Zkusenosti s actionsports.de nebo bike-discount.de

100 nepřečtených
  • volyn

    Nema nekdo zkusenost? Web je temer totozny designem, takze ocekavam stejnou skupinu lidi v pozadi. Cetl jsem na google a idealo.de spoustu recenzi a dost se lisi, od totalniho nasrani po spokojenost. Ta nasranost sla vetsinou od lidi z vychodu – Ruska a Kazachstanu, kde tento eshop taky dorucuje. Nicmene firma, v ktere delam v Rusku taky dorucuje a vim,ze je to tam silenost sama o sobe.

    Tak bych uvital jestli tam nekdo kupuje, idealne zkusenosti i s vracenim zbozi.

    Maji super ceny, na nekterych polozkach nenajdu levnejsi v ceskych eshopech, na ostatnich najdu podobnou v ceskych eshopech, vyhodu vidim v tom,ze tady maj dobre ceny a muzu koupit vse naraz. Kdezto v cesku bych kupoval jednu vec na kupkolo, druhou na mojekolo a treti zase jinde. Doprava nebo jezdeni po eshopech se mi prodrazi. Z tech nemeckych shopu je doprava okolo 7eur.

    dik za info

    0 0
    • Idas  

      Nakupuji jenom u Bike-Diskount.de

      Jeste jsem nic nevracel.

      0 0
      • volyn  

        a kdyz je psane skladem, tak to plati? Jde mi o to,ze bych nerad dostaval castecny balik apod…

        0 0
        • Idas  

          Do ted prislo vse najednou!

          V nemecku to trva 3–5 dni, do CZ nevim.

          0 0
          • Pain  

            nakupuju tam taky a pokaždy v pohode.Co bylo značeno skladem tak vždy přišlo.Doba dodani byva tak 4 dny cca.

            0 0
        • Johnnyxjr  

          na to bacha mě se stalo loni že jsem bral sadu sh 685+brzdiče 785 tvářilo se skladem tak jsem to zacvakal a ejhle druhej den že už to není 3 týdny jsem čekal než mi odblokujou prachy 12 litrů

          0 0
    • Roura74  

      Moje zkušenost s B-D. Na začátku září jsem si objednal novej bike u kterýho psali doručení week 42. Než jsem ho objednal tak jsem jim psal, že nechci platit skoro 100k tak moc dopředu, ale jestli opravdu v tomto termínu bude, tak OK. Ujistili mě, že opravdu bude a pokud nezaplatím do 12ti dnů od objednání, tak objednávku automaticky ruší. Od té doby 4× posunutý termín, na moje nasrané maily posílají odpověď copy-paste. Ještě jedna změna a tu objednávku zruším. Přijdu o cca 4k na kurzovým rozdílu, ale jsem fakt nasranej.

      0 0
      • Idas  

        To je mrzuty, ale jak pises nebylo na sklade.

        Nevim co to je za Kolo, ale jestli ho sezenes jinde tak to zrus a nebo se domluv na nejake sleve.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      • bezdratova.sprcha  

        No, a toto je právě nevýhoda zahraničních eshopů. Chtějí vždy prachy dopředu, a to v případě, že zboží ještě nemají skladem.

        Leč na jedno stranu je v tom i fakt, že jsem na to jednoduše zvyklý z tuzenmských eshopů, přijde mi docela logické, že za věci v obchodu platím až v momentě kdy je dostávám do ruky.

        0 0
      • Rice  

        Ze zahraničních obchodů (UK, DE) mi peníze za zboží co nebylo dostupný vraceli několikrát a jestli se nepletu, tak vždycky vrátili přímo danou platbu, takže se mi na účet vrátila stejná částka v Kč, kterou jsem odesílal. V ČR s tim v několika obchodech měli problém a chtěli číslo účtu. Jakej je u platebních terminálů časovej limit na vrácení daný platby a jak se vrací peníze za vrácený zboží nevim.

        0 0
        • Roura74  

          Já to platil převodem, protože mám menší limit na kartě.

