/…sten/tabelle

            0 0
      • jecnak  

        Nebylo by lepsi se zeptat spis prodejce?

        0 0
        • Josef Panek  

          Ne, nebylo. Kdyby bylo, divili bychom se, že se nemáme čemu divit.

          0 0
          • ladias  

            Já se ***** nedivím ty rádio, já jen chtěl vědět za co to je. Tímto děkuji Scotovi za objasnění.

            A kdyby si ostatní chytráci přečetli co píšu, tak že jsem to nebjednával já. Objednávka byla stylem objednáváš tam? Tak mi objednej tamten rám a víc sem neřešil. Na výsledných 85 Euro za rám si rozhodně nestěžuju.

            0 0
            • Josef Panek  

              Odpověď máš hned v první reakci, mentále.

              0 0
              • ladias  

                OK máš pravdu, opravdu tam píšeš " za poštovný a balný na 2 rámech" ale na oplátku zase ty uznej že ostatní jsou zvratky zamindrákovaný­ho píčuse

                0 0
                • Josef Panek  

                  Nevím, co tady tvůj fotr psal, takže to neumím posoudit. Možný to samozřejmě je.

                  0 0
                  • ladias  

                    A takovej hrdina si jen na netu, nebo si v reálu ještě drsnější?

                    0 0
                    • Josef Panek  

                      Kdy? Kde? Zbraně?

                      0 0
              • Smazaný účet  

                Vždy mě zajímalo jak by to vypadalo kdyby chlapi měli krámy, díky už to vím.

                0 0
                • Josef Panek  

                  Držím palce! Napoprvý asi nic moc, co?

                  0 0
        • scota  

          bulk goods: transport-suitcase, bicycles

          The indicated bulk-goods' charge is valid for one parcel, which is one transport-suitcase. If you order more than just one transport suitcase, the charge for bulky goods is increased according to the ordered quantity, since we cannot send several transport-suitcases together in one parcel.

          0 0
      • figur  

        Je to objemový příplatek při přepravě DHL. Jeho výši zřejmě kalkulují individuálně dle charakteru a množství položek. Upozorňují na to ve svých podmínkách v položce „Versand“.

        0 0
        • ladias  

          Díky za poslední dva normální příspěvky ;-)

          0 0
          • ladias  

            Jinak tím, že jsem to neobjednával a dostal jen papír viz nahoře ze kterýho to není patrný, tak jsem myslel, že se tady zeptam a nebudu to muset se svojí němčinou a angličtinou zkoumat na webu u nich. Kdybych věděl, že tu budu následně půl hodiny diskutovat, tak to opravdu bylo rychlejší hledat na discountu.

            0 0
            • Josef Panek  

              Zadarmo ses naučil novou věc. Nemáš zač.

              0 0
            • pepek  

              https://translate.google.cz/?…

              kdybys třeba vyvyenovi nevěřil

              0 0
              • ladias  

                Hele já ho osobně neznám, ale když si přečteš příspěvky od Scoty a vyvyena tak možná uznáš, že první na mě může působit důvěryhodnejš

                Jinak to že je to přepravní příplatek pochopím i bez překladače, ale já chtěl vědět co tu rozvedli Figur a Scota.

                0 0
                • Josef Panek  

                  Přesně vo tom to je. Já Bika Discounta znám osobně a proto jeho fakturám věřím!

                  0 0
                  • ladias  

                    Hele a nemůžu to teda příště objednat přes tebe? Samozřejmě za provizi.

                    0 0
                    • Josef Panek  

                      Protože umím nejen číst, ale i počítat, tak můžeš. Vyvyenovo poštovný 100€ a nebude na faktuře!

                      0 0
                      • ladias  

                        OK, na deset rámů se to vyplatí. Budu na tebe myslet.

                        0 0
                        • Josef Panek  

                          Normálně ti závidím, máš to takový celý jednoduchý…

                          0 0
                          • ladias  

                            Já myslím že nemusíš, vypadá to že to máme stejně. Jen jsem myslel, že až pojedeš za Bikem Discountem na kafe tak mi za to kilo ty rámy přivezeš. To se omlouvám, že jsem neupřesnil. Ty bys měl na PHM a já nekrmil kurýry.

