Rám na lehčí enduro 130mm zdvih + vidlice:-)

155 nepřečtených
  • black.horse

    Ahoj, tak ze soutěže o můj nový rám mi nakonec SC vypadl a proto se obracím na zdejší odborníky, zda by byli taky hodní a poradili mi něco zajímavého:-) Takže co hledám… rámovej set: rám+tlumič+vi­dlice+hlavovka+se­dlovka… Rám by měl být cca 20" velikost, zdvih zadní stavby 130mm(snese se i vyšší), předem vylučuji věci jako GT I-Drive apod:-), tlumič vzduchový nejlepé Fox RP3, nebo něco podobného(s mož­ností zamknout), vidlice jednokorunková, ideálně pod 2kg, se zdvihem 130mm a lockem, opět je ideál Fox Talas RLC… ideální by bylo, aby ten rám byl na pomezí XC fulla a endura:-) jinými slovy výslednej bajk by měl být na zdvizích 130/130 s lockama, hmotností kolem ±13kg… s tím, že plánuju používat dva páry výpletů, jeden lehký chrtí a jeden bytelnější na enduro… zbytek komponentů půjde nejspíš z mýho RBíčka (Juicy7, RF výbava, apod)… Jenže drobnej problém bude asi finační strop:-( potřebuju se vejít do 50tisíc za ten rámovej set, ideálně kolem 40, ale radši si připlatím než pak litovat… Momentálně mám jeden tajný tip ( cube-bikes.de/test/tes­t_stereo.jpg ) problém je malinko v tom, že „prej“ ještě není vyroben a budu na něj chvilku čekat… tak si říkám, že se zatím poohlédnu po konkurenci… Jinak SC sem se slzou oku zavrhnul z důvodů čekání na rám + čekání na díly při reklamaci a prasknutí atd… Víc hlav prej víc ví, tak mi hlavičky ukažte prosím, co víte:-)

    Anketa: Víc hlav...

    1x
    6%
    0 0
    • MlokCZ  

      Já bych byl pro www.ghost-bikes.cz/2006/index.php?… Je to sice jen 120, ale to si myslim, že neni tak velký rozdíl. Ovšem nevim, jestli maj i jen rámový kit. Ovšem i kdybys to měl koupit celý a pak nějaký věci z toho prodat, tak to jde, kolem 70k ho určitě seženeš. Sice to není Fox/Fox, ale RS/RS s dualpoplockem – a Ghost je snad jediný kdo děla dualpoplock na zdvih 120 a více vzadu. A ten tlumič MC 3.R je fakt podle mojich zkušeností s nim fakt slušnej – má pro mě ideální přepínaní z řídítek do stavů plně aktivní bez omezení / floodgate (funguje stejně jako na Rebě) / lock – odpovídající nastavení na vidlici jsou pak plně aktivní / téměř plně aktivní / floodgate (takže floodgate na tlumiči odpovídá téměř plně aktivní vidle, což mě vyhovuje maximálně).

      U Cubu to je jen na AMS Pro, na AMS FR (125 vzadu) už to neni. AMS FR je ale zase bohužel k mání jet v kitu s Reconem.

      Cube Stereo se mi nelíbí kvůli zamykání. Jak má tlumič nízko, tak to už bude dost blbý na zamykání za jízdy. Já teda využívám hlavně hlavně přepínání plně aktivní / floodgate a to hodně často a nedokážu si u tlumiče představit, že bych to měl přepínat bez dualpoplocku.

      0 0
      • black.horse  

        zajímavá alternativa:-) na tuhle značku sem nějak zapomněl… jak je to s dovozem? zárukou? rychlostí servisu atd? protože právě kvůli tomuhle sem se nakonec vykašlal na SC…

        0 0
      • filipes  

        dost pekny, ram set za 27 vcetne 4w swingers a anodizace neni zas tak prepalena cena.

        0 0
        • black.horse  

          jojo, na tu cenu taky koukám:-) tento systém „přepákování“ se mi líbí + horstlink… zatím asi favorit… ale koukám jestli ERT nebo AMR… nikde nevidím zdvihy… ještě mrknu na net…

          0 0
          • MlokCZ  

            ERT – 145 AMR – 120

            Já bych šel do AMR s RS/RS a dualpoplockem. To se mi zdá ideální když to má být i na dost asfaltu a náhrada za obě kola.

