• Peka

    Zdar lidi,

    stala se mi taková věc. Říznul jsem plášť, nasadil duši pokračuji dál. Kousek od baráku znova defekt. Už se mi to nechtělo opravovat tak jsem to zhruba kilometr tlačil. Doma zalepím plášť zevnitř, nasadím zpátky, nahodím a plášť se vlní jako had. Všude zaskočeno a stejně hází. Tak si říkám, že jsem to tedy musel nejspíš udělat já jak jsem ho tlačil. Podotýkám přední kolo a ještě jsem ho nadlehčoval a na prázdném jsem neujel ani metr. Dobrá, nový plášť.

    Bez problému nahozeno ani mm nehází. (stalo se zhruba v dubnu) Paráda. A teď další záhada. Včera jsem tenhle plášť sundal, že aktivně odstraním zbytky mlíka a doleju nové. Očistím, nasadím a plášť se opět začal vlnit stejně jako ten předešlý. Dvě hodiny jsem si s tím hrál a nic!!! Pořád se vlní. Za boha to nejde usadit tak aby neházel. Vzteky jsem tam vrazil další nový a opět bez problémů…nechápu??? Udělal mi to podruhé opět C X King. Když jsem několikrát sundaval a nandaval C Race Kinga naprosto bez problémů. Nikdy se nic takového nestalo, až teď podruhé u toho X Kinga. Nechápu proč se to děje a jak to odstranit. Nepoznačil jsem si v jaké poloze byl nasazený, to už je tak jediné co mě napadlo, Zkoušel jsem ho pootáčet dokola a stejně to nedopadlo. Nestalo se Vám to taky někomu???

    Díky Petr

    0 0
    • Tomáš  

      Po obvodu pláště je čára, která má být ve všech místech stejně daleko od ráfku, takže pokud není plášť kompletně zaskočený v patkách, tak přifoukni ( hlídej si max tlak na plášti a ráfku, foukni tu nižší hodnotu ). Nepoužíváš pro demontáž pláště montpáku? Conti to nedoporučuje. Co je to za verzi XK?

      0 0
    • Goob  

      Stalo. Continental MountainKingII. Po sundání kvůli centrování a výměně mlíka prostě hází, ať dělám co dělám. Na nahození i sundání jsem použil montpáky, protože nemám představu, jak bych to bez nich dokázal.

      0 0
    • Martin  

      jaká verze kontíků to byla?

      conti XK i RK, základní kevlary, jsem loni párkrát sundával kvůli výměně mlíka a po opětovném nasazení neházely.

      letos jsem vepředu přešel na verzi ProTection a tu jsem zatím nesundával. vzadu mě ProTection taky čeká, až mi vyschne mlíko, tak ji vyměním. takže s PT zkušenosti nemám.

      0 0
    • jIrI___  

      Jsou dvě možnosti – špatně usazené patky (namazat mýdlovou vodou) nebo prasklý kord (plášť vyhodit). V tvém případě to spíš tipuju na ty patky, ale u Continentalu mi už i praskl kord.

      0 0
      • scret  

        presne tak, bud spatne usazene nebo spatna patka…

        0 0
      • Peka  

        Mazání jsem zkoušel samozřejmně jako první věc. Ono si to sedne opravdu jen s drobnými rozdíly. Nedá se to ani víc dotlačit k patce z druhé strany. Ale ve finále se to vlní jako had. Přitom mi to žádný jiný plášť nedělá. Jenom tenhle typ. Přitom nemám pocit, že bych něco dělal blbě…plášť běhal jak víno, sundám, hadrem dostanu dolů mlíko nasadím zpátky a tohle…prasklý kord asi taky ne, leda bych ho zničil tím hadrem co jsem s ním drbal to mlíko. Což je asi blbost.

        0 0
        • jIrI___  

          Tak v tom případě to vidím na ten kord (mohl prasknout při nasazování montpákou, stačí pár prasklých vláken). Stalo se mi na X-K před týdnem úplně to stejné, ale háže mi to jen v jednom místě a zatím na tom ještě jezdím. Jen na silnici to nakopávání zadku není moc příjemné :)

          0 0
    • Tina  

      A ako sa chová plášť keď ho nafúkaš s dušou? Inak odporúčam vždy nahadzovať plášť nápisom výrobcu (napr. Continental) nad ventil. Budeš potom vedieť v akej bol polohe.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.