• kesu

    docela me zaujala diskuse o bikeexpertu,nemam s nima sice zadny nejaky extra zkusenosti ale parkrat sem tam neco kupoval a nemuzu o nich rict nic spatnyho ale treba o bikeranchi si myslim svoje.Podle me neni horsi prodejna v praze,protoze prodavaci nevedej docela casto o cem mluvej,jako treba kdyz se se mnou asi pulka osazeni prodejny sazela ze nedam tlumic do ramu a dneska ho se vsi spokojenosti uz rok jezdim.akorat me trochu mrzi ze sem se nesadil.Tak by me zajimaly vase nazory…

    0 0
    • fousac  

      proti bikeranchi nic.. mam od nich uz 2 kola a zadnej problem.. klidne tam na nakup zajdu… jo a minule byli jedni z mala v centru, kdo mel desky do 525tek..

      0 0
      • Meesha  

        tu Meridu si mel taky od nich? to z tebe museli mit radost! :-)

        0 0
        • fousac  

          Crossfira a silnicku sem tam bral.. no jenze to sem tam mel tenkrat jeste trosku protekci, to je pravda.. ;) bigaira sem kupoval u nas na zbraslavi.. tam byl o litr levnejsi…

          0 0
    • Meesha  

      Nic. Kupoval sem tam sice jen drobnosti, ale sem s nima spokojenej. Prodavaci – no jak ktery, ale treba Michal je v pohode. A hlavne sou vzdycky jedni z prvnich, kdo ma Velo! :-)

      0 0
    • Meesha  

      A kdyz uz je ta soutez o nejhorsi bikeshop v Praze, tak hlasuju vsema ctyrma pro GEM v Anglicky… :-))

      0 0
      • dalimil  

        ale ta paní se snaží,narozdíl od těch debílků

        0 0
      • cabbage  

        frak sport na kacaku, neumej centrovat a rozdelat orech.:-))

        0 0
        • Meesha  

          v GEMu ti reknou, ze maj moc prace, at prijdes treba za mesic, nebo ze to kolo stoji zahovno a ze ti prodaj novej…

          0 0
          • cabbage  

            ja jedno kolo z gemu mam, ale uz na nem tak 12 let nejezdim:-))

            0 0
    • wroum  

      kupoval sem tam dve kola (naposledy 2001). neuznana reklamace – zavada ale byla zpusobena chybnym serizenim kola na garancce. vedouci (majitel?) na me pusobi odpuzujicim dojmem. nemam to tam rad. navic tam skoro nic nemaj. podle me spolu s GEM nejhhorsi shop v praglu. muj osobni pocit.

      0 0
    • tomkop  

      Max spokojenost :-)

      0 0
    • climber  

      Kupoval jsem tam dvě kola. Jednou jsem byl spokojenej a jednou mě naštvali.

      0 0
    • spipi  

      kamosovi tam pul roku nebyli schopny vymenit patku na meride ktera byla jeste v zaruce..vymenil si to jinde=)

      a me ty prodavaci pripadaj dost nekompetentni i kdyz sem tam nebyl docela dlouho..proc taky=)

      0 0
    • Mamut  

      Existuje niekto, kto tam nieco uspesne vyreklamoval?

      Pritulka kupila pred rokom a pol bike. Vidla RS Pilot C 2003 od zaciatku chodi blbo. Prvy pokus o reklamaciu uz par mesiacov po kupe: „To se musi zajet“. Druhy pred 2 tyzdnami: „Malo namazane“ (co je blbost, bolo to namazane dost). Pritom chlapik v CykloAdam (co je autorizovany servis RS) sa vyjadril, ze v ziadnom pripade ta vidla takto chodit nema a nie je to vecou mazania. Proste sa od polky zdvihu kusne a dalej ide iba strasne hrubou silou a strasne trhane. Krive novy, alebo blbe puzdra, neviem.

      Najlepsie su tie hlasky okolo toho: Odneste to do servisu na Pankrac (to znamena, ze vyplaznem 400) a ked oni povedia, ze je to zle, tak to vezmeme na reklamacku. 1.) Aku ja mam zaruku, ze to vezmu 2.) Zo zakona nesmu reklamaciu NICIM podmienovat. 3.) mam calovat 400, aby oni boli ochotny sa bavit o reklamacii???