            0 0
            • black.horse  

              no, víš jak:-) uvažuju o tom… vzhledem k tomu, že z kopečka mě to baví víc než do kopečka, tak pokud by to neznamelo velkej nárůst váhy, tak pár cm navíc neuškodí…

              0 0
              • MlokCZ  

                Tak rozdíl je 400g. Tak to možná klidně můžeš jít opravdu do ERT. Kdybych to kupoval já, tak bych vzal určitě RS/RS s tim dualpoplockem.

                0 0
            • MlokCZ  

              Tak koukám že i ERT 7500 má dualpoplock, takže tohle je stejný. Tak to už je na tobě, jaký chceš zdvih radši.

              0 0
            • black.horse  

              máš s nima nějakou zkušenost? co se týče přístupu, dohody, reklamací, servisu atd…

              0 0
              • MlokCZ  

                To bohužel nemám. Jen jsem o AMR 7500 taky vážně uvažoval při koupi nedávno. Skoro se mi líbí víc než muj Cube (ten zdvih navíc by to sneslo), ale na Cube jsem měl super cenu a těch 20k navíc nebylo, takže bylo rozhodnuto.

                0 0
                • black.horse  

                  hehe, právě, já mám mít na Cube taky „cenu“ proto byl favorit Stereo…

                  jinak na toho Ghosta si napíšu dovozci a hodím s nima řeč… jestli je ten rozdíl snesitelnej, zvážím těch 145mm a tlumič s tím dálkáčem, to by byla ideál kombinace… a pokud bude dobrá cena, zbyde mi k tomu i na vidlici, třeba vzduchovej Pike s lockem… uvidím

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Pokud bys nakonec chtěl něco s dualpoplockem, tak můžeš jen kombinace RS/RS, aby to mělo stejný chod locku na tlumiči i vidlici. Takže u ERT můžeš vlastně pouze toho Pika.

                    0 0
                    • black.horse  

                      jojo, tak stejnak bude nejlíp mít kombo vidlice a tlumiče sladěný… původně sem to chtěl ale udělat fox/fox

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        Nad problémem FOX/FOX x RS/RS jsem dlouho uvažoval taky.

                        Podle asi 1000 hodnocení, co jsem nasbíral všude po netu je to funkčně srovnatelný.

                        A od FOX řešení mě odrazovalo několi věcí. Dražší náhradní díly, mám vyzkoušený kvalitní servis na RS v místě bydliště (na FOX žádný tady neznám i když je tu prej někdo servisuje). A pak ten dualpoplock, ten to rozhodnul úplně. Úplně na začátku jsem se taky nejdřív klonil k řešení FOX/FOX, ale pak jsem se postupně začal víc a víc klonit k RS/RS až ho nakonec mam.

                        Ale to je zas na tobě, obě řešení jsou výborný.

                        0 0
                        • black.horse  

                          hmm, srovnatelný to asi bude… já mám bohužel zakořeněno z dřívějších let jak se všem RS vidlice sypali:-( taky se mi u Foxu líběj slušný hmotnosti a hodně si lidi prej chválí tuhost vidlic… Krom toho, vzhledem k tomu co sem předtím jezdil tak stará VanillaRC bez propedalu byl prostě super TLUMIČ jak má být:-)

                          0 0
    • filipes  

      Ramovy sety se blbe shanej a jsou predrazeny. Mozna bude lepsi cely kolo a ty lepsi komponenty prohodit. To Stereo vypada zajimave, ale par mist muze byt dost problematickych (hodne sikma sedlovka bez vyztuh, silene bordelu v tom plovocim stredu a v tlumici…) a bal bych se byt jednim z prvnich pokusnych kraliku. Vsichni blaznej po Canyonu, ten dela tusim take 130mm ctyrcep.

      0 0
      • MlokCZ  

        To dělá. Canyon ES7 by moh vzíž a měl by to za rovných 60k za FOX/FOX řešení a 135/130 zdvih. Ale jednak možná už nebude a když jo, tak si na něj pěkně počká a ještě ho musí vzít v Německu. A je to funkčně téměř totožné řešení jako Ghost, jen Ghost má moje oblíbený uložení tlumiče.

        0 0
        • cabbage  

          prej už ES7 neni a to moje bylo poslední;-P

          0 0
          • MlokCZ  

            Tak tim je Canyon pořešen.

            0 0
          • black.horse  

            si děláš srandu, ne?:-(

            0 0
            • cabbage  

              tvrdil to Chuck když se vrátil od nich z Německa.

              0 0
              • Chuck  

                jj je to tak, ES7 už neni, až příští rok. leda ES6 nebo ES8. teda tak to bylo asi před 2 měsícema nebo kdy sem tam byl.

