• Smazaný účet

    Objednal jsem(silniční pedály),zaplatil jsem(56 dolarů), už v listopadu na Aliexpress ale zboží nedošlo.2× jsem kontaktoval prodejce,oznámil, že je zásilka na místní poště ale nebyla. Od té doby nikdo se mnou nekomunikuje(ani nelze odeslat zprávu!)

    Neporadí mi někdo ,jak na ty kluky šikmooký?Čermák

    0 0
    •  

      open dispute

      0 0
      • Martin  

        +1

        0 0
      • Smazaný účet  

        přijde hláška:

        Message send unsuccessful. This contact has been blacklisted by you.

        0 0
        • tomxxx  

          Coz znamena, ze sis dal do black listu toho obchodnika. Dispuit…a tedy otevrit spor znamena neco jineho.

          0 0
    • novas752  

      Je mozny ze ti je zabavili na celnici.

      0 0
    • Vilém  

      Tracking ukazuje co?

      0 0
      • Smazaný účet  

        Jj, lokal post.

        Ale na poště i přes dotaz na Hlavní poštu,zásilka není evidovaná jako nepřevzatá. Kdyby to poslali dopručeně,má to nějaké číslo. Ale obyčejná je bezejmenná.Č.

        0 0
        • oddie  

          Nevěřím, že zásilku za 56usd poslali jako netrackovanou

          0 0
        • lunochod  

          Zásilka převzatá, taky se mi stalo…schránky máme volně přístupný z venku tak předpokládám že to někdo vybral.

          0 0
    • oddie  

      Teď už nijak, když ti velmi pravděpodobně dávno prošla ochranná lhůta.

      0 0
    • newrider  

      dej on line chat na podpoře a tam to hned vyřeší. napíšeš co se stalo a do týdne máš peníze zpátky na účtu. Řešil jsem tak 2 měsíce starou věc a v pohodě vyřešili… Lepší než open dispute

      0 0
      • Smazaný účet  

        Vládnu němčinou ale ne v anglině. Ani nevím kde podporu vyhledám.

        0 0
        • newrider  

          Dej si objednávky a v pravo v boku je taková žlutá lištička. Klikni a rozjede se ti malá nabídka. Dole dej ASK MORE a objeví se tabulka ve které bude něco napsané. Dole je řádek pro more info. Tam napiš a on line ti někdo odepíše. Použij google překladač a v pohodě to dořešíš. Paní jsem minule napsal, že mi obchodník neodpovídá a že to trvá 2 měsíce. že jsem psal několik zpráv. .

          Bude po tobě chtít číslo objednávky a pak uvidíš…

          Mi napsala že mi peníze hned odesílá zpátky a za týden jsem je měl na účtu. Bylo to něco kolem 20 dolaru

          0 0
          • Smazaný účet  

            Zatím dík,zkusím.

            0 0
          • Smazaný účet  

            Tak jsem tam napsal(přes překladač) ,snažil jsem popsat problem. ..a rating 0. čekám na reakci.budu informovat.možná je to dobré i pro další čtenáře.

            0 0
            • newrider  

              Mi se tam ukázalo, že je třeba eva on line a první napsala co bych potřeboval. Uvidíš no.

              0 0
          • Smazaný účet  

            Tak mi Eva napsala,že vracejí peníze 3–20 dnů po uzavření objednávky.dále …

            Here is refund progress: Go to My Orders–open order details–clik Financial–check Refund information

            Jenže u mojí objednávky se už Financial…neob­jevuje.

            Tak jsem asi v řiti.

            0 0
            • newrider  

              pošli foto jak ta objednávka vypadá

              0 0
            • newrider  

              napsal jsi ji že tam tu možnost financial už nemáš?

              0 0
              • Smazaný účet  

                nemám, v celé stránce prostě není(a nic už nejde rozkliknout, že by v dalším kroku..)

                0 0
                • Smazaný účet  

                  ztrácím sílu si s Evou dopisovat,ona i napsala, že mi někdo „hrabe“ v kartě(Master­Card),ať kontaktuji svou banku..

                  ale to je nesmysl,protože jsem peníze odeslal jim a nikoliv na charitu(i když to tak vypadá)

                  0 0
                  • Bombos3  

                    Vis ze je ten chat prevazne vyuziva umelou inteligenci a zridkakdy se dostanes ke skutecnemu cloveku?

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      to jsem si uvědomil,když na druhé straně zeměkoule Eva mluvila ve frázích mimo tok problemu

                      0 0
                    • Josech  

                      Bombos3: +1, jsou to vsechno roboti, s nima nema cenu cokoliv resit…99% to nekdo ukradl tady u nas.

                      0 0
                    • oddie  

                      Chat jsem nikdy nepoužil, ale jednou mi Číňanka zavolala na mobil. Byl jsem z toho docela paf. Byl to jeden trochu chaotickej obchod na průmyslový led moduly, já jsem tam nacvakal nějakou objednávku + poznámku, ona mi napsala zprávu kvůli upřesnění a já to nějak vypustil a zapomněl na to. No a jak končila lhůta na odeslání, tak mi normálně zavolala.

                      0 0
                    • newrider  

                      tak jsem měl možná štěstí na člověka no :-)

                      0 0
      • Smazaný účet  

        Ještě přeposílám korespodenci:

        Message History Show messages for current order only

        Messages Translation: Disable English

        About this order

        Order number: 8767547156418­9(Current order)

        Mail does not have and has not.

        The Czech Republic is not.

        I paid and I still do not have the goods!

        I need pedals for races !!

        Me

        18/01/22 07:41

        Mail does not have and has not.

        The Czech Republic is not.

        I paid and I still do not have the goods!

        I need pedals for races !!

        Jan Cermak

        Me

        18/01/22 07:40

        SHENG C

        18/01/18 16:43

        hello Please contact your local post office

        Arrive at destination country

        2017–11–19 15:44:00

        The consignment was sent to the Czech Republic.

        2017–11–17 00:00:00

        I did not get the goods. Was it lost?

        I'm waiting two months !!!

        Me

        18/01/18 07:51

        SHENG C

        18/01/16 16:29

        hello please open the dispute

        I have not received the mail yet. Is the postcard lost? The time is long, two months !!

        Me

        18/01/15 10:18

        0 0
      • Smazaný účet  

        Message History Show messages for current order only

        Messages Translation: Disable English

        About this order

        Order number: 8767547156418­9(Current order)

        Mail does not have and has not.

        The Czech Republic is not.

        I paid and I still do not have the goods!

        I need pedals for races !!

        Me

        18/01/22 07:41

        Mail does not have and has not.

        The Czech Republic is not.

        I paid and I still do not have the goods!

        I need pedals for races !!

        Jan Cermak

        Me

        18/01/22 07:40

        SHENG C

        18/01/18 16:43

        hello Please contact your local post office

        Arrive at destination country

        2017–11–19 15:44:00

        The consignment was sent to the Czech Republic.

        2017–11–17 00:00:00

        I did not get the goods. Was it lost?

        I'm waiting two months !!!

        Me

        18/01/18 07:51

        SHENG C

        18/01/16 16:29

        hello please open the dispute

        I have not received the mail yet. Is the postcard lost? The time is long, two months !!

        Me

        18/01/15 10:18

        0 0
      • alinceb  

        Kéž by to tak fungovalo vždycky. Já teď řešil poprvé reklamaci – přišel mi displej na Honor 8 (pro kolegyni, já bych si takovou je*ku nekoupil) a po zapojení na na něm jsou pixelové čáry po výšce, nefunguje dotyk a navíc přeskakuje obras jak na starý televizi.

        Psal jsem prodejci a už několik dní se s ním dohaduju, aby mi vrátil peníze, že displej je špatnej. Jestli mě bude ještě chvíli sr*t, tak mu dám negativ a kašlu na to…

        0 0
        • Tehu  

          nekdo nekde psal ze negativ okamzite, ze pak rejže maji snahu o vyreseni aby jsi jim hodnoceni vylepsil. Pac k lepsimu pry menit jde. Ale nemam vyzkouseno, nastesti jsem problemy nikdy nemel :)

          0 0
        • oddie  

          Já už prodejci nepíšu, rovnou otevírám dispute. Jakákoliv vstřícnost vůči prodejci byla většinou brána jako slabost a výzva k tomu, aby to zasklil nebo se z toho zkusil vykroutit. Takže houby, otevřít spor a hned se snaží úplně jinak. A jak to i tak zkusí se nějak kroutit, nechám to rovnou eskalovat a nazdar.

          0 0
        • newrider  

          dej to přes ten on line chat, je to jednodušší a rychlejší.

          0 0
    • MirosPikos  

      Ono ti to nejspíš ještě přijde. Mě se zdržela nedávno jedna zásilka ale dost výrazným způsobem. Měl to být dárek k 13.11. ale nedorazilo to ani do Vánoc. Dal jsem dispute, vrátily mi peníze a dorazilo to za další snad měsíc. Jenže už k ničemu. Nedávno už jsme chtěl u další zásilky řešit dispute ale prošvihl jsem ochranou lhůtu. Ale byl jsme klidnej a tušil, že to přijde. Ani to nebylo tolik. A taky že přišlo.

      Chce to komunikovat a pohrozit negativním hodnocením. Oni udělají všechno pro to, aby nedostali negativní hodnocení.

      0 0
      • Nutribird  

        Před vypršením lhůty otevřít spor. To je jistota a nikdo s tebou nevydrbe.

        0 0
    • Idas  

      Muzes napsat jaky pedaly si objednal?

      0 0
      • Smazaný účet  

        Celá korespodence, adresu jsem umáznul:

        Order Number:

        87675471564189

        Status:

        Finished

        Reminder:

        Order has been automatically confirmed by the system because no action received from buyer within the buyer protection time.

        Add To Cart

        Logistics Information:

        International Shipping Company Tracking Number Remarks Details

        AliExpress Standard Shipping LP00086659951857

        2017.11.19 15:44 (GMT-7): Shipment with local shipping company

        2017.11.16 10:49 (GMT-7): Departed country of origin

        2017.11.11 16:40 (GMT-7): Shipment accepted by airline

        View More

        Refresh

        The seller is using AliExpress standard shipping. The tracking information will be displayed here within 5–7 days after seller has sent out the package. You can also go to SE post registered mail check the tracking information.

