• Ivoch

    Jak dlouho vám vydrží pláště na kole? Mám Hutchinson Python a po 1800 km jsem je prohodil mezi sebou, protože zadní byla už pomalu hin. Je to normálka? Máte někdo zkušenost s nějakou tvrdší? Jezdím dost po cestě, foukám je taky asi hodně. Vážím 74kg. A nerasuju je. Doporučte prosím! Jen s kevlarovou patkou.

    Anketa: Výdrž plášťů (km)

    12x
    32%
    5x
    14%
    16x
    43%
    0 0
    • enjoy  

      ja bych jenom rekl,ze plaste neprohazuju,protoze na predku vydrzi snad naveky a jak je prohodis,tak mas behem nedlouhy doby oba spatny a co s tim potom.

      0 0
    • ydaho  

      mám taky Pythony (UST), je to měkká směs, takže ubejvaj velice rychle. hlavně zadní jde rychle pryč, stačí sem tam drtit asfalt… znám asi 3 lidi, co maj s nima stejnou zkušenost. Prohodit je řešení, ale pak na předku pozor v zatáčkách na změklym podkladě…

      0 0
      • Ivoch  

        No to je ono – sice drží v terénu, ale mizí neskutečně, když na kole člověk jezdí do práce po asfaltě. Za ty prachy…

        0 0
    • kurýr na bajku  

      Marathony až 20tis…

      0 0
      • Ivoch  

        A výrobce? 20k? To snad ne. To máš sjetý až na drát, ne?

        0 0
        • kurýr na bajku  

          Schwalbe. Je to extra tvrdá směs. Mám na něm přes 10 tis. a je to stále s plným vzorkem abez jedinýho defektu. Já mám konkrétně tento: www.kolokram.cz/…uct_info.php?…

          0 0
          • ydaho  

            já ted koupil od Schwalbe Marathon slick racer kevlar 1,35, prej vydrží extremně dlouho a skvěle jede, tak sem zvědavej

            0 0
            • kurýr na bajku  

              to jsi správně informován, ale bacha na mokro, tam končí sranda :-(

              0 0
              • ydaho  

                na kolik to foukáš ?? na max, takže 6 bar ? :)

                řikáš hladkej asfalt na kruhovym objezdu těsně po dešti, že může bejt legrace ? :)

                0 0
                • kurýr na bajku  

                  Já sem tlusťoch, takže těch 6 barů je povinnost.

                  Mokrý kostky, koleje a přechody sou dost vo držku. Mokrá lesní cesta a příkrej sráz znamená, že kolo nezastavíš :-P

                  Tvrdá směs holt má tyhlety vlastnosti.

                  0 0
    • MlokCZ  

      Prohazovat plaste neni moc dobry, to pak davas ten ojety zadni dopredu, kde naopak potrebujes neojety mnohem vice nez vzadu. Proto je lepsi ten zadni po ojeti vyhodit, ten predni lehounce jety hodit dozadu a dopredu dat novy kus.

      0 0
      • raceman  

        souhlasím s Mlokem, to je nejlepší metoda, protože dávat sjetý plášť dopředu je skoro sebevražda :-)

        0 0
        • Ivoch  

          On zase není úplně sjetý. Kdyby tam nebyl dostatečný vzorek, tak ho na přední kolo nedám. Ale vzadu při větším záběru v terénu si už hrábnul.

          0 0
    • gobike  

      Nevi nekdo kolik vydrzi tyhle? www.tandem-bike.cz/…robnosti.php?…

      0 0
    • Loner  

      Pytloni vydrří nic, stojí hodně peněz a výhody problematické. Po mnoha výměnách a všech možných kombinacích te´d kupuju jeden typ pláště dozadu i dopředu, až se sjede do půůky zadek, měním, pak dojedu oba. Vyhazuju jakmile přestácá být hmatná střední fugura na zadním, přední dám jako danajský dar klukům na ulici nebo k popelnici. Výdrž tak do 4000 km. Jinak když jsem sjížděl až do slicku, tak až 6000 km.

      0 0
    • yoggi  

      ja mam plaste panaracer speed blaster tie co kazdy zatracuje a musim uznat ze su celkom dobre mam najazdene 2300km a na dezene to nieje skoro ani poznat.jazdim asfalt a hory. dalsich 2300km zvladnu bez problemov.

      0 0
      • enjoy  

        spis ne.ale to poznas.oni zacnou docela chytat defekty a ta smes jakoby do sebe zacne chatat ruznej bordel.jinak myslim ze zkusenosti je s nima habakuk,pac je ma kazdej kdo si koupi artura:-)

        0 0
    • o.ndra3  

      Co to je v tý anketě za intervaly? Metodou nový dopředu – přední dozadu – zadní do popelnice mi vydrží Continental Vertical 8000 až 10000 km.

      0 0
      • Ivoch  

        Interval výměny zadního pláště. Nebo respektive výměna plášťů. I když dáš dozadu přední a na předek koupíš novejm, tak to beru už jako výměnu a počítám, kolik jsem na ně najel.

        0 0
        • o.ndra3  

          Každý plášť jezdí 4000 vepředu + 4000 vzadu = 8000 km. Využívám toho, že vepředu se (skoro) nesjíždí, ale jenom puchří.

          0 0
    • mosquito  

      ritchey speedmax .. zadni jde do kytek relativne brzy podle terenu tak 2–4tis, predni uz jezdim asi tak 7tis a furt ok ikdyz je to uz vicemene totalslick

      0 0
    • VA3  

      Jezdil jsem Panaracer Fire XC Pro 1.8 Kevlar, 3kkm na předním, potom šel na zadní a tam další 3kkm (zadní do popelnice). Poté, co jsem na novém kole začal jezdit 2.1, nemůžu vychytat ten správný plášť. Vpředu stále (asi 5kkm) Maxxis Ignitor (nebo Dynomite??), zato vzadu už třetí: Maxiss sjetý, Python proříznutý, nyní Michelin XC Dry, zatím spokojenost, vypadá tak na 2500 – 3000 km.

      0 0
    • Lance  

      ritchey z-max vpredu mi vydrzel kolem 6–7 tis.

      0 0
    • MartinXC  

      Hlasoval jsem 1500–2000, protože pak plášť má kus dezénu pryč a chová se jinak. Při 2000km vyhazju.

      0 0
      • McBlacky  

        přesně a pokud bysme to měli brát jen závodně tak 1000 vzadu je akorát vpředu i 3000 :)

        0 0
    • -LuK.O.-1  

      Já měl vpředu a vzadu Ritchey speedmax, který jsou do terénu naprd. Pak jsem koupil dozadu WTB Veloci Raptor 2.1. Výdrž cca 3K km, ale už jsou dost slikový. Teďka chci koupit Michelin Country Trail (eshop.bikezo­ne.cz/index.php?swit­ch=detail&id=2298&k­at=503&trideni=ID_KAT&po­cet=10) Co vy na to guys?

      0 0
    • delfyn  

      já si teď koupil RRalpha 2,25kevlar na zadek a zatím jsem na něm dal jen jednu projížďku a to včera 120km půl silnice půl Žďárský vrchy a čekal jsem po tom strašení tady na různejch threadech, že to bude na plášti dost vidět, ale zatím jak novej, Karma po stejný porci v zadu bylo trošku opotřebení znát, ale pouze hrany, tak jsem zvědavej jak to bude dál

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.