                            0 0
    • lazza  

      Objednával jste někdo někdy z bikediscount (bez pomlčky, jedná se o jiný shop než bike-discount), popř. nějaké zkušenosti? Hledám pluskový Maxxisy DHF, event. Highrollery a jinde než z US-obchodů sehnat nejdou (za nesmyslný poštovný, samozřejmě).

      0 0
    • doubleingram  

      Tak bike-discount, resp. jejich zpusob debilni komukinace, jakmile je problem, nebo clovek chce neco po nakupu je silne prapodivny, resp. dost zkurveny. 2 nezavisly vlakna mailu.

      Naposled carbon Radon se zkurvenejma zavitama na kosik, kde nesly zasroubovat srouby. Nabidli 20 euro at si to nechame predelat tady :) apod, na primy otazky vubec neodpovi, atp., no priserny.

      Resili jste s nima taky podobne problemy?

      0 0
      • Johnnyxjr  

        Neco podobnyho asi pred mesice jsem objednal hydry tvarilo se ze jsou skladem penize si stahli druhej den rano email ze uz nejsou skladem tyden jsem cekal na prachy tak jsem smazal ucet uz me nezajimaj

        0 0
        • Idas  

          Hallo

          To by mne taky vadilo, ale stat by se to nemnelo, aspon ti poslali Email. Prevod tech penez se zahranici trva par dni za to nemuzou,

          Ja jsem u nich vloni objednal zbozi celkove asi za 800€, vzdy bylo vse v naprostym poradku.

          0 0
          • Johnnyxjr  

            Jasně stát se to může byl to poslední kus skladem tak byl třeba někdo rychlejší nechci na ně plivat ale už tam nenakoupím.

            0 0
        • Smazaný účet  

          Týden čekat na prachy ze zahraničního shopu to je opravdu doba.

          0 0
          • Idas  

            Zeptej se na bance jak dlouho to trva.

            0 0
          • Johnnyxjr  

            nemám potřebu si tady plácat játra jde ale o princip když něco koupím tak mi to během pár sekund stáhne peníze a mám je týden v blokaci než je dostanu zpět a to mě se..

            0 0
            • Idas  

              Ahoj

              jestli jsem se nekoho dotknul tak se omlouvam, a ani se nechci nekoho zastavat, s tim vracenim z bozi nebo penez je to vzdycky mrzuty.

              Ja osobne to vidim tak, kdys neco chci koupit tak mam moznost v Internetu porovnat, vybrat a objednat.

              Ten vyber a ceny nema konkurenci.

              Pri objednani do cech se musi davat pozor kolik stoji postovny. To se nemuze srovnavat s ceskou postou!

              0 0
      • ememem1  

        no tak predovsetkym v kazdej zasielke mas navratku na ucet dorucitela a mozes to bez debaty poslat zadarmo naspat. ina vec je, ze je tym jebaren, musis to znovu zabalit, ist na postu a samozrejme cakas. nicmenej s ich jednanim som nikdy nemal problem, dokonca mi vymenili za vacsie ked som objednal zlu velkost. pravda je, ze dovolat sa im je na dlho, mail este horsie, najlepsie bez reci do navratky o co ti ide.

        druha vec je, ze ma v poslednom case tiez uz nasrali, dnes napr. dosli ergony bez jednej zaslepky. kaslat na to, dam tam inu ale tiez ma to uz stve, lebo treti krat po sebe poslali bud inu, neuplnu alebo poskodenu zasielku.

        0 0
    • VladaC  

      V jaké roční době se typicky dají na b-d čekat přírůstky v nabídce výprodejních rámů? Nebo to přibývá průběžně/náhodně?

      0 0
      • MlokCZ  

        Je to spíš náhodné. A řekl bych, že aktuálně toho tam je opravdu hodně, tak bych moc nečekal, spíš se to zhorší až některé dojdou.

        0 0
        • David Bek  

          Mají toho hodně, ale u lepších modelů mají špatný velikosti:-(

          0 0
      • Simon777  

        Vetšinou naskladňují na podzim. Nejvíc září až prosinec, pak sem tam ještě v zimě. Budou zas nové modely.