          0 0
        • Rice  

          Pak mě ještě napadá možnost si u banky otevřít eurovej účet a nechat si to vrátit na něj…

          0 0
      • volyn  

        Ja objednaval 2018 model cube v srpnu. Ale v bikeinvestu mi na rovinu rekli, ze kolo dostanu pokud to udelame v predobjednavce (10%), ale ze driv jak v roce 2018 to nebude. A i na ostatnich nemeckych eshopech uz sviti Jan2018. Nastesti mam na cem jezdit,takze nejsem pod tlakem, ale do dubna tu musi byt.

        0 0
    • wilda81  

      Mám pár nákupů na bike-discount. Vždy za. pár dnů doma.

      0 0
    • Barak  

      Kupoval jsem v obou shopech a u obou vše proběhlo v pořádku. S vratkou zboží nemám zkušenost.

      0 0
    • matbiker  

      Na Discountu jsem nekolikrat nakupoval a vse bez problemu. 1× jsem vracel tretry za cca 5t a taky vse uplne bez problemu.

      0 0
    • Pohys  

      Mate někdo nějaké zkušenosti s reklamacemi v bike-discont?

      0 0
      • ememem1  

        co je to u teba rekamacia? do 30 dni to mozes vratit bez akehokolvek dovodu co sa aj bezne robi ked sa napr. netrafis s velkostou handier a pod. kedysi menili, dnes proste posles naspat, vratia peniaze.

        ak sa ti nieco dodrbe v ramci zaruky to moze trvat dlhsie, riesil som to raz a bolo to na moje prekvapenie uznane.

        dokonca este vlani si to mohol poslat na ich ucet, vytlacil si si taky formular, na poste to oscanovali a bolo a bolo. toto zrusili a funguje to uz len v zapadnych krajinach,dovod nepoznam.

        0 0
        • Pohys  

          Reklamací mám na mysli situaci, kdy se výrobek porouchá a budu jej chtít v rámci záruky opravit. Jinak napadá mě- Německo má také zákonou záruku 2 roky? V některých zemích mají prý jen rok…

          0 0
          • ememem1  

            jak pisem, nemal som problem. samozrwjme s tym posielanim je otrava ale je z kazdym eshopom.

            0 0
            • Pohys  

              A s tou dopravou chapu spravne, ze bud to vezmu pres dpd zadarmo a pockam si, nebo priplatim za dhl a budu to mit doma drive? Nebo se dpd vztahuje pouze na nemecko a pro zahranici je pouze dhl…

              0 0
          • jonti  

            V cele EU to jsou dva roky. Jen ty podminky reklamaci se lisi, mesic na vyreseni tam neni, maji casu kolik je treba.

            0 0
      • Jarda636  

        Loni jsem reklamoval vidlici. Na jejich stránkách je formulář.

        Reklamace v pohodě, nové vnitřní nohy.

        0 0
      • Pijer  

        Švára reklamoval pár dní před koncem záruky zadní nábu na Mavicu z kola, co tam koupil a vyřešeno v rámci reklamace během necelých tří týdnů – včetně pošty tam a zpátky.

        0 0
    • Biermann  

      Dá se na bike-discount nějak zjistit aktuální stav objednávky? Tak nějak jsem zvyklý, že když něco objednám na eshopu, tak vidím věci ve stylu „přijato“, „nabaleno“, „odesláno“ atd. Zde teda k objednávce nevidím prakticky žádné info. Jen blbě koukám nebo žádné stavy namají?

      0 0
      • Suke001  

        Nic tam není, dorazí ti email o odeslání. Bohužel v poslední době je to časově katastrofa, týden jim trvalo expedovat zásilku.

        0 0
        • jecnak  

          Souhlas. Posledni dobou fakt nestihaji – zacatek sezony.

          0 0
          • Idas  

            Odeslani se muze zdrzet, oduvodneni je zde.

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
        • MlokCZ  

          Asi to nebude úplně pravidlo, já mám za květen (bike-discount):

          12.5. objednáno (sobota) → 18.5. (pátek) doručeno

          24.5. objednáno (čtvrtek) → 29.5. (dnes, úterý) na rozvozu (tedy bude dnes dodáno)

          Jedno je tedy 5 pracovních dnů a druhé 3 pracovní dny od objednávky po dodání. Od týdnu expedování to má tedy hodně daleko.