        View Delivery Detail* What's AliExpress Shipping ?

        OrderFinancial

        Store: Orchidtrade Store

        Contact Name :Jan Cermak

        Address:

        Czech Republic

        Zip Code:46001

        Mobile:

        Tel:0042–48–5101003

        Fax:

        Product Details Price Per Unit Quantity Order Total Status

        Xpedo THRUST 7 XRF07MC Road Bike Sealed Pedals Look Keo Compatible Ultralight Pedal White/Black/Red Free Shipping

        Color: Red

        (SHENG C)

        $ 56.99 1 Set $ 56.99 Confirmation Timeout Open Dispute

        AliExpress Standard Shipping

        Free Shipping

        Estimated Delivery Time:17–25 Days

        Processing Time:7 Days

        Product Amount Shipping Cost Total Amount

        US $ 56.99

        US $ 0.00

        US $ 56.99

        Leave a message for the seller

        0 0
    • Smazaný účet  

      Zkus zadat to čínské číslo zásilky do formuláře na sledování zásilek na webu České pošty. Buď ti ukáže, že tento druh zásilek nelze sledovat nebo ti normálně vypíše české podací číslo zásilky, které dostala zàsilka při převzetí z celnice. Taky se mi nezdá, že by číňan poslal tak drahou zásilku obyčejně.

      0 0
      • Smazaný účet  

        vypadne hláška že zásilka není v evidenci.

        0 0
      • kadlec  

        uz se mi nekolikrat stalo, ze i vec za pade visela na brance a dle sledovani to koncilo treba proclenim nebo odletem z ciny a pak uz nic

        nevim, zda to je chyba cinana nebo nasi posty

        0 0
        • kadlec  

          tak dneska opet objednavka za 45 doliku a viselo na brance, takze si to muze kdokoliv vzit

          by me zajimalo, jestli to je chyba cinana nebo na to serou na poste, ze po me nechtej podpis

          ve sledovani vidim, ze to dorucujou, ale proc ne doporucene? chapu to u zbozi za 5 dolaru, ale za 45 uz ne

          kdyz budu svine, tak pockam az dobehne garance dodani a otevru spor, ze jsem nic nedostal

          0 0
          • Martin  

            To je divné, po mně na poště u sledované zásilky vždy chtějí podpis a občanku. Vaše pošťačka to asi má na salámu.

            0 0
            • oddie  

              Tady si to taky u toho, co se procpe do schránky, podepisuje sama…

              0 0
            • novas752  

              Něco mi nacpali do schránky, u něčeho po mě chtěla pošťačka podpis, jinde i občanku. Asi to záleží jak to z číny pošlou. Nebo nějaký chyby v komunikaci mezi přepravcema.

              0 0
              • kadlec  

                ja to mam tak pade na pade, vzkaz od postacky nebo balicek na brance, do scharnky nic neprotlacej, ale kdyz to je na brance, tak to vidi kazdej a pak si to muze kazdej vzit

                a pri cene cca 40–50 doliku me to vadi

                0 0
                • novas752  

                  Jo to je jasný, já tam zastim měl nejdražší balíček za 12.

                  0 0
                  • Yatza  

                    Balicek za 45$ Ti normalne chodi bez doplaceni DPH?

                    0 0
                    • novas752  

                      Prec5i si to prosim znova, vzdyt rikam ze jsem mel zatim maximum za 12. A to clu ani dph nepodleha. Kupuju tam vetsinou drobnosti za par babek nebo centu.

                      0 0
                      • Yatza  

                        Se nemusis hned cilit, se to holt blbe zaradilo, otazka byla na Kadlece. Hranice 22/150 euro znam.

                        0 0
                    • Smazaný účet  

                      nekdy se povede…kdyz jde o mene frekventovane zbozi, tak to celnici nemusi dohledat…ale u beznych masovek…svetla, baterky, pc veci, uz to maji naucene a poctive chytaji:)

                      0 0
                    • kadlec  

                      chodi, nechavam tam napsat 20usd i kdyz na to celnik nemusi brat ohled

                      0 0
                    • jIrI___  

                      Poslední dobou jsem měl 3 balíčky lehce nad celní limit a dva z nich procleny, byť na obalu číňan napsal cenu necelých 20 USD. Příjde mi že, na to celníci dbají výrazně více než třeba dva roky zpět.

                      0 0
                      • Martin  

                        Pořádek musí být, je potřeba zakleknout i na ty, kteří by chtěli obcházet clo a daně. Dobře to Babiš s tou jeho loutkou vede.

                        0 0
                      • Stingray  

                        Takže jsi jako uvědomělej ovčan ČR šel na celnici ať ti doměřej to třetí clo?

                        0 0
                        • jIrI___  

                          Popisoval jsem to podrobně už v jiném vlákně. Clo jsem chtěl samozřejmě doplatit, ale telefonicky si mě přehazovali z jednoho člověka na druhého (ať už na začátku ČP, tak potom celní správa) a po pěti telefonátech mě to přestalo bavit. Takže ano, ojebal jsem systém kvůli tomu, že on ojebal mě.

                          0 0
                          • Martin  

                            To by tě ovšem Bába nepochválil. On dře do úmoru, až mu z toho praskla cévka, a ty takhle hnusně ojebáváš daně. Styď se. Měls vydržet. Nebo se prásknout na finančák, aby na tebe klekli.

                            0 0
                            • Stingray  

                              Možná by to chtělo Jiriho tréningově nahlásit, ať si zvyká na nové poměry, který podporuje :-D

                              0 0
                              • jIrI___  

                                Když jsem tu před několika lety dělal akci s výrobou triček, tak jsem byl nahlášen několikrát. Chápu to, spravedlnost musí být. Ale je fajn, když si lidi nejdříve zjistí, jak je definován daňový únik a za jakých podmínek a jak vysoký zisk není člověk povinen danit, pak by aspoň na úřadech nevypadali jako hlupáci (tímto zdravím ty jedince neschopné zjistit si informace) :)

                                0 0
                                • nitraq  

                                  Tě fakt někdo bonzoval? Krutý…

                                  0 0
                                • Martin  

                                  Ale tady jde o princip. Vyšší princip mravní. Každý musí začít sám u sebe.

                                  0 0
                                  • jIrI___  

                                    Souhlasím.

                                    0 0
                                    • Martin  

                                      Tak šup a nahlásit se. Jinak je to jako bys jel po dálnici bez známky, protože na benzince byla fronta.

                                      0 0
                                      • jIrI___  

                                        Tak jo, zítra se pustím do dalšího obvolávacího kolotoče.

                                        0 0
                                • aymara70  

                                  Triko lebka a převodník ? Mám ho do dneška a drží :-)

                                  0 0
                                  • jIrI___  

                                    Nene, to bylo ještě nějaký ten rok před kolegou, tehdy jsi tu ještě ani nebyl registrovaný :)

                                    0 0
                                    • Martin  

                                      To triko mám dodneška, už je trochu jeté, ale nosím ho rád.

                                      0 0
                                    • aymara70  

                                      Aha :-) Nevadí..tak pochvala jemu. Tvoje neznám.

                                      0 0
                    • xtonda  

                      Někdy se zadaří, světlo Gaciron V9D za 48 USD prošlo bez a dokonce mi prošel balíček za 200 USD, kde byly čtvery dioptrické brýle.

                      0 0
                    • Vilém  

                      I za 130, zalezi co v tom balicku je a jaky mas stesti.

                      0 0
          • Smazaný účet  

            Chyba pošty, respektive lenost konkrétní doručovatelky. Co se u mě neprocpe do schránky, mám na poště a ve schránce oznámení o nadrozměru, to je správný postup. Záleží jestli ti to vyhovuje, nebo to chceš řešit.

            0 0
            • kadlec  

              vzheledem k tomu, ze to je kolem cca 1000 korun a muze si to kazdej vzit na brance mi to moc nevyhovuje

              0 0
              • Vilém  

                Asi budes muset na branku nainstalovat nejaky odpadkovy kos, aspon by to nebylo na ocich.

                0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • svobikk  

      můžu se taky optat ? já sem potrvdil objednávku, že mi došla,ale pak sem otevřel spor, pač sem nebyl spokojený se zbožím, dvakrát sem psal přes open dispute, ale nikdo nereaguje. co mám dělat ?

      0 0
    • svobikk  

      nenašel by někdo něco takového na ali ? nevím pod čím hledat

      https://www.skibi.cz/…roozer-cargo

      0 0
    • MAXXX  

      Nekupoval jste někdo na Ali digitální manometr na galuskový ventilek? Už mám z Ali na auto ventilek a funguje bezvadně za pár korun. Ale nějak se mi tam nedaří najít na galuskový.

      0 0
      • obda  

        redukce?

        0 0
        • pepek  

          Znáš nějakou, která zmáčkne tyčinku? A když jo, tak to začne zase utíkat, je to takový řešení nepříliš dokonalý, si myslím.

          0 0
    • svobikk  

      prosím vás, na ali mě mají vrátit love, ale chtějí mě to vráti na playpay ale já ho nemám a při zakládní toho učtu to po mě chce vyfotit občanku nebo nějaký takový doklad, mužu tomu důvěřovat? na normální můj CZ učet mě to asi poslat nechce protože už sem ho poslal několikrát a pořád mele o playpay

      0 0
      • Bombos3  

        Nenechat si vracet peníze prodejcem, ale otevřít dispute. Potom se budou peníze vracet na účet, ze kterého bylo placeno.

        0 0
        • svobikk  

          no právě, že si sním píšu přes OPEN DISPUTE a chce mě to poslat na paypal

          0 0
          • Smazaný účet  

            chtít může… Nevím co tím sleduje, ale každej takovej trik je jen pokus o nějaký ojebání. Já bych nesouhlasil a chtěl platbu vrátit tak, jak si mu ji poslal. Na to nárok máš

            0 0
            • svobikk  

              Výborně díky, a jak mám napsat na Ali že s ním není domluva?

              0 0
      • Vilém  

        Playpay? To je co?

