• Daník

    Přestože v historii je o ráfcích spoustu, kladu si otázku který z uvedených dvou? Jezdil jsem dosud DT Swiss 10tkm bez centrování,ale dosluhuje.

    0 0
    • filipes  

      tohle jsem ted taky resil, udejne je to skoro to samy, Mavic to dela pro DT, jenom je malicko jinej profil…

      0 0
    • McBlacky  

      težko radit, viděl jsem jak lempl zničil dtčko na nevinejch kořenech na točnou. Mě 717 ráfkový docela držej, na fullu jsem zadnímu disc naložil přespříliš a budu rád že doklepe sezonu, ale jeto tím že jsme měl volnější výplet kvůli alu niplům (praskaly). O 717 se říká že vydrží hodně ale musí být hodně utaženej výplet. Váhově jsou nastejno. Podle mě je to jedno :)

      0 0
      • enjoy  

        tak tys mi ty moje krasny kola pozabijel?:-))

        0 0
        • McBlacky  

          přední žije ale zadní je dead :( ráfek na pár místech promáčklej (na to nemá vliv výplet jako spíš moje prasení). Už mi ruply 4 dráty a 5 niplů. mám poslední modrej, bojim bojim… počítám že v zimě napletu novej ráfek, niple si ale rozmyslim, ideálně obyč v modrým eloxu, alu budu hodně zvažovat, je to papír, ikdyž možná kdyby se měnily po sezone tak by držely líp

          0 0
          • McBlacky  

            anebo se naučim jezdit :)

            0 0
          • filipes  

            kdyz ti rupnou brzo tak je to ok, pry je problem ze muzou zarust. A za rupnuty draty rafek nemuze, to spis vyplet – ze to refek preziva bez ujemy mu je spis ke cti…

            0 0
            • McBlacky  

              no jasně, to já si jen tak povzdech nad alu niplema. osobně bych na fulla volil 717front 321rear a dost možná to tak zkončí, příští rám chci min 120 a to už je třeba držák.

              tedn ráfek teda vydržel 100× víc než 221 kterej je zprohýbanej jak kdyby ho zvejkal hroch :) ale stejně jsem ho dost zprohýval i přes 2,25 gumy (albert a RR) což je divný ne, ikdyž jsem to nevozil na šutr…

              0 0
              • filipes  

                jestli si nechas pevnaka, tak na traila ber 150 ;-) Tedka nove jezdim 130/120 a klidne by to sneslo vic – ale mam jedno kolo, tak aby se na tom dalo i trosicku chrtit.

                0 0
                • McBlacky  

                  no to bude dost vázaný na to co seženu a taky na vidli, je mi jasný ze 105 by na 120 bylo proxi ale dalo by se, ale na 150 už by to nešlo. a na rám a vidli už nebude :( HT je jasný na závody není nic lepšího (do 100tkč) :)

                  0 0
                  • kubad  

                    Budou v pohodě oba, záleží co rychleji a líp seženeš :-)

                    0 0
    • Daf  

      Ono je to asi jedno, ale hlasuji pro Mavic :)

      0 0
    • Daník  

      Ten DT Swiss se mi vzadu lehce roztáhl u ventilku, takže chytá za V-brzdy (po cca 9,5tkm).Co nižší modely jako Mavic 317, 117 nebo jiné – je výdrř srovnatelná? Dráty zase DT Swiss?

      0 0
      • kubad  

        DT- dělá asi nejlepší dráty, určitě nešlápneš vedel. Po 9,5 tis.Km na to už měl nárok, ale asi bude ruplý. Mě to udělal Mavic.

        0 0
      • VencaV1  

        Jestli je 317 nizsi model, tak 717 disc bude taky, jelikoz je to jeho nastupce.

        0 0
      • VencaV1  

        Neco o znaceni rafku Mavic:

        1,2 OEM rims generally – lower quality 3,4, Older Alloy Rims, not seamless welded. Older but good and strong 7,8,9 Newer Allowy Rims, seamless welds 7 and 9 are tube rims, 8 is the tubeless line

        Second two numbers is the rim width in mm for that line of rims.

        Prefix: XC Light XC XM Beefier XC EX Extreme or Freeride

        0 0
    • VencaV1  

      DT Swiss je urcite vic kůl.

      0 0
    • JJ  

      A co SunRims DSC2-XC, udávaná váha 405g. Má někdo zkušenosti?

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.