        0 0
    • atty  

      Nebudete někdo dělat nějakou objednávku? Potřebuju adapter za 20 EUR, mají ho skladem, zatímco v republice je všude jen „u dodavatele“ s dostupností 5+ dní (reálně počítám tak tři týdny, možná i déle)

      Děkuji za info, peníze bych samozřejmě poslal předem na účet i s případným poštovným.

      0 0
    • MiroHo  

      Ahoj,

      jeden rychlo dotaz,když si z bike-discount objednám rám,tak budu platit poštovné 6 nebo 30 euro?

      Díky moc.

      0 0
      • 2. Bóďa  

        Platil jsem 25,95.

        0 0
      • gersa  

        Poštovné je zdarma, platí se za „krabicu“ 26E

        0 0
        • MlokCZ  

          Ono je to trochu zvláštní. Pro malé věci je 6E poštovné a nad 250E není žádné poštovné.

          U rámu se platí vždy těch 26E jak píšeš, ale poštovné vlastně zdarma není nikdy.

          Když je rám v objednávce do 250E, tak je pak uvedeno:

          Shipping costs: 5,95E

          Extra shipping charge: 20,00E

          A když je to dražší rám (nebo s něčím dalším) v objednávce nad 250E, tak je uvedeno:

          Extra shipping charge: 25,95E

          Z toho mi přijde, že příplatek za velkou krabici je těch 20E a standardní poštovné 6E se platí u velké krabice vždy i když to je nad 250E.

          Měl jsem to tak u většího množství objednávek, kde byl i rám.

          0 0
          • Cryzyy  

            já si nechával rám posílat v rámci DE a cena byla „Shipping charge 9,95“ rám byl za 99

            0 0
      • Kotak  

        Dneska jsem objednával rám za 150E + patku.

        Naúčtovali si toto v Kč:

        Shipping costs: 157,66

        Extra shipping charge: 529,94

        0 0
        • doubleingram  

          Uctojou to divne. My jsme reklamovali ram, resp. cely kolo, ale naklady na dopravu zpet nebo opet k nam uz nevim, nam do dnes nezaplatili, i kdyz meli.

          Proste zmrdi.

          A ted jsem neco musle poslat zpet v ramci mesicni lhuty, a doprava do DE Ceskou Postou stala 600, krabice s botama.

          Takze zpet se temer nic posilat nevyplati.

          0 0
    • gersa  

      Neví někdo o nějakém slevovem kupónu? Budu dělat nákup za pár tisíc E, tak by se hodil

      0 0
      • Pessinger  

        Tam to asi nefunguje :-) pár objednávek jsem tam udělal a nic jsem nedostal, se matrošem i s rychlostí jsem spokojenej

        0 0
    • micinka  

      Dodání rychlé, následný support nulový. Dvakrát jsem psal na podporu a ani jednou jsem ani nedostal odpověď. U rámu chyběla záslepka na Bowden. Nejsi Němec, tak na tebe kašlou, moc si nedokáží představit reklamaci. Asi poslat a doufat.

      0 0
      • nomecz  

        Dovoluji si nesouhlait , asi pred mesicem sem obednaval docela dost veci a kdyz sem rozbalil balik a prosel seznam tak chybelily 1× sramacky desky asi za 20 eur. Napsal sem na podporu jak to budem resit (anglicky). Do hodiny odpoved ze bud poslou znovu nebo vrati penize. Druhej den penize na ucte… takhle si predstavuju servis u ehopu, v CZ uz v podstate nenakupuju

        0 0
      • lazza  

        Řešil jsem totéž, odpověď druhý den, záslepky ihned poslali a během týdne došly. To samé ve stejnou dobu řešil také jaiub. Se stejným výsledkem, i když s delší čekací dobou.

        0 0
        • MlokCZ  

          Rychlost reakce u nich bývá dost různá.

          Už jsem bral na b-d 3 pevné Cube rámy. Takže jsem řešil doposlání koncovek do rámu pro bowdeny už 3×. Vždy poslali, jednou dokonce 2× (první obálka se někam zatoulala, poslíají bez čísla pro sledování jako dopis, nakonec po 3 týdnech dorazila, ale to už jsme měl už doručeno mezitém podruhé), takže vždy se to vyřešilo. Reakce od 2 dnů po týden. Jak to bylo jednou týden, tak v té době měli i automatu upozornění, že nestíhají vyřizovat maily a že to bude trvat déle.

