• micro

    Potrebuju vedet, jaka viskozita se leje z vyroby do tyhle vidle.. je pretlumena, budu menit olej, nevim jakej mam koupit. Tema olej se tu uz resilo, jen se mi nechce kupovat litr oleje. Zajima me jakou viskozitu ma Motorex Fork Oil za 160. pisou 5–10 W.tak nevim – www.bikecentrum.cz . Jeste sem nasel na webu SR tohle:„Amount of oil should be 80cc and suggesting viscosity of oil is 11cSt“ – co je 11cSt ???

    0 0
    • Rozumik  

      ja sem se v tom duru trosku hrabal, nalil sem tam olej bel-ray 5wt a pomohlo to, ale je porad pretlumena. a nejak nevim jestli bude 2,5wt zas takovej rozdil.

      0 0
    • Rozumik  

      ja sem se v tom duru trosku hrabal, nalil sem tam olej bel-ray 5wt a pomohlo to, ale je porad pretlumena. a nejak nevim jestli bude 2,5wt zas takovej rozdil.

      0 0
      • va-bo  

        2,5 W bude snad poloviční viskozita proti 5 W. Tak by to mělo pomoct.

        0 0
    • McBlacky  

      já bych počkal na jaro :) mě sr chodí v zimě výrazně víc tlumená než v létě. Asi to je konstrukcí toho přepouštěcího pístku, protože to dělaj snad všechny oil sr vidle. vazelínu tam žádnou nemám…

      0 0
      • micro  

        hele dneska bylo 15 ve stínu, bike stal na primym slunci asi pul hodiny a vidle furt chodila stejne.. mimoto kdyz sem ji montoval, mel sem to doma @ 20 stupnu.. ja ji jeste skusim kuchnout, jesi by nesel zvetsit ten prepousteci ventil…

        0 0
    • pos3k  

      cSt je zkratka pro starsi jednotku kinematicke viskozity Stokes, resp centistokes. 1 stokes = 0,000 1 metr čtverečný za sekundu (tj. zakl. jednotky) 1 cSt = 0,000 001 zakl. jednotky

      0 0
    • micro  

      Tak olej ZATIM resit nebudu = udelal sem mensi TUNING.. kuchnul sem olejovou patronu, prohlid si prepousteci ventil a zjistil, ze moc tlumeni delaji 3 otvory velikosti cca 1 * 0,5 mm !!!! tak sem vzal vrtacku a jeden otvurek zvetsil na cca 2 * 2 mm… dost to pomohlo, ted tlumi o dost min a je trochu mekci…!!! sice sem to trochu mechanicky poskodil, ale to ukaze az cas, jestli neco odejde v tlumeni. Ted budu testovat. Kazdopadne diky za vysvetleni cSt..

      0 0
      • fousek  

        covece ja bych to asi nejdriv resil ridsim volejem nez hned do toho vrtat a zrovna takovou lochnu a kam se podely ty spony?

        0 0
        • micro  

          ridsi olej, klidne, ale me to zajimalo jak je to tam udelany, a kdyz sem zjitil, ze ten imbus co drzi ten ventil nejde vubec povolit, tak sem do PLASTOVyho ventilu udelal dirku, spony sem pekne vydoloval a zacistil..ale za ten lepsi chod to stalo !!! a jeste sem usetril za olej..

          0 0
          • wroum  

            ten imbus nejde povolit schvalne – aby se do toho lidi nesrali. nicmene existuje zpusob jak ho povolit a nic neznicit a kompletni uprava tlumice se bez toho neobejde – musi se vymenit i ta pruzinka, ktera tlaci na ventil. je moc silna a kvuli ni to moc tlumi. zvetseni prutoku ve ventilu je jenom cca polovina prace.

            0 0
            • micro  

              hm. jak ?? sem to upnul do sveraku pres karton, to seprotacelo. nechci udelat vryp do ty nohy.. ale ta pruzina zabranuje prutoku pri tom tlumeni – ta se povoli jenom pri pohybu vidle dolu aby tek olej…nahoru se to zavre a tece to skrz ty miniaturni dirky

              0 0
              • wroum  

                jo funguje to presne tak. upinat do sveraku je pi…na protoze riziko poniceni pistnice je velky, ta je totiz dost mekka a ma tvrdou povrchovou upravu = zniceni je jednoduchy. clovek co todle dela na to ma takovej udelator a ten imbus se nahreje (hodne), az povoli. akorat znicis nekolik tech tlumicu, nez prijdes na to jak presne se to dela :-D. i to byl pro me duvod, proc sem si to nechal udelat (ne u Dura ale tlumic je stejnej) a zaplatil za to. nestezuju si a vidle funguje velmi slusne (az se mi nechtelo verit ze to je ta sama). hodne stesti :-)

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.