          A poslední o víkendu objednáno (a v tom i rám, takže velký balík) a teď mám, že je baleno, tzn. pošlou dnes nebo nejpozději zítra (většinou mám odesláno ve stejný den co přijde, že je zabaleno). Tahle vypadá tedy na 4 pracovní dny až po doručení.

          0 0
          • AussigBiker  

            Taky tak, ale já asi objednával vždy mimo hlavní sezonu. Do pár dní mi to vzdy poslali, jednou zásilka dorazila za tři dny. Spíš si myslim, že DHL je o pár dní rychlejší než DPD.

            0 0
            • MlokCZ  

              Já vždy používám DPD pokud to jde (na velké krabice to nejde, takže ta třetí objednávka z uvedených je DHL). DPD mi chodí spolehlivě za 2–3 dny, většinou za 2 (tedy není tu prostor být o pár dní rychlejší).

              0 0
        • Biermann  

          Ok, tak budu teda netrpělivě vyčkávat na mail o odeslání :) Jsem trošku na trní, protože jsem bral kola co už jinde nebyly dostupné, tady se ještě tvářili, že jsou ale dnes už u nich taky mají dodání nejdříve za 6 týdnů. Tak snad měli dobře sklad a nezjistím, že už nejsou.

          0 0
    • nksh  

      Bohuzel jsem s hruzou zjistil, ze B-D neumoznuje poslat zpetnou zásilku (vratka zbozi). Timto u me tento eshop konci.

      Chtel bych se dotázat, u jakeho prepravce vyjde nejlevněji poslani baliku do Nemecka? ČP si za krabici bot aktualne uctuje 480Kc :(

      0 0
      • Libores  

        PPL od 264kč

        https://www.ppl.cz/balikprotebe/

        0 0
      • novas752  

        Mě se teda ještě nestalo že bych chtěl něco vracet, to mám z různých cykloeshopů asi tak 40 objednávek.

        0 0
      • wilda81  

        Zkus zaslat.cz

        Do Germánie by to mohlo být +/- za 250,–

        0 0
        • nksh  

          Diky, zaslat.cz vypada opravdu nejlevneji

          0 0
          • hrota  

            Jak si to nakonec vyřešil? Taky nejspíš budu vracet boty, shimano překvapilo a stačila by regulérní velikost jako mám civilní boty 

            0 0
            • nksh  

              zaslat.cz a prijel manik od DPD. Celkem to bylo asi 300Kc.

              0 0
              • hrota  

                Díky :) peníze přišly obratem na účet?

                0 0
                • nksh  

                  Poslali obratem zpet, zde nemam vyhrad :)

                  Jinak SH boty jsem objednaval take o 1vel vetsi, ale bohuzel to chtelo vzit +2. Normalne mam boty 46.5–47, zde ani 48 nestacila :(

                  0 0
            • berczo  

              tak já zas u shimana bot se držel rady objednat o 1 číslo větší než civilní a vyplatilo se :-) sedly.

              Nicméně se stále nejraději orientuju podle hodnot v cm v tabulce velikostí. Dle toho sednou vždy.

              Moje zkušenost s bike-discount.de je jenom pozitivní, 2 objednávky, co ukazovalo skladem také bylo skladem, do týdne v cř na adrese doručení. Nikdy jsem nic nemusel vracet.

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
    • jIrI___  

      Prosím jaká přepravní služba doručuje zboží z bike-discount.de?

      0 0
    • BikeClubKovacek  

      Objednával zdě někdo něco poslední dobou ? :)

      0 0
      • TK75  

        Z bike-discount nedávno, myslím že za tři dny to tu bylo

        0 0
        • BikeClubKovacek  

          A měl si nějakou možnost sledovat zásilku respektive je možné pak tady v ČR ještě upravit tel.číslo ? Omylem jsem dal své číslo místo čísla na taťku…a potřeboval bych to nějak změnit nicméně si říkám, že by to mělo stačit až v momentě, kdy to bude mít dopravce na našem území.

          0 0
          • Breakpain  

            Ne

            0 0
          • Roura74  

            Oni telefon zásadně nezadávají. Jediné řešení je, napsat ho rovnou do adresy. Je to myslím v posledním kroku před platbou, poznámka pro dopravce.