                0 0
                • TheIF  

                  Už to mají i na webu pod pod těmi vyprodanými modely (určité velikosti už nejsou…)

                  Model Nur noch kleinen stückzahlen verfügbar – bite wählen Sie die Canyon Hotline

                  0 0
            • MlokCZ  

              Já bych tomu věřil, když ES7 v největší velikosti už nebylo před skoro 2 měsícema.

              0 0
              • TheIF  

                jj XL ES 7 na 100% není a letošní model už ani nebude. A z mojí ES 6 a XC 5 se taky flákají, montagetermin byl 24 týden (12–18.6) a furt nic asi je budu muset popohnat :-)

                0 0
                • MlokCZ  

                  Tak přeju ať brzo přijde, já čekat takhle dlouho, tak se z toho asi zbláznim.

                  0 0
                  • TheIF  

                    :-) každý den vyhlížím Email nebo SMS z pokyny k platbě a snad to bude do konce června ať můžu konečně do terénu si užít toho pěkného počasí.

                    0 0
          • enjoy  

            fakt povedena firmicka.. jsem zvedavej kdy vas prestane bavit.uz aby dostala stejny povesti jako akcebike,vubec se nelisi..

            0 0
            • wroum  

              to je blbost. jahody se taky prodavaj kdyz sou a ne ze je zacnes shanet v listopadu. vsechno ma svuj cas a pak to neni takovej problem.

              0 0
              • enjoy  

                promin ale takhle dopadnout nechci,ze bych se musel vzdycky smirovat s neschopnosti dovozce. nerikam ze mi treba zbyde neco jinyho,ale jeste s tim souhlasit..

                0 0
                • Pá-dlista1  

                  A ty si myslis, ze ten tvuj Author bude k dostani v pozadovane velikosti a barve na konci leta? To byla recnicka otazka. Ja vim, ze si to myslis. A opet te nechapu :)

                  0 0
                  • enjoy  

                    a ty si myslis,ze kdyz chces v kvetnu od dovozce ram a on te odkaze na kontejner kdesi na ceste kolem sveta ze to je ok..?ps:verim ze nakonci leta uz by ten ram byl!

                    0 0
                    • TheIF  

                      Jestli je tu řeč o CANYONU tak žádnej dovozce ani neexistuje

                      0 0
    • kesu  

      za tydle penize bych koupil Reigna,pika air a mel bych vystarano,vyssich zdvihu bych se nebal zvlast vzhledem k tomu kolik vazis a co od toho chces.popripade bych jeste zkusil lapierre 130 ale tam je problem ze ti daj jen cely kolo a to je uz dost penez

      0 0
      • MlokCZ  

        Ale těch 13kg pak nemá šanci a s tím zamykáním tlumiče to taky nebude žádná sláva. Ale zase je pravda, že u Reigna to asi nebude tak vadit (to zamykání).

        0 0
        • cabbage  

          těch 13 kg je jen zbožné přání:)

          0 0
          • MlokCZ  

            Ale u Ghostu by těch 13 moc nepřekročil (má prej jestli se tomu údaji dá věřit 13,2kg bez pedálů). U Reignu by překročil určitě 14kg.

            0 0
      • black.horse  

        na Reigna sem dneska pokukoval v Komersce… teda Progressu:-) zdvih navíc snesu, ale tam se bojím hmotnosti… problém je, že to bude můj jedinej bajk a musí mi dostatečně nahradit i CRXko… pro mě jakožto pražáka je z každý vyjížďky 50% hnusnej, zkurvenej asfalt:-( teda pokud zrovna nehodím kolo do auta a nejedu někam pryč… Vědět, že má Reign nějakou pěknou hmotnost, nebyl by to špatnej nápad… z kopečka by to byla paráda:-) ale otázka je, jaký to je táhnout dokopce a porovině:-( mrkni se mi do profilu jaký sem ředtím měl „Enduro“ a radši sem ho střelil na díly… bylo prostě moc těžký…

        0 0
        • kesu  

          no reign ma tusim rám 3,5kg což je sice dost ale treba zminovanej idrive to ma taky.Ale nejvetší rozdíl je v kolech,máme doma dvě téměř identický kola a jedno ma xmaxy a druhý normální a je to fakt rozdíl.Já bych šel do reigna,pika air nebo mozna revelationa (je levnější) a koupil bych xmaxy a myslim že se dostaneš na rozumnejch 13,5–14 pokud nepřeženeš ostatní komponenty.