        Neco jako paypal? Pokud ano, tak je zvlastni, ze zrovna z ali, kde se paypalem neda platit, by chteli posilat penize na nej.

        0 0
        • xtonda  

          Objednal a zaplatil sem zboží, na Ali naskočilo odeslání zboží až pár hodin před uplynutím desetidenní lhůty pro odeslání zboží, po dalších 10 dnech mi prodejce poslal přes Ali zprávu ať se ozvu přes whats app. Tak sem se s nima bavil přes whats app, že prý problém, že mohou poslat jiný model (logicky levnější) produktu nebo refund přes paypal, řek sem že levnější mi nevyhovuje a paypal nemám, že mohou nahradit modelem co je dražší. Po každé mojí zprávě, že to musí prověřit a ozve se zítra. Nikdy se neozvala a musel sem urgovat. Během této konverzace se ve sledování zásilka označila jako stornovaná, čili prodejce pouze provedl elektronické avízo aby dostal sledovací číslo, ale nikdy nic neposlal. Po šesti dnech bezvýsledné komunikace přes whats app mi došla trpělivost a otevřel sem dispute a přiložil screen komunikace přes whats app a ze sledování zásilek. Aliexpress uznal dispute snad do dvou minut a peníze se na kartu vrátily do 2–3 dnů.

          Resumé: Pokud prodejce neplní a snaží se šulit komunikaci nebo prachy někde bokem mimo Ali, tak dispute a full refund.

          0 0
      • gollum  

        Já platím kartou (mám účet + kartu jen na placení na internet) a vždy mi z aliexpress vrací přímo peníze zpátky přes tu kartu (zpátky na daný účet).

        0 0
        • klobrch  

          Pokud se objednávka po uplynutí doby pro zpracování automaticky zruší viz odkaz: „Your order will be automatically cancelled if the seller fail to ship your order in“, tak mi budou peníze vráceny na můj účet automaticky a nebo musím nějak s AliExpresem ještě komunikovat? Nakupuji zde poprvé a blíží se konec doby na zpracování mé objednávky.

          0 0
          • Bombos3  

            Klid, prodejce to v poslední chvíli „na papíře“ odešle.

            A pokud náhodou ne, tak se peníze vrátí automaticky.

            0 0
    • Delkim  

      Nakupujte, soudruzi z EU nám to zdraží…

      Růst Alibaby v Evropě může zbrzdit skutečnost, že některé jeho výhody od ledna 2021 skončí. Rada Evropské unie loni v prosinci schválila směrnici, která odbourá osvobození od DPH u zásilek do 22 eur (570 Kč).

      btw to DPH by snad ještě šlo, ale tím pádem to půjde automaticky do celního řízení, za které si pošta účtuje snad 200 káčé…

      0 0
      • Martin  

        To jsou ty skvělé výhody EU…

        0 0
        • Vilém  

          …a kdybychom v ni nebyli, tak by to jiste bylo vse free.

          0 0
          • Martin  

            Zas to neobracej…

            U objednávání pičovin jsou tyhle opičky jen na nasrání koncového zákazníka. Opruzy u malých zásilek z čajny určitě neochrání vnitřní trh EU.

            0 0
        • pepek  

          Žlutému nebezpečí se musíme bránit. Teď už je ovšem pozdě.

          0 0
          • Martin  

            Určitě se ubráníme pomocí cel, daní a navyšování administrativy, kterou ve finále odskáče koncový zákazník :)

            0 0
      •  

        klídek, do té doby už v unii určitě nebudem, nebo v to alespoň doufám :-)

        0 0
      •  

        před 14 dny jsem objednával 50 ks 2032 baterek free poštovným a přišly za 5 pracovních dní, jak tohle soudruzi z číny dokázali ?

        0 0
        • Martin  

          trefils kontejner :)

          0 0
          •  

            každopádně jsem zjistil že poslední dobou objednávám věci jaký vlastně ani vůbec nepotřebuju :-), nakupování od číńana mě vyloženě baví:-)

            0 0
        • Ricci  

          asi to neslo z Ciny :-D

          0 0
        • milan.v  

          Takto jsem koupil deset a použitelné byly po čase v řádu měsíců tak dvě, tři…

          0 0
      • gollum  

        Proč by to mělo jít automaticky do celního řízení? Novou směrnici jsem nečetl, ale mění se něco s limitem pro clo 150E? Aby to šlo automaticky do celního řízení, tak by museli změnit limit na clo na 0. Doporučuju, aby jsi si tu novou směrnici přečetl pořádně, rozhodně tam není napsáno, že celníci/pošta zadrží veškeré zásilky a naúčtuje jim doplatit dph. Pošta/celníci budou zadržovat jen zásilky, které nebudou mít zaplacené/vpo­řádku dph.

        0 0
        • Delkim  

          Tak nedělám si iluze, že si na to pošta neudělá nějakou novou směrnici, aby tam další poplatek vzniknul. Vždycky u všeho to tak dopadlo.

          0 0
          • gollum  

            Poplatek tam samozřejmě u těch zásilek co nebudou vpořádku a které zadrží bude, ale podle nové směrnice se bude platit dph už v ceně zboží u obchodníka a ten bude odvádět dph v eu. Podle dané směrnice by se mělo dost zjednodušit zaregistrování obchodníka k placení dph v eu (nevím jestli to píšu přesně).

            0 0
        • Smazaný účet  

          No tak kdo bude to dph vymerovat a vybirat. Doposud celnici chytali pidezrele zasilky a podle drklarace vymerovali doplatek dph a cla. Podle mne cinan nebude resit zahrnuti dph do ceny zbozi a jeho platbu statu unie…

          0 0
        • Martin  

          Aby jsi si? No to snad ne…

          Už jen fakt, že se sníží limity pro DPH na nulu znamená, že se těmi zásilkami někdo bude zabývat. Viz Lukáš.

          0 0
      • Smazaný účet  

        Tak o tom se tu na BF už pár týdnů zpět psalo :))

        Nedělal bych z toho tragédii. Číňan teď masivně investuje v EU a buduje sklady (k tomu málu co už teď má), právě v návaznosti na tuhle směrnici, respektive konec výjimky. Většinu (možná všechno) bude schopnej proclít sám a tak nebude potřeba služeb pošty.

        0 0
        • Martin  

          Ale pořád je to naprosto zbytečná byrokracie

          0 0
          • Smazaný účet  

            Tak alibaba uz tu sklad ma, verim ze cinan ty dane zvladne optimalizovat. Staci pockat az budou dorucovat i po cr.

            0 0
            • Martin  

              A to je přesně ta levičácká nátura… zdanění ⇒ ochcávání a optimalizace.

              Kvůli marginálním částkám se budou dělat opičky.

              0 0
              • pepek  

                Pro celníka je baterka z Ali stejný případ, jak loď plná ocel. plechů.

                0 0
              • Smazaný účet  

                Kolega teď dělá pro jedno z velkých skladových hráčů v Evropě a mají zdvojnásobit stávající skladové plochy. Peníze je až tak netrápí. Celkem velká investice do EU, pracovní místa atd.. To nezní moc levičácky. Spotřebitel to možná ani nepozná, jen místo položky za dolar, jí bude kupovat za dolar dvacet…

                0 0
                • Martin  

                  Komu bude kupovat? :)

                  Trochu mi to připomíná film „Jeden hot a druhý čehý“ – plná zaměstnanost, plná zaměstnanost, plná zaměstnanost…

                  jako jo, ono to na první pohled vypadá pěkně, ale na pohled druhý – další logistická centra, sklady, nekvalifikova­ná práce…

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Koukám, že masírka Amazonu na některé funguje dobře, ale divil by ses, kolik kvalifikovaných lidí je k chodu logistického centra potřeba. Vlastně ty tam vidíš jen ty lidi u pásu co…?

                    0 0
                    • Martin  

                      Masírka Amazonu? Ne, někteří „mí“ zákazníci mají docela velké sklady, takže vím, jak to v logistickém centru vypadá. Byl jsem tam osobně, znám procesy…

                      0 0
    • AldaK  

      Jde vám na Ali lokalizace do češtiny ? (mozilla ani explorer nefunkční)

      0 0
    • Martin  

      Chlopi a robky, máte zkušenosti s 12s sadami z Alíka? Třeba S-Ride

      Vybaflo to na mě, když jsem hledal převodníky, a zaujalo mě to :)

      Díky za násory :)

      0 0
      • Marskatin  

        Nepřekvapilo by mě, kdyby to fungovalo a nepřekvapilo by mě ani kdyby to nefungovalo.

        0 0
    • Lišák  

      Existuje na Alíku dres s krátkým rukávem a zipem, který nemá dole gumu?

      0 0
    • ScottAspect  

      Uměl by mi tady někdo poradit, jak na tom Aliexpressu zjistím, jestli je zboží nové, použité, nefunkční atd? Hodiny už to horem dolem hledám a nemůžu to nikde najít.

      Díky

      0 0
      • gollum  

        v případě elektroniky tam máš občas položku „Condition“

        a ta může být:

        Condition: New (nový )

        Condition: Refurbished (repasovaný)

        Condition: Used (použitý telefon)

        Jestli daná věc je funkční nebo ne, tak to už je obvykle čínská loterie a je vhodné číst u dané věci recenze od ostatních uživatelů (obvykle je vhodné číst hlavně ty záporné, protože se dá hodnotit jen po celkem krátkou dobu, tak většina recenzí je buď kladná, něco typu, že to přišlo dobře zabalené, ale opravdu kvalitní recenze, kdy to lidi pořádně vyzkouší tam obvykle nejsou, protože to nestihnou v době kdy se mohou psát komentáře…)

        Peníze se prodejci převedou až ve chvíli, když kupující potvrdí, že je všechno vpořádku, nebo po uplynutí určitého času (ten je potřeba hlídat), pokud se před tím otevře spor (zboží nebylo doručeno, nefunkční zboží), tak se dají peníze získat zpátky…

        0 0
    • jIrI___  

      Nemáte někdo tip, kde na ali sehnat nylonový obal válcového tvaru, objem 1,5–2 litry?

