• JarryC

    Zdravím všechny, na Kupkolo jsem chtěl koupit komplet kotoučové brzdy a chtěl jsem vědět, jak jsou hadičky dlouhé a že bych je potřeboval zkrátit ,(dotaz poslaný e-mailem)napsali mě cituji „Dobrý den,

    850mm a 1400mm.

    zkrátit není problém, stojí to 150kč.“ Tak jsem to objednal.Většinou to od nich chodilo brzo, ale když asi cca. po 4řech dnech žádná reakce na objednávku, tak jsem tam zavolal a že prý čekají až jim potvrdím, že souhlasím s cenou zkrácení(no dobrá,snad jsem to nepochopil) a že cena je tedy 350Kč. Když jsem argumentoval, že mě napsali 150Kč tak to prý bylo za jednu!? No souhlasil jsem. Balík přišel rychle, ale zadní nebyla zkrácená a navíc nádržka na kapalinu byla dost podřená. Tak jsem jim tu zadní poslal po domluvě zpět. Dnes to přišlo, hadička zkrácená, ale brzda ta odrbaná. Ani slovo omluvy, nebo snad nějaký bonus v hodnotě poslání toho balíku(byla to jejich chyba)

    Když jsem jim napsal jak si váží zákazníků, tak se mě v e-mailu omluvili,chtěli číslo účtu na tu stovku a prý jestli jsem jim napsal, že chci páku vyměnit. Tak jsem skončil s Kupkolo

    0 0
    • MirosPikos  

      Řekl bych vzájemná chyba v komunikaci a jednostranná chyba v obchodě, pokud poslali takový zboží.

      Ale zajímala by mě ta komunikace :)

      0 0
      • JarryC  

        chceš abych tu překopíroval ty e-maily?

        0 0
        • Tomas94  

          podle mně jde o listovní tajemství a bez „dovolení“ od kupkola to udělat nesmíš ;)

          0 0
          • petrun  

            Je to tak.

            0 0
          • mr.antik  

            myslim že většina tuší, jak komunikace s kupkolem vypadá :-)

            Holt cena dělá divy…

            0 0
            • hony007  

              To není jen cenou. Třeba Hanák má kolikrát věci levnější a žádné problém v komunikaci jsem nikdy nezaznamenal.

              0 0
              • terkad  

                Hanák mě teď pořádně vytočil. A to ani nebylo po mailu, ale osobně. Nějak jsem to popletla a čekala jsem, že krom výdejny má rovnou i prodejnu, kde je možnost věci vyzkoušet. Takže jsem tam dorazila, zjistila, jak to je a prodavač (podavač) mi říkal, ať si ty boty objednám na tom počítači, co tam mají pro klienty, že pokud tretry mají skladem, rovnou mi je vytáhne. Bez objednávky mi je ale odmítl na vyzkoušení dát, dokonce mi říkal, že musím vědět, jaké přesně chci a že pokud nevím, mám si je vyzkoušet někde, kde je mají vystavené a pak si je u nich objednat…Popsat celou akci by zabralo trochu víc místa, ale přístup toho chlapa bych na zabití…

                0 0
                • hony007  

                  No já měl u Hanáka tretry objednaný, asi troje naráz, dával mi je přímo Hanák, ať si sednu na tu židličku vedle stolu a v klidu zkouším :-D

                  0 0
                  • terkad  

                    Jo, tak mě na to řekl, že si jich vícero objednávat nemám, že je sice ve skladu mají, ale nepřinesou. A vícero objednávat nemám, že si mám někde jinde zjistit, jaké chci…chlap tam asi hrál na počítači piškvorky a nechtělo se mu zvedat zadek.

                    0 0
                    • terkad  

                      Nějak jsem se do toho příspěvku zamotala, ale význam je snad jasnej…

                      0 0
                      • Člověk a jeho svět  

                        Ale jo, význam je celkem jasný – jsi zatím jediná s takovou zkušeností.

                        PS: Jak se u Hanáka nakupuje, má napsáno i na hlavní stránce na webu. Že lidi neumí číst, za to už on nemůže.

                        0 0
                        • terkad  

                          Těch obchodů je v Brně hromada, prostě jsem to spletla. Ale to tu neřeším. Mě jen dostala ta neskutečná neochota a to, jak to měl prodavač u pr…

                          0 0
                          • jIrI___  

                            A to si vzpomínám, že Hanák byl tak před třemi, čtyřmi lety jeden z mých neoblíbenějších brněnských kameňáků…

                            0 0
                            • Tommy_Lee  

                              Tak kazdej ma nekdy den blbec, zejo. Proto bych Hanaka hned nezatracoval. Moje zkusenosti jsou jenom pozitivni jak s kamenakem driv, tak ted s tou „vydejnou“ :-)

                              0 0
                          • RomanH  

                            Tak nevim, asi blbej den, za nejakych 13 let, co Hanaka znam, jsem se s neochotou nikdy nesetkal, prave naopak.