          0 0
          • kesu  

            celkem chápu že chceš stavět na váhu ale spíš by mě zajímalo proč začínáš od rámu,v týdle kategorii ušetříš maximalně 700g což zase neni moc vzhledem k tomu kolik se dá ušetřit jinde.Myslim že bych dokázal reigna postavit lehce nad 13.akorát to chce se smířit s tim že je to hold na dlouho než se seženou peníze.Ale zase ten pocit,když víš ,že máš enduro který je lehčí než kdejaký HT…

            0 0
            • black.horse  

              já nezačínám stavět od rámu:-D já řidla, představec,, gripy, přehazku a spol, brzdy, kliky mám doma:-D já chci jen rám + vidlici a současnou výbavu přeházet z RBíčka na tohle… akorát časem chci udělat dvě verze výpletů, jedny lehký a jedny odolný… Takže primární problém, musím sehnat rám s vidlicí a tlumičem, něco s čím budu spokojen, abych mohl začít ladit… poskládám toz věcí z RBíčka, abych mohl jezdit a pak bud ladit detaily…

              0 0
        • mechanik  

          Jak už psal kesu Lapierre X-control 130 samotný rám koupíš, ale je dost drahý.www.bike-forum.cz/…big/2129.jpg

          0 0
        • vili  

          az budes prodavat to crx, tak bych mel mozna zajem :-))..dyztak se pak ozvi. Dik

          0 0
        • lubos  

          Reign po rovine jede jako das. Se mi na nem lepe jede nez na GF. S Albertami! Asi prot, ze ma o neco vetsi obvod kol, tim jak jsou vetsi gumy.

          0 0
    • easyrider  

      Já bych šel do RB monster EN… kolega ho má a já se do něj uplne zamiloval… do toho RB :)

      0 0
      • black.horse  

        RB mám rád, ale zrovna tenhle rám bych na účel kola na delší vyjížďky neviděl… takže ne

        0 0
        • easyrider  

          čéče kolega ho má poladěný do endura (mlžu poslat foto)a překvapila mě nízká hmotnost, která byšla vpoho ještě níž a i při záběru kolo docela letí… Já mam azona (viz profil) a šviham s nim i 90 km švihy..... váha nejni vše…

          0 0
    • fousek  

      No ja nevim, bych asi sel do toho reigna, ze bude mit 15 kg, na to si za par km zviknes a jestli to bude tvy jediny kolo tak ti potom ani nepride ze by to mohlo bejt lehci. Me by fakt stvalo brzdit z kopce kvuli tomu ze bych se bal, ze udelam neco kolu. A neni ten Cube nejak podobnej VTcku?

      0 0
      • K2  

        Podobnost s VT mě okam)žiitě napadla taky, akorát to byl klasický přepákovaný jednočep a tohle má tlumič zapřený vůči kyvce? nevidím tam dobře.

        0 0
        • black.horse  

          podobnost je jenom designová… když si pořádně prohlídneš ty dva systémy, tak každý je úplně jinak přepákovaný…:-)

          0 0
      • black.horse  

        ee, úplně jediný nebude… k němu bude ještě silnička, NSko na dirty, zimák (a nevylučuju že za rok možná HT chrt:-) )… s jedním kolem bych nevydržel, já sem kolama prostě posedlej:-) kolofil:-)

        0 0
        • K2  

          A co Kona Dawg? Prý mají dobrou geometrii

          0 0
          • black.horse  

            taky sem to řešil, ale tam bude problém s vidlicí… Kona je myslím za cca 30 bez a za cca 40 s tlemičem, takže mi to sníží výrazně rozpočet na vidlici:-(

            0 0
            • K2  

              Asi jenom to, že komplet kolo se dá už sehnat za rozumnou cenu. Jinak velmi lehký Specialized Stupmjumper 120 – ale není to na moc velké drsárny. Letos dělají i 130 verzi v karbonu :)

              0 0
          • black.horse  

            krom toho, jak koukám na ten Ghost nebo Cube, tak nijak nikde nevidím, v čem by byla za ty prachy Kona výrazně lepší:-)

            0 0
      • black.horse  

        krom toho jak píšu víc, 16kg enduro sem měl a šlo pryč kvůli zbytečný hmotnosti:-) podle mě se dá postavit spolehlivé, lehce bytlný kolo které bude rozumně lehké:-)

        0 0
    • lendl  

      A co tak Rock Machine? Vyzera velmi dobre a cena je este lepsia. Neviem, ci predavaju samo ram, ale u nas neni problem aby ktorykolvek bike odstrojili.