          Pokud chtěli něco doupřesnit, tak na mojí reakci už následně reagovali skoro okamžitě (to už měl požadavek tiket).

          A reklamaci jsem sám sice neřešil, ale už v okolí někdo ano a také bez problémů.

          Nicméně nechápu ten přístup u Cube HT rámů, že je posílají vždy bez koncovek pro bowdenu a pak se musíš vždy dožadovat doposlání.

          Přitom třeba Radon full rámy posílají komplet.

          0 0
          • gersa  

            Já kupoval 2 karbonové rámy a vždy přišly kompletní

            0 0
          • Karlos14  

            ,, Nicméně nechápu ten přístup u Cube HT rámů, že je posílají vždy bez koncovek pro bowdenu a pak se musíš vždy dožadovat doposlání ´´

            Taky tomu nerozumím. Mám pocit ,že to snad dělají schválně. Přece není možné aby se jim to stávalo v takovém počtu.

            0 0
      • Karlos14  

        Mám stejnou zkušenost. Rám CUBE přišel rychle ,ale bez plastových záslepek pro bowdeny a lanka. Po stížnosti jsem dostal odpověď , že se omlouvají a jsou na cestě v obálce. Už je to více jak měsíc a dopis nikde. Po urgenci napsali ,že se na to podívají, ale stále se ni neděje. Já tím pádem nemůžu stavbu kola dokončit. Nevím co mám dál dělat…

        0 0
        • MlokCZ  

          Bohužel u většiny hliníkových Cube rámů je ta spodní záslepka pro řešení bowden k záslepce a dál jen lanko, tedy záslepka vytváří doraz pro bowden. Takže nutně potřebuješ ty jejich specifické záslepky a nelze použít běžně dostupné průchozí (pro bowden).

          A ke koupení samostatně jsou nesehnatelné.

          Alternativa (pokud ti to nedodají) by byla jedině vytisknout na 3D tiskárně (což by se dalo, ale už není návrh modelu tak úplně jednoduchý a bude to nějaká práce).

          0 0
          • Karlos14  

            Tak ty záslepky jsem našel na jejich eshopu. Ovšem cena za 2 záslepky z plastu + pošta =600,– je brutální . Kolik může být výrobní cena? 10 halířů?

            0 0
            • TJK  

              a myslis ze se vsechno da prepocitat na vyrobni cenu?

              0 0
              • Karlos14  

                nedá ,ale platit 13Eur za plastový výlitek mi přijde fakt dost. Přitom ten boční stojí „jen“ 3 Eura

                0 0
        • Karlos14  

          Tak jsem objednával druhý rám z Bike-Discount (tentokrát záslepky dodali) + jsem je poprosil aby mi k němu přihodili ty záslepky, které nebyly u prvního rámu.

          No a samozřejmě poslali záslepky úplně k jinému kolu. Pravděpodobně Radonu, takže zase nic. Před chvílí jsem poslal další reklamaci , že už jsem fakt nas***** a jak to hodlají řešit. Pan Johannes Axer mi odpověděl opět suše ,,another one is on the way'' tzn. třetí pokus o doručení záslepek. Už to celé trvá 2 měsíce a popravdě už ani nepočítám s tím, že by to došlo.

          Nebýt těch lákavých cen rámů tak už bych od nich v životě nic nekoupil.

          0 0
    • TJK  

      ja jsem zvedav jak vresi muj problem, udelal jsem checkout a pak platbu prez internet platebni kartou, po zaplaceni me to hodilo zpet do kosiku ktery byl prazdny, v historii objednavek nic neni ale platba pryc :) … je tedy pravda ze jsem mezi checkoutem a platbou mel cca hodinu mezeru… takze je mozne ze me to odhlasilo… pak je ale divne ze to necha udelat platbu :) … no snad se to rychle doresi :)

      0 0
      • holiič  

        v b-d jsem za poslední měsíc objednával 5× a vždy vše v pořádku – ale platby dělám prostřednictvím amazonu přes paypal (dostanu 2× oznámení b-d a amazon, že platbu provedou a pak 2× potvrzení, že ji provedli).

