jaký maxxis na šotolinu+kamení

64 nepřečtených
  • sharkcom

    Potřebuji spíše univerzální pláš?. Pokukuju po nákym maxxisu. A protože zastávám názor, že pokud ulítnu ve větší rychlosti na šotolině, budu na tom určitě hůž než když ulítnu na hlíně či blátě. Proto pro tento povrch dávám prioritu. Jinak bi se měl lehce odvalovat a šířka asi 2,1. Dík

    0 0
    • sharkcom  

      Nikdo?

      0 0
    • mitch  

      Mám maxxis mofo xc, jsou to sice jenom 1,95, ale držej jako přibitý. I na šotolině. Zkus se kouknou na www.bikecentrum.cz, tam je maxxisů plno.

      0 0
      • fousac  

        ale zase na tvrdych povrsich desne plaval, tak sel zase pryc… ted se mi vali doma… chce nekdo??? daruju…

        0 0
    • visby  

      schwalbe jimmy light dozadu a dopredu conti explorer alebo python… jazdene jednu sezonu a dobre na kazdom povrchu…

      0 0
      • visby  

        a zabudol som pripisat, ze maxxis nie je zrovna zazrak na XC… je mnoho lepsich, ale je to len moja skusenost

        0 0
      • lubos  

        Toho Jimmyho som chcel, ale vtedy som ho nenasiel u nas nikde.

        0 0
    • RUMcajs  

      M Harddrive 2,1

      Na asfaltu pomalej, větší valivý odpor. V lese se sqvěle zakusuje, dobře brzdí a v náklonu drží taky suprově. Uplatní se všude tam, kde povrch nedovoluje vyšší rychlost, aby nebyl znát val. odpor.

      0 0
      • marapara  

        Boční držení je dobré jen za sucha. Nemá moc velké boční výstupky, takže když je mokro moc se do boku nezakousne, ale ujede. Na Dubnickém maratonu jsem je měl, bylo hodně mokro a blata a při jízdě v bočním náklonu jsem prostě plaval. Ale jinak drží dobře, ale na silnici mají větši odpor.

        0 0
    • jecnak  

      Me by sis rozmyslet jestli na sotolinu nebo na kameni. Na kazdy z techle typu terenu bych zvolil jiny plast. Na kamenity teren neco tezkyho odolnyho, objemnyho – zadny lehky slupicky. Na sotolinu a podobny veci je to celkem fuk, respektive zalezi jestli chces pohodli, pohodli/rychlost nebo jen rychlost. Podivej se taky na: http://www.themudzone.com/…s/index.html

      tam jsou realny rozmery a ne ty nesmysly co deklarujou vyrobci.

      0 0
    • Tomcat  

      No dopuručoval bych HighRoller s tvrdou směsí, klidně o šížce 2,35 (stejně to je široký jako 2,1) Cena je 590,–

      0 0
      • sharkcom  

        No jo, ale Lucasx píše, že mu to na asfaltě nedrží. Ani se tomu moc nedivím, pokud se na ten plášt podívám. A ty máš lepší zkušennost? A říkáš 2,35 ? Není to na XC trochu moc? Jsou opravdu široký jako 2,1 ? Je fakt, že je ten plášt hezkej, ale to asi není pro mně všechno.

        0 0
        • enjoy  

          2,1 bude pravdepodobne siroky 2,0

          0 0
        • Tomcat  

          Ten pláš? není kulatej takže když voklopíš na tvrdým podkladu tak máš pocit, že to ustřeluje. Jinak Maxxisy sou užší něž maj psáno.

          0 0
          • fousac  

            to ale neplati pro vsechny… calibos+kraken sou 1,95 a sou sirsi nez treba 2,1 velociratory a i nektry dalsi…

            0 0
            • Tomcat  

              Já to nesrovnávám jen s jinejma pláštěma, ale měřim to taky šuplérou.