      0 0
      • black.horse  

        hmm, začal sem SantaCruzem, pak Cube a Ghost a nakonec skončím o RockMachine… to fakt ne, díky, ale některé značky mě prostě děsí:-D

        0 0
    • JMT  

      vim ze je to trochu drzsi ale me se strasne libi morewood shoova nebo jak se to menuje, proste mnam mnam

      0 0
    • black.horse  

      Takže to napíšu dospod, ať se nemusím zašmodrchávat do předchozích reakcí… Dneska sem mluvil s prodejci Ghost, ten Enduro model není a prej už je vyprodanej až na podzim bude asi 2007:-( Talže maj posledních pár kousků toho modelu Allmountain na 120mm… www.ghost-bikes.cz/2006/index.php?… maj jenom tuhle „kovovou“ barvu(anodizace), ale to překousnu… měl bych se ale rychle rozmyslet, prej je jen posledních pár kusů a neví jak dlouho budou… bohužel výmnu tlumiče mi neumožní, prodávaj to, jenom tak, jak to je, tudíž s tlumičem Swinger4 s SPV…takže ten RS tlumič s dálkáčem nebude… leda ho s někým vyměnit nebo zda by ho nechtěl rovnou někdo odemně koupit novej… Co sem se ptal na vidlice, seženou prej vše od RS, Fox a Marušek… takže váhám mezi RS Revelation a nějakou Foxkou… chci tam dát 130mm, aby to bylo vyrovnaný a nějakej lock na vidlici… a nízká váha…

      Takže pokud někoho něco nenapadne, v pátek nebo začátkem týdne to jdu asi objednat… Jsou rychlý, prej za tejden to kolo bude, rám+tlumič stojí 27500,– což je super cena, na vidlici a zbytek co budu potřebovat budou procenta(10–15%), takže asi zatím jednoznačně nejlepší nabídka… má někdo nějakej lepší návrh na lepší stroj?:-) beru každou připomínku…

      0 0
      • Peslezedirou  

        Jen k tlumiči, swinger 4 je jeden z nej tlumičů co jsem jezdil a málo jich nebylo :) Hlavně oceníš s tvojí váhou nastavení progresivity! Vypadá nice, tak gůůůd lůůůůck :)

        0 0
        • cabbage  

          horší byl už jen QR..

          0 0
        • MlokCZ  

          A když jsme u toho swingeru, dá se na něm SPV vypnout nebo to musí být trvale? Pokud trvale tak to bych rozhodně nechtěl.

          0 0
          • black.horse  

            pročpak? já jedinou zkušenost s SPV mám z toho, že sem měl na sjezďáku Swinger4 Coil s SPV… chvilku sem to ladil a pak se to dalo vyladit, že to chodilo krásně a žehlilo:-)

            0 0
          • Peslezedirou  

            Dá se nastavit tak, že prakticky o něm nevíš. To že si někdo koupí inteligentní tlumič na už tak sporně fungující rám (NRS) a ještě ho numí nastavit je jeho problém :)

            0 0
            • MlokCZ  

              To beru, že ho nastavíš, že o něm nevíš, jenže předpokládám, že pak ho tak musíš mít nastavený celou vyjížďku. To už tam pak SPV nemusí být vůbec. Mě se právě líbí ta kombinace, že v terénu jezdím většinu času plně aktivní tlumič bez jakýchkoliv omezení, ale v na silnici a v některých situacích v terénu přepnu na málo aktivní nehoupavý režim.

              0 0
              • Peslezedirou  

                Jasně tohle chápu, taky raději ničím nekrocený tlumič :) Od RS tlumič s MC jsem nejezdil, možnost MC plně vypnout nebude špatná. Ze skušenosti vím, že čím míň hejblátek tím lepší (pro mě). Třeba SPV se mi zdá lepší než ProPedal od Foxe, ale uplně nejlepší je Fox bez propadalu :o))

                0 0
      • MlokCZ  

        Tak tohodle Ghosta ti budu závidět.

        S tlumičem se musíš rozhodnout ty jestli ten lock ti za ty komplikace (a tim i podražení) stojí.

        Já bych vzal k tomu Revelation, to máš něco málo přes 10k + těch 27,5k + RS MC 3.3 (tedy vlastně spíš 3.R, tak označujou 3.3 s ovládáním z řídítek) cca 8,5k. To máš celkem 46k, to je v pohodě do 50k a prodáním swingeru se dostaneš ještě níž.

        Nebo zatím ten swinger zkusit a pak časem uvidíš. Ale jak tak koukám, tak ten rámový set nemá navářku na vedení bowdenu k tlumiči (bez ní to taky pořešíš, ale už to nebude tak hezký).