        0 0
        • TJK  

          platba je vpohode, jen k ni neni zadna objednavka v systemu :)

          0 0
          • holiič  

            běžně chodí okamžitě potvrzení mejlem. Na suportu budou asi až zítra.

            0 0
            • Pain  

              Presne tak, ja objednal včera Five Teny na zimu udelal platbu kartou a hned přilítlo potvrzení do mailu.

              0 0
            • TJK  

              nomprave ze neprislo nic

              0 0
              • nomecz  

                mozna bych skusil i kontaktovat banku

                0 0
                • TJK  

                  to jsem udelal.. ve chvili kdy tam platba je tak oni ji stornovat nemuzou.. resp. muzou ale pokud o ni eshop zazada tak jim ji zase pusti.. vse je potreba resit se shopem.

                  0 0
                  • TJK  

                    vyreseno… volal jsem tam, rovnou dohledali email tak mi to refunduji bez problemu.. co me ale sere ze prez noc vyskocili ceny vseho takze co jsem mel v kosiku za 360 euro uz bylo ted za 420 .. takze sem musel kupovat neco jinyho.. ale help linka funguje dobre a hlavne se clovek hned dovola

                    0 0
                    • TJK  

                      takze zatím čekám až platbu stornují… vysí v blokovaných.

                      0 0
    • TJK  

      kdyby to nekoho zajimalo…

      Radon ligt 31.8/70mm tabulkove 100g

      Radon light 30,9 / 400mm tabulkove 250g

      oboji cena 25+25 EUR ;)

      0 0
    • Tobigun  

      Co řikáte na tenhle rám, dá se na tom postavit slušný xc kolo co zvládne i nějaký lehčí trail?

      https://www.bike-discount.de/…green-837041

      0 0
      • TJK  

        zalezi na hloubce penezenky :) lehke XC ano, trail moc ne… nema to pruchodnost plaste, je to XC koza Cube standard a ma to postavenou hlavu… jako cistokrevny XC bike naprosto paradni

        0 0
    • Sistematicx  

      Nekdo kdo bude objednavat z BD? Mam tam vybrano neco a podelil bych se o postu.

      Schazi mi 90 eur do posty zdarma tak kdyby nekdo na rychlo chtel spojit objednavku.

      Idealne Brno

      0 0
    • Ascomann  

      Já objednával nedávno pár věcí (převodník, kazeta, tmel a rukavice) objednáno 7.4.2019 (neděle) doprava zvolena dpd. Mělo to přijít v hned v pátek ale kuryrum se v pátek nechce zřejmě makat-nedostavil se. Volal jsem na infolinku a dostal číslo na kuryra (bike-discount nesdelili nejspíš dpd moje telefonní číslo ani email protože od nich jsem nedostal nikdy žádné info o balíku) s kurýrem jsem se domluvil že mi bude v pondělí volat kdy přijede. V pondělí nikdo nevolal. Tak v úterý odpoledne píšu na číslo kuryra ať mi nechá balíček na vydejnim místě že si při něj raději dojdu. Obratem odepise že ok ve středu dopoledne tam balík bude. Ve středu v poledne si jdu pro balík. Na vydejnim místě není. Volam kuryrovi a ten mi sdělí že je balík něčím polity nebo že z něj něco teče.. docela motal páté přes deváté a že balík musí na depo na kontrolu. Po kontrole volal že ho musí odepsat zpět odesilateli. 25.4. Tuším byl balík zpět v bike-discount. Ti mi napsali že se omlouvaji ale musí mi vrátit peníze za rukavice které již nejsou dostupné (na eshopu jsou stále jen za vyšší cenu) tak že mi vrátí 530kc. Dnes mi přišel mail a v něm je ze mi posílají objednávku znovu – převodník, kazeta a rukavice a že mi vrací 150kc…tak jsem zvědavý co mi vlastně přijde a kdy.

