• sohy

    Váhám mezi těmito dvěmi helmami.

    Anketa: Jakou by jste brali Vy ?

    5x
    22%
    18x
    78%
    0 0
    • toram  

      Vem tu, která ti líp sedí na hlavě..myslim že tam moc rozdílů nenajdeš..

      jinak Giro je hezčí..

      0 0
    • Evilcleaner  

      mám atmos a největší rozdíl oproti ostatním přílbám které jsem kdy zkoušel vidím v naprosto bezkonkurenčním odvětrávání a myslím že inos v tom bude minimálně stejně. ta bellka nevypadá tak ventilovaná. kromě toho že giro je hezčí.

      0 0
    • karliner  

      Ionos, ale jen proto, že ji mám, Bell jsem si zkoušel různé a všechny mi přišly těžké nebo špatně vyvážené.

      0 0
    • jIrI___  

      Zajímavé, že ti sedí obě. Mně při zkoušení přišlo, že větší tvarové rozdíly než mezi Bellem a Girem snad už být ani nemohou :D

      0 0
      • Mikikuba  

        Přesně! a kromě toho třeba Atmos a Ionos nemají stejné kopyto na kterém se dělají…mám atmos a ionos mi neseděl ani náhodou…

        0 0
      • nooski  

        Přesně tak. Giro mi sedí jak žádná jiná značka a Bell na hlavě delší dobu nesnesu.

        0 0
    • JFtryall  

      Mam Volt a jsem spokojeny, sedi mi dobre a je fajn ze je i s ksiltem. Jinak je trosku tezsi nez Giro, ale chybu neudelas ani s jednim.

      0 0
    • J3Sl4n  

      Volta jsem loni rozštípal a potom jsem si koupil Giro Ionos. Seděla mi jak voltka tak jsem spokojený s ionosem. Volt má navíc kšilt a dobrý větrání. Ionos má super větrání,náhradní výstelky a ještě navíc vnitřní čepičku, kterou vepneš dovnitř místo výstelek. Dneska bych bral zase Giro Ionos.

      0 0
    • Mig_all  

      Tak predevsim maji obě uplne jiny upinaci system, me sedí rozhodne vic bellacke kolečko nez dvě giro zaražky na stahovacim pasku… A hezčí je taky ta Volt :-P

      0 0
      • J3Sl4n  

        I giro má na upínání kolečko. Upínací systém je hodně podobný, giro má to kolečko menší.

        0 0
        • Mig_all  

          Tak to je asi nejaka inovace, pravda zadnou giro jsem nemel uz nejaky ten patek v ruce, protoze jsem je diky tomu zkurvenemu systemu vsechny uplne zavrhnul, ale jestli uz maji taky neco rozumného tak priste giro zaradim zpatky do vyberu.

          0 0
          • J3Sl4n  

            Od loňskýho roku používají tento upínací systém: Roc Loc® 5 je nejmodernější upínací systém značky Giro, který umožňuje vertikální i horizontální nastavení vaší přilby. To vše zvládnete jednou rukou pomocí kolečka. Roc Loc® 5 je přitom o 40 % lehčí, než jeho předchůdce Roc Loc® 4.

            0 0
            • prvniodkonce  

              pomocí kolečka, které je úplně na hovno :(

              0 0
              • J3Sl4n  

                Nevím proč by mělo být na hovno.

                0 0
              • Evilcleaner  

                to kolečko je zdaleka nejlepší kolečko které jsem kdy na přilbě zkoušel

                0 0
                • prvniodkonce  

                  Tak ho zkoušej rok a pak napiš, jaký to bylo :)

                  0 0
                • Fanda.L  

                  Nevim estli je nejlepší ale myslim že to je uplně jedno. Mám Inos s tim přecvakávacím systémem, bez kolečka a tak 3× za sezonu jsem to nastavoval a pořád to chodí perfektně. Jestli to někdo s kolečkem nastavuje pokaždý když si nasazuje helmu tak se nedivim že se to opotřebuje..

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Sweepa mám 3 sezóny, před každou jízdou kolečko povolím, po nasazení utáhnu, během jízdy po asfaltu povolím, v terénu utáhnu atd. a pořád funguje bezchybně. Ty jezdce jak má třeba Met bych nesnesl.

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      Uniká mi význam, proč s tím furt kroutíš?

                      0 0
                      • jIrI___  

                        Ať si nerozcuchám účes. Proč cpát přilbu na těsno, když si ji můžu povolit a až následně utáhnout? Při asfaltových přesunech si ji povoluju proto, ať moc netáhne, v terénu utahuju proto, ať mi nesjíždí do očí. Možná je to zbytečné, ale dělám to odjakživa a jsem na to zvyknutý.

