• kamtcho

    Chcel by som si kupit marzocchi MX comp 2005, ale kedze som este zduchovku nikdy nemal tak mam dotaz. Ako casto to treba dofukovat a ci pumpu si musim kupit samostatne alebo sa dodava priamo ku vydlici. Ak ju musim kupit samostatne kolko priblizne stoji.

    Dik

    0 0
    • McBlacky  

      pokud drží dobře tlak, tak skoro vůbec musíš pokud ji chceš 800+kč

      0 0
    • filipes  

      treba u marzosek je v pozitivni komore celkem maly tlak, takze to lze foukat i normalni pumpou.

      0 0
      • Smazaný účet  

        To jo, ale problém je s koncovkou – aby ti ten tlak neutek když to sundaváš, musíš to naprat navíc a pak velice velice opatrně upšoukávat na správný tlak. Taky sem to zkoušel tak dělat a never more. Mnohem lepčí je pořídit si pumpu na vidlice. Já u 2003 né že bych dofukoval, spíš kontroluju. Jednou za čas. Když mám pocit že měkne nebo tak. Spíš to někdy preventivně zkontroluju abych zjistil esli mam v obou stejně… ale já sem preventivníma kontrolama posedlej, zkoušim totiž třeba i brzdy než vyjedu a tak… :o)) V zimě častějc, páč si změna teplot pohraje s tlakem.

        0 0
        • Borysch  

          No jo, ale jak to udělat? Teď jsem si pořídil vidlici Marzocchi (air) a taky pumpu na vidlice. To že pumpa má ohromný rozsah, který je pro tuhle vidlici celkem na nic, pomíjím. Ale má to šroubovací koncovku a a? dělám co dělám, tak mi vzduch při povolování uteče a při druhém zkušebním našroubování naměřím nic. Byl by nějaký fígl, jak zajistit bezpečné odpojení, nebo nějaké udělátko???

          0 0
          • kovar  

            řešení je jednoduché sladit výšku trnu ventilku s těsněním v konci šlaušku. TAkže buď dát vyšší těsnění, nebo dát kratší trn.

            0 0
          • munro  

            No já jsem MX Comp dofukoval pumpou na vidlice, tj. se zbytečně velkým rozsahem a o to nepřesnějším naměřením relativně nízkých tlaků, který M používají, navíc popisovaný problémy se šroubováním. Minulej měsíc jsem v hypermarketu v rámci Tchibo akcí koupil velkou pumpu s manometrem za 299 Kc – vidlu to bez problému nafoukne, je tam pojistka svírající těsnění kolem ventilku a pohybující s trnem, takže už žádný ****** se šroubováním a únikem tlaku. Spešl pumpu na vidle jsem už uložil do historie.

            0 0
            • Smazaný účet  

              Mně to právě díky tomu šroubování neuniká. Maličko sykne, ale rozdíl bych odhad tak na eee… foukám 1,8 baru… tzn 0,05 baru při nandání a sundání. Naopak než sem sundal klasickou pumpu s jisticí páčkou tak mi to uteklo skoro celý. A s přesností teda problém nemam, ale nevim teď jakej rozsah a dělení má ta pumpa.

              0 0
              • munro  

                No, kovář ten problém asi vystihl – výška těsnění vs. délka trnu. Jenže nevím, jestli to jde na krámě poznat.

                0 0
    • Smazaný účet  

      zatim me nikdy v obchode s kolama kde bezne nakupuju nedelali problem se zapujcenim pumpy, samozrejme na kramu, a nafouknuti… neni duvod vyhazovat 800,– :))

      0 0
      • McBlacky  

        taky si myslím, i závodech se vždycky někdo když je potřeba přitvrdit.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.