• tomek

    Jak čistíte řetěz? Já ho při mytí kola jednoduše vydrhnu vodou s aktivní pěnou na mytí automobilů. Je čistý jak psí kulky a pak ho namažu… Momentálně vozím řetěz C9 a takhle mi vydrží asi 3000 km v terénu…

    0 0
    • Meesha  

      Mam pracku, ale nepouzivam ji. Normalne ho bud jen otru hadrem, nebo kdyz meju kolo, tak ho vezmu houbickou s nejakym saponatem a otrit hadrem. A namazat samozrejme. Vozim obyc retezy, takze zadna prehnana pece…

      0 0
    • pos3k  

      uaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaa

      0 0
    • Lance  

      joooooooooooo to sem potreboval,bo uz si asi dvacetri let ctrnact mesicu a osmsetdvacetdva dni nevim rady s umytim retezu a jeste k tomu na kole. Pracka je na nic mam rychlospojku,technic­ky benzin do seriznute pet lahve od kofoly (muze byt i od coly) a prospluchat,stejne to bude zase zasvinene. Holt jsem trosku litostivej a rozzneznelej po ranu:)

      0 0
      • VICI  

        Doporučuji řetěz a spojku dát nejdřív do PETky s Arvou, zašroubovat!, proklepat, arvu přelít do skleničky napříště, do PETky nalít vlažnou vodu, zažroubovat, protřepat, vylít, příp. vodu zopakovat a TEPRVE POTÉ PETku rozříznout, řetěz vyndat, utřít, namazat, nasadit. Celé to trvá pár minut a ani se neušpiníš.

        0 0
        • Lance  

          nebude ti prosim vadit kdyz to pudu delat jak jsem zvykly a ne dle tebe i kdyz neco to ma do sebe:)

          0 0
        • Volf  

          Existujou petovky se širším hrdlem a ty nemusíš řezat. Od tý doby co mám spojku tak řetěz hodím do petovky a vymáchám v technickým benzínu. Ten pak sleju a používám dál. Řetěz potom umeju v jarový vodě a vypláchnu ve studený a čistý / pořád v tý petovce / a pak ho díky tomu širokýmu hrdlu vysypu. Nechám uschnout a namažu. Je to práce tak na 15 minut.

          0 0
      • wbiker  

        To mě docela zajímá, oplachujete pak tu Arvu? Na té lechovce píšou, že se oplachovat nemusí, protože vyprchá. Zas si ale říkám, jak jinak se z tama dostane ten bordel, vždy? by tam zase po vyprchání zaschl. Takže oplachuju.

        0 0
        • Lance  

          arvu nepouzivam tudiz neoplachuju

          0 0
        • Lister  

          já jsem ji taky opláchl, za stéjného důvodu jako ty, příště zkusím neoplachovat a uvivdím co to udělá. V každém případě jsem hleděl co ta Arva dokáže. Cyklostár se může jít zahrabat. Stačilo pár otoček v pračce, pak to propláchnout a utřít do hadru a řetěz jak novej :o) a že byl ******** festovně.

          0 0
    • lubos  

      3000km je kolik zubu na merke, resp. delka suplerou (do nove merka vubec nezapadne, suplera ukazuje 132.0) .. mne ted po asi 200km zapadla na prvni zub.

      0 0
    • lubos  

      Jinak … doted jsem retez cistil v benzinu .. rozepnout spojku, dolu retez, benzin, atd. Uz ne, uz to nechci. Uz pouzivam cyklostar a pracku na retez. Hezky to voni, nemusim vozit benzin na likvidaci, nemusim se bat vyparu z benzinu. Retez se vycisti stejne, a neodmaze uplne vnitrek.

      0 0
    • Marry  

      Vezmu kartacek na zuby, poradne to snim vycistim. Pak vezmu kus hadriku a protahuju ho dirkama jeden po druhy vsechny dirky. Kdyz mate ten deravej SRAM tak to chvili trva. CCA to cely delam tak 2–3× po sobe a tak 2× do tydne.

      Jo jinak si delam prdel…kdo by se s tim tak sr*l :-)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.