• RomanH  

      Takze totez jako loni RAVO a RockMachine…

      0 0
    • tm  

      To je uz druhej pokus o horst-link od Autora. Prvni prototypy meli tlumic chycenej k horni ramovy trubce, ale byl tam nejakej konstrukcni problem – nekde ty ramy praskaly. Jedinej exemplar sem videl u Rehuly na XT na Hluboky.

      0 0
      • RomanH  

        To byl Horstlink ? Ja mam pocit, ze to byl prepakovany jednocep.

        0 0
        • Jenda  

          jo jo byl to prepakovanej jednocep velmi podobnej trekovi – ze by praskal na stejnych mistech:-) ale tohle nevypada tak tragicky no taky jsem zvedavej na cenu

          0 0
        • Tomcat  

          Jo dělali, jeden měl dokonce Pádlista.

          dělali ho jak v CrMo(nižší model) tak Al. Další bylo „Tabu“ to byl jednočep. Pak přišla spolupráce s RB a neslavně praskající A-zone

          0 0
          • Jenda  

            no jo na tuhle historii jsem uz uzplen zapomnel a to jsem si to kdysi chtel koupit sakra to uz je davno:-)

            0 0
            • tm  

              To na cem jezdi Rehuja je prototyp z lonska. Mel byt uz letos v prodeji, ale praskal, tak ho stahli.

              0 0
    • McBlacky  

      je jasný, že jako největší prodejce kol v ČR musel přijít konečně s nějakým fullem, když suverén byl ******* na druhou, uvidíme jaký to bude, každopádně asi dost mastný, začátek tipuju tak na 35000 s RST nebo Sixem :-)

      0 0
    • speedy gonzales  

      kazdopadne myslim ze autor poradne zaspal dobu…

      mozna ho to ani nestalo moc zisku ,prece jen ma teziste prodeje asi nekde jinde, vic skody bude spis na image…urcite mu neprida, kdyz poradneho fulla udela az na potreti a posledni..

      0 0
      • McBlacky  

        jestli něco vydrží, bude za dobrý peníz a nebude vážit tunu, tak si rychle získá příznivce, přeci jen author je masovka a má tak i dost peněz a prostředků na propagaci. Každopádně bych tomu dal čas :-)

        0 0
        • rejow  

          jestli ten rám dají za 15–20kkč i s tlumičem tak začnu vážně přemýšlet

          0 0
          • McBlacky  

            to je tak můj odhad rám max do 20tkč včetně shit tlumiče, což by pak mohlo být 35tkč za hotový basic model…

            0 0
            • slou  

              Tož toto jsem našel an jednom webu :)

              Модель велосипеда: Author ERA Рама: suspension, shocker DNM AO-22AR (79mm) Размер: M, L, XL Вилка: MANITOU Axel Elite (100mm) (амортизационная) Задний амортизатор: DNM AO-22AR Зад. Переключатель: SHIMANO LX Пер. Переключатель: SHIMANO LX (34,9) Манетки: SHIMANO Deore (27) Тормоза (пер/задн): HAYES MX-1XC disc mechanical 6" rotors Тормозные ручки: TEKTRO MT-4.0 Каретка: SHIMANO ES-30 Octalink splined Система: SHIMANO M4408 44–32–22 170/175mm cranks Педали: AUTHOR clipless Цепь: SHIMANO HG-53
              Цена на велосипед: 1323 у.е Кассета: SHIMANO HG-50–9 11–32 Втулки (пер/задн): AUTHOR disc 32 holes Спицы: black stainless steel Обода: RITCHEY Girder Pro OCR 32 holes Покрышки (пер/зад): PANARACER Speed Blaster 26"x 1.95" Рулевая колонка: RITCHEY Zero Logic Integ 1–1/8" Вынос: RITCHEY Comp V2 Руль: RITCHEY Comp Грипсы: AUTHOR dual density Седло: AUTHOR Azoto Logica F3 Подседельный штырь: RITCHEY (27.2) Подседельный зажим: AUTHOR (34.9) Болт: AUTHOR alloy QR Цвет: нет данных Вес: 13,80 кг. (L) ТИП: горный велосипед Количество передач: 27