            0 0
          • PetrAT  

            Na mail odpovídají do druhého dne

            0 0
          • PetrAT  

            Zásilku jsem mohl sledovat

            V mailu jsem měl odkaz (DPD, DHL)

            0 0
            • BikeClubKovacek  

              Už mám taky odkaz na sledování ! Teď to řešit nebudu do doby než bude balíček v ČR…pak snad ta zakázka půjde nějak editovat nebo doplnit. Jinak su překvapený, že zásilku mám nyní v městě Koblenz odkud se pokud mě paměť neklame vozí kola Canyon :)))

              0 0
              • AussigBiker  

                BH ma v Koblenzi tripatrovej kram, pred par lety to tam postavili a zprovoznili. Maj tam i zkusebni polygon, kde je mozny si kola vyzkouset.

                0 0
    • jiriry  

      Objednával někdo kolo poslední dobou?

      0 0
      • gersa  

        Cca 14 dní nazad z BD. Co tě zajímá?

        0 0
        • jiriry  

          Chtěl bych objednal Cube Full v karbonu, který mají skladem (nikde v ČR není a nikdo zatím neví, kdy bude). Nicméně se trochu bojím dávat tolik peněz přes DE e-shop.

          0 0
          • milan.v  

            Tak zrovna Bike-discount je prověřený a dlouholetý eshop…

            2 0
          • andy97  

            Nebál bych se toho. Taky plánují si tam kupovat kolo. Kdyžtak pak napiš jestli vše proběhlo dobře.

            0 0
          • tomvv  

            Na podzim, vše bez problému, za týden od objednání bylo doma.

            Jen tuším klasika – dopravci nepředají číslo, takže nevolali, ale dá se to sledovat na webu, takže víš, kdy asi dorazí

            0 0
          • meri  

            @jiriry Zadny Cube ramy skladem na BD nevidim,můžeš prosim poslat odkaz?

            0 0
    • Kockopes  

      Objednal jsem v neděli a ve čtvrtek dorazily boty five ten u Bike-Diskount.de ,sedí perfektně a velikost odpovídá 

      1 0
    • pm74  

      Resim takovou kuriozitku. Mam na ceste par veci z BD (DHL) a prislo mi avizo z Ceske posty o nabidce zastupovani v celnim rizeni. To, ze je Deutsche post a DHL v holportu a baliky u nas nasledne dorucuje posta, vim, ale tohle mi vzhledem k mistu odeslani (DE) prijde podezrely. Blbka na helplince velvyslanectvi pekla fabulovala, ze by taky mohlo jit o zbozi z Ciny a proto je potreba pro jistotu zahajit rizeni a na argumenty, ze existuje neco jako volny pohyb zbozi a osob na uzemi EU a ze zbozi uz proclil obchod uplne neslysela. Takze kontrolni telefonat na Celni spravu, kde jsem se dozvedel, ze urcita moznost zahajeni rizeni existuje (zluty pruh?) a COIku, kde nadhodili teoretickou variantu procleni adresatem v pripade pouheho zprostredkovani prodeje (CZ Ali smejdi), coz se mi v pripade BD nezda relevantni. Napada nekoho neco?

      0 0
      • Sinpa  

        Už se to řešilo v druhém vlákně https://www.bike-forum.cz/…ount-de.html

        Nic neplať, e-mail ignoruj a balík přijde :-)

        0 0
        • pm74  

          Jo diky, docela by me zajimalo, jestli ty postovni kurvy zkousi nachytat hejla a vytahnout z nej poplatek za zastupovani, nebo je to jen klasickej slendrian statni akciovky prolezly klientelismem. Uz je to podruhy a fakt me to drazdi…

          0 0
          • theedge  

            Když si při objadnávce zadáš DPD tak to přijde normálně bez problémů. Když tam necháš DHL, tak to předávají České poště a ta posílá tyto nesmysly – stačí je jen ignorovat.

            0 0
          • Breakpain  

            klasický šlendriánství ;)

            0 0
      • scota  

        Jsou to deme*** posílají tento email všem ikdyž je tam jasně uvedena zásilka z Něměcka XXXXXDE. Nic neřeš a čekej případně volej svého balíkáře.

        0 0
    • pm74  

      .

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.