• Durden

    Chci si koupit nový kolo a v cenový relaci okolo 15000 jsem zúžil výběr na Merida Matts Sport 300-V a Wheeler Pro 39. Poraďte mi, pls. + a – těch kol, atd.

    0 0
    • kubajs mtb  

      no já mám steršího wheelera 4900 s pár změnama a nemůžu mít jedinou výhradu mě příde že sou fakt dobrý, ale nejsem žádnej velkej odborník

      0 0
    • Smazaný účet  

      každej má právo no kvalitní kolo :o)

      0 0
      • Durden  

        Jj, ale mně jde o to, jestli je to opravdu o tolik lepší nebo je to víceméně jedno

        0 0
        • Máca  

          Bude to dost podobný, i co se užitný hodnoty týče, ale za značku se obvykle připlácí. To se musíš holt rozhodnout Ty, jestli chceš mít doma Meridu nebo Wheelera.

          0 0
    • Meesha  

      Bych bral toho Wheelera – prece jenom uz je to na Deorku a nepotkas ho u kazdy „obcerstvovacky“ :-)

      0 0
      • hydrant  

        nepotkáš, jestli nejseš od nás z Hradce Královýho. Tady na tom jezdí kdekdo. To je samozřejmě ke cti hradeckému dovozci a slečně a klukům, co mu ty kola v krámě prodávají, čímž je všechny srdečně zdravím.

        0 0
        • bazi.marko  

          Myslim, ze obe kola jsou na stejne urovni, zalezi ke ktere znacce mas bliz, tim chci rict poslouchej sve srdce, ne zizen:-))

          0 0
        • Durden  

          Jsem od Hradce Královýho :-D

          0 0
          • Milenius  

            Jednoznacne Wheeler, je komplet v Deore a ne jen v Alivio, jako ta Merida

            PS: mam taky Wheelera a 100% spokojenost

            0 0
    • widlicka  

      ja mam matts sport 300 2004 a k ramu nemam jedinu vyhradu takze tak…

      0 0
    • Durden  

      No já si byl dnes prohlídnut na živo i toho Wheelera a naprosto mě to kolo dostalo, takže mám už jasno. Ta Merida je taky fajn, ale Wheeler je jen o 1500 dražší a je celej v Deore(oproti Aliviu na Meridě) a má jinou vidlici. Ani ta není teda žádnej zázrak a půjde časem pryč, ale aspoň něco…

      0 0