• náčelník

    Léta jezdím spec. vzorek vpředu i vzadu. Chtěl bych doporučit stejný vzorek na obě kola. Po částečném sjetí výměna přední-zadní. Tak bych to točil až „na kost“. Kolo je XC hardtail, vzorek pokud možno „celoroční univerzál“, styl jízdy „opatrný turista“. Co třeba WTB Motoraptor ?

    0 0
    • Wiktor  

      Continental Explorer 2,1

      0 0
    • ravo  

      Kenda Karma, IRC Notos

      0 0
      • McBlacky  

        Ten notos je moc pěknej a někde jsem ho ted videl v kevlaru za super peníze myslím na akcebike. Nemít červené boky už bych ho měl!

        0 0
    • zirecek  

      ohledne plastu se tu asi moc nedozvis, tedy spise dozvis hodne moc, jen si vybrat, protoze kazdy zastava sve plaste… pro opatrneho turistu bych volil Z-maxa na obe kola.

      0 0
      • mastihuba  

        a co pro neopatrného turistu?

        0 0
        • kovar  

          neco tezsiho, treba Maxxis :-)

          0 0
          • mastihuba  

            no nevim. V neděli měl kolega jakysi maxisi a moc se mu nezamlouvaly.

            0 0
            • kovar  

              no, mi se mozna taky nebudou zamlouvat, uvidime… Ale co takhle Continental Vertical 2,3 ? Ten se mi docela osvedcil.

              0 0
              • MartinXC  

                Mě osobně se Vertical vzadu moc nelíbí (je moc široký, že mi leze špuntama do smyku a na HT pod zadkem na asfaltu nepříjemně vrní), ale vzorek je docela drapák, dobrý i na lehké FR. Na to točení přední/zadní by mohl být dobrý. Nebo Explorer nebo ten nový Vapor od Conti – všechny vypadají jako pláště s dobrou životností.

                0 0
          • mastihuba  

            no nevim. V neděli měl kolega jakysi maxisi a moc se mu nezamlouvaly.

            0 0
            • Lišák  

              Loni sem jezdil na zadku maxxis mobster /měla by to být nějaká měkčí směs/ a držel jak přibitej, ale zase vydržel jen 1100km.

              0 0
    • Martin  

      Několika lety prověřené Rubeny Highlander. Dnes se jmenujou jinak.

      0 0
      • Vymi  

        a co treba plaste od RITCHEY SpeedMax, mam samozrejme predek a zadek a docela dobry nejsou to uplne hard ale na teren dobry…

        0 0
        • JJ  

          Se mi nezda Speedmax ani predni a ani zadni.Tak mozna na cyklostezky. Do terenu spis Z-max, ten jde i dopredu

          0 0
      • radek z BF  

        myslim, ze ne: jestli myslis Saurus, tak to ma do Highlandera dost daleko …bohuzel :-(

        0 0
        • Martin  

          Tos mě nepotěšil:-( Včera jsem si jeden koupil. Máš s nima zkušenost? Když tak mi prosím tě napiš.

          0 0
    • TomK  

      Pokud něco rychlého a lehkého, tak Kenda Kozmik Lite 1.95, ale ony jsou skoro na kost od novoty :-)

      0 0
      • McBlacky  

        Kozmik je přepracovaná stará Kobra od Kendy (vzorek z 90% stejný). Akorát je v kevlaru a stojí přes litr, váha asi 365g. Ale pozor, ta kobra se mi dost rychle ojela, a začala klouzat, že jsem jezdil jak babička pro mlíko. vydržela vpředu asi 1000km a to je sakra málo

        0 0
    • Luka  

      WTB Motoraptor je docela hutnej plast, ja dam do placu SCHWALBE Jimmy 2,1 :D Trochu drapak, ale uzasne sedi, perfektne se cisti, moc se nesjizdi, dobre se nasazuje :))))

      0 0
      • patman  

        Ja vozim ve predu Scwalbe Little Albert 2,1 a planuju ho po castecnem sjeti hodit dozadu. Osvedcil se mi jako guma co drzi perfektne smer i v spatnem terenu, dobre se cisti, ale ma trochu vetsi odpor na asfaltu.