        0 0
        • black.horse  

          eh, prosím nezávidět, nebo se budu bát jet v noci parkem:-) jinak jak je na tom RVL s tuhostí? budu chtít vozit 180kotouče na Juicy7… 160mm je na pořádný sjezdíky prostě málo:-)

          0 0
          • MlokCZ  

            To nevim, já mám Rebu na 115 + 180 kotouč a naprosto ok. RVL na tom bude podle mě obdobně, ale ať se vyjádří někdo, kdo ji jezdí.

            0 0
        • Pá-dlista1  

          Ma poutko na zadni stavbe. Da se povesit do skrine nebo misto obrazu… az koník skonci na silnici :)

          0 0
      • filipes  

        anodizace se neboj, le to lepsi nez lak, navic lehci.

        0 0
        • black.horse  

          anodizace se nebojí, za to sem dokonce vděčný… u SC bych za ni musel dokonce přoplácet 5litrů:-(

          0 0
          • filipes  

            tak proc pises ze ji „prekouznes“? Na fotce vypadaji anodizace nic moc, v realu je to mnohem lepcejsi.

            0 0
            • black.horse  

              protože třeba odstín barvy transRed u SC byl proti tomuhle kráááásnej:-) to bylo spíš na barvu než na způsob povrchové úpravy:-)

              0 0
              • filipes  

                me se tahle barva libi. Navic ikdz bude kolo zasrany az za usima, nebude to moc videt

                0 0
                • black.horse  

                  mě se líbí… ale TransRed se mi hodně líbí:-) asi tak nějak:-) je pěkná, ale není super…

                  0 0
      • MartinXC  

        Vidli – sáhni po Floatu, je asi z foxů nejvíc ověřený provozem. Provedení RL je na běžné ježdění víc než dost. Se zdvihem si můžeš pohrát od 130 do 100 bez problémů spacerama. Kotouč 180mm problém dělat nebude. Jen ta cena – kdyby ti stačil krk 190mm, jednu ještě nezajetou bych měl za rozumné peníze.

        0 0
        • black.horse  

          právě přemýšlím, zda se mi vyplatí ten finanční rozdíl mezi RVL a Foxkou… že bych za ušetřené peníze investoval na tom kole jinde:-)

          0 0
          • kesu  

            nevyplati,ale pssst

            0 0
          • filipes  

            nevim jak u RS, ale foxe musi davat pravidelne do autorizovaneho servisu, nebo ti vyprsi zaruka. Udrzba je proste drazsi. Ja mam na vidli (marzz) tuhy lock, a opravdu mii chybi odblokovani pri vjezdu do terenu. Snizeni zdvihu jednim rychlym pohybem je take super…

            0 0
          • JMT  

            nevyplati, revelation je podle me lepsi vidle

            0 0
      • Darkson  

        Ghost Enduro vypadá dobře, ale já bych šel raději za 30k do Reigna. jen neznám váhu obou rámů, ale Giant asi bude o něco těžší…a ty jsi ten gramhonič :-)))

        0 0
        • black.horse  

          hmm, jak už sem psal, 16kg enduro už jednou proběhlo a nebylo to ono… potřebuji na tom se svojí „fyzičkou“ někam dojet…

          0 0
          • Darkson  

            já myslim, že na 14 by ses dostal

            0 0
            • black.horse  

              na 14km? to jo, to bych se sebezapřením na tom asi ujel:-)

              0 0
            • black.horse  

              víš co, ono jde spíš o to, že mi to musí nahradit současný RBíčko na 12,5kg… takže se bojím abych zase nepostavil těžký monstrum:-)

              0 0
              • Darkson  

                ty si málo ujetej :-))). 12,5 kg enduro…přeju,aby to vydrželo

                0 0
                • kesu  

                  12,5 enduro se postavit dá i bez vetších kompromisů..

                  0 0
                  • Darkson  

                    dej tip, to mě zajímá:-); většina biků pod 13,5 – 14 kg jsou u mne XC

                    0 0
                    • kesu  

                      lapierre x control 130 ma lehce pod 13kg a stoji 60,scott genius ma podobne ale stoji 90.Nicmene ja mam spesla enduro a vazi 12,5 s pedalama a mam normalni plaste (Zmaxy..)

                      0 0
                      • Peslezedirou  

                        Pokud chceš enduro na agresivnější ježdění tak 12,5 je z pohledu životnosti, no prostě divný. Můžeš si postavit na Enduro rámu bike na 12,5 kg ale bude to taková XC slečínka co máš v profilu.....