              0 0
            •  

              no třeba harddrive 2,1" je 1,95" reál (když má palec 25,4 mm)

              0 0
          • visby  

            ja s nim mam dobre skusenosti… ale 2.35 teda XC urcite nie je… aj ked to je maxxis od 2.1" to ma daleko…

            0 0
        • Zdyn  

          high roller: rafek mavic x 521 (tusim) sirka bez vzorku 51,5mm
          sirka přes vzorek 56mm rafek DM 24 sirka bez vzorku 52mm
          sirka přes vzorek 55mm

          0 0
        • lubos  

          No ja to uz zjistil, jak to je (v pripade Continental). Mam totizto Explorer dopredu a Escape dozadu. 2.1" obe. Pri tlaku kolem 45psi, je sirka pneumatiky samozrejme mensi nez 2.1", ale kdyz ji zmerim pres stuple, tak ma skutecne presne 2.1" (2.54cm/palec). A vyrobci si to asi meri jak se jim zachce … treba mam Kendu (takovej 900g plast za par korun) .. ten je deklarovanej jako 1.95" skutecne je uzsi, jenomze pres stuple ma asi 55mm, je tak minimalne 2.1" mozna i vic. Tak ted si clovek ma vybrat :(

          0 0
          • kovar  

            mi pripada logictejsi velikost jako sirka pres spunty.

            0 0
            • lubos  

              Asi ano .. nicmene, moc velky spunty muzoiu vadit. Treba tu 1.95" bych asi doazadu na moji Meridu dat nemohl. Ja osobne bych asi uvital oba rozmery plus minimalne alespon jedno info o tlaku, pri kterem je merena. Ale oni to asi meri kdyz je plast rozevrenej. navic , jak to tu nekdo psal, taky se to malo lisi i na ruznych rafcich.

              0 0
    • chorvat  

      chlapi, a co rikate na Maxxis Flyweight???

      0 0
    • thulio  

      a co tak Maxxis Ignitor ?

      0 0
      • sharkcom  

        Jo, taky ne něj pokukuju a asi na něj padne volba.Ale mám obavu že dlouho nevydrží. Prakticky jede jen po tech pár čtverečkách a brzy zmizí. Stejně jako u Hutchinsonu Cameleon, ten mi mizí před očima.

        0 0
        • visby  

          viez co mizne pred ocami??? zjazdovy maxxis 40A ;-)

          0 0
          • visby  

            oprava vies:-) preklep:-)

            0 0
          • Pavlos  

            Vzhledem k te meke smesi…

            No ale zajimalo by me jak drzi? Maxxis propaguje extremni prilnavost, je to pravda?

            0 0
            • visby  

              jazdil som na tom chvilu… na mokrych korenoch a blate(nie hlboke) to drzalo uplne super… oproti mojmu 60A to bol rozdiel tried… ale na zadne koleso by som to nedaval:-)

              0 0
            • Pida  

              mám ignitora 2.1 vzadu cca 1000km a ještě ňákej pátek tam bude. jinak v součacným marastu kromě hlubokýho bláta je super

              0 0
        • thulio  

          ignitor jazdim asi rok a je pravda, ze ide rychlo dole… ale je to inac super plast

          0 0
      • chorvat  

        Maxxis Ignitor X Hutchinson On The Rock

        libi se me tydlenc dva, tak kdo ma chut poradit, tak zde dik

        0 0
        • kovar  

          toho Maxisa Ignitora 2,1 jsem koupil dnes, takze reference budou nekdy…zatim mohu jen rict, ze vazi 618 g.

          0 0
          • MARIN  

            coze 618g tak to me Maxisaci zklamali no ale snad aspon nebude problem s defektama

            0 0
            • RomanH  

              Kevral by mel mit kolem 580

              0 0
              • MARIN  

                to je stejne na XC Maxis celkem dost

                0 0
                • kovar  

                  toho Maxxisa Ignitora 2,1 pujdu zkusit vymenit za 2,35, nebot mi po nazuti prijde ten 2,1 nejaky nizky. Takze hmotnost se jiste jeste zvetsi.