        0 0
    • fousac  

      si myslim ze tocit plaste je blbost… predni se sjizdi mnohem pomalejc nez zadni, takze si v klidu na jeden predni vymenim tri ctyri zadni a popaty celou sadu… a proti rozdilnym dezenum nejsem, kazde kolo ma jine potreby…

      0 0
      • Paja  

        Ja teda kombinuju oboji, protoze plast vpredu se sjizdi vyrazne pomaleji, ale casem ztraci svoje vlastnosti, tak stridam 1 novy plast na zadni, pak prehodi zepredu dozadu na dojeti a nasadim novy predni, pak opet novy zadni…

        0 0
    • MARIN  

      Ritchey Z-Max Continental Explorer Continental Escape Continentak Twister Maxxis Minotaur

      0 0
      • MartinXC  

        Ten ContiEscape mi moc jako přední nepřipadá – trochu řídký na to, aby dobře vedl.

        0 0
        • MARIN  

          ja si na nej na predku nemohl stezovat na zadnem podklade

          0 0
      • lubos  

        Explorer ma 2 hvezdicky dozadu 3 dopredu, Escape naopak. Dle oficialnich infos z conti. vic hvezdicek lepsi. 3 hvezdy dopredu i dozadu ma Vertical. Jinak je to skutecne tak, explroer vzadu se velice rychle sjizdi. Ale vzorek u escape se o moc nelisi od explorera.

        0 0
        • MARIN  

          o tech hvezdickach vim ale ma zkusenost je ze Escape je na predek lepsi jak Explorer

          0 0
          • lubos  

            Asi jak komu a na co … stejne maji snad uplne tentyz vzorek. Jenom Escape je o 100g tezsi nez Explorer supersonic.

            0 0
    • Paja  

      Univerzalni plaste momentalne vybiram z nasledujicich: rubena saurus, maxxis ignitor, maxxis medusa, IRC notos (tj. z tech plastu kolem 1.9–1.95), pokud chce opatrny turista neco sirsiho a pohodlnejsiho, tak treba continental explorer, conti escape (urcenim predni a zadni, ale klidne bych je pouzil univerzalne).

      0 0
      • Vymi  

        opravdu mam predni a zadni SpeedMax dezen se od predniho trochu lisi… si to prece nebudu vymyslet… :-(

        0 0
        • ravo  

          Speedmax Alfa – Omega jsou semislicky ( ne-li celoslicky) a na celoroční ježdění se nehodí. A fousáč chce zřejmě něco vskutku univerálního…

          0 0
          • ravo  

            Omlouvám se, Náčelníku:-) Neví, co chce Fousač, Náčelník chce univerzální pláště:-)

            0 0
    • Tinker  

      Jedině Hutchinson Python Light ;-) Ne těch pláš?ů je fakt hodně. Já osobně jezdím tréninky na slickách od Michelinu vpředu i vzadu… je jedno, jestli je mokro, sucho, bláto, písek… jedou pořád stejně rychle a když občas podklouznou, tak se na tréninku nic neděje. Na závody mám ty Pythony- zase: bláto, voda, sucho asfalt… je jim to jedno! Ty Micheliny se vůbec nesjížděj (nemá se co sjíždět, když není vzorek), takže i ušetřím a ty Pythony vydrží taky hodně, když se vozí jen na závody! Mám tak 2 páry pláš?ů na 2 roky…

      0 0
      • MartinXC  

        S Pythonem mám nepříjemnou zkušenost, že docela rychle steří (za rok a něco) a ztratí vlastnosti (přilnavost, soudržnost povrchu) a jakoby se vydroluje – ženě na biku. Mě to nevadí, sjezdím je podstatně rychleji.

        0 0
      • Milos  

        Ktery slik od Michelinu pouzivas?

        0 0
    • Pavlos  

      Ja sem ted nedavno koupil Dopredu i do zadu WTB Nanoraptor a vypadato ze to bude pohoda(zatim nevypadaji ze by se rychle sjizdely)

      0 0
      • Karaya  

        Mam na Nanoraptorech tak 2000,–km a jsou tak v polovine zivotnosti – pokud to pujde stejnym tempem…

        0 0
    • Kolík  

      Myslím si že žádný pláš? nemůže vyhovovat stejně pro přední i zadní kolo. Každý kolo chce svý a univerzál musí ty dvě kritéria co nejvíc sblížit, čímž zhoršuje vlastnosti jednotlivých kol. Zatím mě nic nepřesvědčilo o opaku.

      0 0
      • enjoy  

        a u aut je to jenom lenost dat na predek a zadek jiny nebo jak?nebo spis motokrosovy motorky by byly lepsi priklad.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.