      Něco jako toto: https://www.4camping.cz/…ltra-sil-2l/ (nemusí být vodotěsný)-

      0 0
    • remda  

      Chtěl bych z Ali dres, jak je to s velikostma sedí značení ?

      0 0
      • remda  

        myslím velikosti …

        0 0
        • roud  

          Ne stačí se podívat že číňan má až 6XL musíš si pozorně prostudovat tabulku s velikostma u každého prodejce/výrobce.

          0 0
    • Hedus  

      Tak jsem si dnes řekl, že si na zimu udělám projekt a zkusím postavit kolo dle svých představ. Objednal jsem pře Ali karbon rám, sedlovku, řidítka a pár drobností (https://www.aliexpress.com/…7208629.html?…). Jsem na to moc zvědavý, recenze na rámy a výrobce docela positivní, včetně řešení reklamací „posílají nové kusy“ Taky jsem zvědavý, jak to kolo vyjde ve finále cenově.

      0 0
      • zdenek  

        Taky mne lákají řídítka z Ali za 500 místo „značkových“ za 5000, ale zrovna u řídítek mám trochu strach o zdraví…

        0 0
        • Hedus  

          Asi bych se nebál. Mají dobré recenze, dle informací dost testují a majitel je údajně evropan (tedy jeden z majitelů)

          0 0
          • gersa  

            A teď tu O Šípkové Růžence :)

            0 0
            • Hedus  

              Opravdu smysluplný komentář… Než kecat blbosti, něco malého objednej, vyzkoušej a před tím proběhni recenze, stejně jako já

              0 0
              • Vilém  

                Jsem zvedav kolik ti na to napali celnici.

                0 0
                • Hedus  

                  DPH a 4% max, počítám s tím. Nebo trošičku štěstí

                  0 0
                  • Vilém  

                    Ted jeste z ceho to vypocitaji. Kdyz jsem kdysi kupoval ram, tak to pocitali podle nejakych svych tabulek, rozhodne ne podle ceny co jsem platil.

                    0 0
                    • Hedus  

                      jak to přijde, dám vědět

                      0 0
                    • Marskatin  

                      Jestli se nepletu a nic se nezměnilo

                      clo = procentní sazba cla x (cena zboží + poštovné) kde poštovné, pokud není vyloženě uvedeno se napalí podle nějakých tabulek.

                      DPH = procentní sazba dph x (cena zboží + poštovné + clo)

                      0 0
                      • Marskatin  

                        pokud je hodnota zboží uvedena např. v USD počítají podle svého kurzu, který je zpravidla jiný (pro tebe méně výhodný) než kolik jsi měl při platbě.

                        pokud to za tebe clí pošta nebo spediční firma, naučtují si ještě poplatek 300–500Kč jako odměnu pro celního deklaranta.

                        Pokud to má projít celnicí je hrubý odhad konečné ceny 1,33×USDxKurz.

                        0 0
                    • Potkan007  

                      Já kupoval z Číny kabel za 25 USD (pod 600) s „poštovným zdarma“. Pošta mi napočítala poplatek za zastupování + DPH + cenu poštovného podle jejich ceníku do Číny. Kolik byla která část už si přesně nevzpomínám, ale čekal jsem dva týdny a doplácel jsem kolem 900.

                      Jinak to dopočítání dopravy při poštovném zdarma považuju za extrémní drzost a ze strany pošty jde v podstatě o neoprávněné obohacení. Balíček došel do ČR, takže poštu už někdo zaplatil. Co jim je do toho kdo? Proč jim mám platit hypotetickou cenu služby, kterou reálně nedodají, jen si ji nechají zaplatit?

                      0 0
                      • rakcipmup  

                        To se řídí pravidly Světové poštovní unie.

                        Mezinárodní poštu neplatí odesílatel, ale je placena poplatkem z obou zemí, té odesílající i přijímací.

                        Česká republika je v první kategorii, takže těch co platí nejvyšší poplatky. Takovej balíček z číny nás stojí víc než ty číňany, přestože oni jsou odesílatelé. A asi protože je Česká pošta státní podnik, tak se cítí v právu vybrat ten poplatek přímo od toho, kdo takovou službu využívá, než to brát z hromádky kterou platí všichni daňoví poplatníci.

                        0 0
                      • pocestny  

                        A nebylo by lepší se na takový kabel vykašlat?

                        0 0
                      • ScottAspect  

                        Jsou to kurvy. Kradou a když náhodou něco přijde, tak mi pobouří nervovou soustavu stylem „adresát nezastižen“.

                        0 0
                        • zdenek  

                          To mi povídej.

                          Dnes mi měl přijít balíček. Celý den byl někdo doma. Přijdu domů, balíček nikde, lístek o nezastižení taky nikde a na webu vidím „adresát nezastižen“. Takže se to vůbec nepokusili doručit a zítra mi ten lístek hodí do schránky pošťačka s dopisy. :-(

                          0 0
                          • Kouba_2005  

                            Zítra už tam ale budeš mít opakovanou výzvu. Máme to tady stejný. Už jsou líný i zazvonit, protože co kdyby náhodou byl někdo doma. Oni totiž mají už předtištěný oznámení a ty balíky s sebou ani nevozí.

                            0 0
                          • ScottAspect  

                            Co se s tím dá dělat? Já jsem se toho jednou snažil dobrat a bylo mi sděleno, že to má na svědomí člověk, který má pod patronátem okrsek, kde bylím a ten na to kašle a nejde to dokázat. I když bych potkal pošťáka při činu, tak vím, že ten jen donese ten papír, ale nemá to na svědomí :(

                            0 0
                            • oddie  

                              Celkem důsledně jsem vyplňoval na webu sledování zásilek ten formulář nespokojenosti s doručováním, a asi po půl roce tahle praxe přestala.

                              0 0
                              • babkanakole  

                                Ten formulář nespokojenosti ale není reklamace.

                                Kdysi se dala reklamace podat přímo přes web pošty, a vždycky pomohla. Protože tohle se pak přeposílalo z centrály, a muselo se nějak vyřešit.

                                Jen pro zajímavost – už místy nevozí ani kurýrní zásilky (EMS). „Pokus o doručení neproběhl z důvodů na straně pošty“, případně to jen v tichosti visí na sledování zásilek.

                                A pokud to příjemce nesleduje, má smůlu. Další pokus o doručení u těchhle zásilek neprobíhá, a nic se neoznamuje. Pár už jsme našli na poště u někoho v šuplíku o týden či dva později. Průšvih je, že nám takhle chodí dokumenty, u kterých netušíme, kdy přesně se budou vystavovat. Nakonec jsme si museli s odesílatelem sjednat, že nás bude přímo informovat o tom, že to odchází. Protože na poštu se spoléhat nedalo.

                                0 0
                                • oddie  

                                  Jo jo. Já to řeším tak, že kde to jde, vybírám podle toho, že ten obchod neposílá přes Českou poštu. Bohužel z Ali apod. to nejde změnit, tak tam se skřípěním zubů, ale kde to jde, tak volím Zásilkovnu, když už se to musí posílat.

                                  0 0
                                  • doubleingram  

                                    Si to nechte posílat do práce.

                                    0 0
                                    • jIrI___  

                                      Ne každý má možnost si v práci přebrat balík (nebo nechat přebrat), u nás je to vyloženě zakázané ;)

                                      0 0
                                      • atty  

                                        …a stejně to v případě pošty nic neřeší – klidně napíšou, že adresát nebyl zastižen, i když to mají dodávat na firmu se 24h/365d recepcí (prostě tam, kde je někdo stále). Neřešej.

                                        Když napíšou, že z technických důvodů nezvládli doručit, budíž. Když se mi tam v tom případě objeví, že adresát nezastižen (na té 24/365), jsem vzteklej, jak kecaj. Zásilku nemám sice tak jako tak a musím na poštu, ale alespoň to nevokecávaj a nesvádí vinu na mne.

                                        0 0
                                      • MaPa  

                                        U nás pomáhá i pro doručení domů napsat nějakou fiktivní firmu. Oni se jinak chovají k zásilkám které mají napsané firemní označení protože tuší že tam celý den někdo sedí a čeká na to. Se samostatnou adresou se vůbec nenamáhají a jen pošlou sms, papír donese druhý den pošťačka. Vůbec se neobtěžují tam ani zajet. Napsaná firma v adrese to zatím vždy vyřešila.

                                        0 0
                          • gollum  

                            Jestli ti hází lístek o tom, že jsi nebyl zastizen následující den, tak to máš ještě dobrý, mně to hází s několika denním zpožděním. Už se mi i stalo, že mi napr. v úterý hodili lístek do schránky o nezastizeni, tak jsem byl na poště si to vyzvednout, tam se dozvím že to je lístek k balíku co jsem si vyzvednul předchozí týden ve čtvrtek… (od te doby radši všechny lístky kontroluju pres internet než se na poštu vypravim)

                            0 0
              • gersa  

                Cca 5 let nazad jsem s kolegou provozoval e-shop s mobily z Číny. O kvalitě číňana a jeho přístupu k řešení problémů jsem iluze pozbyl velmi rychle

                Ad recenze na Ali – většina lidí tam popisuje jak ta věc vypadá po vybalení z krabice a jak rychle to z Číny dorazillo. Velmi relevantní a určitě ti to řekne, jak dobře se věc osvědčila např po roce používání.

                0 0
                • Hedus  

                  Dobry nápad s těmi mobily. Teď už je mi to vše jasné :(

                  0 0
                • jardalee  

                  taky sem si nedelal iluze o cinanovi a reklamacich a nekdy je to velky hadani a vyhrozovani ale teda obcas prekvapi ja si dopisoval super uctive s jednou cinankou ,kvuli znicenemu zbozi tak me nabidli ze me poslou dalsi zdarma cena toho puvodniho zbozi byla 600kc ,tak sem si rikal to urcite ale jo slo to expresne a opravdu to poslali znova a zadarmo :)

                  0 0
        • klobrch  

          Není třeba se bát. Mám z Ali karbonový rodla jak na MTB, tak i na silničce a pohoda.