                  0 0
                • kovar  

                  takze Maxxis Ignitor 2,35 : 860g a ma trochu jiny vzorek nez ta 2,1

                  0 0
                  • lubos  

                    Vau … tak ty ses hodne drsnej turista tedka :-))

                    0 0
                  • MartinXC  

                    Člověče, to je snad z plné gumy ? :-)

                    0 0
                    • kovar  

                      no trochu me ta hmotnost nepotesila.Ale snad s nim nebudu mit problemy jako s Pythonem a Michelinem XL (roztrhane behouny a boky), nebot ten Maxxis asi ma ocelovy pancir, nebo co tam tak vazi..

                      0 0
                  • MARIN  

                    a jsou jeste gumovy??? :)

                    0 0
          • thulio  

            ja mam 1,95 a zatial ani jedno pichnutie kdezto na Ritchey Innovader som za den mal 3× dole plast a lepil a lepil a … :)

            0 0
        • RomanH  

          Ja Ignitora nekdy pristi tyden, ale na kolo jej dam, az totalne ohobluju soucasnou Medusu – tak zhruba za mesic.

          0 0
        • Kolík  

          Hutchinson OTR – bomba!! Nic jinýho na zadku už nevozím. Jen ho musím na zimu (větší nulové teploty) přezout, praská vnitřní bok. Letošní zimu jsem to neudělal, OTR byl na podzim nový, tak jsem zvědavej jestli vydrží!

          0 0
        • Kolík  

          V blízké době budu vyměňovat přední pláš? Maxxis Calibos za Ignitora a na zadku mám OTR. Takže o Ignitorovi si teprv musím udělat názor ale OTR jezdím asi 4 roky a žádný jiný dozadu už nechci. OTR mě „absolutně“ vyhovuje. Dřív praskal na vnitřním boku v mrazech ale teď už třetí zimu jsou v pohodě. Má někdo zkušenosti s Ignitorem na předku?

          0 0
          • kolobrnda  

            Hele, maxxis jsou nejlepší pláště. Jezdím na nich 2roky a nebudu měnit. Jezdím na Highroller 2,1 a hard drive. Je teda kulatější, z čehož jsem měl strach, ale neobrdní se hned /používám kotouče/ a báječně sedí. Běž do toho...........

            0 0
          • giant  

            Musím s tebou souhlasit jezdím na Ingitorovi 2,1 ve předu a na zadku mám Mobstera 2,1 lepší kombinaci si nemůžu přát.Předek sedí jako přikovaný.

            0 0
            • Kolík  

              Tos mě potěšil. A sedí všude (šotolina,bah­no,asfalt) nebo někde víc a někde míň?

              0 0
              • RUMcajs  

                Jezdím vzadu ignitor vpředu mobster a supr.

                Drží všude, ten ignitor se prořízne blátem, trávou, nesmykuje – přeorává :-)

                Ignitor je užší než mobster, tak ho nasazuju dozadu, aby mi mezi pláštěm a vzpěrami zbylo místo na bláto :-)

                No a ten mobster je širší, dobře placatej a má supr boční výstupky. Nestalo se mi, že by mi někde ustřelil. Mobster je možné použít i pro přesuny na asfaltu, jede dobře, na to jaký je to držák.

                0 0
    • sax  

      Šotolina akamení – to je tvrdej podklad a tam jezdím zásadně maxiss wormdrive. Je to sice bez špuntů, ale o to větší styčná plocha tam je, neboří se, valivej odpor skoro nula a vydrží dost dost dlouho.

      0 0
      • marapara  

        Z WormDrivů jsem byl docela nemile překvapený. Před ním jsem jezdil Michelin Sprint, ten byl balonový, dobře tlumil, překvapilo mě, že i v terénu na suchu dobře držel na semislick, měl malé boční výstupky, ale přesto i do boku jakžtakž držel a valivý odpor měl menší než wormdrive. Wormdrive je nízký, takže hůř tlumí, nízké příčné výstupky vzadu ho trochu brzdí na silnici, na sotolině pravda je na tom líp, protože není tak kulatý jako Sprint, ale v terénu, hlavně v zatáčkách nedrží, ale ustřeluje. To mě sere nejvíc, protože jeho boční výstupky vychází přímo z běhounu, takže se do terénu nezakousnou, ale ujedou. Je takový nevypočitatelný, ale už jsem si na to zvyknul. Příště půjdu do jiného semisliku, asi kenda quick.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.