• Rendy

Na biku (kelly's imagine) mám vidli Manitou Axel Comp tuším rok 05 se 100mm zdvihem… vybavená TCP LockOut (červená páčka na púravé noze) a Air Assist (ventilek na levé noze) zespodu na nohách nic není… Nevím, jak se o ni starat… na netu se toho moc nepíše, navíc těch Axelů je celá řada a taky jsem začátečník… o RST Capa jsem se předtím nestaral. V servise mi řekli, že se o ni nemusím starat, že tam není nic na údržbu. A také co s tou vidlí mám dělat? jsem totiž vyšší váhová kategorie a když jsem se ptal v servisu, oni mi řekli, že stačí dofouknout Air Assist a že to bude tužší… někdo zase říká, že mám vyměnit pružinu…

Díky za help…

PS: kolik stojí ta nejtvrdší pružina??

0 0
    • scret  

No tak jelikoz je to OEM verze (montazni) tak tam muzes mit cokoliv:)Zalezi co mas vevnitr v leve noze.Jestli je to „cista“ vzduchovka,tak staci nafoukat na pozadovanou tvrdost.Pokud je to v kombinaci s pruzinou,tak je lepsi koupit tvrdsi pruzinu… Ale mohl by to byt problem,protoze ted nevim jestli byla stejna pruzina u „vzduchove“ verze a pruzinove,ale myslim ze ne… Vetsinou tusim origos pruzina od Manitucka stoji cca 500,–

A udrzba? Predpokladam ze to ma mazani Microlube (maznice),takze mazat dle pocasi a terenu kde jezdis… Jednou rocne az dvakrat menit tlumici olej… Kontrolovat olej na vzduch.pistu…

0 0
      • revish  

na novych axelech se uz maznice nedavaj, takze pro mazani je nutne vidli rozebrat

0 0
        • scret  

aha,no tak to je trosku nevyhoda…Ale tusim v nejakym z poslednich Velo,tam popisovali servis…takze to urcite neni zas takovy problem…

0 0
        • scret  

Holt misto oleje jako u Evil Genius se tam placne vazelina…

0 0
          • Trojci  

Vazelína je nechuť – jen počkej až bude zima – to ti to pak tak ztuhne, že budeš mít pevnou vidli.

0 0
            • scret  

Mel jsem cca 3 Manitucka mazany vazelinou a nikdy nebyla pevna,jenom trosku zlenivela,ale nic dramatickyho! Mazu origos vazelinou Manitou…

0 0
    • Trojci