• J.A.V.

    Koukal jsem u žitného na tyhle náby – cena je více než zajímavá, ale jinak informace nic moc. Navíc SRAM je na svých stránkách vůbec nemá, tak by mě zajímalo jestli někdo nemáte ponětí co a jak. Zajímala by mě pochopitelně hlavně hmotnost, která tam není. Případně jestli to někdo jezdíte? Nebo jste je aspoň viděli v reálu.

    0 0
    • JJ  

      No ja vozim asi 2 roky predni 9.0, to je to samy jako M9000.Vazil sem ji, ma 185g bez upinaku(mozna sou naky udaje v sekci hmotnosti).No a toci se porad jako novy, zadni alivio sem uz za tu dobu musel namaznout konusy.Navic stal asi 500, takze spokojenost:)

      0 0
    • vtt  

      mne se rozmrdal orech v zadni sram 9, ten se nedá sehnat, tak jsem tam nechal dát SRAM M9000, jelikož je to uplne to samý jako SRAM 9, stejny rozmery, stejny draty se daj pouzit. Zatim spokojenost najeto cca 500KM, ten starej mel najeto asi 9KKM. Byl bych jenom opatrnej s tim, ze vyrobce tech nabu co to pro SRAM dela zkrachoval, a nahradni dily se nedaj sehnat, i kdyz za tu cenu se to da menit cely, viz muj pripad.

      0 0
      • J.A.V.  

        No jo s nahradníma dílama je to obecně na levačku – já jsem teď scháněl vodítko k šaltru. Všude se mi akorát více méně vysmáli.

        Napsal jsem k Žitnému tak uvídíme co mi odpoví. Ono o těch nábách totiž nikde nic není. Sram je na stránkách nemá. Ani na weight weenies a mtbr.com o nich není žádná zmínka.

        Já hledám něco s rozumným poměrem cena/váha/kvalita takže dumám buď o těchle nebo o XT. Samo že bych nejraději DT Hugi 240 ale to je cena jak prase (i kdyz o kvalite a hmotnosti nepochybuju)

        0 0
        • rich  

          a kompromis ONYX?

          0 0
          • J.A.V.  

            No o těch jsem taky uvažoval. Máš s nima nějaký zkušenosti?

            0 0
            • rich  

              nie – skor som chcel pocut tvoj nazor, pretoze o niæh dost uvazujem.

              0 0
              • MartinXC  

                Pro kotouče nebo V-čka ?

                0 0
              • J.A.V.  

                No me prave pride ze ten Onyx uz neni az tak zajimavej, když budu srovnávat s XT 2004.

                Ceny Onyx 1350 (včetně upínáku DT) přední, 2970 (s upínákem) zadní. XT – 1190 přední, 1990 zadní.

                Hmotnost Onyx 225 (165+60) přední, 415 (355+60) zadní. XT 2004 – 206 přední, 370 zadní.

                Takže se mi zdá, že Onyxy už jsou jen jedny z mnoha. Určitě dobré náboje od dobrého výrobce, ale zase nic extra. To nové XT vypadá rozhodně lépe a je i za lepší peníze. Osobně si nemůžu na náboje Shimano nijak stěžovat – jiné jsem na biku zatím neměl a i ty první Alivia 95 slouží na zimánku dodnes. Jinak jsem se ještě trochu hrabal po webu – pominu li ultralehké a ultradrahé kultovky jako je Tune Mig/Mag nebo Soul – Kozak, tak velice dobře vypadají náboje FRM – tak o nich začínám dumat.

                0 0
                • rich  

                  presne tie som minule analyzoval na stranke airoo.cz len tie „naj“ su na urovni Hugi – cenou

                  0 0
                  • J.A.V.  

                    Jo to jo, ale zase na druhou stranu když to srovnáš třeba s crossmaxama, tak to cenově vychází pořád ještě lépe a váhově daleko lépe. Teď už zbývá jen vyřešit jak moc stojím o těch 300g dolů – což je tak ten rozdíl mezi Hugi a XT.

                    0 0
                    • rich  

                      ja som to chcel riesit tak, ze dopredu tam ten drahsi a dozadu ten lacnejsi naboj (oba DISC) a neskor by som mozno vymenil aj ten zadny. inak s tymi crossomax-ami mas absolutne pravdu.

                      0 0
                      • J.A.V.  

                        Jo to není špatnej nápad. I když možná je důležitější kvalitnější nába vzadu, ale to je těžko říct.