                        0 0
                      • Darkson  

                        nj, ale kolo který má zdvih 120–130 podle mne není automaticky enduro, jde o celkovou skladbu komponentů

                        0 0
    • black.horse  

      teďka pro jistotu dotázek na tlumič Swinger4, co na tom rámu je… nějaké zkušenosti a názory?:-) Přiznám se, že by mě spíš lákal ten Rock Shox MC 3.R s dálkovým ovládáním, hlavně kvůli možnosti vypnout systém proti pohupování do terénu a zároveň zamknutí na asfaltu… ale bohužel rám je pouze s tímto tlumičem a vyměnit ho nechtějí… leda tamteen dokoupit a pak ho prodat… neměl byste někdo o toho Swingera zájem?:-)

      0 0
      • MlokCZ  

        Jen upřesnění k tomu tlumiči MC 3.R. Při nastavení na floodgate to sice vůbec nehoupe, ale už není moc aktivní a bere fakt jen větší rány – u mě i při minimálním nastavení floodgate – rozsahově není nastavení floodgate tak velké jako třeba na Rebě. Co jsem viděl na netu, tak zřejmě 3.3 má větší rozsah nastavení (má to nastavení udělané taky na druhé straně než 3.R), asi se u něj předpokládá, že když nemá ovládání z řídítek, tak že když někdo použije režim floodgate, že ho bude jezdit pořád. Takže režim floodgate není zrovna ideální na trvalé ježdění v terénu.

        Já to používám následovně:

        • v terénu cca 80% času plně aktivní tlumič (Ono se mi to od šlapání až tak nehoupe ani při plně aktivním tlumiči), 20% na floodgate a to jen v lehčím terénu na rychlých rovinkách nebo někdy ve výjezdech (dobrý je, že má v tu chvíli i menší sag, takže v prudkém výjezdu lepší geometrie bez snižování zdvihu vidlice)
        • na silnici cca 85% času na floodgate (protože chci mít odemčenou vidlici současně), 12% plně aktivní na sjezdy a 3% lock (+ v tu chvíli vidlice na floodgate) ve výjezdech když chci jít ze sedla

        Ovládání z řídítek je ale super rychlý, takže není problém kldině velmi často přepínat v terénu plně aktivní režim/floodgate (já to ale až tolik nepřepínám, mě se v terénu nejvíc líbí plně aktivní tlumič, i když to trošku houpe).

        Já jsem s tlumičem maximálně spokojen, ale abys třeba nečekal trochu jiný chování.

        0 0
        • MlokCZ  

          A ještě dodám, že při floodgate (pokud teda není větší podnět) a při locku se tlumič nepatrně pohybuje (1–2mm), odhaduju tak 5mm na zdvihu kola (pocitově se zdá, že se to ani nehne, to je na základě pozorování ostatních při jízdě).

          0 0
        • black.horse  

          no, co od toho čekám… rád bych tlumič s nastavením: plně aktivní, „přiškrcený(proti houpání“ a lock… a buď na páčku když je dobře dosažitelná a nebo na dálkový ovládání… takže jakej teda tlumič by byl ideální?:-)

          0 0
          • MlokCZ  

            Takový nastavení má, jen jsem chtěl zdůraznit, že při přiškrcení proti houpání je opravdu dost přiškrcený (možná u vyšších vah než je mojich 70kg půjde nastavit přiškrcení aktivnější nebo možná je to daný přepákováním na mojem rám, kdy jezdím tlumič na dost nízký tlak – 70psi). Mě to tak vyhovuje, nechtěl bych na floodgate aktivnější nastavení (protože pak už by se to stejně muselo začít taky zákonitě houpat), od toho je plně aktivní režim.

            Žádný jiný tlumič nebude lepší, i kdyby měl třeba FOX tlumič o něco lepší režim se zapnutým Propedalem než je floodgate, tak bez páčky na řídítkách to je nanic. I když na něj dosáhneš, tak v terénu šátrat po páčce pod sebou nejde (aspoň mě ne, zkoušel jsem to pro zajímavost).

            A kdyby ses rozhod pro ten MC 3.R, tak už při nákupu vidlice s tím počítej, protože u vidlice nepotřebuješ poplock páčku, ale rovnou potřebuješ jednu dual poplock páčku pro tlumič i vidlici (mít tam páčky 2, to už by nebylo ono).

            0 0
          • MlokCZ  

            A pokud bys nechtěl RS tlumič, tak bych se určitě vyhnul jakémukoliv tlumiči, který má nějaký protihoupavý funkce pro šlapání, který nejdou vypnout (a jestli to neni zrovna případ swingeru).

            A pokud bys RS tlumič chtěl, tak jestli pro tebe není už lepší koupit komplet AMR 7500 za 70k a pak prodat kompletní CRX (s těmi kompenty, který ti zbudou z těch 2 kol). Jestli tedy nějaký ještě mají.