      0 0
      • Pessinger  

        Já taky vždycky trnu co mi stím balíkem DPD provede, jednou mi balík v hodnotě 15 t předal přes souseda :-) úlet

        0 0
        • Ascomann  

          No já jim psal ať mi to pošlou před DHL. Ale opět mám jen odkaz na sledování balíku a z DHL nemám žádné informace tak nevím jestli B-D nedává žádný kontakt na zákazníky nebo co.

          0 0
          • MatS  

            Ať žije GDPR, bohužel. Nesmí předávat osobní info.

            0 0
          • MlokCZ  

            B-D údaje vždy předává (mám více desítek objednávek z B-D). Problém je DHL → PPL. Když jsem jednou naháněl jeden balík, tak mi na info lince PPL řekli, že jim DHL odmítá předávat tel. čísla. Tedy velké balíky (ty z B-D jinak než přes DHL poslat nejdou) jsem měl vždy při doručení bez tel. čísla.

            Když to jde z B-D přes DPD, tak číslo vždy mají. Ale tam není to předání z jedné dopravní služby jiné.

            0 0
            • Goob  

              Mně zase tvrdili, že musí být specifikované, že zákazník si přeje info přes SMS/telefon. A že když to ta primární služba zaškrtnuté nemá, tak že se prostě kurýr neobtěžuje.

              Ovšem jednou mi kurýr PPL předvedl takovou prasárnu, že jsem si osobně dojel do Průhonic a sepsal papírovou stížnost.

              0 0
        • Ascomann  

          Kdyz jsem si tam objednával kolo tak to proběhlo v klidu naštěstí. To bych se asi zbláznil kdyby mi někde litalo tolik peněz.

          0 0
      • Elwing  

        Hrozný matlalové. Nevím, jestli bike-discount nebo DPD nebo oba. Mám úplně stejnej příběh. Minulý týden jim můj balík přišel zpátky ale zatím ho teda ještě neodeslali.

        0 0
        • Cavendish  

          Ze zkušenosti vím, že tohle je čistě problém na straně DPD :)

          0 0
          • milan.v  

            Ano, DPD, špatná zkušenost u mě, i u kamaráda…

            0 0
          • Elwing  

            Někdy napíšou sms, někdy prostě jen tak zazvoněj a čus, máme tady balík :-D Jsou ale i horší přepravní služby. A co já vím, třeba jim bike-discount neplatí včas faktury, tak na ně dlabou :-)

            0 0
          • Ascomann  

            No DPD určitě všechno špatně. Ale že mi z bike-discount napíšou „rukavice už nejsou vracíme vám peníze“ a v dalším mailu stojí že mi je zase posílají ale pro změnu tam zase chybí tmel. Tak ať se už rozhodnou co mi pošlou a co ne.

            0 0
          • obda  

            +1

            0 0
        • Pessinger  

          Já bych v tom neviděl chybu bike-dis ale DPD. Měl jsem vždy balíky ok jen to doručení

          0 0
      • Elwing  

        Tak dobrý, PPL se pochlapilo a doručilo, takže teď už budu vždycky zaklikávat DHL. Ale je fakt, že PPL mě zná a jezdí sem roky ten samý. DPD nebrat :-D

        0 0
        • Ascomann  

          Já stále čekám. Dnes u mne možná byli přímo DHL nevím jsem v práci. Takže v pondělí se to rozlouskne. Dám vědět jestli a co mi vlastně přišlo. :D

          0 0
          • Ascomann  

            Tak dnes konečně balík doma

            Přišlo vše kromě rukavic za které mi vrátili peníze.

            0 0
        • Pessinger  

          A kde to tam vybíraš, mě tam naskočí jen pouze DPD a zase budu trnout

          0 0
          • Elwing  

            Když dokončuju objednávku, tak to je v záložce shipping options.

            0 0
      • Excel  

        Zatrhávat jen DHL, DPD katastrofa, poprvý nedoručeno-nezastižen, po půlhodinovém čekání a dovolání se na centrálu znovu sděleno telefonní číslo pro kontakt při doručení, nakonec balík za trojku nechali hozenej venku před plotem, s on-line statusem doručeno.

        0 0
        • Reggie  

          Tak na DPD zavolej a nech si poslat potvrzení o doručení balíku. Měl by na něm být minimálně podpis přebírajícího.

          0 0