MX COMP air 2003 - problém s vůlí v kluzácích

14 nepřečtených
  • pavelino

    Dobrý den,

    chtěl bych se zeptat, jaké máte zkušenosti s touhle vidlí?

    Já sem si jí pořídil minulé jaro, a po pár stech kilometrech (cca 800 a dvou maratónech) začla vidlice při přejezdu nerovností a brždění v terénu klepat, bylo cítít nárazy vnitřních noh do vnějších. Následovala reklamace, oprava (vyměnili nějaké kroužky, aspoň to mi řekli). Po cca 3OO kilometrech to samé, vidlici jsem znova reklamoval, opravily mi jí. Jenže pře zimu sem moc nejezdil, na jaře taky moc ne, uplynula mi roční záruka a teď po ujetí asi 500 km klepe zase už znova.

    V červencovém testu Vela byl nedávno ukončen dlouhodobý test vidlic, jedna byl o rok novější model MX COMP a v laboratoři zjistili značnou vůli v kluzácích. Je to důvod pro reklamci vidlice? Pravděpodobně ta vůle v kluzácích způsobuje klepání mé vidlice.

    Jaké mám teď já možnosti reklamace, když mi uplnynula záruční roční lhůta? Normálně když se vyskytne vada třikrát za sebou, tak bych měl dle zákona nárok na výměnu nebo odstoupení od smlouvy s navrácením peněz.

    Díky za odpovědi a Vaše názory,

    Pavel

    0 0
    • vlk  

      mám ale pocit, že už od začátku roku 2003 platí zákonná 2 letá záruka,tak by jsi měl být s reklamací ještě v klidu ne?

      0 0
    • RomanH  
      1. Plati dvouleta zarucni doba
      2. Ve Velu sice zjistili vuli v kluzacich, ale porad byla nejmensi ze vsech testovanych vidlic, a to o hodne
      3. Jsi si jisty, ze to klepe presne tam ? Nemas vuli v hlave nebo spatnz rafek, ktery kope pri brzdeni ? Pokud ne, tak to znovu reklamuj.
      0 0
      • pavelino  

        Já teď zrovna u sebe to Velo nemám, ale myslím si, že z těch 5i vidlí měli vůli tři, ostatní byli v pohodě. Přesně říct, kde to klepe nemůžu, přirovnal bych to, jako kdybych jel s pevnou vidlí, která by měla povolený hlavový složení. Když jedu z kopce přes šutry a kořeny ne nějak extra rychle a nebrzdím, tak v řídítkách cítím nárazy, jako kdyby ta vnitřní noha byla o něco menší a bouchala do tý vnější nohy. Ze začátku jsem to nikdy necítil, s přibývajícími klimotry ta vůle šla cítit. Po opravě chodila zase hladce.

        0 0
        • RomanH  

          No mozna jsi to necitil proto, ze Ti pri zpetne montazi vidlice utahli hlavove slozeni a to se Ti treba povoluje. Pokud to tim neni, tak reklamuj.

          0 0
    • Smazaný účet  

      Tak já teda s nějakou vůlí problémy nemam… z vidlice se sice ozývá jakési klepání, ale to už od začátku a jak se to tu tušim kdysi řešilo, ozývá se to i jiným… má najeto nevimkolik, řek bych tak 600.

      0 0
    • lubos  

      Dost mozna, ze to neni pouzdry. Zajel jsi vidlicu (krouzky) zacalo to delat. Vymenili krouzky, zajeli se a znovu :) Asi to bude tim, co se tady uz resilo. Ale … to takhle tezko rict. Musel bych to mit v ruce.

      0 0
    • kovar  

      vyzkoušej, zda ta vůle tam je, silně zabrzdi přední kolo, opravdu silně, aby jsi eliminoval vůle ve V-brzdě, pokud ji tam máš, a zacloumej řitítkama dopředu dozadu, vnitřní nohy se při tom nesmí zanořovat a vynořovat a případnou vůli by jsi měl cítit rukama v ridítkách. Ale je třeba zajistit, aby jsi při tomto experimentu neměl vůli v hlavovém složení.

      0 0
      • vlk  

        Aby se mu při tom experimentu nezanořovali nohy, bych tu vidlu před tím trochu přifouknul.

        0 0
      • K2  

        Strč prst (malíček) mezi podkovu vnějších noh a kluzáky vnitřních noh a zacukej při zabržděném předním kole dopředu a dozadu. Vůli by jsi měl cítit. Při pokusu s řídítkami se do celkového vaklu vkrádají vakly z hlavového složení a čepů véček. Rozlišit v tom čistě vakl vidle je problematické.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.