                            0 0
                          • Člověk a jeho svět  

                            Může být. Ale z osobní zkušenosti vím, že je to spíš výjimka, na rozdíl od jiných brněnských obchodů, kde to je pravidlem a kde se tváří tak, že je zákazník obtěžuje…

                            0 0
                          • Schoscha  

                            Možná se borec blbě vyspal (což ho neomlouvá)

                            když sem vyzvedával zboží, tak mi celkem ochotně donesli

                            na prohlídnutí brašnu na nosič a nebyl problám ani s tím, že jsem ji rozbalil a dlouho zkoumal.

                            Nakonec jsem o den později objednal.

                            Za týden jsem ji reklamoval(utržený popruh)a dostal obratem novou.

                            0 0
                    • kali222  

                      asi to zna… zensky a boty… :D

                      0 0
                • Rudyshy  

                  ja teda s hanakom nemam ziadne problemy vzdy si tam nieco skusim a neni nikdy problem. Bohuzial ked poslem emial s dotazom tak to trva strasne dlho a telefon nemaju zverejneny.

                  to ma vzdy stve .. aj teraz cakam na odpoved o naskladneni :(

                  0 0
                • marco  

                  Také jsem před létem koukal jako, puk že tam nemají prodejnu ,ale jen kanceláře. Objednal jsem na místě u dveří přes ten počítač a zaplatil. Z toho prostředí to nevypadá jako obchod s kolama jen sterilní kancelář typu makléřská firma nebo callcentrum.

                  0 0
                • Loner  

                  trochu tě nechápu, jak tě může rozzlobit podavač v E shopu, který ti doporučí zkoušku v kameňáku. E shop přece ze své podstaty není zkušebna.

                  0 0
                  • Nikovlas  

                    Kameňák ze své podstaty taky není zkušebna.

                    0 0
                    • Azmir  

                      A jaký by potom zbyl důvod nákupu v kameňáku?

                      0 0
                      • Nikovlas  

                        Tím jsem chtěl říct, že kameňáky nejsou od toho, aby sis to tam vyzkoušel a pak si to koupil na internetu. To, že to dokonce internetový prodejce zákazníkovi doporučí, mi připadá jako naprosté hulvátství. Jemu tu pochopitelně plně vyhovuje, když náklady spojené s vystavováním zboží za něj ponese „kamenný“ prodejce a on akorát „slízne smetanu“.

                        0 0
                        • Azmir  

                          Špatně si mě pochopil, ale když něco koupíš v kamenáku, tak je to budto malá věc, co se ti nevyplatí posílat z netu nebo jsou to věci které si potřebuješ vyzkoušet jako helma, tretry a podobně a když ty si napsal že kameňáky nejsou „zkušebna“, tak pokud by se v kameňáku nedali věci zkusit, tak by potom neměli žádný význam.

                          0 0
                          • Nikovlas  

                            Asi by sis měl raději znovu přečíst Lonerův příspěvek a pak moji reakci. Ten, kdo to špatně pochopil jsi evidentně ty.

                            0 0
                            • Azmir  

                              reaguju na „Kameňák ze své podstaty taky není zkušebna.“ Na tom není co špatně pochopit, pokud to není špatně napsáno.

                              0 0
    • Azmir  

      Na jednu stranu je chápu, že toho asi mají hodně atd, ale na druhou stranu je to samozřejmě jejich chyba a taky by mě to nasralo, měl jsem podobnou zkušenost s koloshopem, kdy jsem si koupil vidli na kotouče, ještě jim to dal do poznámky a ona přišla na včka, tak jsem to poslal zpět a omluva samozřejmě žádná a poštovné jsem ještě platil já, i když slibovali že ho uhradí.

      0 0
      • blisterexist  

        na koloshopu jsem dopadl stejně, taky poslali blbé brzdy a taky říkali jak velice pošlou poštové a hovno

        0 0
        • JakeF  

          Mně blbý pláště :D.

          0 0
          • vasek80  

            Mě 2,0 místo 2,2 Jen omluva a prachy za poštu nic.

            0 0
            • scret  

              napisu to pod tebe, ale reaguju i na kolegy nad tebou…

              Panove, pokud nic neprislo za postovny, meli jste se ozvat a resit to, nic ve zlym… Takhle tady pozde bycha honiti…

              Nakupuju v koloshopu dost, obcas se nejaka chybka stala, ale vzdy byla nejaka kompenzace!

              0 0
              • Dav...1  

                No to je pravda, ale pokud to takhle zkousi pravidelne, tak je to prasarna. (vetsina lidi se nato vykasle kvuli 50 korunam dalsi tahanice)

                Seriozni eshop by naopak takovym problemum mel predchazet.