          0 0
      • Hedus  

        Tak dnes přijel Ježíšek :) Musím pochválit Čínského dodavatele, Čínskou a Českou poštu. Objednáno zboží dne 4.12. druhý den zabaleno a třetí odesláno. Vše okamžitě sledováno.

        Celkem mne ta rychlost příjemně překvapila. Na etiketě uvedeno 14 doláčů, jinak asi 73, včetně dopravy, takže to nezajímalo nikoho. Kvalita odpovídá přesně popisu, a vše vypadá bytelně, neodfláknutě. Rozměrově a váhově také odpovídá popisu. Jinak jsem objednal dvoje karbon řídítka, nechávám si vlaštovky druhé budu prodávat. Vše dám do bazaru, nechci ve vlákně nikoho provokovat. Nejsem obchodník, takže za nákupku a poměr dopravy. Jinak jsem projekt rámu z Číny přehodnotil, základem je Silverback – superspeed 2.0, který jemně ladím, už jsem na 10,4 kg s minimální investicí (tubeless, nové pláště, karbon řídítky, sedlovka, představec. Přeji krásné svátky všem.

        Prodejce: https://chunmei.aliexpress.com/store/1430139?…

        0 0
        • milan.v  

          Hodně štěstí!

          0 0
        • ferencr1  

          No tak hlavne at to moc neboli az ty cinsky riditka rupnou.

          0 0
          • Pbil  

            Jsi tady šel komentovat jen abys to mohl někam napsat, co?

            0 0
          • Hedus  

            Kdo nic nedělá, nezkusí nic neví. Hlavní je se z toho neposrat, jak říkal I. Hlinka. Proč to prostě za těch pár korun nevyzkoušet , že ?

            0 0
            • milan.v  

              Tak doufám, že se to pod tebou nerozpadne a budeš moct poreferovat všem spořivým lidem…

              0 0
              • Hedus  

                Tohle přeci není až tak o spoření. Ceny karbonových dílů v místním shopech jsou celkem vysoké. Klidně bych za řidítka dal 1000–1500. Trojka se mi zdá už vysoká. A pokud chceš referenci. tak jich je tady dost,ať už negativních, nebo pozitivních. Jinak známí má na kole ty samé už tři roky a jsou naprosto bez problémů (jezdí celkem dost)

                0 0
                • BuraX  

                  Já si objednával z podobnýho storu kombo – rám, sedlovka, řidítka – vyšlo to na 7000cena + 2000clo/dph

                  Ale teda řidítka už jsem zlomil. Může za to asi to, že jsem s novým kolem šel i do clipless pedálů a párkrát jsem na tom spadl. Jednou mi to při pádu dost vzalo za brzdovou páku tak, že ji to ohlo. No, a v místě objímky se to pak zlomilo. Naštěstí ne při jízdě ale při propružování vidle na místě…

                  0 0
    • zdenek  

      Mám na cestě balíček, který 1.11. odletěl z Číny. Od té doby v trackingu žádný záznam. Je to normální?

      0 0
      • oddie  

        Bohužel ano.

        0 0
      • Smazaný účet  

        Podle trackingu mám od 30.9. 4 balíky v ČR a žádný mi pořád nepřišly. Mezi tím objednány jiné položky a dávno doma. Takže ten jejich tracking u free pošty je jen nic neříkající údaj.

        0 0
      • Boby83  

        Párkrát jsem to taky tak měl, ale vždy vše dorazilo.

        0 0
        • zdenek  

          Je fakt, že u jiného balíčku mám stejný stav a přitom už ho mám dva týdny doma.

          Je to drobnost za pár €, takže snad nehrozí, že by to uvázlo někde na celnici.

          0 0
      • jIrI___  

        Jsem na tom stejně. Prostě Vánoce se blíží…

        0 0
    • nitraq  

      Nevíte na ali o nějakých kombinovaných pedálech spd + platforma? Piny ani být nemusí, na měšťáka netřeba, ale klasický ohrádkový pedály se mi nelíbí:) Dík

      0 0
    • ferencr1  

      Máte někdo ověřenou carbon sedlovku z ALI scháním na silnici průměr 27.2 z 0 offsetem. Vazim 74 kg tak by to snad nemuselo prasknout…

      0 0
      • Pijer  

        Nechtěl jsem už tu extralehkou, se kterou jsem neměl dobrou zkušenost (na soustředění přetáhli objímku a tak se promáčkla) a tak jsem vzal tuhle a slouží dobře.

        0 0
      • RomanH  

        Rok pouzivam na MTB tuto. , v prumeru 31.6 Vazim 85Kg, nekolikrat rocne vyrazim i s baglem na zadech, a zatim dobry, tuk tuk.

        0 0
        • klobrch  

          Jo mám ji na MTB bez ofsetu, najeto na ní zatím 4 tisíce km a v pohodě. Občas v karbonovým rámu lupe, tak se musí zasunutá část do rámu občas za nějaký čas mazat karbonovou pastou. To mi občas nepomohlo, tak jsem zkusil zubní pastu a dobrý. Je fakt, že mi sedlovka lupala hlavně v létě, nyní při teplotách kolem 0 je ticho.

          0 0
      • Boby83  

        Mám na mtb necelý rok od zn. Ullicyc s offsetem (dělají i bez). Jezdím trochu ostřejší xc. 75kg, najeto 3500+ drží a provedení na jedničku.

        0 0
        • ferencr1  

          V profilu pises zes nevyresil ze se ti v deslovce posouva sedlo tak to asi zas tak dobra nebude?

          0 0
          • Boby83  

            Teda, to máš vlastně pravdu, v tu chvíli mi to vůbec nedošlo! Už to mám ale dávno vyřešeno – přední šroub jsem vyměnil za šestihran, protože v přední části zámku je šroub veden zhora dolů a není možné se do něj klasickým imbus klíčem dostat. Navíc jsem se asi i bál to tím jedním dotáhnout a místo toho jsem tam patlal pastu na karbon. S touhle úpravou a rozumně pevným dosažením obou šroubů je vše ok.

            Ty chceš ovšem sedlovku bez offsetu, které koukám, že mají systém zámku jinej (oba šrouby jsou snadno přístupné a celý zámek mi přijde takový robustnější).

            Takže ano, o kvalitě zámku by se dalo určitě spekulovat – za to se určitě omlouvám.Tím provedením jsem měl na mysli provedení samotné trubky, pravidelnost stěny při pohledu dovnitř a pod samotným zámkem. Samozřejmě také odolnost vůči zajízdění do rámu. Posuzuji podle prvního pokusu se sedlovkou z ali – konkrétně fcfb, která měla takovou nepravidelnou a pórovitou vnitřní stěnu a pod zámkem byly malé a středně velké díry.

            0 0
    • wego1991  

      Má někdo zkušenost s nějakým dronem z Ali?

      0 0
    • Smazaný účet  

      Nedokázal byste někdo na ali poradit převodník 38z BCD 96 na kliky M8000, kterej NENÍ narrow-wide, tzn. pro 2×11? Ať hledám jak hledám tak číňan jede na BCD 96 jen NW převodníky.

      0 0
    • INSP.TRACHTA  

      Reklamace na Aliexpress

      poté, co jsem to nedávno ukazoval prasklou karbonovou sedlovku z Aliexpressu (Elita One), tak mi to nedalo a zkusmo jsem napsal napřímo číňanovi, že se něco nepovedlo Napřímo přes messanger, žadný tlačítko Dispute. Vyžádal si fotky a dnes dorazila sedlovka nová. Tož tak. Jen nevím, jestli ji chci znova nasadit …

      0 0
    • AldaK  

      Má někdo tip na dobrý karbonový košík z Ali? Dobrý i pro lahev 0,7l.

      0 0
    • AldaK  

      Dík za tipy. Nakonec jsem si předběžně hodil do koše tyhle dvě dvojice. Pak se rozhodnu. Potřebuju totiž bílý, nebo modrý.

      https://www.aliexpress.com/…5581953.html?…

      https://www.aliexpress.com/…2619266.html?…

      0 0
    • gersa  

      Má někdo ověřené šrouby na kotoučové brzdy pro uchycení třmenu? Nemusí být titanové, hlavně aby to nebylo bláto

      0 0
      • Kouba_2005  

        Originální jsou špatný?

        0 0
        • gersa  

          Jsou, protože originál nemám

          0 0
          • Kouba_2005  

            Jestli je potřebuješ nutně, tak ti je pošlu, nějaký určitě mám, nahrazoval jsem titanem. Nebo jestli chceš čekat na čínský …

            0 0
            • gersa  

              Dík za nabídku.

              Nespěchá to, jen jsem si chtěl chytit třmeny na jedno rozdělané dětské kolo a zjistil jsem že krabička je prázdná :)

              0 0
              • ScottAspect  

                Takhle jsem bez problému sehnal SH šrouby. V cyklistickách mívají z mrtvých brzd. Pak jsem udělal jednou to, že jsem si sehnal v železářství šrouby, hlavičku natřel černou syntetikou a to tam bylo až do prodeje, úplně v pohodě ;)

                0 0
    • Markony  

      A co si koupi v železářství limbus M6 potřebné délky někdy se dají sehnat i nerez a stojí par korun +podložka.

      0 0
    • Marekstrni  

      Vozite někdo silniční zapletená kola kola z Ali?

      Třeba tyto? https://m.aliexpress.com/…6764756.html?…

      Nebo klidně jiné silniční, jen mě zajíma, jestli se nerozpadnou

      0 0
    • AldaK  

      Tak rychle objednávejte dokud se to ještě vyplatí.

      https://zpravy.aktualne.cz/…cc47ab5f122/?…

      Čili, nakupuj, kde se ti líbí, ale my ti to tak „osolíme“, abys si to příště rozmyslel.

      0 0
      • Mig_all  

        Vklidu, číňan postaví v EU sklady…

        0 0
        • doubleingram  

          Už je staví.

          0 0
          • milan.v  

            Někde už stojí.

            0 0
            • Smazaný účet  

              Vzhledem k tomu, že narozdíl od BF to Číňan už pár let ví, tak tu masivně v EU do skladů investuje. Nebál bych se, že se dramaticky ceny zvednou, max u dolarových položek, naopak asi bude snazší objednat dražší věci.

