• Flier

    Asi nejsem sám, komu vrtá hlavou, jak je to se správnou polohou „vzduch/olej“ tlumiče. Už jsem je viděl na kolech víc nahoru pláštěm i pístem. Na svém to mám nahoru pístem ( X-Fusion O2 ). Je to jedno, nebo to dělá každá značka jinak ?

    0 0
    • Flier  

      Chlapi, no tak mě nenechte trápit :)

      0 0
    • kOmE  

      Neni to nijak presne dany ,ale doporucena je poloha kdy je valec nahore ,ale u biku je to spips podle konstrukce a tedy moznosti umisteni.

      0 0
    • Pá-dlista1  

      Taky si myslim, ze to zalezi jenom na moznostech ramu. Osobne se priklanim k tomu, aby na kyvce byla ta lehci cast, kvuli neodpruzenym hmotam. Pro polouhu teziste by jeste bylo vyhodne, aby ta tezsi cast byla dole:) A na pohled poznam na ramu, co se mi libi vic:)

      0 0
      • pitelboy  

        Ale co je je lepsi pro tlumic ? telo hore nebo dole ?

        0 0
        • Pá-dlista1  

          Tlumici by to nejspis melo byt uplne jedno. A jestli ne, tak ty co jsou vodorovne maj fakt smulu :)

          0 0
          • la-da  

            Pokud je to nejakej lacinej typ bez vyrovnavaci komory tak to jedno neni – uvnitr musi byt vzduchova bublina a tlumic musi byt v poloze aby mel pist v oleji.U nor­malnich tlumicu s vyrovnavaci komorou je to jedno.

            0 0
            • Pá-dlista1  

              A nejsou ty laciny plneny z vyroby plynem, prave pro tento pripad? Jinak je jejich pouziti dost limitovany konstrukci ramu a nerekl bych, ze zrovna levny kola maji tlumice umisteny vertikalne (olejem k zemi:). Kazdopadne osobni zkusenost s takovym tlumicem nemam. Bud je to supermarketak bez tlumeni a nebo je z vyroby plneny plynem, aby udrzel olej tam kde ma.

              0 0
              • pitelboy  

                Ja tam mam FOX FLOAT R – a ztoho co sem precet – mu to je asi jedno !

                0 0
              • peak  

                Fox vanilla jsou napr. plneny dusikem

                0 0
              • la-da  

                No podle me nezalezi az tak na tom jakym plynem je tlumic plnenej ale spis na tom,aby ten plyn byl oddelenej od oleje.Treba plovoucim pistem.Jinak tam ta bublina muze cestovat a kdyz je u pistu,netlumi to.Ja jsem takovej tlumic videl jednou – musel byt jednim koncem dolu,svisle nebo sikmo,jinak cast zdvihu netlumil.Podobne jako vidle s otevrenou lazni,ale u tech asi nehrozi ze by je nekdo montoval obracene.

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.