                0 0
                • scret  

                  myslim, ze z poctu zakazniku je to jen velmi male procento a skoro bych se vsadil, ze umyslne to neni…

                  Je zvlastni, ze nekdo s klshpem problemy ma a nekdo ne…

                  Zrejme jde o komunikaci a taky nekdy trochu trpelivosti… Kazdy si dnes predstavuje, ze zbozi z eshopu bude mit druhy, treti den doma..

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Zas když ten e-shop deklaruje dodání do 3 dnů, tak proč bych s tím jako zákazník neměl počítat?

                    0 0
                    • scret  

                      jj, a na vsechny praci prasky je reklama, ze jsou zarucene nejlepsi:)) Proste to beru s rezervou…

                      0 0
                  • gargamel  

                    U kupkola to tak většinou funguje (rychlé dodání). Včera po poledni objednáno, dneska ráno to mám v kanclu na stole.

                    0 0
                    • scret  

                      na kupkole jsem bral parkrat… Bohuzel vetsinou chci veci, ktere nejsou zrovna v nabidce a tam nemam u KK sanci… U koloshopu si reknu co potrebuju a oni mi to sezenou a za dobrou cenu…

                      0 0
                      • gargamel  

                        Mám to podobně. Běžné věci, co jsou na KK skladem, tak objednávám tam. Zbytek věcí tady u nás v kameňáku. Ale postupně se přesouvám poslední dobou s některejma nákupama spíš do toho kameňáku. Objenaji mi co potřebuju, za rozumný ceny.

                        0 0
            • Peslezedirou  

              Koukám, že koloshop stále nefunguje, takže nic nového.

              0 0
          • Honz8t  

            Mně krátkou sedlovku a poštovné taky nikde…

            0 0
            • hony007  

              A určitě jste to všichni nahlásili ČOI místo mlácení prázdné slámy na netu.

              0 0
              • JakeF  

                Mně poslali rozdíl v cenách na účet, takže v pohodě…

                0 0
              • Honz8t  

                Ne, poštovné za 50,– jednou za čas mně nevytrhne. Tímhle způsobem si testuji e-shopy a jejich přístup k zákazníkům. Mé očekávání je, že se ozvou a zeptají kam mi mají poslat peníze, které jsem musel dát za poštovné kvůli jejich chybě (poslání 30cm sedlovky místo objednané 40cm). Takže v tomto kritériu má u mne Koloshop mínusové body. Jinde jsem stejnou situaci zatím nemusel řešit, asi mám vcelku štěstí.

                0 0
                • saddik  

                  Máš pravdu, kompenzaci by měli nabídnout sami, ale zas by mě nijak nevytáčelo, že to neudělají, prostě zkoušejí, jestli to necháš být. Huba mi neupadne, abych si o to do mailu nemohl říct. Na kompenzaci máš nárok, ale oni nemají povinnost Ti ji nabídnout, přestože by to samozřejmě bylo slušné a působilo by to dobře. Nezbývá tedy, než se o ten nárok jednoduše přihlásit.

                  Je třeba zajímavý, kolik lidí má koule ukecávat cenu v kameňáku (to by mi třeba přišlo trapný), ale normálně si říct o něco, na co mají nárok, jim kolikrát dělá potíže (to myslím obecně, ne na Tebe).

                  0 0
                  • scret  

                    souhlas..

                    s tou kompenzaci, nejsem dnesni a takova je dnes doba, pokud si neco nevykricis, to nemas…

                    0 0
                  • jIrI___  

                    Koloshop mi poslal špatný rozměr kotouče, tak jsem se bez problémů domluvil, že jim to pošlu zpět a oni sami nabídli, že mi jako kompenzaci poštovného přibalí ke kotouči zdarma bidon. A jak řekli, tak udělali, vyřešeno ku oboustranné spokojenosti :)

                    0 0
                  • Honz8t  

                    Nikde jsem nepsal, že by mně to vytáčelo, to že to zkoušejí a čekají, jestli si to zákazník bude vydupávat, je jistá známka jejich přístupu (povinnost teď neřeším). Mimochodem, moc se na výměnu netvářili a chvíli mně přesvědčovali, jestli mi kratší sedlovka nestačí. A navíc jsem jim i napsal, že očekávám úhradu mnou zaplaceného poštovného, a přesto nic.

                    0 0
          • Flegmatik  

            No jo no, chyba se stala. Si čekal X-Kingy RS za 4 stovky za kus? Já to taky zkusil, ale spíš jen fakt zkusil, protože jsem to neviděl reálně, že by to fakt byly RS verze :-) Ale pak jsem to poslal zpátky a všechny náklady s posláním zpět mi naštěstí uhradili.

