• Blink

    Chci se zeptat jesli ste někdo dělal antikorozní výstřik vnitřku rámu. Co má nejlepší konzervační účinky? Bude stačit obligátní Rezistin? Nebo máte jiné Tipy? Ovšem větší problém spatřuju v aplikaci toho přípravku, prý se to dělá hadičkou s rozprašovací koncovkou – ale nutnost kompresoru , nemám tu možnost. Nebo lze rám „vylít“ či napustit a nechat vytéci? Díkec.

    0 0
    • Lance  

      to bych snad ani neresil

      0 0
    • MARIN  

      Marin kdysi vnitrky ocelovych ramu nechaval naleptavat nejakou kyselinou a po pravde me ram ani po 6letech vevnitr nereznul. Na druhou stranu mam ocelovyho Hot Rocka uz pres8 roku (jezdeni je jako zimak) vnitrek ramu nijak osetreny-rezneto hrozzzzne ale porad tomu jeste verim. Ja bych to proste taky neresil – nez ti to staci proreznout uz na tom nebudes jezdit

      0 0
      • Blink  

        ..No asi to skrz na skrz jen tak neprorezne to je fakt. Na druhou stranu proč to neudělat když to udělt lze a rám mám vodstrojenej ještě. Jinak vidim že moc lidí mě tady asi neporadí, ale docela to chápu Ocel dnes už nefrčí.

        0 0
        • Honza z H  

          Na provozce, kterou jezdím i v zimě jsem zacpal díry a sedlovou trubkou jsem nalil vyjetý olej. 3× jsem rám otočil, aby olej zatekl a pak vylil. Ostatní kola v zimě nejezdím a tam to neřeším. Být tebou nechal bych si to udělat od někoho, kdo stříká dutiny na autech, ale možná se do všech míst nedostane, pak by to ztrácelo smysl.

          0 0
        • kovar  

          jsem ocelový rám před 7 lety vyšpricoval voskem na dutiny aut pomocí přiložené hadičky s tryskou, a nevypadá to, že by rezavěl, nevím, nemám endoskop. A jestli nerezaví díky tomu vystříkání voskem, to taky nevím. Spíš nerezaví díky tomu , že je skladován v suchu a že z něho po mokré vyjížďce vyleju vodu.

          0 0
          • Blink  

            Tou hadičkou to pude určitě bezproblému jen u dolní, horní a sedlové trubky jsou celkem dobře přístupné – prostorné a myslim si , že unich je to i nejdůležitější bývají často hodně zeslaboané. Horší to bude se zadné stavbou – dolní vzpěry ty by ještě šly – dá se tam dostat ze středu. Ale horní vzpěry to bude asi chtít vylít. Vspoměl by si si jesi se sti podařilo tou hadičkou dostat i do zadní stavby?

            0 0
            • kovar  

              jsem sehnal ještě tenčí hadičku a tam, kde nešla nasoukat (kde větrací díra byla „kolmo“ k trubce), tak tlustou injekční jehlou, vždy jsem to vystříkal, ruzně pootáčel rámem a přebytek vylil, než to zaschlo

              0 0
        • Brouk_Pytlik  

          možná by stačilo vystříkat to konkorem.

          0 0
          • Aiax  

            To jsem si taky myslel. Loni na b-f jsem se zastavil na stanku FORTu, abych se zeptal, jestli mam delat neco specialniho s jejich ocelovym ramem, aby nezrezl, ze ho vzdycky v zime vystrikam konkorem, ale ze to stejne rezne. Bylo mi receno, ze to je tak na tyden, ze potreba kazdy rok pouzit nejaky pripravek na dutiny. Tak jsem koupil MOTIP na dutiny. Diky hadicce se dal ram vystrikat uplne vsude. Ale v horni ramovy trubce, kam tece voda kr hlavovou, to stejne rezne. Zatim to nejak nevadi.

            0 0
            • Aiax  

              b-f melo byt s-l = sport life

              0 0
            • Brouk_Pytlik  

              Stejně se mi to zdá divný. Na ocelovejch rámech sem se najezdil dost a nikdy sem nic nevystříkával. To znám i takový, kterým tejden po závodu v dešti ještě tekla voda ze šlapáku, prděli na to uplně. Nikdy nikdo s reznutim problém neměl. Rám nikdy nikomu kvůli tomu nepraskl.

              0 0
              • orca  

                Tak tak… pochybuji že si někdo nechá ocelovej rám desítky let… a těch cca 5–7 let na 99,9% rez nezpůsobí prasknutí…

                0 0
              • Aiax  

                Rozhodne netvrdim, ze by to kvuli tomu melo hned prasknout. Faktem je, ze jsem dost jezdil i v zime a v sajrajtu. Po roce a pul se uvnitr sedlovy trubky objevily pres to vystrikani konkorem stopy rzi (ne moc). Treba u stredouveho slozeni nic nebylo. No a kdyz jsem to loni na podzim vystrikaval MOTIPEM, tak z horni ramovy trubky normalne vyteklo trochu rezavy vody. Dovnitr videt neni, ale ten kousek u hlavovy a cast hlavovy trubky zevnitr orezla je. Ram ma momentalne natoceno pres 12000km, je rok po zaruce a je delanej z Columbusu Zona. Proste me to jen zaskocilo, nic vic.Proto bych rekl, ze dat Konkor na mista, kam se muze dostat voda, nestaci.

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.