                        0 0
                        • Fanda.L  

                          Tak je to o stylu ježdění. Mě velikost padne dobře takže ji jednou nastavim a pak jí vozim jak na silničku tak na bajka a neštěluju s tim. Představa že o závodě ladim helmu jinak na jízdu v terénu a jinak na silnici mě trošku děsí :-D

                          0 0
                          • Mikikuba  

                            Souhlas.Podle mne by měla být nastavena furt stejně.Pokud se s tím nastavením takto furt hejbe asi není úplně 100% správná.

                            0 0
                            • Coffin Corner  

                              Jenže pokud má člověk víc vlasů, tak nikdy nemůže mít nastavený obvod přilby stejně. Stačí se zpotit a musí se mírně utáhnout. Naštěstí je to otázka dvou vteřin, alespoň u Swepky to tak funguje a je to dobrá vychytávka.

                              0 0
                              • Mikikuba  

                                tak pravda holou lebku nemám:) a vozím šátek.ale ty vlasy jsou asi pravda je třeba jich mít akorát:)

                                0 0
                          • jIrI___  

                            Naštěstí nejsem závodník :)

                            0 0
                            • Turbo  

                              Při závodě se to ladění občas hodí, někdy si na chvilku ulevit. Proto kolečko. Sám mám vice přileb jak pásky tak kolečka.

                              0 0
                        • McBlacky  

                          vybíráš si prostě přilby které jsou pro tebe nevhodné, to je celý :)

                          0 0
    • Biker jak Pes  

      Ze zkušenosti bych bral Bell. Vozil jsem model Sweep R a byl jsem maximálně spokojený. Lehoučká a seděla parádně…

      0 0
      • jIrI___  

        No, už jsem viděl i lehčí přílby než je Sweep :)

        0 0
        • Biker jak Pes  

          Já předtím vozil těžké krávy, takže byla lehká. ;-)

          0 0
          • J3Sl4n  

            Co se váhy týká, je lehčí Ionos než Volt. Ale podle mne je největší nevýhodou těchto přileb cena. Jinak když mu budou sedět, neudělá chybu ani s jednou. Další výhodou je u těhle helem karbonová výztuha skořepiny. Když jsem loni rozbil voltku, tak na ní popraskal polystyren, ale karbon ji držel furt pohromadě.

            0 0
    • Smazaný účet  

      tu s kšiltem!

      0 0
    • Gorgov  

      Zrovna na přilbě bych nešetřil.

      0 0
      • J3Sl4n  

        My se tady bavíme o helmách cca za 4000kč, ale na druhou stranu je spousta lidí který by ty prachy za přilbu nedali, nebo si to nemůžou dovolit. Proto si myslím, že je velice dobrý, když si koupěj helmu třeba v Lidlu, a zrovna tak můžou říct že se nemá na helmě šetřit.

        0 0
        • Gorgov  

          Tomu sice nerozumim, ale k tomu úvodu… No právě, pokud ti sedí a nemusíš extra šetřit, šel bych u Gira do modelu Aeon.

          0 0
          • J3Sl4n  

            Aeon je hezkej. Zkoušel jsem ho, váha je supr, ale nakonec jsem dal přednost ionosu, kvůli vyšší pevnosti, díky karbonovým výztuhám.

            0 0
      • Kubiczech  

        Ono je to dvousečné – mnohdy platíš fakt jen za značku. Mám jednu za 3,5 tis a druhou 1 tis a vychytanější je teda ta levnější, byť není slovutné značky. Na druhou stranu bych si stejně připlatil. (:

        0 0
        • McBlacky  

          Axon prostě není Giro :)

          0 0
          • nooski  

            Co je na Giro tak úžasného? Skořepina vybledla, výstelka se párala, nastavovací mechanizmus hned praskl a po pár letech se rozpadl úplně. Giro Monza za 2000Kč :-)

            0 0
            • McBlacky  

              těžko říct, já mám s Ionosem najeto víc než 30000km a akorát jsem jednou vyměnil výstelky :)

              0 0
    • Turbo  

      Párkrát už jsem lehnul a musím říct, že důležitý je u přilby taky hodně ochrana spánků na bocích.

      0 0
      • Turbo  

        Jo a Volt v Mku má 310 gramů bez štítku. Celkem těžítko, ale co se týče ochrany hlavy myslím jedna z nejlepších přileb.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.