            0 0
            • alinceb  

              Já sem tam takhle jednou objednal Epicona, co měli špatně oceněného na e-shopu a oni mi hned poslali potvrzovacího maila, ale už se správnou cenou…:D

              0 0
      • saddik  

        Já nevím, jak to dělám, ale jak na KK (to už je přes rok), tak na Koloshopu jsem reklamoval a v obou případěch bez problémů kompenzovali poštovné na zaslání zboží zpět. Vybral jsem si ho ale ve zboží (nějaký spotřebák) – já ho stejně potřebuji a shop to tolik nestojí (reklamace nebyly chyby shopů, ale zboží), takže jsou obě strany spokojené. Nevím, jak vy, ale já třeba píšu vždycky jak papírovej průvodní dopis, tak mail, kde žádám, aby se mi ozvali, až to přijde, abychom se na zbytku domluvili..

        0 0
    • Člověk a jeho svět  

      No jo, super e-shopy. Chcete ušetřit, tak se nedivte.

      0 0
      • roman 3D  

        furt lepší než kupovat v předraženejch kameňácích kde stejně mají skladem hovno a malej výběr:-)

        0 0
        • roman 3D  

          minulý týden např. jsem se byl na pár věcí informovat u Žitnýho a tam teda neutratím ani korunu

          0 0
          • kubad  

            lol tak klidne nakupuj u zajice bez pytle zitneho :-) urcite rad zaplatis o polovinu vic

            0 0
            • roman 3D  

              že ty seš jeden z těch nešťastníků z kameňáků:-)

              0 0
              • scret  

                ze ty ses jeden z tech paranoiku, co videj podvod za kazdym rohem:))

                0 0
                • roman 3D  

                  sem si nevšim že bych někde někoho z něčeho podezříval, pouze že si raději koupím věci ze shopu než u některého nešťastníka v předraženým kameňáku kterej tam má stejně velký kulový a čekat tejden než něco seženou určo nebudu

                  0 0
                  • scret  

                    ja s tebou souhlasim, jen mi prislo vtipny, ze kubada osocujes z kamenaku:)

                    0 0
                • McBlacky  

                  ono v dnešní době kdy kopie top end karbon komponentů jsou valený na trh po kontejnerech není od věci si občas zkontrolovat co kupuješ. I eshopy už prodávají fake FSA a WCS například.

                  0 0
                  • scret  

                    jj, dneska se tomu nevyvarujes… Otazka ale je, do jaky miry jsou ty faky min kvalitni… a zdali to bezny uzivatel vubec pozna…

                    0 0
              • kubad  

                beeeeeee teda neeee :-)

                ale schvalne si srovnej ofikonceny u zitneho s tema od zajice v pytli na e-shopech :-)

                0 0
                • roman 3D  

                  právě pro zajímavost jsem se byl u něj podívat na nové adrese jestli se za ty léta náhodou něco nezměnilo – nezklamal mě – nezměnilo, akorát se začal ***** do spešlu

                  0 0
                • alinceb  

                  No já sem na Žitného zvědavý. Kolega od něj loni koupil skládaného 29era na Stumpu s Vikingama. Nenechal si ty Vikingy rozmluvit, ačkoliv jsem ho varoval, že se ser*u, no a teď po roce mu prasknul první drát. Kolo mi spravili (drát musel zaplatit, ale práci ne – wtF?!? Takové jednání nechápu…), ale zase mu v nich něco skřípe…

                  Tak sem zvědavý, jak se k tomu Žitný postaví dál…:)

                  0 0
        • Člověk a jeho svět  

          Jak kde, jak co, a hlavně – každého věc. Já podporuji svého prodejce :).

          0 0
          • Algheroteam  

            Naprostý souhlas. Mám „svůj“ obchod + servis v jednom, znají mě tam jménem, majitel vždy se mnou prohodí pár slov, mechanici už znají moje vrtochy, vždy tam dobře pokecam. Seženu tam vše co potřebuji, co není tak se objedná atd. A aby to nebylo jen o ochotě a vstřícnosti personalu.. Na vše mám automaticky 20% slevu a pokud sháním něco specifického coje na webu k dsehnání levněji vždy se na ceně dohodnem. Tedy já jsem pro kamenné obchody a kontaktní obchod.

            0 0
            • alinceb  

              To jde, pokud máš takový kameňák v dosahu a pokud u nich utrácíš dost peněz. Já si kola servisuju sám a na chození do kameňáků nemám čas. Pak nic jiného než e-shopy nezbývá…:(

              0 0
      • Kubiczech  

        I kdybys to poštovný platil čtyřikrát, tak se to oproti některým kameňákům vyplatí.

        0 0
        • Člověk a jeho svět  

          Pak se ovšem nedivte, že se stane to, co se popisuje výše.

          0 0
          • Kubiczech  

            Já se nedivím, každý se někde splete. O komunikaci a vůbec pověsti některých eshopů si taky myslím své. Bohužel o nich prostě nakupovat budu.

