• Marian86

    Zdravím,

    píšu spíše ze zvědavosti, jestli někdo z Vás taky jezdí na některém z těchto kol. Já před nedávnem koupil Author Avion 2013. Do té doby jsem jezdil na všem, MTB 26 i 29, silnice, cyklokros a tohle kolo mně fakt dostalo. Jsem s ním maximálně spokojen a zajímalo by mně, jak jste na tom Vy?

    Jak dlouho už kolo máte a kolik se Vám na něm podařilo najet?

    Pozitivní/negativní zkušenosti?

    Vlastní úpravy? (pláště, jiné komponenty)

    Fotky Vašeho kola?

    • já snad přidám co nejdříve tu svoji

    Díky, snad Vás bude co nejvíce :-)

    0 0
    • Australopithecus  

      no jako vtip docela dobrej, jinak jako sranda mi to už nepřijde a reklama by to byla fakt pro debily

      0 0
    • dancing dog  

      Mel jsem author airline v krasne sedive metalize, ve sve dobe top model krosu od authora, predchudce tehle dvou modelu, po mnoha letech jsem ho prodal,cehoz do dneska trochu lituju..

      Bylo to kolo,na kt. jsem najel suverene nejvic km, nalehko i s bagazi. Vymenil jsem riditka za sirsi,dal pohodlnejsi sedlo. Puvodni ritchey speedmax plaste byly celkem universalni. Kolo presne splnovalo moje naroky- asfalt, sterkovky+ polnacky, i lehci teren, pozdeji jsem pridelal druha kola a dal na ne sirsi plaste, to uz byl naznak 29er na Vbrake :-). Menit kola je mnohem rychlejsi nez menit plaste ;-)

      Avion jsem mel jednou pucenej, me ta geometrie authorackejch krosu proste sedi, pekny svezeni, ale osobne bych si koupil kros alu ram, cestovni kolo na jizdu s brasnama bych s ramem z karbonu nechtel, na normalni jezdeni v pohode..ale stacil by mi synergy na veckach, obecne si myslim, ze na kros jsou kotoucovky zbytecnost…

      0 0
      • Marian86  

        Avion je právě na V-brzdách a jelikož jezdím stejné cesty, jako jsi popsal ve svém příspěvku, nemám s nimi problém. Jezdím jednodenní výlety bez brašny nebo jiné zátěže, takže ten karbon je pro mně super, je to pohoda. Já tam mám momentálně pláště Ritchey Z Max Shield WCS, a zatím jsou výborné. Jen brzdové páčky jsem musel vyměnit, ty původní Tektro teda byly hrozné, měly vůli a pískaly si cestou na každé menší nerovnosti :-)

        Právě na tyhle druhy cest mi to kolo sedí nejvíc, i proto jsem psal, že po vyzkoušení snad všech jiných typů kol myslím, že u toho zůstanu na dlouho, nejsem žádný závodník a na tomhle si jízdu užívám zatím nejvíce ;-)

        Na čem teda jezdíš teď?

        0 0
    • oddie  

      Abych nezakládal nové téma, má toho Aviona někdo dlouhodobě? Mám nějaké roupy poskládat si nového crosse na tomhle rámu, trochu koketuju s karbonem a tohle vypadá jako docela zajímavá volba.

      0 0
      • Pavell007  

        Určitě to bude super, toho bych se nebál, přeci jen na krose nejsou kladeny takové požadavky, jako když to drtíš někde na krev. Otázka spíš je, jestli to má smysl a nebylo by lepší vzít top duralový rám, který bude o dost levnější a ty prachy vrazit do jiných důležitých komponent (kola, vidlice apod).

        0 0
        • oddie  

          No, on u mě ten cross občas dostane docela zabrat, 85kg a jezdím s tím orienťáky, kde je sice výhodnější volit cesty, ale občas to člověk vezme i nějakou horší zkratkou… Rozdíl v ceně toho rámu není až tak zásadní, osazení by beztak bylo stejné – vidlice pokud se mi podaří ještě zresuscitovat starou NRX RLD, je docela lehká, kola bych asi vypletl úplně nová, mám tu slušné V-čkové ráfky, náboje zadní nějaký lehký, přední silniční, kliky potřebuju 180mm, takže asi zase XT, tentokrát bych je asi dal s dvojtácem 38/24 a XT 9-kolo 11–34 – vycházím ze zkušeností se současnými převody, 1×11 na to nechci.

          0 0
    • Pavell007  

      No tak to si asi musíš rozhodnout sám :) Já jsem konzerva a mně by na tom vadilo, že přeci jen tomu musím věnovat pozornost navíc, takže já si teď poskládal taky krose na rámu airline, véčkový brzdy a xt a baví mně na tom, že neřeším hadičky zavzdušnění apod, jak co utáhnu na karbonu, jestli se něco nerozlepí apod, takže spíš technologicky jednodušší ve vyšší kvalitě.

      0 0
      • oddie  

        Hm, ten Airline je oproti karbonu levnější výrazně, to zase jo. Ale pokud bych chtěl zůstat u hliníku, to si nechám to stávající MRX.

        0 0
        • Pavell007  

          No to jo, ten airline je to samý jako ten MRX co máš, akorát ty ho máš trochu víc cool zabroušenýho atd.

          0 0
          • oddie  

            Koukám, že i ty kliky fc-m785 ve 180mm budou už docela problém…

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.