• sportovni_biker

    Nedávno jsem si koupil SPD pedály M520 (2004) a když se do nich zacvaknu, tak můžu nohou hýbat doleva i doprava tak o 3 cm. Nevím jestli to je dobře, dělá mi to při jakékolikv síle „výcvaku“. Poraďte prosím, jsem úplný začátečník s SPD. Díky

    0 0
    • Meesha  

      jj, delaj to vsechny SPD. Je to kvuli kolenum – aspon si je nezku*vis ;-)

      0 0
      • sportovni_biker  

        Jo díky, už podruhé :-D

        0 0
      • sportovni_biker  

        Ale zdá se mi to, že je to celkem dost ty 3 cm

        0 0
        • Meesha  

          zalezi kde to mas. Pokud je to vykyv na pate tak je to v pohode a ze by to litalo primo v kufru tri centaky, to se mi nechce moc verit. Jedine, ze by si mel povoleny kufry na tretrach, ale to by si snad poznal :-)

          0 0
          • sportovni_biker  

            No já myslím, když se zacvaknu a začnu hýbat patou doleva a doprava, tak ta pata se vychyluje tak o 3 cm na každou stranu. Ne uvnitř ale pata samotná a pak to teprve vycvakne.

            0 0
            • Venda  

              To je uplně normální! Jinak by ses nemoh vycvaknout.

              0 0
              • sportovni_biker  

                Jo dobře, děkuji. A ještě i když mám nastavenou stejnou sílu na každé straně, tak ta levá noha mi jde zacvaknout a vycvyknout hůře, to taky nevím proč to tak je. A taky jsem si všiml, když utahuju sílu „výcvaku“, tak se do toho pedálu akorát hůře zacvakává, ale vycvakává se skoro stejně. No vím, že tyto dotazy jsou hodně otravné, ale jak jsem říkal, vůbec o tom nic nevím, tak se snažím to nastavit co nejlépe.

                0 0
                • zirecek