              a nebo,

              Модель велосипеда: Author ERA Pro Рама: suspension, shocker MANITOU SPV Swinger Air 3-Way (102mm) Размер: M, L, XL Вилка: MANITOU Skareb Comp(100mm) lock out (амортизационная) Задний амортизатор: (79mm) Зад. Переключатель: SHIMANO XT Пер. Переключатель: SHIMANO LX (34,9) Манетки: SHIMANO LX (27) Тормоза (пер/задн): HAYES HFC-9XC disc hydraulic 6" rotors Тормозные ручки: HAYES Каретка: SHIMANO ES-51 Octalink splined Система: SHIMANO LX 44–32–22 170/175mm cranks Педали: AUTHOR clipless Цепь: SHIMANO HG-73
              Цена на велосипед: 1857 у.е Кассета: SHIMANO HG-50–9 11–32 Втулки (пер/задн): AUTHOR disc 32 holes Спицы: black stainless steel Обода: RITCHEY Girder Pro OCR 32 holes Покрышки (пер/зад): PANARACER Speed Blaster 26"x 1.95" Рулевая колонка: RITCHEY Zero Logic Integ Comp 1–1/8" Вынос: RITCHEY Pro Руль: RITCHEY Comp Грипсы: AUTHOR dual density Седло: AUTHOR Azoto Logica F3 Подседельный штырь: RITCHEY Comp V2 (27.2) Подседельный зажим: AUTHOR (34.9) Болт: AUTHOR alloy QR Цвет: нет данных Вес: 12,95 кг. (L) ТИП: горный велосипед Количество передач: 27

              No jestli jsou to přesně tydle kola nevím ale sou bez fotek tak snad možná.

              Jinak to logo tam je fakt úlet :)

              0 0
            • Pá-dlista1  

              tipuju 38–40tisic za ERA a 52–54 tisic za ERA pro.

              0 0
    • Meesha  

      To logo na tom vahadle je nejvetsi kyc! Uz kvuli tomu bych si to nekoupil…

      0 0
    • blick  

      Horst Link je jako součást FSR patentem firmy Specialized only pro US trh. A znamemá, že čep na spodní trubce zadní kyvky je níže než osa zadního kola. Intense, Mongoose atd. museli platit jako Spešl Leitnerovi za patent porvé použitý u AMP.

      0 0
    • Volf  

      Tak teď jste to Havlenům fakt natřeli. Myslím si, že po vaší odborné kritice si musí hodit mašli. Nikdo z vás na tom ještě neseděl a už je to shit. Škoda, že tam nejsou nálepky zs spešlu to by ty odpovědi byly o 180 stupňů otočený.

      0 0
      • rich  

        no myslim, ze je tu dost ludi, co maju objektivny nazor a zotru aj specialized resp. vid cannon prophet. skor je to o dlhodobych skusenostiach s fullami tejto znacky – ma podobne renome spesl?

        0 0
      • TinkTink  

        Hele…Spesl nemeni ramy jako Author…author ma za poslednich X let nekolikatyho fulla zas s uplne jinym systemem…jako mne je to fuk…ja fulla od Authora nechci ani za nic…

        Mimochodem…ten ram jsem videl na Selovi pod nakym clovekem :)…Jestli to testovali ciste takovym zatizenim, tak to je na pohodu, to bude praskat jako nic :o)))

        0 0
        • Volf  

          Ten spešl tam byl pouze obrazně. Jinak ale řekni, že nemám pravdu.

          0 0
      • McBlacky  

        to volf, hele nikdo to tady neodsuzuje zatim, dáváme tomu možnost a šanci a jak jsem uvedl není to nereálné že se to bude dobře prodávat, ale zase považ, když tam v základu narvou Axela (tak pro babu, max do 65kg), DNM 22 (Lempl zničil dva za dva měsíce) a HMX mechaniky (dost lidí si na ně stežuje, jakej je to shit)), tak je jasný, že i kdyby byl rám průměrnej, tak si na to budou lidi stěžovat. V tý lepší verzi s hydrama hayes, scarebem (comp) a manitou SPV to třeba bude dobrý… uvidíme, ikdyž porovnám li cenu tak ten slabší stojí cca 37000kč a silnější 55000kč (stejně jako egoist), no a neřekni že by jsi radši nebral za stejný prachy NRS1… já bych nepřemýšlel ani minutu, takže asi tak :-)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.