      0 0
      • Meesha  

        Bracha ji ma taky a prej v nich sou ty nejtvrdsi pruziny… Takze vymenit (tusim 900?) a rovnou dat ridci olej.

        0 0
        • Mamut  

          Tvrde pruziny sa chovaju inak, teraz sa ta vidla vyslovene kusne a to aj podo mnou = 92(?)kg Olejom to byt nemoze, pretoze ta vidlica nereaguje ani na pomaly tlak na mieste. Rozpoznat pretlmenu vidlicu by som rozhodne zvladol

          0 0
    • default  

      Uz jsem to tady psal, ale kdyz jsem chtel Schwalbe RR 2.25 v dratu, tak mi rikali, ze se to nevyrabi. Kdyz jsem jim rikal, ze to maj na webu v ceniku, prodavac na to nereagoval a stale opakoval, ze se to nevyrabi! ;-)

      0 0
      • dalimil  

        a neříkal taky „kachny…kachny…“ tak to nebyl prodavač,to byla figurína !

        0 0
    • black.horse  

      V bikeranchi sem měl kámoše a tak sem tam trávil dost času (až mě šéfíci vyhazovali:-D ) a musím říct, že jejich šéf je fakt magor…Proto taky všichni odešli… a nemluvě o Zvířeti:-D to ja takovej blázen, že je k smíchu… proto taky obměnili personál, ale divím se, že tam někdo vydrží… pak se není čemu divit, že občas bikeranch děla „navenek“ špatnej dojem, když maj bordel ve svých řadách… a hnedka na čelních postech… je to totiž fakt škoda:-/ co se týče nových prodavačů, byl sem tam už od tý doby jen jednou a zklamal sem se, vypadaj dosti amatérsky a „nezaběhnutě“ a vůbec… no nic, už nebudu kritizovat, taky nejsem dokonalej…

      0 0
      • Luka  

        jj… hehe… no, ja mlcim, nebo to bude nactiutrhani… ale sdilim nazor. Amaterismus prodavacum opravdu kouka z xichtiku.

        No, Bikeexpert je kapitola sama pro sebe, hlavne co se reklamaci tyce.

        0 0
    • BB  

      celkem spokojenost, maji dost siroky sortiment obleceni.

      0 0
    • wroum  

      takze minuly ctvrtek jsem byl v bikeranchi reklamovat ram Merida. Ram byl ochotne prijat k reklamaci a bylo mi receno ze ho v pondeli poslou do meridy. na otazku za jak dlouho mohu pocitat s vyjadrenim nebo nahradou mi vedouci rekl ze to vetsinou trva cca 14 dnu, ale ze na to je zakonna lhuta mesic. o to vetsi bylo moje prekvapeni, kdyz ve stredu volali z bikeranche, ze si muzu prijit pro novej ram (reklamace trvala necelych 6 dnu – z toho jsou 2 vikend!!!). smekam a dekuji za rychle vyrizeni :-)

      0 0
    • Daf  

      Bikeranch podle me patri k tem slusnejsim prazskym shopum. Rek bych ze maji vzhledem k velikosti kramu pomerne uzkej sortiment, ale zase odlisnej nez vetsina podobnejch kramu v Praze.

      0 0
      • JFB  

        prave – z kol tam nemaj zadny, co se mi libi:-)

        0 0
    • McBlacky  

      v bikeranchi nesmíš chtít po prodavačích odborný věci. Zdá se mi, že ale dost shopů v Praze zaměstnává lidi, kteří o kolech vědí jen málo. Zase servisáci jsou dobrý, ikdyž prudím s blbostma tak se snaží mi vyhovět.

      0 0
    • kurýr na bajku  

      Dyš sem mechanikovi vysvětloval, že mám prožranou vidli tak mi řek že, je to moje chyba páč to často zamykám ke značce a chčijou mi na to psy a proto k tomu došlo. Nejdřív sem myslel že si dělá ři?, ale nedělal.

      0 0
      • 0v0ce  

        bud si delas prdel ty nebo oba i s prodavacem…he­hehe jsem se zasmal to ji potom nemas prozranou, ale prochcanou.

        0 0
        • kurýr na bajku  

          Ten mechanik je magor, ale nevim esli tam eš?ě je. Jo a vomlouvám se za tu děsnou hrubku. Samozřejmě psi.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.