              0 0
              • gollum  

                Co sleduju, tak hlavně bude podstatně dražší poštovné, když to budou posílat v rámci EU (nebo přímo v rámci ČR), tak poštovné už nebude dotovat čínská vláda…

                0 0
        • Dazz  

          I tak bude číňan o dost drahší. Clo + DPH budou muset platit i sklady.

          0 0
          • Slavik  

            Anebo české DPH zaplatíš v Číně. Zas tak velká revoluce to nebude… :-)

            0 0
            • Dazz  

              ??? za vyvážené zboží v Číně DPH (jejich) neplatíš a pokud u nás zboží neprojde celní kontrolou DPH u nás taky platit nemusíš, takže je zboží bez DPH

              0 0
              • Slavik  

                Nebavil jsem se o čínské DPH. Stačí si umět přečíst větu…

                0 0
            • kamaro  

              To sice budou muset platit, ale i tak budou levnější než určité specifické věci shánět u nás. Navíc pěkně z tepla domova. A mám pocit že v některých kategoriích zboží je na Ali širší nabídka než v obchodech u nás.

              Blbé je, že to pár týdnů trvá než to dojde.

              U určité kategorie zboží bych i uvítal, když to za mě proclí číňan a nebude to clít DHL a pod. Jejich poplatek za celní řízení může být větší než CLO samotné.

              EDIT: Blbě zařazeno, reakce na Dazz

              0 0
              • gollum  

                A hlavně, když to půjde z číny, tak bude dotované poštovné…, když by se to posílalo z nějakého místního skladu v EU, tak bude poštovné podstatně dražší.

                0 0
              • Dazz  

                Souhlas, ale cenový rozdíl nebude tak velký + občasný problém s kvalitou = výhoda nákupu čínského zboží už z velké části zmizí.

                0 0
    • ferencr1  

      Nemá někdo zkušenost s těmito košíky? Recenze vypadaj ok nerad bych ale na závodě ztratil flašku.

      https://www.aliexpress.com/…0003322.html?…

      0 0
    • Smazaný účet  

      Jaké máte aktuálně zkušenosti s objednávkou při současné situaci? Jsou zasilky pořád opožděné?

      Na balíček čekám už přes měsíc …

      0 0
      • nooski  

        Měsíc je v pohodě, běžně i dva.

        0 0
        • zdenek  

          i 3. A to s přepravou CN post. Dokonce i balíky bez trackingu jsou často rychlejší.

          0 0
          • milan.v  

            Já tu měl nějaké titanové šroubky za necelé tři týdny.

            0 0
      • enzzo69  

        Asi záleží co objednaš a kde. 14. srpna jsem objednal dresy na kolo + ochranné sklo na mobil + zadní. světlo. Dresy už týden mám všechny, zbytek nikde. Jeden dres přišel dokonce jen za3 týdny .

        0 0
        • Smazaný účet  

          Když se podívám na tracking, tak poslední zmínka je z 11.8. že zasilka opustila Čínu a je na cestě do ČR …

          0 0
      • INSP.TRACHTA  

        Jo, pořád měsíc+ . Jen Elita One je výjimka … cca 14 dni

        0 0
      • gollum  

        Měsíc je celkem dost v pohodě, čekej spíše dva. Zásilky bez sledování chodí rychleji.

        Poslední zásilka cca. 4 týdny (+nějakou dobu to leželo na poště, než se obtěžovali poslat lísteček, že mi to leží na poště).

        Předchozí 4 zásilky cca. měsíc.

        A zásilka před tím na které mi záleželo nejvíce cca. 2,5 měsíce, přišla mi v týdnu po víkendu, kdy jsem ji potřeboval nejvíce… :-)

        0 0
      • Pijer  

        Zrovna včera jsme se bavili o tom, že jsme překvapení, jak rychle teď některé věci z Ali chodí. Není výjimkou, že je to i pod dva týdny.

        0 0
        • oddie  

          Jak které. Některé pod dva týdny, a některé furt přes dva měsíce. Rekord mám asi 4 měsíce, už jsem to dávno oželel, a hle…

          0 0
          • gersa  

            V pátek dorazil klíč který jsem objednával v půli května ;)

            Ve čtvrtek jsem otvíral dispute :)

            0 0
        • Smazaný účet  

          :-O kolik jsi platil za přepravu?

          0 0
          • Pijer  

            Free, nebo základní sazba bez příplatků, Proč?

            Blikačka:

            • Arrive at destination airport
            • 2020–09–03 07:00:00 [CZE,PRG-PRAGUE-53]
            • Depart from airport of the original country
            • 2020–09–01 00:00:00 [china]
            • Last mile⇒ Destination country post, number UC155087185AM
            • 2020–08–28 05:57:03 [china]
            • Departed from Yanwen Facility
            • 2020–08–28 03:57:03 [china]
            • Process completed in Yanwen Facility
            • 2020–08–27 01:52:36 [china]
            • Picked up
            • 2020–08–26 18:18:50 [china]

            Převodník:

            • Delivery successful
            • 2020–09–07 15:12:00 [GMT+8]
            • Shipment at local distribution center
            • 2020–09–07 06:35:00 [GMT+8]
            • Accepted by Last Mile Carrier
            • 2020–09–04 08:31:00 [GMT+8]
            • Departed country of origin
            • 2020–08–31 04:00:00 [GMT+8]
            • Departed country of origin
            • 2020–08–28 18:05:28 [GMT+8]
            • Shipment left country of origin warehouse
            • 2020–08–25 19:40:12 [GMT+8]
            • Shipment at country of origin warehouse
            • 2020–08–25 18:49:00 [GMT+8]
            • Shipment dispatched
            • 2020–08–25 18:48:31 [GMT+8]
            • Shipment accepted by airline
            • 2020–08–25 18:48:30 [GMT+8]
            • Waiting for pick up
            • 2020–08–24 18:38:05 [GMT+8]

            Tepák:

            • Delivery successful
            • 2020–08–12 13:54:21 [GMT+8]
            • Accepted by Last Mile Carrier
            • 2020–08–07 07:08:03 [GMT+8]
            • Arrived at destination country
            • 2020–08–05 07:43:00 [GMT+2]
            • Departed country of origin
            • 2020–08–02 20:00:00 [GMT+8]
            • Shipment accepted by airline
            • 2020–07–31 11:21:54 [GMT+8]
            • Shipment left country of origin warehouse
            • 2020–07–30 10:27:51 [GMT+8]
            • Shipment at country of origin warehouse
            • 2020–07–25 12:14:25 [GMT+8]
            • Shipment at country of origin distribution center
            • 2020–07–25 09:42:03 [GMT+8]
            0 0
            • Smazaný účet  

              Protože já tohle objednal taky free, tak jestli to má na to třeba nějaký vliv. V minulosti jsem pár věcí objednal, ale už nevím, jakou jsem zvolil přepravu. Ale vždy jsem čekal tak 3 týdny …

              0 0
              • Smazaný účet  

                Tak jsem byl netrpělivý a dnes přišlo info, že to dorazilo do CZ. Konec dobrý, všechno dobré :-) …

                0 0
                • Kouba_2005  

                  Ještě to nemáš :-) Jednou mi to skončilo na nějaký vyměňovací poště myslím v Břeclavi a už se to nenašlo.

                  0 0
                  • satch  

                    Jo, ta je dobrá. Tam jsem to měl 2 měsíce, pak ten balík zmizel úplně a když jsem ho zkoušel dohledat, tak přestal dokonce existovat. Ale nakonec se to nějak doručilo…

                    0 0
                    • Kouba_2005  

                      U mě to byla jen odvzdušňovací sada na brzdy, takže mě to netrápilo, ale stejně je to někdy s tou poštou zajímavý. Bohužel to většinou končí tak, že zafungoval lidskej faktor. Jako tuhle, když jsem sháněl jeden balík – dle sledování zásilek ČP jako doručený, akorát vedle do města na poštu – mi jedna paní doručovatelka tvrdila, že si přesně pamatuje, že mi to dávala do schránky. No, šlo o 640mm dlouhá řídítka, takže jsem věděl jistě, že kecá. Vše se nakonec ale tentokrát našlo.

                      0 0
                  • Smazaný účet  

                    Já jsem přímo z Břeclavi, ta cesta ke mně už není tak dlouhá aby se to ztratilo :-D

                    0 0
                  • milan.v  

                    Jednou vykradli auto DHL a já jednou provždy přišel o dres v limitované edici…Asi už se mi to nikdy nestane… Tedy nejde o nic z AliExpressu…

                    0 0
      • Smazaný účet  

        V březnu to bylo klidně i na dva měsíce, teď většinou do měsíce či dřív. Ale snažím se objednávat z Evropy.

        0 0
      • BikerM  

        Me prisel ted jeden balik po vice jak 4 mesicich. :D

        Potrebuji dlouhe gate ba kolo, mam na ali jedny vybrane, ale bojim se, ze do konce rijna neprijdou.

        0 0
    • Toky  

      Posledná zásielka 3 a pol týždňa.

      0 0
    • sodek  

      Poslední drobnosti mám do tří týdnů (zatím).

      0 0
    • pocestny  

      Rychlý dotaz: Je lepší na Alíkovi objednat rám v lesku nebo v matu? Stejná věc by mě zajímala i u karbonových sedlovek a řídítek.

      Googlil jsem to a lidi se vůbec neshodnou. Lesk má možná víc vrstev(?) a lehčeji se prý opravuje. Matný prý vydrží dýl pěkný, protože na lesklém je všechno vidět. Dokonce jsem narazil na to, že lesk by mohl být těžší.

      Díky za názor.

      0 0
      • Kouba_2005  

        Podle mě je to jen o vrchní vrstvě laku a s kvalitou a váhou „karbonu“ bych to vůbec nespojoval. Tyhle věci beru dle designu ostatních věcí, tak aby to nějak esteticky ladilo, ideálně bez nějaký nápisů pseudoznaček apod.