                        S crossmaxama – zajímavé by bylo kdyby to někde bylo rozepsané na komponenty – celková váha nic neřeší. Pokud je menší váha na obvodu, tak se to kolo může chovat lépe, než normální kolo. Otázka pak ale taky je, esli to vůbec poznám při tom mém závodění…

                        0 0
                •  

                  bych poopravil predni vazi jen 115g

                  • 165g vazi " oversize" nebo jak se jmenuje ( s oversize osou), jinak zadni jsem rozstipal orech a vim o nekolika lidech kterym se to stalo, predni tedy velmi dobra lehka naba za dobry prachy ale zadni bych uz nekoupil

                  napada me jeste rbdesign zadni naba pres svoji masitost 325g, udajne supervydrz a cca 5000

                  0 0
                  •  

                    a jeste jsem se podival pro jistotu na weightweenies protoze se mi to nezdalo XT 2004 154 a 370 gramu ale BEZ UPINAKU

                    shimano naby jsou proste tezky, jak vzdycky byly snad jen XTR a to je drahy

                    0 0
                    • J.A.V.  

                      Aha, ja to bral podle katalogu shimana tu vahu – a tam byla tech 370. U přední náby to maj rozepsaný – nába 150, upínák 53. U zadní ne, tak jsem myslel že to je s tím.

                      0 0
      • Smazaný účet  

        Tak tak, dle informací lidí od Žitného na Sportprague výrobce zkrachoval a oni doprodávají pouze zásoby. Až doprodají více prý nebude.

        Mějte se.

        0 0
    • Paja  

      Mam M9000 od lonského podzimu, predni i zadni, zatim najeto cca 1600km, toci se porad stejne ani sem na ne nesah a doufam, ze se budou stejne tocit i nadale… (koupil jsem je predtim, nez jsem se dozvedel, ze sramu ten vyrobce naboju krachl, doufejme, ze naboje nezabali a ze to pro ne bude delat nekdo jinej)

      0 0
      • kint  

        M9000 mam prave nahodene na novom biku pre ktory si zajtra idem. mam to este zmenit? myslite si niekto ze tie priemyselne loziska sa nebudu dat vymenit za inu znacku?

        0 0
        • Palo TT  

          Ber ich, su v pohode. Problem zadnych nabojov byva vacsinou orech a nie priemyselne loziska. Aj mne odisiel orech po 10000Km, ale u Shimana (STX) odisiel ovela skor. Loziska su standardne 6000cky (50Sk kus).

          0 0
          • Man  

            Palo, moze tam odist aj nieco ine ako lozisko? ked sa daju vymenit tak je to v poho.

            0 0
            • Palo TT  

              Lozisko (priemyselne) nie je problem, ked ma volu vymenis a ani sa od vazeliny nezaspinis :) Uz som pisal, ze problemom byva vascinou orech. Ked sa cez 2 alebo 3 zapadky (co je konstrukcia beznych orechov) prenasa cela sila na koleso, nemozno ocakavat, ze to vydrzi navzdy. Mne sa 3 krat praskla ta vnutorna cast orechu, kde sa opieraju zapadky (Shimano STX) a raz sa mi praskla ta miska z dvomi loziskovy drahami co ma opacny zavit (SRAM 9.0). Ale vacsi borec je kamarat, tomu pri zabere nieco puklo a orech chodil zle. Ked potom zhodil kazetu, tak sa mu plast orecha rozsypal asi na 4 casti. To sa tak casto nevidi. (naboj Sachs ??) V obchode kupis vacsinou len cely orech, ktoreho cena sa skoro rovna cene noveho naboja. Na Shimano orech zozenies nahradne diely lahsie, lebo je ich viac a kazdy kamos (alebo servis) ma aspon jeden zniceni kus.

              0 0
    • J.A.V.  

      Dám to sem, nechce se mi zakládat další téma.

      Koukal jsem teď do katalogu Ritchey – ty jejich náby WCS či PRO. Ta hmotnost je asi bez upínáku že? Ale nikde tam o tom není ani zmínka. Dokonce je ten upínák napsanej i v tý specifikaci. Nemáte je někdo??

      0 0
      • TinkTink  

        Mam diskovej PRO…ta hmotnost je hodne solidni…napinak je dobrej…bohuzel jsem ho nestihl zvazit predem…takze smula – zajdi do nakyho shopu s vahou – kdyz to tam budou mit, tak rekni, ze kdyz to bude mit tolik a tolik gramu, ze to vemes :))

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.