            0 0
      • nooski  

        Zato v kamenném obchodě je výběr nulový, věci na objednávku jen po složení zálohy, znalost zboží nulová, technický um zdatně sekunduje znalosti zboží a jako třešnička na dortu za pultem protivná osoba bez sociální inteligence a slušného vychování. Na druhou stranu zboží je předražené a leckde se dá najít již téměř starožitné zboží, ovšem za stále stejnou cenu, za kterou se před deseti lety začalo prodávat. Existují výjimky, ale bohužel jich je žalostně málo.

        0 0
        • king-bike  

          +1

          0 0
        • nox159  

          jmenuj konkretne at mam predstavu ( a do mailu kdybys mohl) diky udelam si aspon predstavu :)

          0 0
        • jIrI___  

          Asi tak. Do těch výjimek bych zařadil třeba RožnovBike, to je fakt super obchod s lidmi, kteří mají přehled a seženou všechno co si člověk vymyslí, ceny jsou navíc u mnoha položek podobné internetovým.

          0 0
    • m3rlin  

      Já třeba objednával už hodněkrát a nikdy žádný problem…

      brzdy, videl, sedla, retezy, kazety, zapl. kola

      spousta veci :) a vzdycky vsechno OK a bezproblemu

      komunikace s nimi obcas vazne a pokud chces vic veci tak jim musis VSE polopate napsat… je to jako vsude jinde, udelaji jen to minimum co jim reknes a nic navic.

      0 0
      • saddik  

        +1 Je třeba si uvědomit, jak lidé čtou maily a podobná sdělení, a tomu přizpůsobit jejich obsah. Taky se mi kolikrát stane, že v delším mailu přeskočím větu nebo úplně nepochopitelně přehlídnu nějakou část sdělení.

        0 0
      • alinceb  

        Mám to podobně. S KK nebyl nikdy žádný problém…

        0 0
    • TomT  

      Omlátit jim to o hlavu..To už je fakt hrozný, že i nový věci z e-shopu přicházej poškozený..Mě takhle jednou od nich přišli karbon řidla, ve kterejch byl normálně důlek..

      0 0
      • Tomas94  

        Určitě jsi šťastný že jsi to tu napsal..

        0 0
      • Azmir  

        A když si to reklamoval, tak ti poslali skleněné kuličky nebo hlíněné? :o))

        0 0
        • TomT  

          Co tu tady melete? To mam jako bejt štastnej z toho, že mi pošlou promáčklý řídítka, že jsou při reklamaci totálně neochotný, jakože na funkci to nemá vliv, a že ještě musim platit za poštovný? Tak to sorry pánové ;-)

          0 0
          • JakeF  

            Tak víš co, když chceš levný věci, jdeš ke Kukovi… Pokud chceš první ligu v přístupu, zajdi si do Bicycle Café, ale zase si to pořádně zaplatíš…

            0 0
            • karliner  

              Pak je ještě jeden level – chceš první ligu v cenách a první ligu v aroganci prodavačů – jdi ke Štěrbovi :-)))

              0 0
              • baty  

                +1

                Tak to je přesný!

                0 0
              • Smazaný účet  

                kolega v práci si libuje jak je to tam skvělý… ale on je přesně ten typ „nechám si vnutit to nejlepší a nejdražší“. :-)

                0 0
    • antuch  

      ještěže to mám do Třemešný ke Kupkolu jen 30km. Objednám, zajedu si tam, věci si prohlídnu na místě a pak se teprv rozhodnu:-) Takle sem minule kupoval vidli. Objednal jsem SID a Rebu, sebou si vzal váhu a po zralé úvaze vzal jen tu Rebu. DOmluva stoprocent:-)

      0 0
    • petrun  

      Když jsem objednal na netu Rebu 29er, přišla s uříznutým krkem a naraženým ježkem. Nebudu záměrně uvádět jméno velmi známého e-shopu protože jsem stejně hned po doručení vidlu o 15mm řezal a vyhazoval spacer kvůli zvýšení zdvihu. Žádná škoda mi nevznikla ale dovedu si představit ten mazec kdyby jí dostal někdo kdo potřebuje delší krk.

      0 0
      • jonti  

        Jakej mazec, prostě bych jim zavolal, řekl jim co se stalo a domluvil se na vrácení peněz nebo poslání fakt nové vidlice.

        0 0
      • alinceb  

        Taky dobrý…:D

        0 0
      • jIrI___  

        Jo, stejná zkušenost. V popisu psané „neřezaný krk“ a vidle přišla s řízlým krkem a naraženým ježkem. Naštěstí mi délka krku přesně seděla, takže mi v podstatě ušetřili práci i ježka :D

        0 0
        • joudys  

          možná seřízli krk a klepli tam ježka na poště jako nějaká nová služba zákazníkům

          0 0
      • Smazaný účet  

        Taky i prisla vidla sundana z kola, rozly krk a zapomenuty spodni krouzek hlavoveho:)

        0 0
      • trpaslik72  

        No, ač reakce na starší příspěvek, vybalil jsem Rebu 2012 a měla řízlý krk a naraženého ježka. Navíc celá zásilka byla fakt prasácky zabalená. Na vidli nebyl nasazený plastový chránič/rozpěra (pouze vhozená do krabice), ostatní věci volně naházené u vidlice a celkově byla vidle v uvozovkách chráněna igelitovým pytlem.