            0 0
            • black.horse  

              hmm, ta koupě celýho bajku je bohužel nereálná:-( 1)tolik peněz nemám, už takhle si budu půjčovat od otce 2)na tom kole mi pár věcí nesedí… resp. skoro půlka věcí… konkrétně: Brzdy (mám Juicy7), sedlo (mám Gobi), celý Shimano řadicí systém (mám sice Shimano s Sram páčkama, ale chci postupně přejít na komplet Sram), náby Shimano (chci jednoznačně průmysly)… takže bych to kolo zase musel rozprodat a nechat si jen rám s vidlicí:-D tudy cesta nepovede

              0 0
      • black.horse  

        jj, tohle sem měl mít předtím a dostat nějakou slevu k tomu, jenže… sem jim volal a že mi zjistí cenu atd. druhej den, že prej mají spoždění s výrobou, že nejsou atd, prej tak 2–3týdny počkat… za 2týdny, sem volal znova, že prej ještě neřekli, že nestíhaj, prej už jen 2–3týdny… no a tak dále… je fakt divný že kolo, který od listopadu inzerujou v katalogu nemají v červnu vyrobený… prostě radši ne…

        0 0
    • black.horse  

      tak vidlice asi vyřešena: www.koloshop.cz/index.php?…

      0 0
      • JMT  

        rekl bych, lepsi volba nezli fox…

        0 0
        • black.horse  

          taky doufám… minimálně cena a servis.. ty ušetřený prachy se použijou vždycky jinde:-)

          0 0
          • JMT  

            rek bych ze nezanedbatelnej je taky lepsi prubeh pruzeni a o mnoho vic moznosti nastaveni

            0 0
            • black.horse  

              no, dodneška sem jezdil věci který měli jen pružinu a maximálně nastavení útlumu, takže mám tušení, že stejně jen budu jezdit zamknout/odemknout a nicvíc… no uvidíme, uvidíme, ale těším se na to:-)

              0 0
              • JMT  

                jj, ale nastavovani vzduchu v obou komorach je jak super

                0 0
              • kesu  

                mam ji odtud a je to v pohode kupkolo.cz/pro­duct_info.php?cPat­h=84_122&produc­ts_id=1278

                0 0
                • JMT  

                  tak si mu prave s tou cenou asi skazil radost…

                  0 0
                  • black.horse  

                    no, zkazil i nezkazil… jelikož ten rám Ghost budu brát od cykloexpert (ofiko prodejce Ghost v Praze), tak vidlici, halvový, sedlovku a drobností na doladění budu kupovat také od nich(potřebuju to mít celý na jedný faktuře)… takže ceny se budou řídit podle nich:-( ale aspoň slíbili nějakou celkovou slevu za hromadnej nákup:-) lepší než nic.

                    0 0
                    • JMT  

                      sem myslel ze ji beres z toho kolosopu…

                      0 0
                    • Veeteck  

                      To zaplatis treba oo 5000 vic jenom kvuli ty jedny fakture?

                      0 0
                      • black.horse  

                        hmm, to ještě zjistím, ale prostě by byla jedna faktura ideální…

                        0 0
                        • filipes  

                          kamenaky jsou od toho, aby davaly slevy ;-) Nakupka je imho stejna…

                          0 0
                        • K2  

                          Tak se s nima domluv, aby to koupili z toho webu, přidali 500 a dali na jednu fakturu, ty jim podepíšeš, že záruku budeš uplatňovat pouze napřímo od dodavatele a je to :)

                          0 0
    • black.horse  

      takže aktuální stav: dnes sem volal, ať rám objednaj, prý dorazí koncem příštího týdne… v pondělí tam běžím složit zálohu, něco málo asi budou chtít a hlavně domluvit komponenty atd… z komponentů zatím je rozhodnutá jen vidlice RVL, ta lehčí verze s lockem… hlavový budu řešit podle financí, buď FSA pro cenu a nebo CaneCreek kvůli „pitomí snobařině“:-D, dále je ******* se sedlovkou, na webu Ghost píšou že tam je 31,2 což je buď překlep a nebo tam budu muset dát nějakou vložku… pak ještě pořeším oba kotouče na 180mm… zároveň se musím rozhodnout jakej tlumič… buď nechám Swinger4way SPV nebo něco s páčkou na regulaci a lock (RP3, MC3.3 apod) a pak na toho novýho Swingera musím najít kupce… uff, snad je to všechno:-) teším se… konečně to bude snad brzo vyřešený…:-)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.