• kolouš

    Koupim Mavic X517 v cerne barve na 28 der.

    0 0
    • Bulda  

      na co to chces clovece? dyt uz se nedelaj .....si kup 717, nebo remerx eagle

      0 0
      • mara53  

        má pravdu, předsedo, ..... o)))

        0 0
      • kolouš  

        Je to nejlepsi rafek ktery jsem kdy jezdil a 717 je moc tezka 420g a remerx neberu ze je vubec rafek ten vazi kolem pul kila…

        0 0
        • kubad  

          Zhodnocení rozdílu X517–395g a X717–420g slovy moc těžký, mě připadá trochu divoké. Ale hodně uspěchů při shánění, třeba ještě někde budou.

          0 0
        • náčelník  

          Když byly tak skvělý, tak proč se už nedělají?

          0 0
        • lubos  

          Na tech 20g se muzes vykaslal naprosto klidne.

          0 0
        • Daf  

          717 je tezsi protoze ma zesilenou oblast kolem niplu. Tam totiz 517 az moc casto praskaly ;)

          0 0
        • wroum  

          517 mi popraskaly kolem niplu asi po 200 km. meky sou az beda a neustaly skrtani gumicek u V pri jizde ve stoje se mi taky moc nelibilo. jedina vyhoda tehlech rafku je to ze sou lehky. jinak samy nevyhody – meky, drahy, praskaly…neni o co stat

          0 0
          • Bulda  

            ale skrtani brzd je dany uplne necim jinym, nez tuhosti kola, nejvice tim, ze kdyz vidle propruzuje, tak ten bovden, co vede k brzde s ni sakra mava do stran, musis mit brzdy serizeny na stred pri ponoreni v klidu (sag), ne bez zatizeni, pak to neskrta ......jinak se mi vzadu taky zacaly vytrhavat niple a to u dratu prave strany, ketre jsou samo vic utazeny, ale teda az po par tisicich km a po asi tretim dotazeni vypletu (predek stale uplne v poho), ted tam mam remerx eagle a dobry, o tolik tezsi neni a ta vaha navic je hlavne zpusobena dvojitym kaliskovanim, uz delaj i verzi pouze nytovanou, ale hmotnost sem nikde nenasel, tipuju tak 450g

            0 0
            • wroum  

              nevim nevim, to s tim bowdenem ma mozna vliv, ale nevim jestli by kvuli tomu skrtaly spalky na obou stranach a navic vzadu to dela taky a tam nic nepropruzuje, teda krome rafku…

              0 0
            • lubos  

              Ale jo, tuhost vypletu se na tom podepise hodne :)

              0 0
              • Bulda  

                no to ho musis mit sakra povolenej :))) to potom pardooon, pak mate pravdu predsedo

                0 0
                • Bulda  

                  sem zapomnel napsat: .....ale my se tu bavime o tuhosti rafku :))) a ta ma vliv hlavne na tlumeni vibraci

                  0 0
                  • Bulda  

                    coz ti na biku s 2.0 gumama muze bejt jedno, 99% vezmou prave ty plaste

                    0 0
                  • lubos  

                    Klid, psals „uplne necim jinym, nez tuhosti kola“. Proto jsem psal o vypletu. Povolen neni, ale neni ani utazenej. Kdyby byl utazenej, praskali by mi spice a rafek (517). Ale pravda, uz se mi zda na muj vkus nejakej mekkej :) Nechci se ale nejak hadat :)

                    0 0
                    • Bulda  

                      jo, pokud je vse v poradku, tzn i dotazeny vyplety, tak lze vliv tuhosti kola zanedbat, zapomnel sem teda na zadni kolo (uznavam, ze zadek je vzdycky dik mensi rozteci prirub min tuhej do strany, nez predek), jelikoz tam me to neskrtalo nikdy, vepredu jo, dokud sem to nesesteloval, jak sem psal .....kdyz na kole nesedim, tak predni brzda jakoby „kulha“, teprv po nasednuti musi jit celisti stejne

                      0 0
                      • lubos  

                        Hmmm, mozna to bude tim SIDem :)

                        0 0
                        • Bulda  

                          no, jestli myslis, ze sem nejezdil i na jinejch vidlich .....

                          0 0
                        • Bulda  

                          nebo jinak, ten bovden funguje trochu jako pruzina, kdyz ho stlacis (coz pri stalceni vidle udelas, ze :)), zacne on vic tlacit na celisti a vychyli je, to proste funguje at mas vidli jakou chces (takova mala zkusenost z cca 10ti let opravovani kol :)) ze je SID mekkej a ze se „hada“ tlumeni v jedny noze s pruzenim v druhy vim taky (ale mam o dost min, nez 90kg, tak to ani nepoznam), ale tohle serizeni ten problem vyresilo, tak na tom asi neco bude, kdyz to uz neskrta :))))

                          0 0
                          • kubad  

                            MÁM NOKONY A TY URČITĚ NEPRUŽÍ :-) takže já bovden vylučuji. Marzocchi Maraton S 2003 80mm olej pružina v obou nohách+eta není zrovna z měkých vidlic, takže tou to taky nebude, a Duratec Sonic C12 19" je jak šutr.

                            0 0
                          • lubos  

                            Jo, vlastne myslim, ze to asi bylo prave bowdenem, kdy me skrtalo po zapnuti ECC a zajeti vidle dolu. Ale to jsem nemel nokony tehda. Ja jsem jinak taky jezdil tri vidlice a ani jedna mi neskrtala a nemusim resit nejake specialni staveni predni V brzdy. Tak nevim.

                            0 0
              • kubad  

                S tím bovdenem bych to neviděl tak černě, Nějek sem nepostřehl , že by mě při pružení vidle štrtali špalky, ale pokud du ze sedla a pořádně zaberu :-) tak na to šup.

                0 0
                • lubos  

                  Mne spalky o rafek skrtali jedine kdyz jsem zapnul ECC na maratonke a vidle zajela niz, a jel jsem ze sedla. Jinak myslim nikdy.

                  0 0
                  • kubad  

                    Asi nemáš 92 kg a výplety s 28 drátama. A nohy jak sprinter :-)

                    0 0
        • Bulda  

          uz remerx eagle delaj i bez kalisku, jen s nyty, tj jako mavic a ta hmotnost bude podobna (kalisek bude minimalne gram mit, takze 480–36=444g, to zas takovej rozdil neni, zato rozdil v cene zavratnej… navic eagle a sunbow a ted jeste neco se dela z tvrdsi slitiny, nez zbytek jejich produkce

          0 0
          • kubad  

            Srovnávat Mavic a Remerx ??? Nevím nevím možná tak kvůli ceně.

            0 0
            • Bulda  

              srovnával jsem pouze hmotnost, jestli sis nevsim …jinak ja sem jezdil oboje a dle me to srovnatelny je, minimalne eagle nepraska …vlastne srovnavat muzes cokoli, treba trabant a ferrari, zalezi na vysledku, urco by se naslo hodne lidi, pro kery by zvitezil trabos :)) klidne dal jezdi mavicy, je to tvoje vec

              0 0
              • Hanato  

                Jo je fakt, ze trabant bude alespon o pul tuny lehci :-D

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.