• Vinni

    NA UPLNE novem kole hrozne skrta predni kotouc,to se fakt neda vydrzet.Newite negdo,proc skrta?Kolo je uplne nove!a kdyz trochu zmacknu brzdu(ne brzdim,jen trosku),tak neskrta!Kolo – Rock Machine Blizzard,brzdy-Hayes HFX-9-XC,vidlice je vymenena(v servisu)-rock shox judy xc

    0 0
    • M1R3K  

      tak neskrta ani trosku? nebe skrta tak rovnomerne, ze to neslysis? me tohle delali, kdyz jsem mel ubrouseny ty perka, co drzej desticky – desticky tam nedrzeli, houpali se..a kdyz jsem pribrzdil, tak se srovnaly.

      0 0
    • M1R3K  

      a zkousel si s tim neco delat? treba kouknout na ty desticky nebo zjistit, jestli je kotouc nak krivej..

      0 0
    • Vinni  

      Neni krivej,jinak ja jsem mel vecka,takze s kotoucovkami ZADNE zkusenosti nemam a vubec se v tom nevyznam.Jo,a neskrtal hned,kdyz jsem jel prvni den(tak 10km),tak to bylo f pohode,kdyz jsem vyjel podruhe,tak asi po peti minutach zacal skrtat

      0 0
      • M1R3K  

        jestli se v tom nechces trosku povrtat tak to dej zpet do obchodu..mozna to to vezmou i jako opravu pred garanckou zdarma. me ted kdyz skrta tak prvne zkusim hejbnout brzdou, kdyz nepomuze tak zajizdy nadzvednou prdni kolo a nechat spadnou (udelat otres), kdyz nepomuze tak opakovani, tak jsem taky uspel tim, ze jsem kotouc brzdenim zahral a pak povolil brzdu. a kdyz nic z tohohle, co jde za jizdy, tak otocim kolo a pohraju si s prasetem…vetsinou se to po delsi dobe povede..chce to trpelivost.

        0 0
        • ROpa  

          Skrta ti to najma preto lebo sa na to pri predpredajnom servise vysrali ! Problemom je ze kotuc nemas presne v strede medzi dostickami, ale je blizsie k jednej, co pri novom bajku, nezodratych dostickach a voli vidle ma pri jazde za nasledok prave tebou popisovane skrtanie. Idealne je nastavit to podla servisneho manualu ale o tom stale v niektorych servisoch nemaju ani paru. Takze bud to daj urobit niekam kde to fakt vedia a maju dobre referencie alebo si stiahni zo stranky SRAMu servisny manual pripadne zo stranky ceskeho dovozcu powerpointovu servisnu dokumentaciu a podla toho to hravo zvladnes. Netvrdim ze na 1× ale tak na 3× by si mohol byt velmi spokojny. Pripadne ak si netrufas dost pomoze s citom nastavit „optimalnu“ polohu prasiatka. Ked mas bajk na stojane a krutis kolesami nesmie ti to vobec skrtat vtedy to mas ok. Ked sa pojdes previezt po nejakom svahu priecne, pripadne nerovnostiach tak ti to obcas cinkne ale s ubudajucimi dostickami sa aj to vytrati… po 500km je to uplne ok. Este si nastav tymi imbusovymi cervikmi v packach polohu paky ako ti vyhovuje a zakvapni cervika s citom kvapkou farby pripadne opatrne! sekundakom.

          ROpa

          0 0
    • hanz  

      Tak to ti sotva vezmou jako reklamačku, možná ti to trochu seřídíš ale pravděpodobně se toho u těhle brzd nikdy nezbavíš-jsou prostě takový. Sedni na kolo popros někoho at ti seřídí třmeny, jestli se na to cítíš tak trošku mázni prasata a tím tak končí vše co s tím můžeš dělat. Až se ubrzdí trocha desek tak to razantně ubude, možná taky trošku zajetím. Prostě se s tím smiř-hfx9 škrtaj snad všem co znám.

      0 0
    • ph  

      mam je na rm landslide. skrtaj. nema vliv na funkci. po nekolika stovkach km to prestane uplne, pokud se v tom pak povrtas – vymena predniho plaste, serizovani brzd atd. – tak to zase zacne. neni to problem.

      jedno jsem pri vyndanem kole stisknul paku a to teprve byl horor – vubec dostat kotouc mezi desticky. ale srovnal jsem to a pak jako vyse.

      0 0
    • Tomcat  

      Volný pružinky na destičkách, křivej kotouč, našikmo nasazenej náboj… Je toho prostě dost, dopokučuju ti to neřešit přestana to samo.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.