        0 0
      • pabe  

        Já mám matný rám, žádný zátrak to není, ale asi to něco vydrží, pár škrábanců už tam je, ale moc vidět nejsou. Lesklý, nový rám vypadá na pohled pěkně a asi i kvalitněji, k vidění třeba tady: https://www.mtb-news.de/…nger.895368/, ale co a jak dlouho takhle vydrží opravdu netuším.

        0 0
    • Smazaný účet  
      0 0
      • hompmo  

        Pomsta za Taiwan…

        0 0
      • oddie  

        Je to asi tejden, objednaval jsem řídítka pro děti, poštovné 2usd. Podívám se, jestli to taky změnili.

        0 0
        • oddie  

          Tak FCFB Store na Ali se furt tváří, že poštovné 2–3usd.

          0 0
          • Smazaný účet  
            0 0
            • scortis  

              Zrovna Fouriers jsou ale Taiwanci :D

              0 0
            • Heatly  

              Ta změna cen je ale až poslední 3 měsíce. Položky které jsem kupoval někdy v březnu, tak dnes bych za to dal dvojnásobek i s cenou poštovného a tím pádem se mi nákup z číny nevyplatí a koupím raději v čr a věc mám doma do 3 dnů. Pořád se některé věci ale nechají koupit podstatně levnějí než u nás, ale těch věcí je čím dál míň.

              0 0
      • Smazaný účet  

        Že by následek cesty Taiwance na Taiwan?

        0 0
      • pocestny  

        Celkem *******, zrovna když chci po dlouhé době objednat asi 10 věcí…

        0 0
      • Smazaný účet  
        0 0
        • scortis  

          EC90 jsem teď objednal sedlovku, shipping 1,80, ale zatím to neposlali, tak uvidíme no.

          0 0
      • Slavik  

        Je fakt, že poslední dobou mám u poloviny zásilek storno nebo vráceno odesílateli. Trošku poštovné podražilo, ale ne nějaké pálky, u drobotin $1. Ale už je to celkem déle, určitě před návštěvou našeho Tchajwance. Taky jsme přestali číňanům dávat víza tzn. létá míň letadel…

        0 0
    • mr.antik  

      Tak jsem ještě rychle koupil jednoho rezervního expandéra, zatim fut Free Shipping případně směšný Shipping

      0 0
    • AntiCor  

      Měl jsem oblíbenou čajnacarbon značku doplňků TEMANI, vše FreeShipping, teď konečná…

      Objednával jsem 2 XC karbonový rámy během 14 dní, první ještě prošel FreeShippingem, druhý už do letadla za ty prachy nedostali – vrátili mi okamžitě peníze a nastavily cenu dopravy…

      Už to bude jen opravdu pro ty nejmenší doplňky.

      0 0
    • Toky  

      Posledná objednávka – remienok na hodinky Garmin cez Aliexpress z Hongkongu od objednania po doručenie do Košíc za rovné dva týždne.

      0 0
      • Kouba_2005  

        No tak do Košic to mají za rohem :-)

        0 0
        • Smazaný účet  
          0 0
          • AntiCor  

            za rohem, za rohem Honkongu

            0 0
            • Toky  

              Čo ste mali z geografie na ZŠ, chlapci? Ale do Hongkongu to máme predsa len o čosi bližšie ako vy z Čiech. Čo narobí s dodacou lehotou 700km.

              0 0
              • pepek  

                Přesně, Uhry přece nejsou ani za Uralem.

                0 0
                • Toky  

                  Uhry majú tak akurát brňáci na ksichte.

                  Z dejepisu som mal stále trojky každopádne toľko viem, že protektorát ste si tam v okolí nechali zriadiť keď my sme už mali Uhorsko tak akurát len v dejepisných knihách.

                  :-)

                  0 0
                  • pepek  

                    Tak a ještě tuto: Slovenský štát bol hospodársky zázrak.

                    0 0
                    • Toky  

                      Asi preto ste si vybrali slováka za premiéra. Aby doviedol k takému zázraku aj vás. No potěš koště…

                      0 0
                  • xtonda  

                    Zato vy ste měli slovenský štát, co pilně celou válku kolaboroval s náckama.

                    Maďaři vědí už dávno, mají takové hezké přísloví Tóth nem ember, kasa nem etel.

                    0 0
                    • Toky  

                      Presne tak. To preto lebo tomu tu vtedy šéfoval kňaz. Čo na to povedať. Predkom sa dá toho hodne čo vyčítať.

                      Zato vy ste mali kedysi Veľkomoravskú ríšu a teraz ste hentakou záhradkárskou lokalitou Čiech. Na vínečko.

                      0 0
                    • Toky  

                      Inak, my tu máme také staré východniarske príslovie:„Nikdy never maďarským prísloviam.“

                      :-)

                      0 0
      • Smazaný účet  

        Tak slovensko je taková malá Asie. Je to tam samej Nguyen

        0 0
        • Toky  

          Ver tomu, že toľko Nguyenov ako je v takej Prahe na celom Slovensku nenájdeš. Tam majú hádam všetky lokálne potraviny a večierky pod palcom. Nieže by som proti nim niečo mal.

          0 0
    • Smazaný účet  

      Jak dlouho může trvat takové doručení?

      2020–09–17 06:55 Delivering Accepted by Last Mile Carrier

      2020–09–15 16:15 Arrived at destination country

      0 0
      • Slavik  

        Nechci ti kazit radost, ale v podání ČP klidně i dva měsíce…

        0 0
        • kofejn  

          11.9. objednáno, dnes doručeno. A ano, přivezlo to PPL :)

          0 0
          • oddie  

            11.9 objednáno, včera ani dnes nedoručeno, protože to dostalo debilní DPDčko, které snad nikdy nedokáže doručit zásilku na první pokus v původně avizovaném termínu. Ještě zkurvenější přepravce než Česká pošta.

            0 0
            • Markony  

              souhlas

              0 0
            • Edwin  

              Nikoliv přepravce, ale dopravce. Děkuji.

              0 0
              • Smazaný účet  

                DPD je přepravce.

                0 0
                • Edwin  

                  Mýlíš se, Drobku. Ale když se za svou neznalost omluvíš, tak to tiše přejdu ;)

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Ne nemýlím, takže tak :)

                    0 0
                    • Edwin  

                      No, já bych zase chtěl, aby mi narostly vlasy :)

                      Oni můžu být přepravcem vůči dalším dopravcům (dodávky 3. stran), ale nikdy z pohledu zákazníka.

                      Přepravce = objednavatel přepravy (zákazník – odesilatel)

                      Dopravce = vykonavatel (vozidlo DPD)

                      V osobní dopravě přepravce = cestující (nikoliv dopravní podnik).

                      Ještě doplním, že přeprava je produktem dopravy :)

                      S úctou,

                      Edwin – dopravní inženýr :)

                      0 0
    • scortis  

      Objednával jsem z EC90 Store a nějak mi to už asi 5 dní neposílají, většinou to odejde ten den, máte někdo podobnou zkušenost?

      0 0
    • Smazaný účet  

      Tak můžu jen závidět těm, co balík přišel za 3 týdny …

      0 0
      • skaj  

        Vezmi tracking number a zkus ho dat do trackovaci aplikace ceske posty. Nepopozenes to, ale uvidis lepe, kde je v CR.

        0 0
    • PatrikKalista  

      Silniční vidlice pro 700×35c, sloupek 1 a 1/8, RU a celistove brzdy prosím?

      Dekuji Patrik

      0 0
    • zdenek  

      V pátek mi přišel balík, který byl na cestě 4 měsíce. To je zatím rekord. Zrovna týden po tom, co jsem to už vzdal, a ty kleště na řetěz jsem si koupil u nás…

      0 0
      • Meduza  

        Je to ted nejaky zaklety. Neco prijde za 14 dni a neco za vic jak 2 mesice.

        0 0
        • Toky  

          Áno, súhlasím. Ja na dva zásielky s nejakými drobnosťami čakám od polovice mája. Jedna mi prišla nedávno behom 3 týždňov, ďalšia je mesiac po objednaní podľa tracklistu ešte stále v Číne.

          0 0
          • Smazaný účet  
            0 0
            • Janes  

              Přesně tomuhle se říká čecháčkovství …

              0 0
              • Smazaný účet  

                Až na to že to mají v podmínkách, pokud zboží nedostaneš v požadovaném termínu, tak ho máš free. Dodavatel samozřejmě může požádat o prodloužení, pokud to neudělá je to jeho chyba. Ty čecháčku…

                0 0
              • xtonda  

                Doba dodání je součástí kontraktu, při objednávce na Aliexpresu prodejci ty doby uvádějí a já se podle toho rozhoduji. Lhůta, kdy lze žádat zpět peníze z důvodu nedodání je obvykle výrazně vyšší než avizovaná doba doručení. Pokud sem zboží očekával a potřeboval do měsíce, tak když nedojde ani do dvou fakt nemám výčitky požádat o refundaci. Nikdy nevím, jestli se zásilka neztratila a jestli dojde za další měsíc nebo ne a je fakt hovadina nechat proběhnout lhůtu kdy mohu reklamovat nedodání zásilky.

                0 0
              • Smazaný účet  
                0 0
    • hompmo  

      Borci…nějaké zkušenosti s řetězy s alíka??díky…

      0 0
    • Markony  

      Tak koukám a dost objednávek mi leží na Celní úřad ČR

      0 0
    • lendl  

      Sa mi 2 krát stalo v tomto roku, že mi Ali vrátil peniaze a asi o týždeň prišiel tovar. Samozrejme som poctivec a otvoril som nejaky dispute, že peniaze vrátim, ale odpoveď bola asi takto:

      „Don't worry, it is satisfaction for your long waiting. You can keep money and goods“

      0 0
    • Je3y  

      Nechcete někdo?

      https://www.aliexpress.com/…9968302.html?…

      Mám v plánu objednávat a tak pár kousků navíc klidně vezmu. Pak bych to rozposlal přes zásilkovnu.

      0 0
      • Charlie_R  

        No, vezmi pár kousků a napálej ti clo a DPH :D

        0 0
      • Smazaný účet  

        A důvod proč by si to neměl každý objednat sám když je pošta zdarma?