        Vrcholem byla chybějící položka v zásilce.

        V jedné z konverzací mi bylo napsáno, že je vidlice nová, krk jen zabroušený a ježek naražený jako bonus pro lidi, kteří nemusejí mít narážeč (prostě ptákovina, stejně to každej zkracuje jinak).

        Komplet objednávka šla ihned zpět. Momentálně trvám na výměně vidle za opravdu novou, dodání chybějící položky a kvalitnějším zabalení.

        Nebudu jmenovat shop u kterého se mi tato negativní zkušenost stala, ač je to asi jasné.

        0 0
        • maajkee  

          No jo, vždyť to ale každej ví, že prodávají OEM produkty demontovaný už z hotových kol.

          Jejich hlavní zaměření je na cenu, takže těžko očekávat něco víc.

          0 0
          • trpaslik72  

            Já osobně to tedy nevím, o ničem takovém tam v žádném případě informace nedávají, tak nevidím důvod, proč takto klamat zákazníka. Navíc kvalitu zapírání jim nelze upřít.

            0 0
    • Dejv94  

      Naštěstí jsem na tom přesně naopak, Objednám si plášť od Rubeny RACING PRO a on poštou došel „Tubeless Supra“.

      Ale například z axitbikes.cz mám vynikající zkušenost, vše bez problémů, rychlé jednání a bezproblémové reklamace. Z Kupkola jsem ještě nic nereklamoval.

      0 0
    • Jenda  

      nechci nejak obhajovat kupkolo, ten shop ma spoustu much ale i vyhod, jen ze zvedavosti by me zajimala fotka ty odrbany paky. Neber to nejak rejpave ale dovedu si predstavit ze treba neco co ja bych vubec neresil (pri dany cene) muze byt pro nekoho stezi akceptovatelny. Tak jenom abych si udelal obrazek jak to je.

      0 0
    • parduba  

      U kupkola pozor na poznámku u zboží„dodáváme do 2–3 dnů“

      Většinou to znamená že to vůbec nebude.

      0 0
      • Tomas94  

        nechcu se KK zastávat to si klidně můžou udělat sami, ale nikdy jsem zatím enměl problém s jakoukoliv objednávkou a to jsem nakoupil už za pár desítek tisíc. Věci pro mně i různé známe a všchni nadmíru spokojeni. Jednou jsem dostal „nefunkční“ blikačku za pár drobných. blikala si jak se ji chtělo , naspal jsem do KK mail a v dalším balíčku zdarma byla přihozena.

        Druhá korespondence proběhla nedávno… 0Objednávka v utery , podle všecho jsem počítal že v patek bude vše doma. Ovšem že nebylo. Napsal jsem mail, p.Kuk odepsal během pár hodin a Balík byl v sobotu expresně doručen.

        Za mně jen dobrá zkušenost.

        0 0
        • Trog  

          Ing. Kuk je s Kupkolem od začátku a sním se domluvíš na všem.Např. 2 x jsem posílal tretry s otlačenejma kuframa na z5 za jiný upně nový.Jednou jsem posílál pár týdnů jetou vidlu za jinou novou,hlavko atd..

          Ale běda jak jednáš s někým jiným tak nemáš šancu…

          Za mě kupkolo a koloshop best of.Nikde jsem nic jinýho neobjednal ani nehodlám.

          0 0
          • jecnak  

            TO je teda uzasny komfort dostat pokazdy neco jineho nez jsem objednal a pak sahodlouze resit abych dostal co jsem vlastne chtel.

            0 0
          • kali222  

            urcite ta vidle nebude recyklat. :P

            0 0
      • Baldyman  

        Je to tak. Objednával jsem haldu věcí a z toho 2 položky s dodáním 2–3 dny. Ihned přišlo ať vyberu náhradu. Žádal jsem o termín dodání ,že počkám, přišla odpověď TO PROSTĚ NESEŽENEME. Bylo to pro mě zklamání ,jelikož jsem poptal zboží jinde a tam mají normálně skladem, takže jsem nechápal proč to nejde sehnat ,projevit trošku snahy,akceptoval bych i vyšší cenu. Pracuji také se zákazníky a z mého pohledu bych zákazníkovi vyhověl. Jediné co mě drží u Kupkolo ,je šíře nabízeného sortimentu. Zatím jsem podobný obchod nenašel.

