• Uža

    Uvazuji o nakupu zapletenych silnicnich kol. Podminkou je kompatibilita s Campagnolem a cena cca 10 – 15 tis. Vazim pri 170 cm asi 60 kg a nejezdim zavody. Mymi kandidaty zatim jsou Ritchey WCS Protocol a Campagnolo Eurus. Podelte se prosim o sve zkusenosti, napiste rady, pripadne jine tipy. Diky.

    0 0
    • Šemík1  

      Mam neutrony, naprostá spokojenost. Co vydržely děr a vůbec se nemusej centrovat.

      0 0
    • Vrci  

      Mám eurusy a protony. Oboje trvanlivá a pevná kola, eurusy o něco lépe jedou. Mám loňský model. Pro eurusy (neutrony) mluví drát s přímou hlavou, který je tužší. Akorát nevim, kde seženeš eurus do 15 tis.

      0 0
      • Uža  

        Mam nabidku na zanovni Eurusy, vcetne plastu Continental za cca 13.500,– Akorat jsou stribny a ja bych radeji cerne:-)

        0 0
        • Vrci  

          Jetá kola s jetými plášti za 13 500,–-? No nevim, záleží v jakém jsou stavu, ale z bike-palastu je máš nový (model 05) za 429,– (kola) + 10/15 (poštovné předem/dobírka) + 229/224 (GP 4000/Mich ProRaceII)

          Takže mi to vychází při kurzu 28,– CZK/EUR nová eurus kola ve stříbrné verzi dodaná na dobírku s nejetými gumami na cca 14 – 15 kKč.

          0 0
          • Uža  

            Jeste jsem ta kola nevidel, nicmene jsou od relativne duveryhodneho cloveka, ale nove jsou nove a v tomto pripade je cenovy rozdil zanedbatelny. Mrknu na to. Jake mas zkusenosti s nakupovanim na Bike-palastu?

            0 0
            • Vrci  

              dobré, kupoval jsem tam svoje eurusy a kliky (kolo v profilu). Nejsem sám. Můžeš počíst a kdyžtak se poptat ostatních www.cyklodiskuze.cz/…e-palast-com

              0 0
              • Uža  

                Tak jsem vecer kouknul na bike-palast a velmi me zaujaly Zondy 2005 za 250 EUR. Sirer doprodava lonske Zondy tusim za 10.500,–. Kvalitou zustanu v cenove kategorii, kterou jsem si stanovil a jeste usetrim. Vaha ve srovnani s Eurusy 2005 o necelych 200 g vyssi. Hm, mam o cem premyslet.

                0 0
                • Vrci  

                  Jo němci umí nasadit brouka do hlavy. Je tam nejen 200 g, ale i co se výpletu týče rozdíl – eurus má skryté nyple.

                  0 0
                  • Jarda  

                    Jak se to centruje?

                    0 0
                    • Vrci  

                      Já to ještě dělat nemusel na žádných campa kolech (z výroby zakápnuto fermeží), ale teoreticky zevnitř nástrčkovým klíčem – je to v podstatě matička a podložka

                      0 0
                  • Uža  

                    Eurus 2005 oproti Zonda 2005 má kromě skrytých niplů taky ploché dráty. Otázka je, jestli to já jako jezdec vůbec poznám.

                    0 0
                    • Vrci  

                      srovnávám jen s klasickým výpletem a protonama, ale já rozdíl poznám

                      0 0
                      • Uža  

                        V podstate uz vybiram jen mezi Zondama 05 a Eurusam 05 z Bike-palastu. Vyska rafku bude asi stejna, na hmotnosti si oproti soucasnym (naby Veloce, rafky Ritchey Comp) polepsim tak jako tak. Tech zminovanych 200g bych asi az tak neresil. Eurusy s plochymi draty asi vic pojedou, jak jsi rikal. Zondy by zase mohly byt komfortnejsi, coz bych mozna uprednostnil na urok brutalni tuhosti.

                        0 0
                        • Vrci  

                          ta pohodlnost bude asi stejná, protože tu podle mne ovlivňuje ohnutí drátů (tady neohnutí) v přírubě, výška ráfků a počet křížení. V čem je rozdíl je asi cena náhradních drátů.

                          0 0
                          • Uža  

                            V tom pripade by me zajimalo, jak velkej rozdil v komfortu jsi zaznamel pri prechodu z Protonu na Eurusy?

                            0 0
                            • Vrci  

                              Drobný rozdíl tam je, ale je mnohem menší než při přechodu klasika (třikrát křížené 32 dráty) → protony. Větší je rozdíl když vyměnim tréningové gumy stevio 10 bar za plášťovky nebo supersonicy 12–15 bar.

                              Protony vozim pořád. Mám je jako tréningová kola. Eurusy beru na časovky a maratony, kde se protony vezou jako rezerva v autě.

                              0 0
                              • Uža  

                                Vidim to na Zondy… ta cena je super. Driv jsem mel trochu neduveru ke G3, ale neznam nikoho, kdo by si stezoval.

                                0 0
    • Siddha  

      Campa, prip. Mavic…

      0 0
    • kusabi  

      na Ritchey kola se vykasli! sice jsou ted levny a lehky, ale kvalitove na hony vzdaleny od Campy… Campa ZONDA nebo EURUS (ale tam se asi nevejdes do ceny-pocitam ze z Nemecka a postovne)… Nebo koukni po pouzitych ZIPPech :)

      0 0
    • Man  

      Mam Neutrony a su super. Inak suhlas s Vrcim, ze Eurusy do 15 tis.som nenasiel, ale mozno som len zle hladal :-).

      0 0
      • Vrci  

        najdou se kolem 15 (549,–- EUR model 2006 a 429,–- EUR model 2005), ale je třeba přičíst poštovný

        0 0
    • JJ  

      Sorry za offtopic, ale kdyz vidim tvuj nick, tak sem si vzpomnel na lonskou univerzitni exkurzi a kolaudaci novy hospody:) viz foto

      0 0
      • Uža  

        Pekny. Studujes TU v Liberci?

        0 0
        • JJ  

          Bohuzel jeste porad jo, minimalne jeste do unora. Strojarnu

          0 0
          • Uža  

            Jsem absolvent textilky. Uz jsem v Liberci straslive dlouho nebyl. Co je noveho? Jeste funguje HAD,…

            0 0
            • JJ  

              Novych akorat spousta inzenyru:( Hospudky jednou vsechny vcetne Hada, chysta se nejaky novy velky klubik. A pojezdeni je tady jeste porad paradni

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.