• architekt

    Uz predem se omlouvam za muj blby dotaz. Snazim se pro sebe vybrat vhodnou vidli, ale kdyz to tak studuju, tak jsem z toho jelen (nikoli parovac :-) Nechapu popisy u vidli.Nedavno mi nekdo psal, ze jsou bud pruzinove nebo vzduchove. Ale co je pak Duke XC? Cituji z bikestore:Pru­žení: vzduch + negativní ocelová pružina / HydraAir; Tlumení: HydraCoil 2" Existuje pruzinova marzocchi? Jaka je MX Comp ETA? (pise se vzduch+pruzina) tak teda nevim. Asi by se mi hodil nejaky vysvetlujici clanek, protoze se v tom pomalu ztracim.

    0 0
    • Jogador  

      http://www.bajk.cz/…a/clanek.asp?…

      ale najdeš tam toho i víc:)

      0 0
    • vlk  

      nejlepší je vždy na konkrétní vidli mrknout na stránkách výrobce. Také nejsou pro začátečníky špatné různé přehledy v časopisech.

      Duky: Pokud se ptáš na duka-tak xc a sl jsou vzduchové.xc u-turn je pružinová.

      Marzocchi mx comp: Marzocchi Mx comp se teď dělají buď klasické-vzduch a nebo v provedení eta-což je snižování zdvihu a tam je v jedné noze vzduch a v druhé eta patrona která je vzducho pružinová-z části vzduch z části pružina. Kdysi marzocchi dělali vidlice na xc MX comp coil-a to byli pružinové.

      0 0
      • architekt  

        Takze sleduju, ze dneska prevazuji vidlice vzduchove. Se totiz trosku bojim, ze s mymi 60kg bude treba MX comp malo citlivy a ja chtel nejakou zehlicku. A jaka je manitou splice?

        0 0
        • Seveřan  

          Zkus rock shox rebu. Žehlí výborně :O)

          0 0
        • vlk  

          na xc uý dnes opravdu převažují vzduchové, ale i ty dnes už žehlí velice dobře.Zkusil bych duka, rebu,nějakou marathonku, na 60 kg snad i skareba-pokud nejezdíš moc drsně,možná i black-třeba i pružinovýho-ale osobní zkušenosti nemám,a možná i splice.Ale s tvojí váhou asi budeš muset v obchodě i pružinovek měnit pružiny.Pokud není problém co se týká financí, tak se mrkni i na fox vidle.

          0 0
          • sladic