protaceni predniho plaste na rafku

11 nepřečtených
  • onegear

    Prominte, dlouhe

    Prosim rady a tipy specialne od mistnich sjezdaru

    jak branite protaceni plaste predniho kola a pripadnemu ustrizeni ventilku ?

    plast sedi v patce rafku ale vetsi cast okraje je dusi pritlacena na vnitrni plochu rafku a to jiz v miste, kde je vlozka – tedy okraje plaste jsou tlakem duse pritlaceny k rafku pres vlozku

    neni tedy problem v posouvani vlozky ( v mezich jeji pruznosti a co ventilek dovoli ) v rafku ?

    to by mohlo pomoci pouzit misto vlozky nalepenou nejakou pasku ( kobercovku ) ?

    zkousel jste nekdo lepit plaste, bezne to pry delaji na Iditabike race kvuli mrazu.

    Prosim vase zkusenosti.

    0 0
    • Pá-dlista1  

      Se mi to neprotaci. Asi moc brzdis. Pouzivam jak klasickou pasku, tak „kobercovku“. Pritelkyni se to protaci, ale nijak tragicky. Jednou za sezonu by stacilo srovnat. Stejne menim plaste, tak bych to eventulne srovnal, tzn. se mi to mozna protaci, ale neni cas to poznat.

      0 0
    • MartinXC  

      To je trochu dané tlakem v duši a její tuhostí. Hodně měkké huštění a tenké duše – to se protáčí vždycky. Tlustá duše tomu trochu zabrání. Pásku jedině podobnou jako špatnoou Pedros – co lepí trochu i nahoru. Když je suchá , tak klouže taky.

      Já dávám ventil trochu předsazeně a občas kouknu, jestli se už srovnal nebo přelezl do opačného úhlu. Když jo, tak doma vyfouknu duši, pak zabrzdím a pár metrů zacouvám – ono se to zase srovná. Pak nafouknu a mám pár vyjížděk pokoj.

      0 0
    • Tomcat  

      Hodně nahuštěno a „kobercovku“ Já ji používám už proto, že do 45mm širokýho ráfku gumovou pásku jen tak neseženeš ;-) . To, že duše zustane přilepená sem si všim až při přezouvání.

      0 0
    • JIRA  

      Taky jsem tím prošel – ve sjezdu jsem byl schopný zničit i 3 duše (Kleine Scheideg – CH) a nemilá zpráva je, že na to nepomáhá nic jiného než výměna pláš?ů (ráfky asi měnit nebudeš). Moje neš?astná kombinace byla X517 + Python. Vyzkoušel jsem:

      • jiné duše
      • výměnu pásky
      • nalepení patky
      • očištění patky
      • otáčení předního kola po ujetí 500 m :)
      • ale všechno to bylo k ničemu!!!

      Continental EXPLORER – bez problémů, stejně tak od GRAMECe zapůjčené PANARACERy za něž mu ještě jednou děkuji – myslím, že MORZINE je důstojné místi jejich odpočinku. ;)

      0 0
      • JirkaD  

        Mně pomohla až výměna ráfku, od té doby bez problémů.

        0 0
        • pitelboy  

          Rubeny to del strasne moc (vsak to sou taky plaste na hovno, uz se tesim az je sjedu a vyhodim). Ventilek predsazuju co to de a za 2–3 tydny musim sundat a zase nasadit, jak je ten plast otocenej. Taky jezdim MAXXISi a ty to nedelaj snad vubec

          mam rafek MAVIC 223 disc a NEzeslabovany duse

          0 0
          • Pá-dlista1  

            Jen pro poradek, zeslabovany duse jsou duse s promennou tloustkou steny? To vyrabi asi taky Rubena, ne? Ty totiz po nafouknuti vypadaji jako balonky z pouti. Sama boule.

            0 0
          • filipes  

            Jestli te serou modry trilobity nebo ty druhy rychly, tak mi je dej, ja je sjedu za tebe. Me se v X517 neprotacej, ani kdyz jsem ztratil krouzek od galuskovyho ventilku. Jo, a duse Rubema Ultralight. (Zeslabovana na celem povrchu krome okoli ventilku :-) Kamosovi se ale naky stary rubeny protacej, ze je nejak pitome lepi.

            0 0
            • pitelboy  

              Ja mam tu „nejhrubsy“ pred 3 lety sem vozil ty nejhrubsi tusim HIGHLENDER ?! nebo nak tak. Pak za rok se mel moznost koupit dva novy kevlar plaste za 550kc (oba) !!? Tak sem si „vobjednal“ 2 nejhrubsi ! A dostal sem takovy skoro hladky svine zasran debilni uplne na hovno !! Nedrzej za sucha, natoz za mokra !!! RUBENA uz nikdy vic !! driv delali solidni plate ale ted !!! fuj !! skurvej co muzou !!!

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.