        0 0
        • Je3y  

          To vlastně ani úplně nevím, a když tak nad tím přemýšlím tak je to fakt úplně zbytečný příspěvek. -_-

          0 0
        • oddie  

          Když se to objedná dohromady, bude to sice dražší, zato to přijde později :)

          0 0
          • scortis  

            Pobavilo, já jsem zvědavej jestli po mě budou chtít proclit řidítka, ty už jsou docela velký :D

            0 0
            • oddie  

              Teď mi přišly několikery a nechtěli, ono taky, stály kolem 20usd…

              0 0
              • babkanakole  

                Víc než clo (platila jsem ho jedinkrát před lety) mi vadí, že mi dost věcí zadržovala celnice, přestože bylo vše v pořádku a pod limitem. Očividné drobnosti, cena vždy psaná za kterou jsem to kupovala, doklady přiložené, a stejně jsem několikrát musela dokládat až výpis z účtu. Takže jsem vyřešila o něco dražšími nákupy ze skladu ve Velké Británii.

                Spousta lidí má mnohem větší štěstí, prochází jim vše.

                0 0
                • oddie  

                  Mně většina prošla, věci pod limitem mi škrábli snad 2×-3× z pár set nákupů, věci očividně nad limitem samozřejmě počítám, že půjdou do řízení. Pokud to jde koupit z EU skladu, kupuju taky, ale většinu věcí, co potřebuju, tam bohužel nenajdu.

                  0 0
                • Smazaný účet  

                  Jo tohle je občas zajímavé. Notebook mi prošel, mobil ne. Dron mi prošel, tablet ne. Všechno řádově dražší než to co zadrželi. Teď raději stejně objednám z lokálního skladu v EU či přes Gearbest EU priority shipping.

                  0 0
                  • babkanakole  

                    No, mě už zadrželi i vyslovené drobnosti, jednotlivé kusy a v ceně do 50 Kč, u kterých bylo naprosto zřejmé, že to velkou cenu nemá. Takže fakt jen „EU“ sklady, protože když na tohle přijde paušál za zprostředkování, tak to mimořádně naštve.

                    0 0
    • PatrikKalista  

      Ahoj, dá se někde sehnat samostatný TAPERRED sloupek vidlice z hliníku?

      Děkuji

      Patrik Kalista

      0 0
    • t100-CZ  

      Ahoj, prosím o doporučení zimní bundy na kolo pro teploty 0 až –10 stupňů. Máte nějaké dobré zkušenosti?

      0 0
    • hompmo  

      borci, nějaký fígl jak vyhledávat zboží, které pošlou z evropy?díky…

      0 0
      • xtonda  

        Zvolit si to v příslušném políčku, bohužel je nutno postupně vybrat jednotlivé státy, nelze jich zvolit víc najednou.

        0 0
        • J.e.n.i.k.82  

          Blbý je, že asi musíš nejdřív něco vyhledat a pak to omezit státem. Mně by se líbilo se podívat do určitého skladu a pak podle kategorie zjistit celý sortiment, abych to nemusel hledat a kontrolovat postupně

          0 0
    • ferencr1  

      Nemáte tip na nějaké lepší zimní čapáky ze šlemy z ali ideálně bez vložky aby se dali použít i na běžky našel jsem jen samé z vložkou.

      0 0
    • siky83  

      Vyslo nove Trace velo video https://youtu.be/vwQuMWnHfEo

      Pro ty kdo neznaji, typek objednava a zkousi cyklo veci z ali a nataci otom videa.

      0 0
    • Smazaný účet  

      Česká pošta bude spolupracovat s čínským AliExpressem. Zásilky má doručit do 10 dnů

      https://ct24.ceskatelevize.cz/…it-do-10-dnu

      0 0
    • Cavendish  

      Lidi, dá se někde na Ali koupit nějaká redukce z řazení I-spec I nebo II na klasickou objimku??? Díky

      0 0
    • meris  

      Netuší někdo, jestli se dá ještě dostat nějak ze spárů ČP balíček, který mi nedoručila a vrací ho odesílateli?

      Popřípadě nenašel někdy někdo nějaký kontakt na přepravce, co doručuje standardní Aliexpress dopravu?

      Podařilo se mi zjisti, že zásilka je vracena na:

      Sinotrans Global E-Commerce Logistic Ltd.

      P.O. Box 70

      225 70

      Praha 25

      Ale dál už jsem se nedopátral.

      0 0
      • INSP.TRACHTA  

        Nedá, zkus zavolat na tu poštu, co to poslala zpět, obvykle 120, ale pokud to neuděláš ten samý den, co o tom rozhodli, tak bez šance. Už jsem to taky absolvoval a měl jsem z toho pocit, že spíš tím kamuflujou zasantrocenou zakázku, protože po „vrácení“ už žádný tracking zásilku nedohledal. Měl jsem to jako zásilku s koncovým kódem .......BE. BELGIUM POST měla detailně (více než ti ukáže Alík nebo Česká pošta) zmapovány pohyb před „vrácením“, ale pak ani ťuk a Číňanovi ani mne ani po 2 měsících nedorazilo nic. Naštěstí to vyřešil Dispute a vrácení peněz.

        0 0
        • meris  

          Poštu jsem kontaktoval hned, jak jsem zjistil, že se to vrací zpět a bylo to ten samý den, co to měli doručit. Ale už mi bylo řečeno, že je to na cestě zpět. Že kdybych volal o dvě hodiny dřív, tak to měli ještě na pobočce.

          0 0
        • Kouba_2005  

          Do Činy se nic nevrací :-) Normálně to po uplynutí zákonné doby zlikvidujou. Kdo by asi platil poštovný :-)

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
      • ScottAspect  

        Možná se někomu líbil obsah. Já takhle čekal na brzdy měsíc. Ani po té době nedali balíku na celní poště číslo. Číňan dostal info, že bylo doručeno. Nic však nepřišlo. Totální zverstvo ta pošta. Navíc báby kyselé, že se dazaduji nápravy. Brzdy off, prachy off.

        0 0
    • BikeClubKovacek  

      Chci se zeptat lidi, jestli se neco změnilo u Alixpresu v doručování zásilek. Je mi zahadou, ze dřív vše končílo na poste, kde jsem po předložení občanky balíček obdržel.Ted mi dávají zásilky přímo do schránky a po vyzvednutí samozřejmě se nic nedeje a balíček je pořád na cestě ve sledováním systému . Teď mi doslo, ze mohu reklamovat nejake zásilky…nerozumim tomu proc ??

      0 0
      • kerim  

        Mě už je dávají do schránky dlouho ale teď mě číňan bombarduje zprávama, že balíčky už budou brzy u mě a pošta si je měsíc syslí někde na hromadě ..:-(

        0 0
      • Slavik  

        Může to být tzv. eLko pošta potvrdí odesilateli i jen vhozeni do schránky. Tohle funguje už cca. rok.

        0 0
        • BikeClubKovacek  

          Proti tomu samozrejme nic, ale asi to nemají vychytane, kdyz mi chodí maily skrz otevření sporu kvůli nedoruceni.

          0 0
          • Kouba_2005  

            Jo, pořád mě taky zásobujou emailama, že zboží už je u nás a já pořád nic nemám. S tím házením do schránky je to takový zvláštní. Paní doručovatelka se jednou dušovala, že mi to jako vždy hodila do schránky, ve sledování zásilek to bylo jako doručené, akorát že se jednalo o řídítka, která ležela na poště – ale paní si byla na 100% jistá, že mi to dávala do schránky :-D

            0 0
            • oddie  

              Řídítka mi teď přivezlo DPDčko, akorát od toho nepřišlo avízo a nedalo se změnit doručení, docela kovbojka.

              0 0
      • meris  

        Jestli jsem to dobře pochopil, tak od určité částky jsou zásilky sledované. Ostatní ne.

        Podle toho se ten systém asi řídí. Ověřit to jde na stránkách pošty, jestli mají číslo v evidenci a je u něj vidět stav doručování. Většinou ty čísla začínají RR.

        0 0
    • Derwen  

      Zdravím. Dlouho jsem nic neobjednával a tuším, že nastaly nějaké změny stran poplatků u nás. Uvedl by mě někdo prosím stručně do obrazu případně odkázal na aktuální vlákno či info? Případně ocením tipy, jak objednávat „smysluplně“… Díky!

      0 0
      • Derwen  

        Už jsem našel…

        0 0
        • odik  

          Tak se poděl

          0 0
        • MrazekBike  

          Také bych uvítal info nebo odkaz, kde čerpat :-)

          0 0
          • Cabasekxxx  

            Vše funguje úplně stejně jako dřív. Jen se objevuje položka VAT. To je DPH. Ali ho vybírá a odesílá kam je třeba. Pro vás se nic nemění. Tedy pokud nepřesáhnete tuším 150 EUR a nebude třeba platit clo. Navíc u objednání více položek dochází k tzv combined delivery kdy všechny položky přijdou v jednom balíčku. Osobní zkušenost je taková, že při využití combined delivery je tady zboží během 14 dnů až 3 týdnů. Pokud šel balíček sólo, čekal jsem klidně i dva měsíce. Takže za mě pro Ali palec nahoru. Ebay to prý má stejně.

            0 0
            • kerim  

              Joo, zatím stejná zkušenost, celkem se to vylepšilo. Teď ještě ty pošťáky dokopat k doručování… :-(

              0 0
            • J.e.n.i.k.82  

              Až na to, že ty sice na Ali zaplatíš DPH, ale oni ho zatím nemají kam poslat, protože v ČR chybí potřebná legislativa.

              Ale jinak ten systém funguje výrazně lépe, než kdy dřív.

              0 0
            • RomanH  

              Cili jen to DPH (do tech 150 EUR) a Ceska posta ma s vypalnym za celni rizeni smulu ? To je fer.

              0 0
              • Cabasekxxx  

                Přesně tak. Pokud by si přesáhl 150 éček a musel platit clo, jde to vyřídit online sám za sebe. Pošta se těšila jak se bez práce dostane k lizu a ono hovno. Dobře jí tak. Tenhle moloch je jen díra na prachy.

                0 0
    • LTcz  

      Pro ty co hledají levnější cyklo ledvinku

      https://vi.aliexpress.com/…1818577.html?…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.