        0 0
        • alinceb  

          Koukni třeba na AXiT. Řekl bych, že sortiment mají ještě větší než KK…;)

          0 0
          • karliner  

            To je možné, ale ten jejich web je doslova příšerně uživatelsky nepříjemný.

            0 0
            • alinceb  

              To je pravda, no…co se týká komunikace, velikosti sortimentu i termínu dodání, tak můžou KK celkem dobře konkurovat. Navíc tam seženeš i díly, které KK nemá (Thomson, ControlTech a spousty dalších). A ceny mají s KK taky celkem srovnatelné (možná o trošku vyšší)…

              Z českých e-shopů beru nejvíc z KK, pak od Budiny, z AXiTu a taky celkem koukám na IndividualBike (mají někdy super slevy).

              0 0
              • tonik666  

                Jo, Axit mají zajímavý sortiment. Třeba nedávno jsem od nich kupoval zámek onguard, mají ho jako jediný v česku, byl jsem fakt nadšený, že se u nás dá sehnat. Jsou jediní, kdo dělá moc pěkné, funkční a levné U-locky (jedem mám asi 4 roky).

                0 0
            • Lada,s  

              To jo, například řazení podle ceny je naprosto nefunkční

              0 0
    • jecnak  

      Pro mne dalsi shop, kde nic nebudu objednavat. Viz mail do Koloshopu:

      Dobrý den,

      podruhé jsem objednal na Vašem e-shopu zboží a podruhé došlo nekompletní či poškozené. V příloze zasílám fotku klik, které mají odřený pavouk. Kliky nebudu posílat zpět a řešit výměnu a ztrácet čas na poště, ale z principu mě podobné dodávky vadí. Nemluvě o tom, jak bylo zboží zabaleno. Uvnitř balíku pak zmuchlaná faktura a protokol o zaslání zbozí a ještě zmuchlanější reklama na váš servis. Nemám už odvahu u vás cokoli objednávat.

      S pozdravem

      0 0
      • kali222  

        ja tu kdysi postoval v jakym svinci mi od nich prisel obsah balicku :) pohazeny odpadky, obaly od zradla. :)

        0 0
        • Člověk a jeho svět  

          myslím, že to je většině místních úplně buřt…

          0 0
          • kali222  

            to je dost mozne, ale me jako zakaznikovi to burt neni. jsem rad za napsani zkusenosti jecnaka. diky tomu vim, ze mam hledat sluzbu jinde. :)

            0 0
        • Martin  

          hm, dobrý kentus… celá kráva do polívky už je moc

          0 0
      • jIrI___  

        Na koloshopu jsem kupoval vidli, označená jako nová. A skutečnost byla taková, že měla fest seřízlý krk, naraženého ježka a otlačené patky pro kolo…

        0 0
        • maajkee  

          V tom je právě zakopanej pes. Lidi si zvykli na tyhle nízký ceny, ale jen díky šedýmu dovozu, oem dílům a dílům z rozebraných kol.

          Pak když by někdo měl kupovat díly za „normální“ cenu, tak mu to příjde předražený jak prase. Nikdo už neřeší jak mu díl příjdem, v jakým stavu a jak bude fungovat případně následná reklamace.

          0 0
          • jIrI___  

            Tak jasně že jo. Ale kdyby u nabídky napsali, že je vidle třeba sundaná z kola, tak neřeknu křivého slova.

            0 0
            • maajkee  

              Jenže to by si třeba pár lidí koupi už rozmyslelo. Taky mi to příjde ale nefér nenapsat tam, že je to OEM díl.

              0 0
          • Martin  

            zakázat je, hajzly :)

            0 0
          • Nikovlas  

            Ale asi je rozdíl „OEM“ a „sundané z kola“, ne? Měl jsem za to, že „OEM“ díly jsou určeny pro stavbu kol a někteří prodejci je místo toho prodávají samostatně, zatímco v tomhle případě jde o díl, který byl už na kole namontován…

            Celkově mi připadá absurdní, že chtěj výrobci za „nešedivky“ víc peněz – prostě na ně kašlu a koupím si šedivku – je to totéž, výrobce na to vynaložil tytéž náklady, nevím, proč bych měl platit o 50% víc – viz. např. Mavic.

            0 0
          • Mr.Pavka  

            Takze OEM dil je určenej pro montaz a je většinou jen v pytličku? A ktabičkovej dil je kvalitnějši a prodava se spiš v kamenakach?

            Take třeba krabičkova XT kazeta je kvalitnějši nez OEM pytlčkova určena k montazi?

            Mam v tomhle trochu bordel pořad.

            0 0
            • maajkee  

              Já třeba díly v krabičkách miluju, jak něco příjde jen v pytlíčku nemám z toho takovou radost.

              Třeba když příjde oblemcaná osa v pytlíku, to bych zvracel…

              0 0
              • trpaslik72  

                Naprosto souhlasím, je to otravný a rozhodně z toho člověk pak nemá pocit jako z nového zboží, které si zakoupil.

