docela dobra rada pro majitele FOX RP3

36 nepřečtených
  • BB

    nasel jsem docela dobrou radu Ricka Cunninghama pro nastavovani tlumice Fox RP3 viz. www.mbaction.com/qanda.asp?…

    ve zkratce – doporucuje vozit tlumic na nizkem tlaku (ponor 25 procent) a aktivovat funkci pro pedal. Rika, ze vetsina majitelu RP3 dela tu chybu, ze vypne propedal a naboucha tlumic tak, aby se nepohupoval od slapani a to je podle nej „bad, bad, bad“. Vyzkousel jsem to a muzu doporucit. Vozil jsem tlak podle tabulky 180 PSI a vypnuty propedal, ted jsem vyzkousel 150 PSI a propedal ve prostredni poloze a je to vyrazne lepsi.

    0 0
    • Thidney  

      jen co tlemic dorazi, tak budu experimentovat, diky

      0 0
    • hanz  

      mi to přijde jako normální system nastavení tlumiče, jakože dobrá rady bych třeba u rp3 považoval větu:„radši ho moc nezamykejte bo je statisticky dokázaná souvislost mezi uzamikanými a vytečenými rp3jkami“.

      0 0
      • fireman01  

        me s tou netesnosti celkem desite, doufam ze to nebude muj pripad.

        0 0
      • LUKAS  

        no nevim, ale RP3 se uzavrit neda…a nebo jsem na to jeste neprisel, jak se to dela :-D … ale vazne: RP3 NEMA uzavirani (lockout)! ma tri polohy propedalu, tedy spis dve..pri jedne (packa vpravo) je propedal vyrazen z funkce, packa uprostred znamena prvni stupen propedalu, packa vlevo druhy stupen – zesileni funkce propedalu…ale lockout, ten tam fakt neni…takze mi neni jasne, pri ktere poloze teda udajne vyteka…nevim, ja osobne jsem to jeste nevidel…ale jak rikal Bolek Polivka v Dedictvi...­.......... :-D

        0 0
        • hanz  

          no nevím jak letošní pocitově ale starší se rozhodně daj.....nebo to ten tvuj už neumí :-)) ne opravdu starší rp3 maj poslední polohu prakticky uzamknutou a není se čemu divit že když někde něco uzavřeš a tlačíš nato tak to chce ven. na nový rp3 sem ještě neseděl.

          0 0
          • LUKAS  

            nevim, co myslis novym…mam ram z lonska, takze RP3 je model 2004, to uz jsou dva roky.. takze nevim z kteryho roku ho mas ty…ale byt tebou, prestal bych strasit uzivatele bikefora vytekajicim tlumicem, kdyz uz se delaji jiny nez myslis…:-(

            0 0
            • hanz  

              je mi jedno co máš za tlumič, jestli nějaká poloha omezuje chod natolik že se tlumič prakticky nehejbe tak je to pro mě lock, jestli (jak někdo níže píše) existuje ještě nekolik druhu rp3 s různým učinkem netuším ale co vím že sem u pár řešil vytečení, u dalších několika stuck down, u jednoho dokonce provalený tělo. Několikrát jsem na tendle problem narazil aj na usa forech. Je mi uplně jedno jestli máš tlumič „zamčenej“ sto let a funguje. Nikoho nestraším, nemužu zato že je někdo posranej z toho že bude muset vytečenej tlumič zabalit a poslat švecovi na repas. Jen říkám co se může stát a stává se.

              0 0
              • LUKAS  

                takže pořád nevím, ve které pozici má RP3 teda vytíkat…

                0 0
                • BB  

                  urcite v zadne, poloha ovladaci packy s tim nemuze souviset, tlumic bud tesni, nebo netesni. Ani zadna poloha nevede k tomu, ze by drive prestal tesnit, nez kdyby byl v jine poloze.

                  0 0
                  • mastihuba  

                    Spíš než poloha páčky má na vytečení oleje vliv utažení celýho mechanizmu k tělu tlumiče. Když chodila páčka hodně navolno tak olej z tlumiče jednoho krásnýho dne vytekl. Po přetěsnění chod páčky až skoro drhnul. Používáním se páčka možná trochu uvolňuje.

                    0 0
                • TinkTink  

                  Full ProPedal.

                  0 0
          • lenochod  

            FOX FLOAT RP3 nemá uzamykání. Mám jej od loňska.

            0 0
      • BB  

        to sis asi popletrl s jinym modelem, rp3 nema zavirani, pouze se nastavuje ucinnost systemu propedal. A dokonce ani opacne to nejde vypnout, takze ve vsech polohach je propedal v akci.

        0 0
        • LUKAS  

          nepoplet neboj :-)…při poloze packy vpravo je v podstate propedal vyrazen z funkce, nebo je jeho účinnek tak malý, že je v podstatě nepozorovatelný (aspon pro mne) :-) ale hlavni diskuze byla o tom, v které poloze se dá zamknout…a taková tam není..na čemž se snad shodnem :-)

          0 0
          • BB  

            ale ja nereagoval na tebe, ale na :„radši ho moc nezamykejte“

            0 0
            • LUKAS  

              jo OK, fsiml jsem si toho pozdeji…ale jeste poznamka: kdyby nesel propedal uplne vyradit, proc by v MBA psali, ze ho nemas vypinat?? (tot otazka, co? :-D)

              0 0
            • LUKAS  

              jo OK, fsiml jsem si toho pozdeji…ale jeste poznamka: kdyby nesel propedal uplne vyradit, proc by v MBA psali, ze ho nemas vypinat?? (tot otazka, co? :-D)

              0 0
              • BB  

                ja myslim, ze je to pouze nepresnost v terminologii. Je to tak, ze i „vypnuty“ propedal je stale funkcni. Mira funkcnosti je dana piktogramem. Kazdy vyrobce si muze zvolit uroven „funkcnosti“ propedalu. Napr. VPP systemy maji vyplneny nejmensi obdelnicek, takze funkcnost je mala (nepotrebuji to, protoze se nepohupuji od slapani). Kamarad ma ETSX a tam ma vylneny prostredni obdelnik, takze propedal je silnesi, takze vice funguje i pri „vypnute“ poloze.

                0 0
    • lenochod  

      Foukám tlumič podle tabulky a potom jej upouštím podle maximálního zanoření při jízdě terénem. Výsledný tlak s rezervou je cca tak jak píšeš. Mohu jen souhlasit. S vidlicí Fox Float RLC to dělám zrovna tak. Při nafouknutí dle tabulek je vše příliš tvrdý.

      0 0
    • vifon  

      Tak som si aj ja polaboroloval s RP3 a musim priznat, ze ten vacsi sag ma nieco do seba. Miesto 180 psi som tam supnul 160 a pri packe v strede (stredny pro-pedal) jazdim teraz vsetko. Tlmic je citlivy aj na male nerovnosti a pri silovaj jazde sa „takmer“ napohupuje. Ak je naozaj prudky vyslap prepinam na silny pro-pedal a je vystarane. Vdaka BB za radu.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.