                0 0
                • jIrI___  

                  Mi příjdou víc otravné ty krabičky, protože to je věc navíc, s kterou musí jít člověk ke kontejneru.

                  0 0
                  • maajkee  

                    Jakto, do tý krabičky přeci zabalíš ten původní díl, kterej upgraduješ a prodáš ho přes inzerát :) Naopak ti to ulehčí situaci, že nemusíš shánět vhodnou krabičku :)

                    0 0
                    • jIrI___  

                      Ber to tak, že někteří lidi mění díly až když se ty původní rozbijí.

                      0 0
                      • Kubiczech  

                        S tím jsem se ještě nesetkal. Asi chodím na blbá fóra. (:

                        0 0
                      • maajkee  

                        No ale to ty přeci nejseš :)

                        0 0
                      • xshreck  

                        spotřebák se jezdí do smrti na zimáku! Co z kola zbyde to se prodá :D:D

                        0 0
                        • karliner  

                          Jako minimálně jeté holkou po cyklostezce :-)))

                          0 0
                          • xshreck  

                            Nene, jako nové :-D

                            Ale něco si člověk vyzkouší a pak se mu to doma akorát válí .-)) třeba nějaké kazety, kola. řetězy :D

                            0 0
                          • maajkee  

                            No každej není podvodník jako ty ;)

                            0 0
                            • Ruprt2  

                              Zloděj křičí chyťte zloděje? :-D

                              0 0
                              • karliner  

                                Ne, změna taktiky z „uraženej kluk na pískovišti“ na „100× opakovaná lež se stává pravdou“ :-)

                                0 0
                              • maajkee  

                                Ne, já zloděj nejsem. Co je ale nadmíru jasný, je to, že ty jsi ******* ;)

                                0 0
                                • Ruprt2  

                                  tak ono záleží na definici zloděje.

                                  Člověk co vědomě nakupuje kradené díky a co prodává kradené kola, by do nějaké takové definice docela zapadnul.

                                  0 0
                                  • xshreck  

                                    Zloděj a překupník (kradených věcí) je trošku rozdíl.

                                    0 0
                                    • Nikovlas  

                                      Asi jako nájemný vrah a ten, kdo ty zakázky dohazuje.

                                      0 0
                                      • xshreck  

                                        Nebýt těch kdo zabíjej, Neměl by komu dohazovat. Asi takhle.

                                        Navíc kdo ví kolik lidí si tady koupilo kradený věci. A kolik se jich nechalo napálit. To jen tady někteří to vytahujou. Kdyby mi někdo něco levně nabídnul a mohl jsem na tom vydělat, byl bych blbej nevzít to.

                                        0 0
                                        • karliner  

                                          Je rozdíl využít výhodnou nabídku a koupit vědomě kradené zboží.

                                          K tvé teorii o nájemných vrazích bych řekl, že to je přesně naopak, nemyslím, že by killeři obcházeli lidi s nabídkou :-)

                                          0 0
                                          • xshreck  

                                            100 lidí 100 názorů :)

                                            s tím kradeným zbožím máš pravdu. Ale to ti nikdo neřekne a jen tak to nezjistíš. To je na tom to blbý. Navíc takového člověka bych předal úřadům, ať si ho projedou. Když vidím jak se známejm ztrácej věci. Tfuj

                                            0 0
                                          • Nikovlas  

                                            +1 Nabídka je vždy taková, aby uspokojila poptávku.

                                            0 0
                                  • maajkee  

                                    Nakupuju vědomě kradené díly? Předlož důkaz a já klidně nechám své živnosti. Prodává kradené kola (tedy víc než jedno)? Předlož důkaz a já klidně nechám své živnosti. Jestli žádný důkaz nemáš drž hubu a nedělej ze sebe čím dál většího ******.

                                    0 0
                            • Frostty  

                              hehe

                              0 0
                        • jIrI___  

                          Nemám zimáka, takže spotřebák dojíždím na normálním kole (teď jsem na C9 naměřil 133,2 mm :D).

                          0 0
                          • xshreck  

                            C9 mi furt střílela už na 132,7 :(

                            ale jednu málo jetou zkuím dát mojí. Ta by jí měla vydržet hooodně dlouho :)

                            0 0
            • Martin  

              krom plášťů, kde asi u krabičkových probíhá lepší kontrola jakosti, není mezi OEM a krabicovým dílem žádný kvalitativní rozdíl. OEM akorát postrádá retail balení

              0 0
            • JakeF  

              Je to úplně to samý… Navíc se to často vyndavá z krabic jen aby to zabralo míň místa při přepravě.

              0 0
              • maajkee  

                Tak to rozhodně ne :)

                Vzhledem k tomu, že z většiny shopů choděj krabice tak 2× – 3× větší než obsah balení :)

                0 0